Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
241 440,00 UAH
UA-2019-05-23-000187-b ● 7effb6e68ad84672abcb0eb58ae4b05b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04062179 |
Місцезнаходження: | 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька обл., Сторожинецький район, місто Сторожинець, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 6 |
Контактна особа: |
Хорюк Руслана Валеріївна +380990233609 stor-misk-r@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2019 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 14:50 |
Очікувана вартість: | 241 440,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 207,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2019
—
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2019 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 11:05 |
ТД мультимедія нова.doc | |
23 травня 2019 11:04 |
Протокол №115.pdf |
23 травня 2019 11:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 травня 2019 11:05 |
ТД мультимедія нова.doc
|
|||
23 травня 2019 11:04 |
Протокол №115.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 травня 2019 08:04
Дата відповіді: 24 травня 2019 09:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ) В Технічному завданні (Додаток 4 ) Тендерної документації відсутнє посилання на торгові марки чи моделі товарів, тільки вимоги та технічні характеристики (Наказ МОН 22 червня 2016 року №704)
2) Згідно п. 5 Розділу І Тендерної документації," Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах"
Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію:
1. Ціна (ціна (з ПДВ) (грн.)).
Ціну з ПДВ вказують платники ПДВ
2) Згідно п. 5 Розділу І Тендерної документації," Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах"
Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію:
1. Ціна (ціна (з ПДВ) (грн.)).
Ціну з ПДВ вказують платники ПДВ
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-23-000187-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Лапа І.І., Код ЄДРПОУ:2958605764
Дата подання: 13 червня 2019 15:04
Вимагаємо дискваліфікації
Доброго дня Шановний Тендерний комітет!
Відповідно до Протоколу № 128 засідання Тендерного комітету Сторожинецької міської ради право укласти договір Ви надали Інтер Системс.
Але ознайомившись з Тендерною пропозицією Учасника було виявлено великі недоліки, через які вимагаємо дискваліфікації Учасника.
1) В Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником була прописана вимога стосовно надання Гарантійного листа щодо погодження з проектом договору згідно з Додатком 5 тендерної документації.
ТОВ Інтер Системс проігнорував дану вимогу і не додав до Тендерної пропозиції відповідного документу. Виникає сумнів чи дійсно Учасник дав згоду виконати всі умови договору і чи будуть вони виконані взагалі. Вважаємо, що даний факт свідчить про не відповідність.
2) В Додатку № 4 до Тендерної документації Замовником була прописана вимога, щодо надання Порівняльної таблиці технічних характеристик запропонованого товару в якій обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
ТОВ Інтер Систем в документі “Технічний опис” додав Порівняльну таблицю Технічних характеристик, в якій до вказаної моделі ноутбука не вказав який вид пакету офісного призначення, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP) буде використовуватись. Це є суттевим порушенням, оскільки видів офісного призначення досить багато і конкретну марку з підтримкою вищезазначених форматів потрібно перевіряти. Але за відсутності моделі перевірити чи дійсно сертифікований даний вид товару і чи відповідає він вимогам Замовника не можливо.
3) Відповідно до вимог Замовника в Додатку № 4 до Тендерної документації Учасником Інтер Системс не було вказано виду Антивірусу, який буде використовуватись . Даний факт потрібно вважати порушенням, оскільки перевірити можливості антивірусу, саме “захист із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз” не можливо.
Виявивши порушення Учасника просимо Замовника Сторожинецьку міську раду звернути увагу на дані суттєві порушення і дискваліфікувати Учасника.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного Комітету України із скаргою, до Державної аудиторської служби та розповсюдимо інформацію стосовно Вашої закупівлі в Спілці реформаторів.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Протоколу № 128 засідання Тендерного комітету Сторожинецької міської ради право укласти договір Ви надали Інтер Системс.
Але ознайомившись з Тендерною пропозицією Учасника було виявлено великі недоліки, через які вимагаємо дискваліфікації Учасника.
1) В Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником була прописана вимога стосовно надання Гарантійного листа щодо погодження з проектом договору згідно з Додатком 5 тендерної документації.
