Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
57 600,00 UAH
UA-2019-05-23-001191-a ● 7bdd2df20328498b9199e0288715a946
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05416745 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А |
Контактна особа: |
Боровець Юлія Андріївна +3804186149 borovets09@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2019 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2019 12:52 |
Очікувана вартість: | 57 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 288,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Детальний опис закупівлі викладено в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 лот
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, Київ, Оболонський район, проспект Степана Бандери, буд.26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2019 13:02 |
Документація 0055 від 23.05.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 травня 2019 07:56
Дата відповіді: 24 травня 2019 08:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання. п.3.2. документації "Технічні вимоги до предмета закупівлі та його характеристики (технічне завдання) передбачено: "У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». При пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. До участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють п.4 документації "Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження". До уваги береться остаточна (кінцева) ціна товару. Дякуємо за запитання!
щодо технічних вимог
Дата подання: 24 травня 2019 12:56
Дата відповіді: 24 травня 2019 13:37
Доброго дня. Технічним завданням визначено надання , зокрема, 3 упаковки батарейок по 18 шт. Уточніть, будь ласка, чи будуть розглядатися пропозиції, де буде запропоновані 9 упаковок батарейок по 6шт? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Цікавить саме те пакування, яке вказане в технічній характеристиці товару.
Не існуюча позиція
Дата подання: 24 травня 2019 16:41
Дата відповіді: 28 травня 2019 07:47
Доброго дня. В технічній специфікації запрошена позиція №11 Розчинник для корректора. На жаль на сьогоднішній день дана позиція виведена з обігу у всих постачальників (виробників). Питання яким товаром можна замінити цю позицію, чи можливо Ви внесене якісь зміни в закупівлю?
Завчасно дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання. Перед оголошенням закупівлі Замовником проводиться ретельний моніторинг цін та асортименту товару який є на ринку. Якщо в Вашому питанні мається на увазі п.26 "Розчинник для коректора Buromax BM.1026", то наявність саме цього товару підтверджується виробником як на офіційному сайті https://buromax.kiev.ua/rastvoritel-dlya-korrektora-20-ml-bm1026/, так і на пунктах продажів канцелярських виробів.
Крім того, в результаті моніторингу встановлено, що товар з відповідними до "Розчинник для коректора Buromax BM.1026" характеристиками є в обігу в наступних виробників: Kores, Verdunner, Datum, Optima, BIC.
Також зауважимо, що Замовником передбачено надання еквіваленту. У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
При пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками.
Крім того, в результаті моніторингу встановлено, що товар з відповідними до "Розчинник для коректора Buromax BM.1026" характеристиками є в обігу в наступних виробників: Kores, Verdunner, Datum, Optima, BIC.
Також зауважимо, що Замовником передбачено надання еквіваленту. У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
При пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2019 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
35 571,00
UAH з ПДВ
|
34 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" |
46 796,34
UAH з ПДВ
|
34 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
37 186,20
UAH з ПДВ
|
35 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Відхилено |
34 199,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 10:53
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" #41723320 |
Відхилено |
34 200,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 13:20
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" #38703681 |
Переможець |
35 100,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Scan.pdf | укладений |
14 червня 2019 15:23
|