Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-05-23-001112-a 79fbb4c0372944c48e53929972e8de17
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Польська Ольга Сергіївна

+380617879454 tender@zp.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 38625593
Вебсайт: http://zp.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Фортечна, 65
Контактна особа: Польська Ольга Сергіївна
+380617879454
tender@zp.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 12:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 12:46
Початок аукціону: 03 червня 2019 14:14
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


детальний опис та технічні характеристики предмета закупівлі викладено в Додатку 1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 11:40
Зміни Нова_документація.doc
23 травня 2019 12:41
Проект договору.doc
23 травня 2019 12:41
Нова_документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 травня 2019 07:57
Дата відповіді: 24 травня 2019 15:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно п. 2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом Державного підприємства "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року N 10 (далі - Інструкція), Замовник має право на власний розсуд визначати вимоги до предмету закупівлі. Керуючись досвідом використання комп’ютерного обладнання, зазначеного в Технічних вимогах до предмета закупівлі, Головне управління може констатувати, що вказані торгові марки та моделі комп’ютерного обладнання при експлуатації є більш надійними та довготривалими у використанні, тому бачимо необхідність у закупці товару саме цих торгових марок та модельного ряду із заявленими технічними вимогами.
Таким чином, товар іншої марки або моделі не розглядаємо.
2. Відповідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Отже, до участі в закупівлі допускаються як фізичні особи-підприємці платники або неплатники ПДВ.
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», основним принципом здійснення закупівель є принцип максимальної економії та ефективності. Відповідно п. 11 Інструкції, на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Саме тому після проведення електронного аукціону розглядатися буде остаточна цінова пропозиція учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" 80 990,00
UAH з ПДВ
80 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКРОТРОН" 92 489,90
UAH з ПДВ
90 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 95 860,00
UAH з ПДВ
91 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" 94 526,58
UAH з ПДВ
91 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 09:41
Електронний підпис
31 травня 2019 09:41
Цінова пропозиція.pdf
31 травня 2019 09:41
Установчі документи.pdf
31 травня 2019 09:40
Технічна пропозиція.pdf
31 травня 2019 09:40
Сертифікати Phillips.pdf
31 травня 2019 09:40
Сертифікати LG.pdf
31 травня 2019 09:40
Сертифікати Canon.pdf
31 травня 2019 09:40
Серт. ПК 2018-2020.pdf
31 травня 2019 09:40
Не сертифікація.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 17:16
Лист згода.pdf
30 травня 2019 17:16
досвід.rar
30 травня 2019 17:16
стаття 17.pdf
30 травня 2019 17:16
Лист –гарантія.pdf
30 травня 2019 17:16
Сервісні центри .pdf
30 травня 2019 17:16
Доки ЧП Шульц.rar
30 травня 2019 17:16
Форма пропозиції 95860.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 15:33
Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2019 15:33
Сертификат 2018.pdf
30 травня 2019 15:33
Свідоцтво реєстрації.pdf
30 травня 2019 15:33
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 травня 2019 15:33
Призначення директора.pdf
30 травня 2019 15:33
Декларация.pdf
30 травня 2019 15:33
Декларация ЭМС.pdf
30 травня 2019 15:32
ISO9001-2015.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Гусарук Олег Віталійович"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКРОТРОН"

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "ДІСІ ЛІНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
Переможець 80 990,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 16:31

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
80 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
06 червня 2019 09:24