ТОВ Інтер Системс проігнорував дану вимогу і не додав до Тендерної пропозиції відповідного документу. Виникає сумнів чи дійсно Учасник дав згоду виконати всі умови договору і чи будуть вони виконані взагалі. Вважаємо, що даний факт свідчить про не відповідність.
2) В Додатку № 4 до Тендерної документації Замовником була прописана вимога, щодо надання Порівняльної таблиці технічних характеристик запропонованого товару в якій обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
ТОВ Інтер Систем в документі “Технічний опис” додав Порівняльну таблицю Технічних характеристик, в якій до вказаної моделі ноутбука не вказав який вид пакету офісного призначення, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP) буде використовуватись. Це є суттевим порушенням, оскільки видів офісного призначення досить багато і конкретну марку з підтримкою вищезазначених форматів потрібно перевіряти. Але за відсутності моделі перевірити чи дійсно сертифікований даний вид товару і чи відповідає він вимогам Замовника не можливо.
3) Відповідно до вимог Замовника в Додатку № 4 до Тендерної документації Учасником Інтер Системс не було вказано виду Антивірусу, який буде використовуватись . Даний факт потрібно вважати порушенням, оскільки перевірити можливості антивірусу, саме “захист із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз” не можливо.
Виявивши порушення Учасника просимо Замовника Сторожинецьку міську раду звернути увагу на дані суттєві порушення і дискваліфікувати Учасника.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного Комітету України із скаргою, до Державної аудиторської служби та розповсюдимо інформацію стосовно Вашої закупівлі в Спілці реформаторів.
Дякую!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 09:40
Тендерний комітет ознайомившись з вимогами, прийняв рішення надати наступну відповідь:
1) Учасник ТОВ « Інтер Системс» надав гарантійний лист щодо погодження з проектом договору, згідно з Додатком 5 тендерної документації в одному файлі з проектом Договору, що не є порушенням та невідповідністю.
2) Учасник ТОВ «Інтер Системс» в документі Технічний опис додав Порівняльну таблицю Технічних характеристик, де вказав операційну систему Windows 10 Pto (ОС), що передбачає використання пакету програмних засобів офісного призначення Microsoft Office, який сертифікований в Україні, що можливо перевірити.
3) Учасник ТОВ « Інтер Системс» відповідно до вимог Замовника в Додатку № 4 до Тендерної документації вказав наявність антивірусу, вид якого Замовнику не принциповий, тому не вважаємо це порушенням.
Протокол № 131 від 14.06.2019 р додається
1) Учасник ТОВ « Інтер Системс» надав гарантійний лист щодо погодження з проектом договору, згідно з Додатком 5 тендерної документації в одному файлі з проектом Договору, що не є порушенням та невідповідністю.
2) Учасник ТОВ «Інтер Системс» в документі Технічний опис додав Порівняльну таблицю Технічних характеристик, де вказав операційну систему Windows 10 Pto (ОС), що передбачає використання пакету програмних засобів офісного призначення Microsoft Office, який сертифікований в Україні, що можливо перевірити.
3) Учасник ТОВ « Інтер Системс» відповідно до вимог Замовника в Додатку № 4 до Тендерної документації вказав наявність антивірусу, вид якого Замовнику не принциповий, тому не вважаємо це порушенням.
Протокол № 131 від 14.06.2019 р додається
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2019 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Інтер Системс |
217 890,00
UAH з ПДВ
|
209 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" |
240 840,00
UAH з ПДВ
|
210 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є. |
218 000,00
UAH з ПДВ
|
216 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лапа І.І. |
241 440,00
UAH з ПДВ
|
240 232,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Інтер Системс #37653216 |
Переможець |
209 990,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 17:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2019 11:25
|
Додаткова угода 1 789 (1).pdf | зміни до договору |
05 серпня 2019 11:24
|
Протокол №159 (1).pdf | зміни до договору |
05 серпня 2019 11:24
|
2_Додаткова угода 1 789.pdf | укладений |
05 серпня 2019 11:24
|
1_Протокол №159.pdf | укладений |
05 серпня 2019 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 16:01
|
Договір 672.pdf | укладений |
27 червня 2019 16:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Протоколу № 159 Покращення якості товарів( кількість 5 комплектів, сума договору 209 990,00 грн. ) та продовження терміну поставки до 15.08.2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 672 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 789 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |