Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1717374 /Н-08/-Чорнобай-Хрестителеве-Оржиця-Лубни на ділянці км29+810 - км39+440; км43+074 - км75+275 Лубенського та Оржицького районів Полтавської області (окремими ділянками)
The current average repair of the road of general using of local importance О1717374 /N-08/ -Chornobay-Khrestyteleve-Orzhitsa-Lubny on the site km29+810-km39+440; km43+074-km75+275 of the Lubenskyi and Orzhitskyi districts of the Poltava region (separate sites)
Очікувана вартість
86 200 716,00 UAH
UA-2019-05-23-000433-c 5d6655e8f9104fd393d69087a0517b19
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження замовника: 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа замовника: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Додаткові контактні особи: Басан Олексій
+380532502661
Official name: GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region"
National ID: 41984916
Contact point:
+380532502661
abasan@ukr.net
Additional contacts: Alexey Basan
+380532502661

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 15:18
Очікувана вартість: 86 200 716,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 620,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %
Publication date: 23 травня 2019 11:22
Enquiries until: 14 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 20 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 червня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 86 200 716 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 620 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 2 500 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1717374 /Н-08/-Чорнобай-Хрестителеве-Оржиця-Лубни на ділянці км29+810 - км39+440; км43+074 - км75+275 Лубенського та Оржицького районів Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, О1717374 /Н-08/-Чорнобай-Хрестителеве-Оржиця-Лубни на ділянці км29+810 - км39+440; км43+074 - км75+275, Лубенського та Оржицького районів
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the road of general using of local importance О1717374 /N-08/ -Chornobay-Khrestyteleve-Orzhitsa-Lubny on the site km29+810-km39+440; km43+074-km75+275 of the Lubenskyi and Orzhitskyi districts of the Poltava region (separate sites)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1717374 /Н-08/-Чорнобай-Хрестителеве-Оржиця-Лубни на ділянці км29+810 - км39+440; км43+074 - км75+275 Лубенського та Оржицького районів Полтавської області (окремими ділянками)(джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам); (розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані Підрядником послуги) Пiсляоплата 180 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами
Дата подання: 14 червня 2019 17:43
Дата відповіді: 20 червня 2019 16:28
Згідно з вимогами пункту 1.4 таблиці 2 тендерної документації на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1717374 /Н-08/-Чорнобай-Хрестителеве-Оржиця-Лубни на ділянці км29+810 - км39+440; км43+074 - км75+275 Лубенського та Оржицького районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), передбачено надання Учасником «належним чином завірених копій дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами». Згідно із вимогами ст.11 Закону України "Про охорону атмосферного повітря": "Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб’єкту господарювання, об’єкт якого належить до другої або третьої групи..". Оскільки наше підприємство не має стаціонарних джерел відповідної групи, то відповідно п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, яким зокрема визначено наступне: "Документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені чинним законодавством України для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.", такий дозвіл не передбачений діючим законодавством для отримання нашим підприємством та, відповідно не надається у складі тендерної пропозиції. Чи не буде у такому випадку ненадання документу, що вимагається «копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами». підставою для відхилення нашої пропозиції, при умові надання відповідного роз’яснення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати належним чином завірені копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Одночасно, у складі пропозиції учасники повинні надати довідку щодо наявність/залучення асфальтного заводу (далі – АБЗ), форма якої наведена у Додатку 3 до тендерної документації. У разі залучення асфальтного заводу Учасник повинен надати належним чином завірені копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на залучений стаціонарний АБЗ.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-23-000433-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9", Код ЄДРПОУ:03450436
Дата подання: 05 липня 2019 15:52
Скарга на протокол № 77
Орган оскарження: Постійна діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Лубенське шляхово –будівельне управління № 9» Код ЄДРПОУ: 03450436 Місцезнаходження: 37500, Полтавська обл., місто Лубни, ПРОСПЕКТ ВОЛОДИМИРСЬКИЙ, будинок 210 Замовник: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" Код ЄДРПОУ: 41984916 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 abasan@ukr.net Предмет закупівлі: послуги зпоточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1717374 /Н-08/-Чорнобай-Хрестителеве-Оржиця-Лубни на ділянці км29+810 - км39+440; км43+074 - км75+275 Лубенського та Оржицького районів Полтавської області (окремими ділянками) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-23-000433-c Плата за подання скарги: 5 000 (п’ять тисяч) грн. СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Державним підприємством «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (надалі по тексту – Замовник) розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг послуги зпоточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1717374 /Н-08/-Чорнобай-Хрестителеве-Оржиця-Лубни на ділянці км29+810 - км39+440; км43+074 - км75+275 Лубенського та Оржицького районів Полтавської області (окремими ділянками), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-23-000433-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Лубенське шляхово – будівельне управління № 9» (надалі по тексту - Скаржник) виявило бажання взяти участь у даній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації. Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 77 від 02.07.2019 року тендерну пропозицію Скаржника відхилено на підставі п.1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умов тендерної документації. Як зазначено Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 77 від 02.07.2019р. Замовником зроблені такі висновки з огляду на наступне: є п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. ЗУ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Замовником зроблені такі висновки з огляду на наступне. Відповідно до умов Додатку № 3 тендерної документації, Замовником встановлено кваліфікаційний критерій - Документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. Учасником у складі своєї пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано договір від 21.06.2013 №09-18-13 укладений з Службою автомобільних доріг в Полтавській області. Розділом XII Додатки до договору, визначено, що невід'ємною частиною цього Договору є: Договірна ціна на виконання робіт. Пунктом 2 Додаткової угоди №1 до договору підряду №09-18-13 від 21.06.2013р. про закупівлю послуг за державні кошти від 27.12.2013 року визначено, що строк виконання робіт (послуг) визначається графіком виконання та фінансування робіт (послуг), що є невід'ємною частиною цієї Угоди (Додаток №1). Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні Договірна ціна на виконання робіт до Договору про закупівлю послуг за бюджетні кошти від 21.06.2013 №09-¬18-13 та Додаток №1 до Додаткової угоди №1 до договору підряду №09-18-13 від 21.06.2013р. про закупівлю послуг за державні кошти від 27.12.2013 року, що свідчить про надання копії договору з додатками частково. Як наслідок, наданий Учасником Договір про закупівлю послуг за бюджетні кошти від 21.06.2013 №09-18-13 з Додатковою Угодою №1 від 27.12.2013 надані не в повному обсязі та не можуть бути зараховані на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, TOB «ЛУБЕНСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №9» повинно було надати Договір про закупівлю послуг за бюджетні кошти від 21.06.2013 №09¬18-13 з усіма додатками. Даний факт свідчить, що учасником частково підтверджено кваліфікаційний критерій щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та як наслідок тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З вищевикладеними обставинами Скаржник погодитися не може, оскільки на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Скаржником було подано довідку про наявність документального підтвердженого досвіду на виконання аналогічного договору, в якій зазначалося 3 контрагента із яким Скаржник укладав аналогічні договори та надав послуги (додаток 1) та надав 3 аналогічних договори. Окрім договору зі службою автомобільних доріг у Полтавській області № 09-18-13 від 21 червня 2013 року, Скаржник ще надав 2договори, які свідчать про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме № 09-01-17 від 11 серпня 2017 року та № 11/07-17 від 11 липня 2017 року. Оскільки Скаржником було подано 3 договори, які підтверджують наявність досвіду на виконання аналогічного договору то Замовник вимушений був розглянути всі 3 договори, а не робити поспішних висновків щодо часткової підтвердженості досвіду виконання аналогічного договору, та невідповідностітендерної пропозиції умовам тендерної документації. Окрім того Замовник в протоколі зазначає наступне. Крім того, відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації Замовника Учасник повинен надати інформацію про асфальтний завод (заводи) (АБЗ). Інформація про АБЗ повинна обов'язково містити графи встановлені Таблицею № 1. Для АБЗ зазначених в Таблиці № 1 необхідно надати наступні документи: 1. Копію документа, що підтверджує право володіння (надається власником копія атестату виробництвами наявності) або технічний паспорт, або Витяг з реєстру нерухомого майна для стаціонарних АБЗ або інший документ). 