Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (лот№1 Придбання комп’ютерної техніки для кабінетів інформатики та фізики в Ясенівській ЗОШ І-ІІІ ст. Бродівської районної ради Львівської області Лот №2 Придбання інтерактивного обладнання для Пониковицької ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Пониковиця Бродівського району Львівської області Лот №3 Придбання інтерактивної панелі та програмного забезпечення для районного методичного кабінету відділу освіти Бродівської районної адміністрації Львівської області, що знаходиться за адресою: м. Броди, вул. В. Стуса, 22)
Очікувана вартість
538 080,00 UAH
UA-2019-05-23-000292-a 148c6d838a2b4a938873120a1fc7a43a
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицина Ірина Василівна

+380326644063 tenderbrody1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бродівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38456570
Місцезнаходження: 80600, Україна , Львівська обл., Броди, вул. Стуса 22
Контактна особа: Грицина Ірина Василівна
+380326644063
tenderbrody1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 09:48
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 09:52
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 09:52
Очікувана вартість: 538 080,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Тендерна документація

23 травня 2019 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 09:48
ТД- школи придбання мікропроекти.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-000292-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ», Код ЄДРПОУ:39427231
Дата подання: 18 червня 2019 15:14
Щодо відхилення пропозиції Учасника
Відповідно до Додатку №3 Тендерної документації (Лот №3 Придбання інтерактивної панелі та програмного забезпечення для районного методичного кабінету відділу освіти Бродівської районної адміністрації Львівської області, що знаходиться за адресою: м. Броди, вул. В. Стуса, 22). Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: копії чинних на дату розкриття пропозицій сертифікатів на елементи товару, що мають бездротові комунікації (Wi-Fi, Bluetooth), які підтверджують відповідність запропонованого Товару (або його елементів) вимогам технічних регламентів щодо електромагнітної сумісності та безпеки. Учасник "Інтер Системс" - не надав копії чинних на дату розкриття пропозицій сертифікатів на елементи товару, що мають бездротові комунікації (Wi-Fi, Bluetooth), які підтверджують відповідність запропонованого Товару (або його елементів) вимогам технічних регламентів щодо електромагнітної сумісності та безпеки.
З огляду на вищезазначене вимагаємо відхилити пропозицію учасника "Інтер Системс".
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Придбання комп’ютерної техніки для кабінетів інформатики та фізики в Ясенівській ЗОШ І-ІІІ ст. Бродівської районної ради Львівської області
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 червня 2019 13:18
Закінчення: 11 червня 2019 13:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Інтерактивний комплекс
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80661, Україна, Львівська область, с.Ясенів, вул. Бічна, 6
Дата доставки: 02 серпня 2019
1 комп
Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80661, Україна, Львівська область, с.Ясенів, вул. Бічна, 6
Дата доставки: 02 серпня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 травня 2019 08:08
Дата відповіді: 24 травня 2019 09:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). У Додатку 3 (Лот №1) до ТД , зазначено, що : «У разі якщо у технічному завданні міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати "або еквівалент" та відповідно до п. 2.1 Учасник має надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється.
2). Згідно п. 5 розділу І тендерної документації, Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Згідно п.1Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» : Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна».Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію оцінки «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону.
У Додатк1 до ТД «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЯ» зазначено: «Вказується ціна з ПДВ/ чи без ПДВ, враховуючи перебування учасника на відповідній системі оподаткування».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 217 000,00
UAH з ПДВ
217 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бі-Про 215 000,00
UAH з ПДВ
215 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 23:03
ЛОТ 1.rar

Публічні документи

13 червня 2019 16:34
Інформ довідка.pdf
13 червня 2019 16:25
Інформаційна довідка.pdf
13 червня 2019 16:25
Відсутність судимості.pdf
08 червня 2019 20:52
Електронний підпис
08 червня 2019 20:48
5. Проект договору Лот 1.pdf
08 червня 2019 20:48
4. інші документи.pdf
08 червня 2019 20:48
3. Технічні вимоги Лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ Бі-Про

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 215 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 17:03

Документи

11 червня 2019 17:03
Електронний підпис
11 червня 2019 17:02
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
215 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 17:03
Електронний підпис
11 червня 2019 17:02
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 11:15
звіт укладений
19 липня 2019 11:14
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 17:14
договір укладений
24 червня 2019 17:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 215 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 833,33 UAH)