Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Веселокутський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 05425313 |
Місцезнаходження: | 27151, Україна , Кіровоградська обл., с.Веселий Кут, Лесі Українки, 26 |
Контактна особа: |
Васильченко Інна Володимирівна 380960273672 veskut2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2019 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 12:14 |
Очікувана вартість: | 222 225,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,45% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2019 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 14:39 |
Файл0001.PDF | |
23 травня 2019 14:39 |
Файл0001.PDF | |
23 травня 2019 14:38 |
Файл.PDF | |
23 травня 2019 14:37 |
Изображение.PDF | |
23 травня 2019 14:36 |
тендер_док -.docx | |
23 травня 2019 14:36 |
оголош.docx |
23 травня 2019 15:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 травня 2019 14:39 |
Файл0001.PDF
|
|||
23 травня 2019 14:39 |
Файл0001.PDF
|
|||
23 травня 2019 14:38 |
Файл.PDF
|
|||
23 травня 2019 14:37 |
Изображение.PDF
|
|||
23 травня 2019 14:36 |
тендер_док -.docx
|
|||
23 травня 2019 14:36 |
оголош.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-28-000031 ● f2c9aef297504de285aef33add4ddb05
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2019 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.05.2019 №30
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.05.2019 № 30
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-23-001000-с 23.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-28 16:19:05
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 – 1581000-9 хлібопродукти, свіжевипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-23-001000-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-29 15:00:07
Про надання інформації
У процедурі відкритих торгів по закупівлі "Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби" (код ДК 021: 2015 - 15810000-9), оголошення №UA -2019-05-23-001000-с, є ознака порушення, а саме відсутні пункти 9.1. Умови оплати договору(порядок здійснення розрахунків") та 10,1 Джерело фінансування закупівлі" відповідно до частини 1 статті31 Закону України "Про публічні закупівлі" рішенням тендерного комітету закупівлю відмінено
Надання інформації про усунення порушення замовником
28.05.2019 року згідно наказу Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 28.05.2019 року № 30 було здійснено моніторинг оголошеної Веселокутським психоневрологічним інтернатом закупівлі товару № UA-2019-05-23-001000-с «ДК 021:2015 – 1581000-9 хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» та виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення процедури закупівлі відсутні пункти "9.1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)" та "п.10.2. Джерело фінансування закупівлі". Враховуючи те, що період уточнення даних, викладених в оголошенні про проведення відкритих торгів (далі – оголошення), закінчився 28.05.2019 року в 15:00, внести зміни в оголошення неможливо. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля товару № UA-2019-05-23-001000-с «ДК 021:2015 – 1581000-9 хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» відмінена згідно рішення тендерного комітету (протокол від 29.05.2019 року №21).
2019-06-11 15:15:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про відміну
Дата відміни: | 29 травня 2019 15:21 |
Коментар щодо відміни: | Виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме відсутні пункти 9,1. "Умови оплати договору"(порядок здійснення розрахунків) та 10,2." Джерело фінансування закупівлі". Період уточнень по вказаній закупівлі закінчився 28.05.19року в 15:00, усунути ознаки порушення немає можливості. |
29 травня 2019 15:11
|
Файл.PDF |