Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09210000-4 Мастильні засоби (Мастила, гальмівна рідина та змащувальна рідина)
Очікувана вартість
1 069 000,00 UAH
UA-2019-05-23-000801-c e0ec43262ba14c49bbe34f39c91f6769
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорошок Наталія Володимирівна

380462933323
atp2528z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03358216
Місцезнаходження: 14034, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул.1-го Травня, 173
Контактна особа: Дорошок Наталія Володимирівна
380462933323,
atp2528z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 12:05
Очікувана вартість: 1 069 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 345,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Мастила, гальмівна рідина та змащувальна рідина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 Одиниця
09210000-4 Мастильні засоби (Мастила, гальмівна рідина та змащувальна рідина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, Чернігів, 1-го Травня,173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 13:37
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
23 травня 2019 13:37
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
23 травня 2019 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки поставки?
Дата подання: 23 травня 2019 15:15
Дата відповіді: 24 травня 2019 11:12
Доброго дня, чи можливо здійснити поставку повного обсягу товару протягом 1 місяця з дати укладання договору??
Відповідь: Добрий день!Поставка Товару здійснюється партіями, протягом дії договору на умовах DDP – згідно з міжнародними правилами ІНКОТЕРМС в редакції правил 2010р. - склад Покупця, силами та засобами Постачальника та за його рахунок, протягом одного робочого дня від дня одержання Постачальником заявки Замовника будь-яким способом ( листом, факсом, телефоном).
Форма подачі документів, документи на директора та уповноважену особу
Дата подання: 23 травня 2019 16:32
Дата відповіді: 24 травня 2019 13:14
Шановний Замовник, якщо документи від учасника, а також договір буде підписувати упоноважена особа учасника, зразок підпису та документи на директора подавати не треба? Якщо подаються кольорові сканкопії з оригіналу документів (наказ, паспорта якості, договори оренди та інше) їх необхідно посвідчувати підисом та печаткою учасника? Дякую.
Відповідь: Доброго дня!Якщо документи та договір буде підписувати уповноважена особа Учасника на директора документи не потрібні.Стосовно другого запитання ,коли подаються кольорові сканкопії з оригіналу документів - Додаток 2 ТД примітки "1.Усі документи (за винятком оригіналів), повинні бути завірені власним підписом уповноваженої особи та печаткою  Учасника, якщо не зазначено інше, та мати відмітку про відповідність наданої копії оригіналу документу («Згідно з оригіналом» тощо)"
Щодо суми аналогічного договору
Дата подання: 24 травня 2019 14:33
Дата відповіді: 24 травня 2019 16:34
Доброго дня шановний Замовнику! Прошу надати роз'яснення щодо суми аналогічного договору (ів), так бюджет даної закупівлі становить 1069 000,00 грн., в звязку з чим питання: "Сума вкзана у аналогічному договорі (ах), також повинна дорівнювати бюджету даної закупівлі, тобто 1069 000,00 грн., чи ні?". Дякую.
Відповідь: Доброго дня!Сума аналогічного договору не залежить від очікуваної вартості закупівлі.
Ємність мочевина
Дата подання: 28 травня 2019 14:05
Дата відповіді: 29 травня 2019 14:32
Доброго дня! Чи можна поставити мочевину позиція № 13 ємністю (кубишка) 1000 л.? Дякую
Відповідь: Доброго дня! Поставка мочевини ємністю 1000 л не можлива, у зв'язку з відсутністю вільних приміщень для зберігання та здійснюється партіями за заявкою Замовника по мірі необхідності, як правило, в обсягах меньшої кількості.
Питання щодо ємності мочевини
Дата подання: 28 травня 2019 14:29
Дата відповіді: 29 травня 2019 14:36
В продовження запитання щодо ємності мочевини, якщо поставити в кубишках але возвратна тара тобто в ціну товара не входить? Чи можливо такі умови.
Відповідь: Доброго дня! В умовах тендерної документації не передбачено повернення тари.
Допуски МОТО 2Т
Дата подання: 29 травня 2019 10:32
Дата відповіді: 29 травня 2019 14:44
Чи можна запропонувати високоякісну синтетичну олива МОТО 2 Т з допусками: API TC, JASO FB, ISO-L-EGB?
Відповідь: Доброго дня! Товар, що пропонується Учасником, має відповідати умовам, викладеним у тендерній документації, зокрема, у Додатку з "Технічне завдання". Запропонована Вами олива МОТО 2Т з допусками API TC. JASO FB. ISO-L-EGB не відповідає умовам тендерної документації.
Поставка олив наливом
Дата подання: 29 травня 2019 11:09
Дата відповіді: 29 травня 2019 15:54
Доброго дня! Чи можлива поставка олив наливом в тару (бочка) на обмін або повернення?
Відповідь: Доброго дня! В умовах тендерної документації не передбачено поставки олив бочками на обмін або повернення.
Поставка товару
Дата подання: 29 травня 2019 16:29
Дата відповіді: 30 травня 2019 14:35
Доброго дня! Чи можлива поставка наливом товару по позиціям 2, 3, 4, 5, 6, 8?
Відповідь: Доброго дня! Товар, що пропонується Учасником та упакування має відповідати умовам, викладеним у тендерній документації, зокрема, у Додатку № 3 "Технічне завдання". Запропонована Вами поставка не відповідає умовам тендерної документації.
Товар приймається у фасованій тарі з урахуванням виробничих потреб та у найбільш поширених одиницях виміру мастильних матеріалів.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-000801-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕММ", Код ЄДРПОУ:40674367
Дата подання: 13 червня 2019 13:39
Невідповідність тендерної пропозиції ПП "ТТ-Нафта" умовам тендерної документації
Обставини щодо невідповідності тендерної пропозиції ПП "ТТ-Нафта", викладені у супровідній документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2019 16:21
Оскаржувачем зазначається, що переможець закупівлі, всупереч вимогам п. 1.7 тендерної документації, надав, серед інших документів, файл паспорта якості на оливу: «WOLVER HLP 46, WOLVER TWO STROKE SPEED 2 T» викладений англійською мовою без доданого автентичного перекладу українською мовою. Поруч з цим, відповідно до п. 5.2 тендерної документації, Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Тому замовником, з огляду на фактичну достатність інформації з доданого документу, було прийняте рішення за принципом мовчазної згоди не відхиляти тендерну пропозицію даного учасника із-за відсутності перекладу, із дотриманням принципів ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі». Тим більше, сам скаржник у складі своєї тендерної пропозиції сам долучив сканкопію паспорта якості на мочевину марки Noxy польською мовою, без повноцінного перекладу, і у випадку перемоги даного учасника під час аналізу його тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації наявність такого документу не була б визначена тендерним комітетом замовника підставою для її відхилення. І, на відміну від думок представника оскаржувача, підстав вважати надання такого сертифікату «службовим підробленням» немає.
Крім того, зазначення оскаржувана про те, що паспорти якості учасника № 1 не відповідають вимогам Додатку 3 до тендерної документації, не відповідають дійсності.
Так, паспорт якості № 1572 від 06.06.2018 року на мастило М 10 Г2К має пряме зазначення про відповідність ГОСТу 8581-78; паспорт якості № 13 на оливу Протек Тап-15В має пряме зазначення про відповідність ТУ У 19.2-437838186-003:2012; паспорт якості № 20 на оливу гідравлічну Протек МГЕ -46В має пряме зазначення про відповідність ТУ У 23.2-30802090-016:2003, показники якості якою відповідають умовам технічного завдання закупівлі (оскаржувач на цей пункт також надав сканкопію паспорту з іншим ТУ); паспорт якості № 18 на оливу М-8В має пряме зазначення про відповідність ГОСТу 10541-78; паспорт якості № 1 на оливу М-10 М має пряме зазначення про відповідність ГОСТу 8581-78; паспорт якості на Літол 24м (тара 20 л за вагою якраз і становить 17 кг); для Тосолу замовник взагалі не встановлював відповідності стандартам, а запропонована ємність 1л учасником № 1 не перебуває у дисонансі із встановленою вимогою 10 л ємності, так як замовник, встановлюючи таку вимогу, передбачав потенційне навантаження на працівника, який буде підіймати ємність ввагою не більше 10 л (ємності по 1 л не створять навантаження для обслуговуючих працівників, якби не більше 10 кг ваги).
Крім того, оскаржувач зазначає неспівпадіння сертифікатів на мочевину та сертифікату на каталізатори (р. Польща). На дане зауваження повідомляємо, що відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018 року, Перелік продукції, що підлягає обовʼязковій сертифікації, затверджений наказом Держспоживстандарту України від 01.02.2005 року № 28 втратив чинність. Отже, вимоги щодо обовʼязковості надання сертифікатів (паспортів якості) на зазначені у закупівлі оливи стали нікчемними, надання сертифікатів можливе на добровільній основі.
Крім того, посилання оскаржувача на те, що пропозиція учасника №1 не містить копію з оригіналу документу (у кольоровому вигляді сторінок паспорту) є таким, що за своєю сутністю не має вирішального спливу на прийняття рішення тендерним комітетом замовника. Так, відповідно до п. 5.2 тендерної документації, Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. З урахуванням того, що інформація про представника учасника перебуває у вільному доступі в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на веб-сайті Міністерства юстиції, підстав вважати ненадання кольорової сканкопії паспорту уповноваженої особи Учасника №1 підставою для визнання тендерної пропозиції Учасника №1 такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, немає, оскільки цей факт не має вирішального впливу для прийняття відповідного рішення.
Після детального розгляду оскарження учасника – ТОВ «Енергетичні Мастильні Матеріали», тендерний комітет замовника вирішив взяти інформацію з нього до відома, із пропозицією щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника № 1 – ПП «ТТ-Нафта» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, не погоджуватись із-за того, що зазначені підстави оскаржувачем не мають вирішального впливу для прийняття відповідного рішення.

Документи подані скаржником

13 червня 2019 13:39
Вимога Замовнику.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ТТ-Нафта 943 227,00
UAH з ПДВ
943 227,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕММ" 1 009 698,60
UAH з ПДВ
1 009 698,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 13:57
Довідка заборгованості
14 червня 2019 10:40
комерційна пропозиція
14 червня 2019 10:08
Довідка корупції
14 червня 2019 10:08
Довідка корупції
14 червня 2019 10:06
Довідка милиция
07 червня 2019 15:11
Лист-1.pdf
07 червня 2019 15:11
гарантійний лист.pdf
07 червня 2019 15:11
протокол тт-нафта.pdf
07 червня 2019 15:11
Д-ка 4-ОПП.pdf
07 червня 2019 15:11
Сертифікат.pdf
07 червня 2019 15:11
Паспорта якості.pdf
07 червня 2019 15:11
Проект договор .pdf
07 червня 2019 15:11
Комерційна пропозиція.pdf
07 червня 2019 15:11
Лист пояснення-1.pdf
07 червня 2019 15:11
Довідка згідно ст17.pdf
07 червня 2019 15:11
Витяг 2019р.pdf
07 червня 2019 15:11
Із захисту довкілля.pdf
07 червня 2019 15:11
Технічне завдання-1.pdf
07 червня 2019 15:11
Загальні відомості-1.pdf
07 червня 2019 15:11
інші документи.pdf
07 червня 2019 15:11
Паспортні дан.pdf
07 червня 2019 15:11
Аналогічний договір.pdf
07 червня 2019 15:11
Матеріальна база.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 16:36
19 Сертифікати Дилера.pdf
06 червня 2019 16:36
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ТТ-Нафта

ТОВ "ЕММ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ТТ-Нафта
#37021932
Переможець 943 227,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 10:59

Документи

13 червня 2019 10:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ТТ-Нафта
#37021932
943 227,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 10:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:12
Додаткова угода 1 продовження терміну дії договору.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:11
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 10:02
Договір 26-06-19-0921.pdf укладений
26 червня 2019 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із проведенням процедури закупівлі товарів, які закуповувались за цим Договором на 2019 рік, Сторони, дійшли згоди внести зміни до Розділу «Строк дії Договору".
Номер договору про закупівлю: 26/06/19-0921
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 562 211,40
UAH (в тому числі ПДВ 93 701,90 UAH)