2. Копію чинного договору за предметом закупівлі на весь термін надання послуг що підтверджує залучення або користування (договір надання послуг, або оренди, або лізингу тощо). 3. У разі якщо договір укладено не за предметом закупівлі та/ або не на весь термін надання послуг по закупівлі, або договір на момент проведення торгів відсутній надається копія листа від власника АБЗ або виробника асфальтобетону, який підтверджує готовність забезпечити постачання учаснику асфальтобетону відповідно технічного завдання за предметом закупівлі на весь термін надання послуг. 4. У разі укладання договору на надання послуг з виготовлення асфальтобетонних сумішей з матеріалів учасника надається копія діючого договору або лист-погодження від постачальника на поставку основних матеріалів для виготовлення асфальтобетону. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Договір поставки від 24.05.2019 №1941 укладений з TOB «ПОЛТАВАБУДСЕРВІС ПЛЮС» на поставку асфальтобетонної суміші. Проте, лист-підтвердження щодо готовності забезпечити постачання учаснику асфальтобетону відповідно технічного завдання за предметом закупівлі на весь термін надання послуг не надано. Даний факт свідчить, що учасником частково підтверджено кваліфікаційний критерій щодо документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг відповідно до вимог технічного завдання, як наслідок тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З вищевикладеною обставиною Скаржник погодитися не може оскільки відповідно до тендерної документації: «У разі якщо договір укладено не за предметом закупівлі та/ або не на весь термін надання послуг по закупівлі, або договір на момент проведення торгів відсутній надається копія листа від власника АБЗ або виробника асфальтобетону, який підтверджує готовність забезпечити постачання учаснику асфальтобетону відповідно технічного завдання за предметом закупівлі на весь термін надання послуг.» Скаржником у складі тендерної пропозиції надано Договір поставки від 24.05.2019 №1941 укладений з TOB «ПОЛТАВАБУДСЕРВІС ПЛЮС» на поставку асфальтобетонної суміші (далі – Договір від 24.05.2019 року №1941 та/або Договір). Відповідно до п. 8.1 договору цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2019 року. Відповідно до п. 5.1 проекту Договору про закупівлю послуг, запропонованим Замовником, строк (термін) надання послуг: по 31.12.2019 року. Тобто вищевикладена обставина свідчить про те, що Скаржник уклав договір з TOB «ПОЛТАВАБУДСЕРВІС ПЛЮС» на поставку асфальтобетонної суміші на весь термін надання послуг по закупівлі відповідно до тендерної пропозиції лист-підтвердження щодо готовності забезпечити постачання учаснику асфальтобетону відповідно технічного завдання за предметом закупівлі на весь термін надання послуг НЕ ПОТРІБЕН. Таким чином на підставі вищевикладеного вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника. Відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яка є необґрунтованою виходячи із вищевикладених аргументів спричинило порушення прав Скаржника на участь у даній процедурі закупівлі, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі». Всі вищеперераховані обставини викликали необхідність звернення Скаржником до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для захисту своїх прав. Також необхідно зазначити, що відповідно до тендерної документації Замовника у розділі ІІІ пункті 1 зазначено: «Всі аркуші тендерної пропозиції учасника повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника (керівника або службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення конкурсу) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису (за бажанням відбиток печатки підприємства). Тендерна пропозиція повинна мати контрольний лист або зміст пропозиції, який рахується, як перший аркуш пропозиції.» Шляхом аналізу тендерної пропозиції учасника ОАО «ДСТ № 4 г. Брест» встановлю, що даним учасником подано документи, які не містять підпис уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням посади, приз віща і дати підпису. Замовник не звернув уваги на численні порушення умов тендерної документації та не відхилив тендерну пропозицію учасника ОАО «ДСТ № 4 г. Брест». Хоча вона не відповідає вимогам тендерної документації складеної Замовником. Відповідно до розділу ІІІ п. 6 Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Учасники надають інформаційну довідку в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при наданні послуг (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота). У додатку № 4 Технічне завдання тендерної документації, зазначено: «Заплановані загальні по об'єкту заходи дозволяють зберегти екологічну рівновагу в районі розташування об’єкту, зменшують до мінімуму вплив негативних факторів, які діють на повітряне, водне середовище, ґрунти та інші компоненти навколишнього природного середовища при проведенні будівельних робіт, експлуатації об'єкту. Учасник повинен в складі пропозиції документально гарантувати, що під час будівництва надання послуг будуть застосовуватися заходи із захисту довкілля». Учасником ОАО «ДСТ № 4 г. Брест» в складі тендерної документації було подано лист – пояснення, яким учасник пояснює, що відповідно до листа Департаменту екології та природних ресурсів обладміністрації асфальтозмішувальна установка на підкладних рамах КДМ2067, що може переміщуватися і не має стаціонарного місця розміщення, не відноситься до споруд, які підлягають процедурі оцінки впливу на довкілля, у зв’язку з чим дозвільні документи на викиди забруднюючих речових атмосферне повітря стаціонарними джерелами не надаються. Звернемося до листа від 13.07.2018 року № 3767/04-03-09 департаменту екології та природних ресурсів, який ОАО «ДСТ № 4 г. Брест» додає до свої тендерної пропозиції, в якому зазначено, що надання офіційних тлумачень нормативних положень законодавчих актів з метою встановлення їх однозначного та правильного розуміння і застосування на всій території держави та надання офіційних роз’яснень таких положень виходить за межі повноважень Департаменту. Листи Департаменту мають лише інформаційний характер і не встановлюють правових норм. Таким чином посилання на даний лист, не дає змогу підтвердити інформацію, чи відноситься асфальтобетонна установка КДМ2067 до споруд, які підлягають процедурі оцінки впливу на довкілля. Таким чином, учасник ОАО «ДСТ № 4 г. Брест» не надав відомості, які б підтверджували, те, що обладнання, яке він буде використовувати є цілком безпечне для навколишнього природного середовища. Відповідно до тендерної документації підготовленої Замовником, а саме таблиці 3 додатку 3, для документального підтвердження виконання робіт (надання послуг) по аналогічному договору Учасником надаються: - копія вказаного Учасником у таблиці договору; - копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3); - копії підписаних замовником (-ами) актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в). У складі тендерної пропозиції ОАО «ДСТ № 4 г. Брест» на підтвердження виконання робіт по аналогічному договору було подано оригінал вказаного Учасником у таблиці договору, а не копія договору, що суперечить вимогам тендерної документації. Відповідно положень ст. 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Згідно із частиною 5 статті 55 Конституції України кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань. Частиною 2 статті 19 Конституції України вказано, що органи державної влади, місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень, та у спосіб, що передбачені Конституцією України та Законами України. Враховуючи наведені факти, та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Повідомити про дату, час та місце розгляду скарги. 3. Встановити та усунути порушення, допущенні Замовником у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1717374 /Н-08/-Чорнобай-Хрестителеве-Оржиця-Лубни на ділянці км29+810 - км39+440; км43+074 - км75+275 Лубенського та Оржицького районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-23-000433-c. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформленого протоколом розгляду тендерних пропозицій № 77 від 02.07.2019 на закупівлю послуг зпоточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1717374 /Н-08/-Чорнобай-Хрестителеве-Оржиця-Лубни на ділянці км29+810 - км39+440; км43+074 - км75+275 Лубенського та Оржицького районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-23-000433-c. 5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону ОАО «ДСТ № 4 г.Брест» оформленого протоколом розгляду тендерних пропозицій № 77 від 02.07.2019 на закупівлю послуг зпоточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1717374 /Н-08/-Чорнобай-Хрестителеве-Оржиця-Лубни на ділянці км29+810 - км39+440; км43+074 - км75+275 Лубенського та Оржицького районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-23-000433-c. Додатки: 1. Скан копія Довідки про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; 2. Скан копія Договору № 09-01-17 від 11 серпня 2017 року; 3. Скан копія Договору № 09-18-13 від 21 червня 2013 року; 4. Скан копія Договору субпідряду № 11/07-17від 11 липня 2017 року; 5. Скан копія документу про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження; 6. Скан копія протоколу розгляду тендерних пропозицій № 3301 від 13.12.2018; 7. Скан копія листа від 13.07.2018 року № 3767/04-03-09 департаменту екології та природних ресурсів; 8. 01.07.2019р. Директор ТОВ «Лубенське шляхово – будівельне управління № 9» _____________ В.В. ТЕТЕРЯТНИКОВ
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 10 липня 2019 12:11
Скарга відкликана скаржником
Причина: Визнання правомірними зауважень замовника торгів.
Дата: 17 липня 2019 09:11
Рішення від 09.07.2091 № 9104 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 12:11
Рішення від 24.05.2019 № 10042.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 20:07
Номер скарги: UA-2019-05-23-000433-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 07 липня 2019 21:24
скарга на дії замовника
Скарга на дії замовника щодо допуску до торгів пропозицій інших учасників.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 10.07.2019 № 9213.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 22:41

Документи подані скаржником

05 липня 2019 15:50
Скарга Чорнобай.rar

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

07 липня 2019 21:24
скарга
08 липня 2019 10:02
плат.доручення
08 липня 2019 11:09
плат з відміткою банка

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2019
UA-2019-05-23-000433-c5d6655e8f9104fd393d69087a0517b19
Найменування замовника: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження замовника: 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Данко Документи
Відхилено
Документи
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 липня 2019 19:43
Протокол
02 липня 2019 19:45
sign.p7s

Публічні документи

22 червня 2019 17:31
sign.p7s
22 червня 2019 17:31
sign.p7s
22 червня 2019 17:31
Контрольний лист.pdf
22 червня 2019 17:21
ч8.pdf
22 червня 2019 17:21
ч7.pdf
22 червня 2019 17:21
ч6.pdf
22 червня 2019 17:21
ч5.pdf
22 червня 2019 17:21
ч4.pdf
22 червня 2019 17:21
ч3.pdf
22 червня 2019 17:21
ч2.pdf
22 червня 2019 17:21
ч1.pdf
22 червня 2019 17:21
13510-34 Ростдорстрой p7s.rar

Документи

24 червня 2019 18:01
Звіт з ЄДР (припинено)
02 липня 2019 19:44
Протокол
02 липня 2019 19:46
sign.p7s

Публічні документи

24 червня 2019 15:44
1-23.rar
24 червня 2019 15:44
641-683.rar
24 червня 2019 15:44
624-640.rar
24 червня 2019 15:44
610-623.rar
24 червня 2019 15:44
593-609.rar
24 червня 2019 15:44
576-592.rar
24 червня 2019 15:44
546-575.rar
24 червня 2019 15:44
517-545.rar
24 червня 2019 15:44
503-516.rar
24 червня 2019 15:44
93-502.rar
24 червня 2019 15:44
67-92.rar
24 червня 2019 15:44
47-66.rar
24 червня 2019 15:44
24-46.rar

Документи

02 липня 2019 19:44
Протокол
02 липня 2019 19:46
sign.p7s

Документи

02 липня 2019 19:45
Протокол
02 липня 2019 19:47
sign.p7s

Публічні документи

02 серпня 2019 15:24
Документи Переможця.pdf
24 червня 2019 16:30
9 Працівники згоди.pdf
24 червня 2019 16:30
7.4 Працівники ч. 4.pdf
24 червня 2019 16:30
7.3 Працівники ч. 3.pdf
24 червня 2019 16:30
7.2 Працівники ч. 2.pdf
24 червня 2019 16:30
7.1 Працівники ч. 1.pdf
24 червня 2019 16:30
4 Досвід.pdf
24 червня 2019 16:30
3 Маттехбаза..pdf
24 червня 2019 16:30
2 АБЗ, Лабораторія.pdf
24 червня 2019 16:30
10 Гарантія ДБТ№4 3079.zip
24 червня 2019 16:30
1 Реєстр, ПДВ, Статут.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" 85 302 000,00
UAH з ПДВ
85 302 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 85 700 000,00
UAH з ПДВ
85 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 15:24
Документи Переможця.pdf
24 червня 2019 16:30
9 Працівники згоди.pdf
24 червня 2019 16:30
7.4 Працівники ч. 4.pdf
24 червня 2019 16:30
7.3 Працівники ч. 3.pdf
24 червня 2019 16:30
7.2 Працівники ч. 2.pdf
24 червня 2019 16:30
7.1 Працівники ч. 1.pdf
24 червня 2019 16:30
4 Досвід.pdf
24 червня 2019 16:30
3 Маттехбаза..pdf
24 червня 2019 16:30
2 АБЗ, Лабораторія.pdf
24 червня 2019 16:30
10 Гарантія ДБТ№4 3079.zip
24 червня 2019 16:30
1 Реєстр, ПДВ, Статут.pdf

Публічні документи

22 червня 2019 17:31
sign.p7s
22 червня 2019 17:31
sign.p7s
22 червня 2019 17:31
Контрольний лист.pdf
22 червня 2019 17:21
ч8.pdf
22 червня 2019 17:21
ч7.pdf
22 червня 2019 17:21
ч6.pdf
22 червня 2019 17:21
ч5.pdf
22 червня 2019 17:21
ч4.pdf
22 червня 2019 17:21
ч3.pdf
22 червня 2019 17:21
ч2.pdf
22 червня 2019 17:21
ч1.pdf
22 червня 2019 17:21
13510-34 Ростдорстрой p7s.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
#200274482
Переможець 85 302 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:26

Документи

31 липня 2019 16:26
sign.p7s
31 липня 2019 16:25
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
#200274482
85 302 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2019 16:26
sign.p7s
31 липня 2019 16:25
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 серпня 2019 12:00
Договір укладений
19 серпня 2019 11:58
sign.p7s зміни до договору
20 вересня 2019 13:53
ДУ _ 2 Чорнобай - Хрестителеве (реквізити).pdf зміни до договору
20 вересня 2019 13:51
sign.p7s зміни до договору
20 вересня 2019 13:44
ДУ _ 1 Чорнобай-Хрестителеве.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.4. Договору про закупівлю послуг №03-24/19-119 від 19.08.2019р. Сторони домовились внести зміни до п. 5.1. Розділу "НАДАННЯ ПОСЛУГ ПО ДОГОВОРУ" Договору про закупівлю послуг №03-24/19-119 від 19.08.2019р.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-119
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.4. Договору про закупівлю послуг №03-24/19-119 від 19.08.2019р., у зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони домовились внести зміни у розділ 14 Договору №03-24/19-119 від 19-08.2019р.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-119
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку