Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021 :2015 - 1581000-9 хлібопродукти,свіжевипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
222 225,00 UAH
UA-2019-05-23-001000-c 2badf4ae3e3a48c7bee42a5fd9e7b484
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васильченко Інна Володимирівна

380960273672 veskut2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Веселокутський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 05425313
Місцезнаходження: 27151, Україна , Кіровоградська обл., с.Веселий Кут, Лесі Українки, 26
Контактна особа: Васильченко Інна Володимирівна
380960273672
veskut2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 12:14
Очікувана вартість: 222 225,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


хліб пшеничний першого гатунку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14815 кілограми
хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (код ДК 021 : 2015 - 15810000 - 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27151, Україна, Кіровоградська область, с.Веселий Кут, Лесі Українки, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 14:39
Файл0001.PDF
23 травня 2019 14:39
Файл0001.PDF
23 травня 2019 14:38
Файл.PDF
23 травня 2019 14:37
Изображение.PDF
23 травня 2019 14:36
тендер_док -.docx
23 травня 2019 14:36
оголош.docx
23 травня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 14:39
Файл0001.PDF
23 травня 2019 14:39
Файл0001.PDF
23 травня 2019 14:38
Файл.PDF
23 травня 2019 14:37
Изображение.PDF
23 травня 2019 14:36
тендер_док -.docx
23 травня 2019 14:36
оголош.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-28-000031 ● f2c9aef297504de285aef33add4ddb05
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

28.05.2019 №30

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.05.2019 № 30

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-23-001000-с 23.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-28 16:19:05

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 – 1581000-9 хлібопродукти, свіжевипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-23-001000-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-29 15:00:07

Про надання інформації

У процедурі відкритих торгів по закупівлі "Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби" (код ДК 021: 2015 - 15810000-9), оголошення №UA -2019-05-23-001000-с, є ознака порушення, а саме відсутні пункти 9.1. Умови оплати договору(порядок здійснення розрахунків") та 10,1 Джерело фінансування закупівлі" відповідно до частини 1 статті31 Закону України "Про публічні закупівлі" рішенням тендерного комітету закупівлю відмінено

Надання інформації про усунення порушення замовником

28.05.2019 року згідно наказу Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 28.05.2019 року № 30 було здійснено моніторинг оголошеної Веселокутським психоневрологічним інтернатом закупівлі товару № UA-2019-05-23-001000-с «ДК 021:2015 – 1581000-9 хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» та виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення процедури закупівлі відсутні пункти "9.1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)" та "п.10.2. Джерело фінансування закупівлі". Враховуючи те, що період уточнення даних, викладених в оголошенні про проведення відкритих торгів (далі – оголошення), закінчився 28.05.2019 року в 15:00, внести зміни в оголошення неможливо. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля товару № UA-2019-05-23-001000-с «ДК 021:2015 – 1581000-9 хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» відмінена згідно рішення тендерного комітету (протокол від 29.05.2019 року №21).

2019-06-11 15:15:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 травня 2019 15:21
Коментар щодо відміни: Виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме відсутні пункти 9,1. "Умови оплати договору"(порядок здійснення розрахунків) та 10,2." Джерело фінансування закупівлі". Період уточнень по вказаній закупівлі закінчився 28.05.19року в 15:00, усунути ознаки порушення немає можливості.
Документи:
29 травня 2019 15:11
Файл.PDF