Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГК 50-100)
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2019-05-23-000453-b 11c9aed6aad347869dcbbdcbccaa6978
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самородченко Олена Григорівна

+380680675603 rono07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Онуфріївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144140
Місцезнаходження: 28100, Україна , Кіровоградська обл., Онуфріївка, вул. 50 років Жовтня, 20
Контактна особа: Самородченко Олена Григорівна
+380680675603
rono07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 15:05
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 15:05
Початок аукціону: 10 червня 2019 14:03
Очікувана вартість: 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111 т
Вугілля кам’яне марки ДГК 50-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28100, Україна, Кіровоградська область, Онуфріївка, За адресою підпорядкованих, навчально-виховних закладів Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:03
Документація ДГК.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-000453-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Високий Євген Борисович, Код ЄДРПОУ:1915904153
Дата подання: 27 червня 2019 08:02
Вимога про усунення порушень процедури закупівлі
10.06.2019 р. відбувся аукціон по закупівлі (UA-2019-05-23-000453-b) код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГК 50-100) в кількості 111 тон.
Згідно протоколу щодо розгляду та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції № 14 від 18.06.2019 р. Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Високий Євген Борисович у зв’язку із тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону (на підставі пункту 1 частини 1 статті 30 Закону) та у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону), зазначивши, що:
«1. Учасником не надано документи, які підтверджують факт наявності у Державного підприємства «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» площадки для зберігання твердого палива, яку планує використовувати учасник для виконання своїх договірних зобов’язань».
Згідно пункту 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають зокрема таким критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Крім того, пунктом 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Учасник зобов’язаний надати Замовнику у складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям у обсязі, визначених цією тендерною документацією, в т.ч. зазначених у Додатках до цієї тендерної документації.
У цьому ж пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема:
- Довідку в довільній формі, щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для здійснення постачання вугілля, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: склад (або складський майданчик) для зберігання вугілля, придатні для експлуатації вантажні транспортні засоби для доставки вугілля, технологічний транспортний засіб - навантажувач, повірене згідно вимог чинного законодавства обладнання для зважування вантажів або транспортних засобів разом з вантажем. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, а саме послуг щодо зберігання вугілля, доставки вугілля вантажними транспортними засобами та навантажування вугілля з дотриманням визначених цією документацією вимог до обладнання та матеріально-технічної бази, з використанням якого надаються відповідні послуги, разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів (технологічного транспортного засобу). Учасник повинен також надати копію документа, що підтверджує проведену, згідно вимог чинного законодавства, повірку обладнання для зважування вугілля.
Отже, в тендерній документації відсутні вимоги щодо надання Учасником документів, які підтверджують факт наявності у підприємства обладнання, матеріально-технічної бази, зокрема, площадки для зберігання вугілля, з яким Учасником укладено договір на право користування цим обладнанням та матеріально-технічною базою, або отримання відповідних послуг, а саме послуг щодо зберігання вугілля!
ФОП Високий Євген Борисович у своїй тендерній пропозиції надав Довідку про наявність обладнання та матеріальної-технічної бази, в якій, зокрема, вказано, що ФОП Високий Євген Борисович має площадку для зберігання твердого палива, площею 250 м2, що знаходиться за адресою: м. Кропивницький, проспект Інженерів, 2, яка використовується учасником для зберігання вугілля на підставі договору № 04/407 від 16.12.2014 р., додаткового договору № 1 від 31.12.2015 р., додаткового договору № 04/31 від 30.12.2016 р., додаткового договору № 04/322 від 29.12.2017 р. та додаткового договору № 04/216 від 27.12.2018 р. з Державним підприємством «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2».
На виконання вимог Замовника, для підтвердження отримання послуг від Державного підприємства «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» щодо зберігання вугілля, ФОП Високий Євген Борисович у своїй тендерній пропозиції надав копію договору про надання платних послуг по зберіганню вугілля № 04/407 від 16.12.2014 р. та копії додаткового договору № 1 від 31.12.2015 р., додаткового договору № 04/31 від 30.12.2016 р., додаткового договору № 04/322 від 29.12.2017 р. та додаткового договору № 04/216 від 27.12.2018 р.
Виходячи з цього, ФОП Високий Євген Борисович виконав вимоги Замовника, встановлені в пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, надавши у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують отримання послуг щодо зберігання вугілля на договірних засадах від Державного підприємства «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2».
Враховуючи вищенаведене, відхилення тендерної пропозиції ФОП Високого Євгена Борисовича Відділом освіти Онуфріївської РДА на підставі ненадання Учасником документів, які підтверджують факт наявності у Державного підприємства «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» площадки для зберігання твердого палива, є незаконним!

Прошу розглянути дану вимогу та переглянути рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Високого Євгена Борисовича.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП сев-сервіс 2000 420 690,00
UAH з ПДВ
405 039,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 490 000,00
UAH з ПДВ
405 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Високий Євген Борисович 488 400,00
UAH з ПДВ
488 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 13:06
Електронний підпис
06 червня 2019 13:03
Інші документи.pdf
06 червня 2019 13:03
Технічна частина.pdf
06 червня 2019 13:03
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 08:38
Електронний підпис
05 червня 2019 08:37
Пропозиція.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 13:21
Електронний підпис
07 червня 2019 13:18
Пояснення АКРА-М.pdf
07 червня 2019 13:18
Гарантійний лист.pdf
07 червня 2019 13:18
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП сев-сервіс 2000

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"

ФОП Високий Євген Борисович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП сев-сервіс 2000
#31078365
Відхилено 405 039,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 14:18
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
Відхилено 405 150,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 14:23
ФОП Високий Євген Борисович
#1915904153
Відхилено 488 400,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 14:27

Документи

18 червня 2019 14:17
Електронний підпис
18 червня 2019 14:15
Протокол _12.PDF

Документи

18 червня 2019 14:23
Електронний підпис
18 червня 2019 14:21
Протокол _13.PDF

Документи

18 червня 2019 14:26
Електронний підпис
18 червня 2019 14:24
Протокол _14.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
18 червня 2019 14:27
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі