«Капітальний ремонт стадіону з футбольним полем та спортивним ядром ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Пирогова, 56 в м. Вінниця» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
20 975 000,00 UAH
UA-2019-05-23-001231-c 01b5b80c9fad4bc4bba0015bda75653e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прохоров Олег Дмитрович

380986672441 tender@vnmu.edu.ua

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Код ЄДРПОУ: 02010669
Місцезнаходження замовника: 21018, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 56
Контактна особа замовника: Прохоров Олег Дмитрович
380986672441
tender@vnmu.edu.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 13:47
Очікувана вартість: 20 975 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 104 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 437,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт стадіону з футбольним полем та спортивним ядром ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Пирогова, 56 в м. Вінниця.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  02 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

31 травня 2019 12:50
Електронний цифровий підпис
31 травня 2019 12:47
ТД зі змінами.docx
31 травня 2019 12:47
62.ims
31 травня 2019 12:47
Перелік змін 2.docx
31 травня 2019 10:20
Додаток 1 зі змінами.docx
31 травня 2019 10:20
Перелік змін.docx
23 травня 2019 15:35
Технічна документація 1.7z
23 травня 2019 15:34
Технічна документація.7z
23 травня 2019 15:30
Додаток 4.docx
23 травня 2019 15:29
Додаток 3.docx
23 травня 2019 15:28
Додаток 2.docx
31 травня 2019 12:50
Електронний цифровий підпис
31 травня 2019 10:21
Електронний цифровий підпис
23 травня 2019 15:36
Електронний цифровий підпис
31 травня 2019 12:47
ТД зі змінами.docx
23 травня 2019 15:28
ТД.docx
31 травня 2019 12:47
62.ims
31 травня 2019 12:47
Перелік змін 2.docx
31 травня 2019 10:20
Додаток 1 зі змінами.docx
23 травня 2019 15:28
Додаток 1.docx
31 травня 2019 10:20
Перелік змін.docx
23 травня 2019 15:35
Технічна документація 1.7z
23 травня 2019 15:34
Технічна документація.7z
23 травня 2019 15:30
Додаток 4.docx
23 травня 2019 15:29
Додаток 3.docx
23 травня 2019 15:28
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-001231-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 29 травня 2019 15:03
Оскарження дискримінаційної вимоги
Хочемо зауважити, що вимога тендерного комітету ВНМУ ім. М.І. ПИРОГОВА щодо надання учасником аналогічного договору за предметом закупівлі та видом виконаних робіт з капітального ремонту по коду 2411.1 «Стадіони та майданчики для занять спортом на відкритому повітрі», згідно Державного класифікатора будівель і споруд ДК 018-2000, затвердженого та введеного в дію наказом Держстандарту України 17.08.2000 №507 є дискримінаційною, так як, для виконання робіт по даному об'єкту , підприємству достатньо мати досвід у виконанні робіт згідно дефектного Акту. Перелік робіт, який оприлюднив замовник зустрічаються в об'єктах по улаштуванню доріг, водопровідних та каналізаційних зовнішніх мереж, улаштування тротуарів та огородження територій, реконструкції та будівництві будівель та споруд любих складностей. А закупки обладнання проводяться згідно погодженого Замовником проекту. Відповідно, замовник повинен внести зміни в тендерну документацію, а саме:
- додати лист погодження, що учасник ознайомлений з проектом, що всі роботи будуть виконані згідно проектної документації;
- додати ims файл кошторисної документації, щоб види робіт, що вказані Замовником в кошторисній документації погодженої експертизою не відрізнялися від кошторису наданого Учасниками, додержання даної вимоги виключить розбіжності в найменуванні робіт та матеріалів між кошторисом Замовника та Учасника та надасть прозорість при перевірці Державною аудиторською службою України.
В іншому випадку всі зміни та пропозиції учасників призведуть до внесення змін до проекту, а надалі і до переузгодження його з органами погодження, а саме з експертизою, що може не зменшити вартість об'єкту, а збільшити.
Такі дії вважаються корупційними та обмежують участь більшості учасників у яких справжній досвід та відповідні працівники. Головним пріоритетом є працівники та їхній досвід, які залучені до виконання даних робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2019 11:49
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Нормою статті 16 встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Отже, вимоги Замовника, щодо надання учасником аналогічного договору за предметом закупівлі та видом виконаних робіт з капітального ремонту по коду 2411.1 «Стадіони та майданчики для занять спортом на відкритому повітрі», згідно Державного класифікатора будівель і споруд ДК 018-2000, затвердженого та введеного в дію наказом Держстандарту України 17.08.2000 №507, передбачені Законом.

Що стосується внесення змін до тендерної документації (ст. 23 Закону), а саме, додати ims файл до кошторисної документації, з метою, щоб види робіт, вказані Замовником в кошторисній документації погодженої експертизою, не відрізнялися від кошторису наданого Учасниками, Законом прямої заборони не встановлено.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо аналогічного договору та файлу *.ims.
Номер вимоги: UA-2019-05-23-001231-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 29 травня 2019 15:12
Вимога
Просимо додати Авансовий платіж згідно з ст.40 Закону про публічні закупівлі та постановою 117 від 23 квітня 2014 р. №117,що прискорить виконання робіт, а не обмежить та розтягне їх на роки фінансування.
Даний об'єкт при повному фінансуванні можливо завершити в 2019 році.
Для страхування замовника від нецільового використання Авансових коштів застраховує постанова кабінету міністрів №117 п.2.1 від 23 квітня 2014 року де вказано, що Аванс перераховують на відкритий рахунок підрядника в органах Казначейства, для контролю за доцільним використанням коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2019 11:43
1. Положенням абзацу 1 частини 1 постанови від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» встановлено, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату.
Таким чином, доповнення до розділу 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ», укладеного між Сторонами Договору підряду, «Про здійснення Замовником попередньої оплати Робіт в розмірі 20% від загальної суми Договору, строком на три місяці», вносяться за погодженням Сторонами на підставі рішення головного розпорядника бюджетних коштів, шляхом укладання додаткової угоди до Договору підряду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо авансового платежу

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-04-000009 ● 9b66626484c44b0d8995a1846cd87060
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-04 11:26:04
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

03.06.2019 №29
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.06.2019 №29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2019-05-23-001231-c 23.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-04 12:32:16

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі капітального ремонту стадіону з футбольним полем та спортивним ядром ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Пирогова, 56 в м. Вінниця (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-23-001231-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Чому при проведенні даної закупівлі, Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року №463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-05 11:15:26

Рушення за результатами моніторингу

На ваше звернення повідомляємо наступне: під час оприлюднення на офіційному авторизованому електронному майданчику оголошення про закупівлю Замовником - ВНМУ ім. М.І. Пирогова були заповнені усі обов’язкові поля, що були наявні у формі оголошення. На жаль, можливості реалізувати усі зміни, затверджені наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», у формі оголошення на офіційному майданчику на дату оприлюднення у Замовника не було виключно з технічних причин.
Також звертаємо увагу на те, що і на сьогодні офіційний авторизований майданчик, з яким співпрацює Замовник, не надає технічної можливості виконати вимогу передбачену пунктом «10². Джерело фінансування закупівлі».
Для усунення можливих порушень при проведенні даної процедури відкритих торгів ВНМУ ім. М.І. Пирогова, як Замовником, було прийняте рішення про відміну закупівлі з підстави неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Для усунення можливих порушень при проведенні даної процедури відкритих торгів ВНМУ ім. М.І. Пирогова, як Замовником, було прийняте рішення про відміну закупівлі з підстави неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-06-07 15:21:58

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова, 02010669, Україна, Вінниця, Пирогова, 56
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт стадіону з футбольним полем та спортивним ядром ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Пирогова, 56 в м. Вінниця., 20975000UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 01b5b80c9fad4bc4bba0015bda75653e, 2019-05-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Вінницького національного медичного університету ім.М.І. Пирогова (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), пояснення від 05 червня 2019 року, отримане від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ №490), в оголошенні про проведення відкритих торгів (UA-2019-05-23-001231-с) не відображено інформацію у пунктах: «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі». Крім того, відповідно до частини другої статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Однак, за результатами моніторингу встановлено, що в Додатку №1 «Технічна характеристика» тендерної документації замовника, в позиціях 81-106 «Найменування робіт», міститься посилання на конкретного виробника, а саме: «Inter Atletika» та «Polanik», без виразу «або еквівалент», чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону. Слід зазначити, що відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, 05 червня 2019 року замовником торги відмінено у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (протокол засідання тендерного комітету від 05 червня 2019 року №3)., 06 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону. Крім того, установлено порушення норм пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, 05 червня 2019 року замовником торги відмінено у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (протокол засідання тендерного комітету від 05 червня 2019 року №3).

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.

2019-06-07 17:00:27

Інформація про відміну

Дата скасування
05 червня 2019 15:04
Причина скасування
У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель під час подання оголошення про проведення процедури.
Документи
05 червня 2019 15:04 Прот_3_відміна.pdf

Актуальні тендери

До пошуку