Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Магнітні картки
Очікувана вартість
2 300 000,00 UAH
UA-2019-05-23-000739-c 9d35037556de4961a4356a565ec5b079
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Надежда Борисовна

(044) 281-71-32 n.nazarova@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Назарова Надежда Борисовна
(044) 281-71-32
n.nazarova@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 12 червня 2019 11:44
Очікувана вартість: 2 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 69000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Детальний опис наведено в Тендерній документації (додається)
Картка доступу HID iClass або еквівалент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12200 шт
Магнітні картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7 (Вид предмета закупівлі - Товар, Джерело фінансування закупівлі - власні кошти, післяоплата 100% протягом 30 к.д. після поставки Товару)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 13:12
Тендерна_документація_Магнітні_картки_22.05.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 29 травня 2019 15:28
Дата відповіді: 30 травня 2019 10:56
З метою оформлення забезпечення тендерної пропозиції (ЕБГ) просимо повідомити банківські реквізити Замовника
Відповідь: Реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції:
 назва: Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль»;
 код ЄДРПОУ: 20572069;
 р/рахунок № 26006000025484 відкритий в філії АТ „Укрексімбанк” в м. Києві, МФО 322313;
 SWIFT-код: EXBSUAUX;
 адреса банку: м.Київ, вул.Бульварно-Кудрявська, 11 Б

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-000739-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ПЕРЕДОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ, Код ЄДРПОУ:31059007
Дата подання: 31 травня 2019 16:06
вимога до технічної частини
1. Відповідно до пункту 4 додатку 2 до Тендерної документації «Документи на підтвердження відповідності пропозиції технічним вимогам (умовам) Документації (технічний опис предмета закупівлі) та на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам до предмета закупівлі» від Учасника вимагається лист від виробника карток доступу та зчитувачів HID iClass, компанії HID Global, або офіційного представника/дистриб’ютора HID Global на території України, про можливість Учасника постачати оригінальну продукцію HID. Якщо лист надається від офіційного представника/дистриб’ютора HID Global на території України, до листа необхідно надати підтвердження, що компанія, яка надала лист, є офіційним представником/дистриб’ютором HID Global на території України (надається у випадку, якщо Учасником запропонований товар відповідно до специфікації даних умов закупівель) або лист від виробника карток доступу та зчитувачів HID iClass, компанії HID Global, або офіційного представника/дистриб’ютора HID Global на території України, про можливість використання запропонованих Учасником еквівалентних карток доступу із зчитувачами HID iClass R10, HID iClass R10 SE. Якщо лист надається від офіційного представника/дистриб’ютора HID Global на території України, до листа необхідно надати підтвердження, що компанія, яка надала лист, є офіційним представником/дистриб’ютором HID Global на території України (надається у випадку, якщо Учасником запропонований еквівалент).
Тобто зазначено два конкретних виробника та обмежений перелік суб’єктів господарювання – постачальника. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Закон прямо зазначає, що у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Разом з тим, є посилання на конкретну фірму та виробника, а також відсутній вираз «або еквівалент».
Отже просимо прибрати посилання у технічній частині на HID Global або HID iClass без еквіваленту.

2. Крім того, вимагається лист або виробника або його представника саме на території України, хоча закуповується товар, що може поставлятись будь-яким учасником. Мова у законодавстві не йде про те, що мають бути саме прямі поставки. З огляду на статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вказана вимога виглядає протиправною та такою, що обмежує конкуренцію серед можливих учасників, адже тоді поставка можлива тільки через одного офіційного дистриб’ютора на території України (у бізнес сегменті "Фізичний контроль доступу" на сайті виробника значиться лише одне підприємство), що усуває будь-яку конкуренцію та можливість поставити якісну необхідну продукцію за більш привабливими цінами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2019 15:33
Тендерна документація від 22.05.2019 №15-03-221 (редакція 01) на закупівлю «Магнітні картки (Магнітні картки)» складена з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації». Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в Додатку 1 Розділу 1 «Особливі вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації встановлено:
«Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на конкретну торговельну марку або тип, тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати встановленим технічним характеристикам). У разі надання еквіваленту, Учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики, що визначені Документацією.
Посилання Замовником в найменуванні та каталожний номер, виробників, торговельну марку або тип, тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові Товару.
Під «еквівалентом» Товару або його складових розуміється рівноцінний та рівнозначний Товар, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника.
«Еквівалентом» вважається Товар, що є сумісним з зчитувачами карток HID iClass R10, HID iClass R10 SE, що використовуються в ДП МА «Бориспіль».
Встановлення вимоги надання Учасниками «Листа від виробника карток доступу та зчитувачів HID iClass, компанії HID Global, або офіційного представника/дистриб’ютора HID Global на території України» обумовлено тим, що товар повинен бути сумісним з зчитувачами карток HID iClass R10, HID iClass R10 SE, що використовуються в ДП МА «Бориспіль».
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що тендерна документація замовника складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не порушує жодної вимоги чинного законодавства з питань публічних закупівель
Номер вимоги: UA-2019-05-23-000739-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДЕКСІМ-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41928123
Дата подання: 04 липня 2019 17:05
Щодо скасування рішення про визнання переможця відкритих торгів UA-2019-05-23-000739-c та Повідомлення про намір укласти договір №15-09-228 від 26.06.2019 р.
ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ “МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ “БОРИСПІЛЬ”, ЄДРПОУ 20572069 (надалі – Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-23-000739-c. Предметом закупівлі було: ДК 021:2015: 30160000-8 — магнітні картки у кількості 12200 шт.

По попередній тендерній процедурі 12.06.2019 року відбулось відкриття тендерних пропозицій та 27.06.2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оприлюднено повідомлення про визнання переможця та намір укласти договір із ТОВ «Захисні матеріали» (код ЄДРПОУ 42872475).

ТОВ «АДЕКСІМ-ТРЕЙД ЛТД» як учасник торгів не погоджується з таким рішенням Тендерного комітету та вимагає скасувати рішення про визначення ТОВ «Захисні матеріали» переможцем закупівлі, виходячи з наступного:
- До тендерної пропозиції (технічна частина) учасником додано лист від 04.04.2019, що підтверджує можливість постачання ТОВ “Захисні матеріали” продукції HID. Хочемо зазначити, що 27.05.2019 р. виробник HID Global видав окремий лист, яким надає повноваження окремим дилерам на поставку карток саме для закупівлі UA-2019-05-23-000739-c. Копію цього листа було додано до тендерної пропозиції ТОВ “АДЕКСІМ-ТРЕЙД ЛТД”.
- Згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) серед основних видів діяльності ТОВ «Захисні матеріали» (код ЄДРПОУ 42872475) немає КВЕД 46.90: “неспеціалізована оптова торгівля”. Тому договір, заключений із таким постачальником, в подальшому може бути визнаний недійсним податковими органами.

Вважаємо, що Замовник мав відхилити пропозицію ТОВ «Захисні матеріали», але прийняв помилкове рішення, яким порушив принципи здійснення закупівлі, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
3. недискримінація учасників.

Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО:
1. Скасувати своє рішення щодо визнання переможця відкритих торгів у зазначеному тендері та Повідомлення про намір укласти договір №15-09-228 від 26.06.2019 р. і дискваліфікувати ТОВ «Захисні матеріали».

Додатки:
1. Копії листів щодо статусу партнера, наданих ТОВ «Захисні матеріали».
2. Копії листів щодо статусу партнера, наданих ТОВ «АДЕКСІМ-ТРЕЙД ЛТД».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 липня 2019 14:01
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Виходячи зі змісту пункту 30 частини 1 статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі відповідно до вимог тендерної документації. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Вимогою тендерної документації встановлено надання учасниками:
Лист від виробника карток доступу та зчитувачів HID iClass, компанії HID Global, або офіційного представника/дистриб’ютора HID Global на території України, про можливість Учасника постачати оригінальну продукцію HID.
Якщо Лист надається від офіційного представника/дистриб’ютора HID Global на території України, до листа необхідно надати підтвердження, що компанія, яка надала лист, є офіційним представником/дистриб’ютором HID Global на території України.
(надається у випадку, якщо Учасником запропонований товар відповідно до специфікації, наведеної в Додатку 1 Тендерної документації)
або
Лист від виробника карток доступу та зчитувачів HID iClass, компанії HID Global, або офіційного представника/дистриб’ютора HID Global на території України, про можливість використання запропонованих Учасником еквівалентних карток доступу із зчитувачами HID iClass R10, HID iClass R10 SE.
Якщо Лист надається від офіційного представника/дистриб’ютора HID Global на території України, до листа необхідно надати підтвердження, що компанія, яка надала лист, є офіційним представником/дистриб’ютором HID Global на території України.
(надається у випадку, якщо Учасником запропонований еквівалент).

Учасником ТОВ «ЗАХИСНІ МАТЕРІАЛИ» в складі тендерної пропозиції надані відповідні листи на підтвердження даної вимоги.
Вимоги щодо виду діяльності в тендерній документації Замовником не встановлено.
Виходячи з вищевикладеного, у тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЗАХИСНІ МАТЕРІАЛИ» відповідає вимогам Тендерної документації та у Замовника відсутні підстави відхилення тендерної пропозиції даного учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ" 1 572 580,00
UAH з ПДВ
1 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Захісні матеріали" 1 573 800,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДЕКСІМ-ТРЕЙД ЛТД" 1 925 160,00
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря 1 583 316,00
UAH з ПДВ
1 345 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю"Центр протипожежних технологій" 1 781 688,00
UAH з ПДВ
1 408 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрспецпродукція 2 196 000,00
UAH з ПДВ
2 196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 09:27
Електронний підпис
11 червня 2019 09:05
Магнітні картки 22052019.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ"

ТОВ "Захісні матеріали"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДЕКСІМ-ТРЕЙД ЛТД"

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

Товариство з обмеженною відповідальністю"Центр протипожежних технологій"

ТОВ Укрспецпродукція

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ"
#39913736
Відхилено 1 098 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 09:00
ТОВ "Захісні матеріали"
#42872475
Переможець 1 100 000,00
UAH з ПДВ
27 червня 2019 09:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Захісні матеріали"
#42872475
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 16:06
35.1-14_3-44.pdf укладений
18 липня 2019 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 099 756,80
UAH (в тому числі ПДВ 183 292,80 UAH)