Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електронний квиток учня Закладу загальної середньої освіти
за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки
E-ticket for the student of the institution of secondary education codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 30160000-8 Magnetic cards Cards are contactless
E-ticket for the student of the institution of secondary education codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 30160000-8 Magnetic cards Cards are contactless
Очікувана вартість
31 350 000,00 UAH
UA-2019-05-23-001088-c ● 6c4c3b36ed81430f87adc95227a8e359
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Вебсайт: | http://gioc.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Лазаренко Інна Леонідівна 380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Лазаренко Інна Леонідівна 380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KP GIOTs |
National ID: | 04013755 |
Contact point: |
Inna Lazarenro 380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua |
Additional contacts: |
Lazarenko Inna Leonidivna 380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 травня 2019 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2019 14:42 |
Очікувана вартість: | 31 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,32% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Publication date: | 23 травня 2019 14:56 |
Enquiries until: | 16 червня 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 22 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 червня 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 31 350 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,32 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330000 штуки
Електронний квиток учня Закладу загальної середньої освіти
за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки
за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, Київська область, Київ, Космічна 12 А
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки
E-ticket for the student of the institution of secondary education codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 30160000-8 Magnetic cards Cards are contactless
CPV: 30160000-8
Період постачання:
по 26 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2019 13:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2019 13:52 |
Тендерна_документація_Картки Учня (змн).pdf | |
18 червня 2019 13:52 |
Проект договору ( змн).pdf | |
18 червня 2019 13:52 |
Зміни ТД .pdf | |
23 травня 2019 14:58 |
Оголошення.pdf | |
23 травня 2019 14:58 |
Invitation.pdf | |
23 травня 2019 14:57 |
ТВ_картка учня.pdf |
18 червня 2019 13:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2019 13:52 |
Тендерна_документація_Картки Учня (змн).pdf
|
|||
18 червня 2019 13:52 |
Проект договору ( змн).pdf
|
|||
18 червня 2019 13:52 |
Зміни ТД .pdf
|
|||
23 травня 2019 14:58 |
Оголошення.pdf
|
|||
23 травня 2019 14:58 |
Invitation.pdf
|
|||
23 травня 2019 14:57 |
ТВ_картка учня.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання щодо умов тендерної документації
Дата подання: 31 травня 2019 17:01
Дата відповіді: 05 червня 2019 16:29
Доброго дня! Згідно тендерної документації Розділ 3 п. 1. "Учасник зобов’язується не пізніше 48 годин після проведення електронного аукціону, на етапі кваліфікації переможця, надати для ознайомлення (тестування) взірці Товару, що пропонується Учасником в рамках даної закупівлі, в кількості не менше 5 одиниць". В звязку з необхідністю розуміння належного виконання вказаного зобовязання просимо повідомити, що вкладається Замовником в зміст визначення "взірець Товару".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ідентифікаційні документи/ідентифікаційні картки” та «персоналізовані документи» не є тотожними поняттями. Створення ідентифікаційної картки не виключає зобов’язання з персоналізації цієї картки
Уточнення щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 31 травня 2019 18:24
Дата відповіді: 05 червня 2019 17:24
Доброго дня. Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасник для підтвердження можливості дотримання вимог системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) при виконанні графічної персоналізації і ініціалізації карток повинен надати копію чинного сертифіката на систему управління якістю учасника стосовно виробництва персоналізованих документів, який підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001).
Враховуючи, що предметом закупівлі є електронний квиток учня закладу загальної середньої освіти за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» –30160000-8 Магнітні картки з графічною персоналізацією та ініціалізацією - просимо повідомити чи охоплює поняття «персоналізовані документи», що вживається в тендерній документації, поняття «ідентифікаційні документи/ідентифікаційні картки».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1 Питання:
Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасник для підтвердження можливості дотримання вимог системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) при виконанні графічної персоналізації і ініціалізації карток повинен надати копію чинного сертифіката на систему управління якістю учасника стосовно виробництва персоналізованих документів, який підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001). Враховуючи, що предметом закупівлі є електронний квиток учня закладу загальної середньої освіти за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» –30160000-8 Магнітні картки з графічною персоналізацією та ініціалізацією - просимо повідомити чи охоплює поняття «персоналізовані документи», що вживається в тендерній документації, поняття «ідентифікаційні документи/ідентифікаційні картки»
Відповідь:
“Ідентифікаційні документи/ідентифікаційні картки” та «персоналізовані документи» не є тотожними поняттями. Створення ідентифікаційної картки не виключає зобов’язання з персоналізації цієї картки.
2. Питання
Доброго дня! Згідно тендерної документації Розділ 3 п. 1. "Учасник зобов’язується не пізніше 48 годин після проведення електронного аукціону, на етапі валіфікації переможця, надати для ознайомлення (тестування) взірці Товару, що пропонується Учасником в рамках даної закупівлі, в кількості не менше 5 одиниць". В звязку з необхідністю розуміння належного виконання вказаного зобовязання просимо повідомити, що вкладається Замовником в зміст визначення "взірець Товару".
Відповідь:
Товар (в кількості 5 одиниць) який вже випущений учасником по технічним характеистикам відповідає товару, що є предметом закупівлі
Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасник для підтвердження можливості дотримання вимог системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) при виконанні графічної персоналізації і ініціалізації карток повинен надати копію чинного сертифіката на систему управління якістю учасника стосовно виробництва персоналізованих документів, який підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001). Враховуючи, що предметом закупівлі є електронний квиток учня закладу загальної середньої освіти за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» –30160000-8 Магнітні картки з графічною персоналізацією та ініціалізацією - просимо повідомити чи охоплює поняття «персоналізовані документи», що вживається в тендерній документації, поняття «ідентифікаційні документи/ідентифікаційні картки»
Відповідь:
“Ідентифікаційні документи/ідентифікаційні картки” та «персоналізовані документи» не є тотожними поняттями. Створення ідентифікаційної картки не виключає зобов’язання з персоналізації цієї картки.
2. Питання
Доброго дня! Згідно тендерної документації Розділ 3 п. 1. "Учасник зобов’язується не пізніше 48 годин після проведення електронного аукціону, на етапі валіфікації переможця, надати для ознайомлення (тестування) взірці Товару, що пропонується Учасником в рамках даної закупівлі, в кількості не менше 5 одиниць". В звязку з необхідністю розуміння належного виконання вказаного зобовязання просимо повідомити, що вкладається Замовником в зміст визначення "взірець Товару".
Відповідь:
Товар (в кількості 5 одиниць) який вже випущений учасником по технічним характеистикам відповідає товару, що є предметом закупівлі
немає кінцевої дати подання
Дата подання: 14 червня 2019 15:05
Дата відповіді: 18 червня 2019 18:05
В Тендерній документації не наведений кінцевий строк подання тендерних пропозицій, уточніть його, будь ласка.
Відповідь: Доброго дня!
Відповідні зміни внесено.
Відповідні зміни внесено.
не наведено забезпечення
Дата подання: 14 червня 2019 15:07
Дата відповіді: 18 червня 2019 18:04
В Додатку 7 до Тендерної документації не наведено цифрами розмір забезпечення тендерної пропозиції, уточніть його, будь ласка.
Відповідь: Доброго дня!
Відповідні зміни внесено.
Відповідні зміни внесено.
термін усунення дефектів
Дата подання: 14 червня 2019 15:11
Дата відповіді: 18 червня 2019 18:09
Скажіть будь-ласка, який термін усунення дефектів товару, виявлених під час приймання?
Відповідь: Термін усунення дефектів товару, виявлених під час приймання та в межах гарантійного строку, або заміни товару – протягом ( ) календарних днів з моменту отримання претензії (рекламації) від Покупця, але не більше ( ) календарних днів від дня її пред’явлення Покупцем, якщо Постачальник не доведе, що недоліки (дефекти) виникли внаслідок порушення Покупцем вимог зберігання та експлуатації товару (строк усунення недоліків (дефектів) товару або заміни неякісного товару на товар належної якості визначається Сторонами під час укладання договору та не повинен перевищувати строк поставки товару
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 липня 2019
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Місцезнаходження: | 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Поллі-Сервіс | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2019 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" |
31 185 000,00
UAH з ПДВ
|
31 066 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта" |
31 347 360,00
UAH з ПДВ
|
31 177 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" #30674051 |
Переможець |
31 066 200,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 11:03
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 16 липня 2019 11:03
Учасник | Пропозиція | Документи |
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" #30674051 |
31 066 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:44
|
додаткова угода 3 до Договору № 4688.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 09:05
|
Додаткова угода 2 до Договору 4688.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 09:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 11:12
|
доп угода 1 від 21.12.2019 до дог 4688.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 16:36
|
Договір 4688.pdf | укладений |
30 липня 2019 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про зменшення обсягу поставки і загальної вартості (ціни) цього Договору виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Покупця у зв’язку з чим: Пункт 3.3. розділу 3 Договору викласти в такій редакції: «3.3. Загальна вартість (ціна) цього Договору, відповідно до Додатку № 2 до цього Договору, становить 3 499 936, 92 грн. (три мільйони чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять шість гривень дев’яносто дві копійки), в т. ч. ПДВ 20% – 583 322, 82 грн. (п’ятсот вісімдесят три тисячі триста двадцять дві гривні вісімдесят дві копійки) (Загальна вартість (ціна) Договору визначається відповідно до пропозиції переможця процедури закупівлі). . В Додаток № 2 до Договору внести такі зміни: Цифри «330 000» змінити на «37 178». Цифри і слова «330 000 (триста тридцять тисяч)» змінити на «37 178 (тридцять сім тисяч сто сімдесят вісім)». |
Номер договору про закупівлю: | 4688 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 4688 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про зменшення обсягу поставки і загальної вартості (ціни) цього Договору виходячи з виробничих потреб Покупця |
Номер договору про закупівлю: | 4688 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |