Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 43+500 - км 73+300, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the section km 43 + 500 - km 73 + 300, Transcarpathian region
Очікувана вартість
387 010 000,00 UAH
UA-2019-05-23-000619-c 756311c4a4f54ddd9b4900856593d46c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv-sad-carpati@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv-sad-carpati@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv-sad-carpati@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 травня 2019 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2019 15:30
Початок аукціону: 05 серпня 2019 12:54
Очікувана вартість: 387 010 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 161 030,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1500000 UAH
Publication date: 23 травня 2019 12:24
Enquiries until: 18 червня 2019 15:30
Complaints submission until: до 24 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 червня 2019 15:30

Information

Estimated total value: 387 010 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 161 030 UAH
Minimal lowering step, %: 0,30 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг)
DK 021:2015 (45233142-6 Repair of the roads)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 43+500 - км 73+300, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (Згідно технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the section km 43 + 500 - km 73 + 300, Transcarpathian region
CPV: 45233142-6
Період постачання: з 15 липня 2019 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - Державний бюджет Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 15:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 12:27
ТД Н-09 43+500 73+300.doc
21 червня 2019 15:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 12:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 12:27
ТД Н-09 43+500 73+300.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-23-000619-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДП "АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:39507877
Дата подання: 05 липня 2019 14:40
Скарга до АМКУ
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України (Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Телефон: (044) 251-62-62 Факс: (044) 520-03-25 Замовник, рішення якого оскаржується : СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Собранецька, 39 ЄДРПОУ 25449824 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРОЖНЄ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬКОР» 01054, Україна, м. Київ, вул. Олеся Гончара, буд. 35, офіс 413 ЄДРПОУ 39507877, Тел. (044) 374-11-19 e-mail: tovdpalcor@gmail.com СКАРГА на рішення Замовника в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 23.05.2019 року СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – «Замовник») оголошено проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 43+500 - км 73+300, Закарпатська область ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-23-000619-c; ID у ЦБД 756311c4a4f54ddd9b4900856593d46c), а також була оприлюднена тендерна документація. На підставі та у відповідності із встановленими Замовником в тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції наступних учасників: - Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС»; - Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР»; - Товариство з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77»; - Товариство з обмеженою відповідальністю «ДП «АЛЬКОР»; - Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»; 02.07.2019 року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вищевказаних учасників, прийняте рішення (Протокол засідання тендерного комітету №121 від 02.07.2019р.) про визнання пропозиції учасника ТОВ «ДП «АЛЬКОР» як такої, що не відповідає відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що підстави для прийняття рішення невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДП «АЛЬКОР» є безпідставними та помилковими. Членами тендерного комітету оцінено тендерну пропозицію ТОВ «ДП «АЛЬКОР» не об’єктивно, з порушенням вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з чим вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту прав та інтересів. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлені в Законі України «Про публічні закупівлі». Пунктом 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Умови проведення публічних закупівель зазначаються в тендерній документації. 1. Згідно з Додатком 1 Тендерної документації «НАЯВНІСТЬ ВЛАСНОГО ТА/АБО ОРЕНДОВАНОГО АСФАЛЬТОБЕТОННОГО(ИХ) ЗАВОДУ(ІВ), ЩО БУДЕ(УТЬ) ЗАЛУЧЕНИЙ(І) ДЛЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗГІДНО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» замовником встановлено чітку вимогу, а саме: 1.Учасники у складі тендерної пропозиції подають довідку (довільної форми) про наявність власного (их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при надані послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, з можливістю виготовлення асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) в потрібній кількості протягом усього періоду надання послуг або договір з постачальником асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання (Додаток 3). 2.В підтвердження наявності в учасника власного асфальтобетонного заводу, що буде залучений при надані послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). 3.В підтвердження наявності в учасника орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений при надані послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає копію договору оренди/надання послуг тощо, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, оригінал листа (ів) - підтвердження від власника (ів) асфальтобетонного заводу. 4.Тільки у разі, якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку (довільної форми) в якій зазначає постачальника асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) та місце розташування АБЗ, договір(и) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу відповідно до Технічного завдання (Додаток 3) із зазначенням АБЗ з якого будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Якщо постачальник/виробник асфальтобетону не являється власником Асфальтобетонного заводу, то Учасник додатково надає оригінали договорів згідно яких постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом. 5.У разі наміру встановлення Учасником мобільних асфальтобетонних заводів(установок), Учасник надає копію договору оренди земельної ділянки на розташування асфальтобетонного заводу(установки) або копію договору про наміри укладення договору оренди земельної ділянки на розташування асфальтобетонного заводу(установки), та гарантійного листа власника земельної ділянки про укладення з переможцем торгів договору оренди земельної ділянки на розташування асфальтобетонного заводу(установки). На виконання даної вимоги ТОВ «ДП «АЛЬКОР» надало у складі тендерної пропозиції документ (файл) які відповідають даній вимозі замовника, а саме: 1. Довідка про наявність асфальтобетонного заводу (файл Частина2.pdf в тендерній пропозиції) – в якій виконується вимога Додатку 1 ч.5, а саме намір встановлення Учасником мобільних асфальтобетонних заводів(установок). 2. Договір № 24/06/2019 про намір укласти договір оренди земельної ділянки (файл Частина2.pdf в тендерній пропозиції) – в якому виконується вимога Додатку 1 ч.5, а саме надання Учасником копії договору про наміри укладання договору оренди земельної ділянки на розташування асфальтного заводу(установки). 3. Гарантійний лист (файл Частина2.pdf в тендерній пропозиції) – в якому виконується вимога Додатку 1 ч.5, а саме надання Учасником гарантійного листа власника земельної ділянки про укладання з переможцем торгів договору оренди земельної ділянки на розташування асфальтобетонного заводу(установки). Також хочемо зазначити, що виставлені Замовником тендерні вимоги у Додатку 1 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучени(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» ч.5 не передбачають будь-яких додаткових вимог та надання додаткової інформації, та не вимагаються такі документи як технічний паспорт АБЗ та копія свідоцтва про атестацію виробництва . У зазначеній частині чітко визначені вимоги при намірі встановлення Учасником асфальтобетонних заводів. Щодо надання у складі тендерної пропозиції файлу «Копія технічного паспорту.pdf» в якому знаходиться копія експертизи ДЕКРА №131834/5/15-9505 від 14.09.2015 року, то помилкове визначення вмісту наданого файлу Замовником як «технічний