Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-05-23-001112-a ● 79fbb4c0372944c48e53929972e8de17
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 38625593 |
Вебсайт: | http://zp.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Фортечна, 65 |
Контактна особа: |
Польська Ольга Сергіївна +380617879454 tender@zp.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2019 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2019 12:46 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2019 12:46 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 14:14 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
детальний опис та технічні характеристики предмета закупівлі викладено в Додатку 1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2019 11:40 |
Зміни Нова_документація.doc |
23 травня 2019 12:41 |
Проект договору.doc |
23 травня 2019 12:41 |
Нова_документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 травня 2019 07:57
Дата відповіді: 24 травня 2019 15:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Згідно п. 2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом Державного підприємства "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року N 10 (далі - Інструкція), Замовник має право на власний розсуд визначати вимоги до предмету закупівлі. Керуючись досвідом використання комп’ютерного обладнання, зазначеного в Технічних вимогах до предмета закупівлі, Головне управління може констатувати, що вказані торгові марки та моделі комп’ютерного обладнання при експлуатації є більш надійними та довготривалими у використанні, тому бачимо необхідність у закупці товару саме цих торгових марок та модельного ряду із заявленими технічними вимогами.
Таким чином, товар іншої марки або моделі не розглядаємо.
2. Відповідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Отже, до участі в закупівлі допускаються як фізичні особи-підприємці платники або неплатники ПДВ.
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», основним принципом здійснення закупівель є принцип максимальної економії та ефективності. Відповідно п. 11 Інструкції, на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Саме тому після проведення електронного аукціону розглядатися буде остаточна цінова пропозиція учасника.
Таким чином, товар іншої марки або моделі не розглядаємо.
2. Відповідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Отже, до участі в закупівлі допускаються як фізичні особи-підприємці платники або неплатники ПДВ.
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», основним принципом здійснення закупівель є принцип максимальної економії та ефективності. Відповідно п. 11 Інструкції, на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Саме тому після проведення електронного аукціону розглядатися буде остаточна цінова пропозиція учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" |
80 990,00
UAH з ПДВ
|
80 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКРОТРОН" |
92 489,90
UAH з ПДВ
|
90 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
95 860,00
UAH з ПДВ
|
91 298,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" |
94 526,58
UAH з ПДВ
|
91 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" #2969913153 |
Переможець |
80 990,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2019 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
06 червня 2019 09:24
|