Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова |
Код ЄДРПОУ: | 02010669 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 56 |
Контактна особа: |
Прохоров Олег Дмитрович 380986672441 tender@vnmu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2019 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 13:47 |
Очікувана вартість: | 20 975 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 437,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 104875 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2019 12:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2019 12:47 |
ТД зі змінами.docx | |
31 травня 2019 12:47 |
62.ims | |
31 травня 2019 12:47 |
Перелік змін 2.docx | |
31 травня 2019 10:20 |
Додаток 1 зі змінами.docx | |
31 травня 2019 10:20 |
Перелік змін.docx | |
23 травня 2019 15:35 |
Технічна документація 1.7z | |
23 травня 2019 15:34 |
Технічна документація.7z | |
23 травня 2019 15:30 |
Додаток 4.docx | |
23 травня 2019 15:29 |
Додаток 3.docx | |
23 травня 2019 15:28 |
Додаток 2.docx |
31 травня 2019 12:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 травня 2019 12:47 |
ТД зі змінами.docx
|
||||||
31 травня 2019 12:47 |
62.ims
|
||||||
31 травня 2019 12:47 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
31 травня 2019 10:20 |
Додаток 1 зі змінами.docx
|
||||||
31 травня 2019 10:20 |
Перелік змін.docx
|
||||||
23 травня 2019 15:35 |
Технічна документація 1.7z
|
||||||
23 травня 2019 15:34 |
Технічна документація.7z
|
||||||
23 травня 2019 15:30 |
Додаток 4.docx
|
||||||
23 травня 2019 15:29 |
Додаток 3.docx
|
||||||
23 травня 2019 15:28 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- додати лист погодження, що учасник ознайомлений з проектом, що всі роботи будуть виконані згідно проектної документації;
- додати ims файл кошторисної документації, щоб види робіт, що вказані Замовником в кошторисній документації погодженої експертизою не відрізнялися від кошторису наданого Учасниками, додержання даної вимоги виключить розбіжності в найменуванні робіт та матеріалів між кошторисом Замовника та Учасника та надасть прозорість при перевірці Державною аудиторською службою України.
В іншому випадку всі зміни та пропозиції учасників призведуть до внесення змін до проекту, а надалі і до переузгодження його з органами погодження, а саме з експертизою, що може не зменшити вартість об'єкту, а збільшити.
Такі дії вважаються корупційними та обмежують участь більшості учасників у яких справжній досвід та відповідні працівники. Головним пріоритетом є працівники та їхній досвід, які залучені до виконання даних робіт.
Нормою статті 16 встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Отже, вимоги Замовника, щодо надання учасником аналогічного договору за предметом закупівлі та видом виконаних робіт з капітального ремонту по коду 2411.1 «Стадіони та майданчики для занять спортом на відкритому повітрі», згідно Державного класифікатора будівель і споруд ДК 018-2000, затвердженого та введеного в дію наказом Держстандарту України 17.08.2000 №507, передбачені Законом.
Що стосується внесення змін до тендерної документації (ст. 23 Закону), а саме, додати ims файл до кошторисної документації, з метою, щоб види робіт, вказані Замовником в кошторисній документації погодженої експертизою, не відрізнялися від кошторису наданого Учасниками, Законом прямої заборони не встановлено.
Даний об'єкт при повному фінансуванні можливо завершити в 2019 році.
Для страхування замовника від нецільового використання Авансових коштів застраховує постанова кабінету міністрів №117 п.2.1 від 23 квітня 2014 року де вказано, що Аванс перераховують на відкритий рахунок підрядника в органах Казначейства, для контролю за доцільним використанням коштів.
Таким чином, доповнення до розділу 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ», укладеного між Сторонами Договору підряду, «Про здійснення Замовником попередньої оплати Робіт в розмірі 20% від загальної суми Договору, строком на три місяці», вносяться за погодженням Сторонами на підставі рішення головного розпорядника бюджетних коштів, шляхом укладання додаткової угоди до Договору підряду.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-04-000009 ● 9b66626484c44b0d8995a1846cd87060
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2019 11:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2019 №29
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.06.2019 №29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2019-05-23-001231-c 23.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-04 12:32:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі капітального ремонту стадіону з футбольним полем та спортивним ядром ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Пирогова, 56 в м. Вінниця (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-23-001231-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Чому при проведенні даної закупівлі, Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року №463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-05 11:15:26
Рушення за результатами моніторингу
На ваше звернення повідомляємо наступне: під час оприлюднення на офіційному авторизованому електронному майданчику оголошення про закупівлю Замовником - ВНМУ ім. М.І. Пирогова були заповнені усі обов’язкові поля, що були наявні у формі оголошення. На жаль, можливості реалізувати усі зміни, затверджені наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», у формі оголошення на офіційному майданчику на дату оприлюднення у Замовника не було виключно з технічних причин.
Також звертаємо увагу на те, що і на сьогодні офіційний авторизований майданчик, з яким співпрацює Замовник, не надає технічної можливості виконати вимогу передбачену пунктом «10². Джерело фінансування закупівлі».
Для усунення можливих порушень при проведенні даної процедури відкритих торгів ВНМУ ім. М.І. Пирогова, як Замовником, було прийняте рішення про відміну закупівлі з підстави неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для усунення можливих порушень при проведенні даної процедури відкритих торгів ВНМУ ім. М.І. Пирогова, як Замовником, було прийняте рішення про відміну закупівлі з підстави неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-06-07 15:21:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.
2019-06-07 17:00:27
Інформація про відміну
Дата відміни: | 05 червня 2019 15:04 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель під час подання оголошення про проведення процедури. |
05 червня 2019 15:04
|
Прот_3_відміна.pdf |