паспорт АБЗ» - це необ’єктивна думка. Даний файл з вмістом копії експертизи ДЕКРА №131834/5/15-9505 від 14.09.2015 року був наданий Учасником як підтверджувальний документ наявності асфальтобетонного заводу виданий компетентним органом, а назва файлу за даним документом не повинна впливати на рішення Тендерного комітету, як того вимагає Закон України «Про публічні закупівлі». Таким чином, ТОВ «ДП «АЛЬКОР» повністю виконали вимоги тендерної документації не порушивши умов Додатку 1 Тендерної документації «НАЯВНІСТЬ ВЛАСНОГО ТА/АБО ОРЕНДОВАНОГО АСФАЛЬТОБЕТОННОГО(ИХ) ЗАВОДУ(ІВ), ЩО БУДЕ(УТЬ) ЗАЛУЧЕНИЙ(І) ДЛЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗГІДНО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» частини 5. Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «ДП «АЛЬКОР» надана без помилок та відповідає вимогам тендерної документації. 2. Згідно з Додатком 1 Тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» замовником встановлено вимогу, а саме: - Згідно з стовпчиком 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен зазначити «Найменування технічного засобу, (обладнання), марка*». У примітці «*» зазначено, що учасник до найменування і марки обов’язково вказує технічний засіб або обладнання. На виконання даної вимоги ТОВ «ДП «АЛЬКОР» надали у складі тендерної пропозиції довідку, а саме: 1. Довідка вих. № 50/3-1 від 21.06.2019 року «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (файл Частина1.pdf в тендерній пропозиції). В довідці вказані всі необхідні данні по технічним засобам, котрі будуть залучатися на виконання робіт по об’єкту. Відсутність примітки «технічний засіб» або «обладнання» є формальною помилкою, Учасник в жодному разі не порушив вимоги тендерної документації. Замовником в Тендерній документації встановлені поняття формальних помилок у розділі «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, частина 3.1.3», а саме – «зазначення неповної інформації в певному документі усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника», для підтвердження інформації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР» надали копії технічних паспортів по кожному технічному засобу, в яких чітко відображено приналежність кожної одиниці. Також у Тендерній документації «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, частина 3.1.3» Замовником визначено наступне: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Не зазначення у тендерній пропозиції ТОВ «ДП «АЛЬКОР» примітки «технічний засіб» або «обладнання» в жодному разі не впливає на зміст самої тендерної пропозиції, не спотворює технічні та якісні показники. Таким чином, викладені вище факти свідчать про відповідність тендерної пропозицій ТОВ «ДП «АЛЬКОР» кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації. Відповідно до ст. З Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, із запобіганням корупційних дій і зловживань. Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Частиною 1 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Незаконні, на нашу думку, дії Замовника порушують право ТОВ «ДП «АЛЬКОР» брати участь у публічних закупівлях, призводять до обмеження конкуренції та створюють перешкоди для проведення ефективних торгів з максимальною прозорістю та економією державних коштів. З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Здійснити перевірку викладеної в скарзі інформації, за результатами розгляду якої прийняти рішення. 3. Зобов’язати Замовника прийняти рішення, яким тендерну пропозицію ТОВ «ДП «АЛЬКОР» визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації, та допустити ТОВ «ДП «АЛЬКОР» до аукціону. 4. На час розгляду скарги призупинити процедуру Закупівлі. Додаток: 1. Документ про внесення плати за подання скарги до органу оскарження. Про час та місце розгляду скарги, а також про результати її розгляду просимо Вас повідомити в установленому порядку. Директор ТОВ «ДП «АЛЬКОР» __________________________________ О.В. Обухов
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 липня 2019 22:53
Номер скарги: UA-2019-05-23-000619-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:32851616
Дата подання: 05 липня 2019 16:20
Скарга
Скарга в порядку , перебаченому ст.18 Закону "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 липня 2019 12:01

Документи подані скаржником

05 липня 2019 14:39
Скарга до АМКУ
05 липня 2019 14:48
Платіжне доручення

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-11-000014 ● cf56c594c6374a399d94b25b5981d094
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.02.2021 № 45

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 11.02.2021 № 45



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-05-23-000619-c 23.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-18 09:37:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення
Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 43+500 - км 73+300, Закарпатської області (ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-23-000619-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-23 14:16:03

Пояснення на запит

На Ваш запит повідомляємо наступне:
Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проводилося на підставі виготовлених: робочого проекту на Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 43+500 - км 73+300, Закарпатської області, та кошторисної документації, затверджених Наказом №25 від 08.05.2019 року Службою автомобільних доріг у Закарпатській області, який завантажено додатково.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок за результатами моніторингу. «За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до пункту 3.5.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». тендерної документації та таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації установив вимогу до учасників торгів, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (п.1.3) та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.2) та повинні бути видані з дати оголошення закупівлі (23.05.2019) до дати розкриття тендерних пропозиції. Проте, учасник ТОВ «ШБУ-77» у складі тендерної пропозиції надав лист-відгук від Служби автомобільних доріг у Закарпатській області від 21.02.2019 № 224/03-07, тобто відгук, який був виданий раніше дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, чим не дотримався вимог пункту 3.5.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 01.01.2019) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШБУ-77», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям та допустив її до оцінки.» Відповідно до пункту 3.5.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації вказано, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (п.1.3) та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.2) та повиннні бути видані з дати оголошення закупівлі до дати розкриття тендерних пропозиції. Учасник ТОВ «ШБУ-77» у складі своєї пропозиції надав Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору Вих.№Т-537 від 21 червня 2019 року, в якому вказано договір №24 від 19 червня 2018 року на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-23 Берегове-Виноградів-Велика Копаня на ділянках км 21+400 – км 35+335, км 34+426 – км 49+700 укладеного між Учасником та Службою автомобільних доріг у Закарпатській області. На виконання вимог Тендерної документації Учасником завантажено вище наведений договір у складі своєї тендерної пропозиції. Слід зазначити, що Учасник надав оригінал позитивного відгуку від Служби автомобільних доріг у Закарпатській області у якому зокрема зазначено, що ТОВ «ШБУ-77» на протязі 2018 року виступає підрядником при виконанні робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-23 Берегове-Виноградів-Велика Копаня на ділянках км 21+400 – км 35+335, км 34+426 – км 49+700 згідно договору №24 від 19 червня 2018 року. Також у наданому відгуку зазначено, що нарікань з боку Служби автомобільних доріг у Закарпатській області на якість виконання робіт не виникало. Також для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) Учасником завантажено копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 за грудень 2018 року, згідно яких сума виконання договору складає 205 785 686,78 грн. Дані довідки підписані та завірені печатками сторін, що ще раз документально підтверджує досвід виконання аналогічного договору Учасником. Щодо надання Учасником ТОВ «ШБУ-77» листа-відгуку № 224/03-07 від 21.02.2019 року, слід зазначити, що листи – відгуки не є документальним підтвердженням виконання аналогічних договорів, а покликані дати змогу Замовнику допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт; в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості, тим більше, що Лист-відгук надано саме Службою автомобільних доріг у Закарпатській області, де Учасник і брав участь у закупівлі, а тому ставити під сумнів доброчесність такого Учасника не являється можливим. Слід зазначити, що Тендерною документацією передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Враховуючи вимоги статті 3 Закону (у редакції 01.01.2019 року) щодо принципів здійснення закупівель, за рішенням тендерного комітету формальними (несуттєвими) вважаються інші технічні помилки в тендерній пропозиції Учасника, якщо вони не впливають на зміст тендерної пропозиції та на прийняття рішення щодо: - відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям; - відсутності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; - відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації. Враховуючи вище наведене, Учасником ТОВ «ШБУ-77» документально підтверджено наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а тому підстав для відхилення у Замовника не було. Замовником закупівлі буде оскаржено Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-05-23-000619-c від 09.03.2021 року в судовому порядку.

2021-03-16 12:09:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду
Дата публікації: 19 березня 2021

Документи:

19 березня 2021 15:24
Електронний підпис
19 березня 2021 15:23
Опис вкладення скан.pdf
19 березня 2021 15:23
Накладна чек.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 липня 2019
UA-2019-05-23-000619-c756311c4a4f54ddd9b4900856593d46c
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

02 липня 2019 11:32
Електронний підпис

Публічні документи

07 серпня 2019 10:20
Електронний підпис
07 серпня 2019 10:20
Електронний підпис
07 серпня 2019 10:15
7. Довідка з ЄДР.zip
21 червня 2019 17:05
Електронний підпис
21 червня 2019 17:05
Електронний підпис
21 червня 2019 17:04
441.zip
21 червня 2019 17:04
акти - 19.pdf
21 червня 2019 17:04
акти - 19..PDF
21 червня 2019 17:04
акти-19.pdf
21 червня 2019 17:04
акти-19..pdf
21 червня 2019 17:04
Технічне завдання.pdf
21 червня 2019 17:04
Demag скан свідоцтва.pdf
21 червня 2019 17:04
3 Паспорт АБЗ Хуст.pdf
21 червня 2019 17:04
Проект договору.pdf
21 червня 2019 17:04
Досвід договір №19.pdf
21 червня 2019 17:04
акт звірки Договір 19.PDF
21 червня 2019 17:04
5 Ліцензія ПБС.pdf
21 червня 2019 17:04
Дозвіл екологія.pdf
21 червня 2019 17:04
Відгук до Договору №19.pdf
21 червня 2019 17:04
Буковель погодження.pdf

Документи

02 липня 2019 11:38
Електронний підпис

Публічні документи

27 червня 2019 17:14
Електронний підпис
27 червня 2019 17:14
Електронний підпис
27 червня 2019 17:10
проект договору.pdf
24 червня 2019 09:58
Електронний підпис
24 червня 2019 09:58
Електронний підпис
24 червня 2019 09:50
транспортна схема.pdf
24 червня 2019 09:50
Статут.pdf
24 червня 2019 09:50
ст 17.pdf
24 червня 2019 09:50
Реєстр.pdf
24 червня 2019 09:50
Протокол до Статуту.pdf
24 червня 2019 09:50
проект договору.pdf
24 червня 2019 09:50
ПДВ зав..pdf
24 червня 2019 09:50
Опис.pdf
24 червня 2019 09:50
Ліцензія.pdf
24 червня 2019 09:50
інші довідки.pdf
24 червня 2019 09:50
Документи підписанта.pdf
24 червня 2019 09:50
Гарантійний лист.pdf
24 червня 2019 09:50
техпаспорти 4.rar
24 червня 2019 09:50
Техпаспорт 3.pdf
24 червня 2019 09:50
Техпаспорт 2.pdf
24 червня 2019 09:50
Техпаспорт 1.pdf
24 червня 2019 09:50
підтвердження партнер.PDF
24 червня 2019 09:50
Договір база.pdf
24 червня 2019 09:50
Договір №81.pdf
24 червня 2019 09:50
Договір №45.pdf
24 червня 2019 09:50
довідка працівники.pdf
24 червня 2019 09:50
довідка обладнання.pdf
24 червня 2019 09:50
довідка лабораторія.pdf
24 червня 2019 09:50
відгук 81.pdf
24 червня 2019 09:50
Відгук 45.pdf

Документи

02 липня 2019 11:41
Електронний підпис

Публічні документи

27 червня 2019 14:52
Електронний підпис
27 червня 2019 14:52
Електронний підпис
27 червня 2019 14:43
12746-15 ШБУ-77 p7s.rar
27 червня 2019 14:43
46 ТЗ.pdf
27 червня 2019 14:43
45 Проект договору.pdf
27 червня 2019 14:43
45 Лист погодження.pdf
27 червня 2019 14:42
42 Бенефіціар.pdf
27 червня 2019 14:42
41 Статут.pdf
27 червня 2019 14:42
40 Довідки ст 17 Закону.pdf
27 червня 2019 14:42
37 Працівники.pdf
27 червня 2019 14:42
33 Витяг Мужієво.pdf
27 червня 2019 14:42
32 Транпортна схема.pdf
27 червня 2019 14:42
31 Розрахунок часу.pdf
27 червня 2019 14:42
29 Атестат виробництва.pdf
27 червня 2019 14:42
27 Договір АБЗ.pdf
27 червня 2019 14:42
22 ПАСПОРТ ДС-168637У.pdf
27 червня 2019 14:42
19 Договір оренди САТ.pdf
27 червня 2019 14:42
17 Обладнання.pdf
27 червня 2019 14:42
15 Договір оренди офіса.pdf
27 червня 2019 14:42
14 Маттехбаза.pdf
27 червня 2019 14:41
12 Лист персоналні дані.pdf
27 червня 2019 14:41
11 Санкції.pdf
27 червня 2019 14:41
8 Субпідрядник.pdf
27 червня 2019 14:41
7 Ліцензія.pdf
27 червня 2019 14:41
6 Гарантійний лист.pdf
27 червня 2019 14:41
1 Реєстр.pdf

Документи

02 липня 2019 11:34
Електронний підпис

Публічні документи

27 червня 2019 16:54
Електронний підпис
27 червня 2019 16:44
Частина3.pdf
27 червня 2019 16:44
Копія Статуту.pdf
27 червня 2019 16:44
Оригінал ліцензії.pdf
27 червня 2019 16:44
Гарантия 11274.zip
27 червня 2019 16:44
Частина2.pdf
27 червня 2019 16:44
Частина1.pdf
27 червня 2019 16:44
Реєстр.pdf

Документи

02 липня 2019 11:36
Електронний підпис

Публічні документи

28 червня 2019 13:47
Електронний підпис
28 червня 2019 13:00
74_dod5.pdf
28 червня 2019 13:00
74_dod1.pdf
28 червня 2019 11:10
11833-110 Онур К.І. p7s.rar
27 червня 2019 17:57
Електронний підпис
27 червня 2019 17:46
vytiag_2905.pdf
27 червня 2019 17:46
teh_pasporty_2006.pdf
27 червня 2019 17:46
Статут нова редакція.pdf
27 червня 2019 17:46
ПДВ.pdf
27 червня 2019 17:45
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
27 червня 2019 17:45
74_reestr.pdf
27 червня 2019 17:45
74_povnovazhennia.pdf
27 червня 2019 17:45
74_inshe.pdf
27 червня 2019 17:45
74_dod7.pdf
27 червня 2019 17:45
74_dod5.pdf
27 червня 2019 17:45
74_dod3.pdf
27 червня 2019 17:45
74_dod2.pdf
27 червня 2019 17:45
74_dod1.pdf
27 червня 2019 17:45
67-05_17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "ДП "АЛЬКОР"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 382 365 880,00
UAH з ПДВ
382 365 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 383 526 900,00
UAH з ПДВ
383 526 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 383 913 900,00
UAH з ПДВ
383 913 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 10:20
Електронний підпис
07 серпня 2019 10:20
Електронний підпис
07 серпня 2019 10:15
7. Довідка з ЄДР.zip
21 червня 2019 17:05
Електронний підпис
21 червня 2019 17:05
Електронний підпис
21 червня 2019 17:04
441.zip
21 червня 2019 17:04
акти - 19.pdf
21 червня 2019 17:04
акти - 19..PDF
21 червня 2019 17:04
акти-19.pdf
21 червня 2019 17:04
акти-19..pdf
21 червня 2019 17:04
Технічне завдання.pdf
21 червня 2019 17:04
Demag скан свідоцтва.pdf
21 червня 2019 17:04
3 Паспорт АБЗ Хуст.pdf
21 червня 2019 17:04
Проект договору.pdf
21 червня 2019 17:04
Досвід договір №19.pdf
21 червня 2019 17:04
акт звірки Договір 19.PDF
21 червня 2019 17:04
5 Ліцензія ПБС.pdf
21 червня 2019 17:04
Дозвіл екологія.pdf
21 червня 2019 17:04
Відгук до Договору №19.pdf
21 червня 2019 17:04
Буковель погодження.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 14:52
Електронний підпис
27 червня 2019 14:52
Електронний підпис
27 червня 2019 14:43
12746-15 ШБУ-77 p7s.rar
27 червня 2019 14:43
46 ТЗ.pdf
27 червня 2019 14:43
45 Проект договору.pdf
27 червня 2019 14:43
45 Лист погодження.pdf
27 червня 2019 14:42
42 Бенефіціар.pdf
27 червня 2019 14:42
41 Статут.pdf
27 червня 2019 14:42
40 Довідки ст 17 Закону.pdf
27 червня 2019 14:42
37 Працівники.pdf
27 червня 2019 14:42
33 Витяг Мужієво.pdf
27 червня 2019 14:42
32 Транпортна схема.pdf
27 червня 2019 14:42
31 Розрахунок часу.pdf
27 червня 2019 14:42
29 Атестат виробництва.pdf
27 червня 2019 14:42
27 Договір АБЗ.pdf
27 червня 2019 14:42
22 ПАСПОРТ ДС-168637У.pdf
27 червня 2019 14:42
19 Договір оренди САТ.pdf
27 червня 2019 14:42
17 Обладнання.pdf
27 червня 2019 14:42
15 Договір оренди офіса.pdf
27 червня 2019 14:42
14 Маттехбаза.pdf
27 червня 2019 14:41
12 Лист персоналні дані.pdf
27 червня 2019 14:41
11 Санкції.pdf
27 червня 2019 14:41
8 Субпідрядник.pdf
27 червня 2019 14:41
7 Ліцензія.pdf
27 червня 2019 14:41
6 Гарантійний лист.pdf
27 червня 2019 14:41
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 17:14
Електронний підпис
27 червня 2019 17:14
Електронний підпис
27 червня 2019 17:10
проект договору.pdf
24 червня 2019 09:58
Електронний підпис
24 червня 2019 09:58
Електронний підпис
24 червня 2019 09:50
транспортна схема.pdf
24 червня 2019 09:50
Статут.pdf
24 червня 2019 09:50
ст 17.pdf
24 червня 2019 09:50
Реєстр.pdf
24 червня 2019 09:50
Протокол до Статуту.pdf
24 червня 2019 09:50
проект договору.pdf
24 червня 2019 09:50
ПДВ зав..pdf
24 червня 2019 09:50
Опис.pdf
24 червня 2019 09:50
Ліцензія.pdf
24 червня 2019 09:50
інші довідки.pdf
24 червня 2019 09:50
Документи підписанта.pdf
24 червня 2019 09:50
Гарантійний лист.pdf
24 червня 2019 09:50
техпаспорти 4.rar
24 червня 2019 09:50
Техпаспорт 3.pdf
24 червня 2019 09:50
Техпаспорт 2.pdf
24 червня 2019 09:50
Техпаспорт 1.pdf
24 червня 2019 09:50
підтвердження партнер.PDF
24 червня 2019 09:50
Договір база.pdf
24 червня 2019 09:50
Договір №81.pdf
24 червня 2019 09:50
Договір №45.pdf
24 червня 2019 09:50
довідка працівники.pdf
24 червня 2019 09:50
довідка обладнання.pdf
24 червня 2019 09:50
довідка лабораторія.pdf
24 червня 2019 09:50
відгук 81.pdf
24 червня 2019 09:50
Відгук 45.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
Переможець 382 365 880,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 08:23

Документи

07 серпня 2019 08:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 08:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
382 365 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2019 08:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2024 11:40
дод.уг.№32.20.pdf зміни до договору
27 березня 2024 11:35
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2023 10:29
Дод.угода №32-19.pdf зміни до договору
20 квітня 2023 10:29
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2023 11:12
Дод.угода №32-18.pdf зміни до договору
23 березня 2023 11:11
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2022 15:39
д.у.№32.17 від 03.08.22. до дог.№32 від 27.08.19..pdf зміни до договору
03 серпня 2022 15:38
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2022 11:13
Дод.угода №32-16.pdf зміни до договору
12 травня 2022 11:12
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 13:20
Дод.угода №32-15.pdf зміни до договору
30 березня 2022 13:19
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 15:12
32-14.pdf зміни до договору
22 березня 2021 15:12
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 11:09
Додаткова угода 32-13.pdf зміни до договору
19 березня 2021 11:08
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 11:11
Дод.угода №32-12.pdf зміни до договору
10 березня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:15
Дод.угода №32-11.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:10
Дод.угода №32-10.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:08
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:48
Дод.угода №32-9.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:48
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:47
Дод.угода №32-8.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:19
Дод.угода №32-7.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:18
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 08:58
Дод.угода №32-6.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 08:57
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 11:17
Дод.угода №32-5.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 09:51
Дод.угода 32-4.pdf зміни до договору
21 липня 2020 09:50
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 12:53
Дод.угода № 32-3.pdf зміни до договору
22 травня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 16:18
Дод.угода №32-2.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 22:22
Дод. угода 32-1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 22:22
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:21
Дог.№32.pdf укладений
27 серпня 2019 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання, продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік. Зміна банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, продовження строку надання послуг та дії договору до 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Попередня оплата (аванс).
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, продовження строку дії договору по 31.03.2023
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2023 року
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2023 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2024 року, зміна назви Замовника
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: №32/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML