Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
241 440,00 UAH
UA-2019-05-23-000187-b 7effb6e68ad84672abcb0eb58ae4b05b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хорюк Руслана Валеріївна

+380990233609 stor-misk-r@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062179
Місцезнаходження: 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька обл., Сторожинецький район, місто Сторожинець, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Хорюк Руслана Валеріївна
+380990233609
stor-misk-r@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 14:50
Очікувана вартість: 241 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 207,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  01 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 11:05
ТД мультимедія нова.doc
23 травня 2019 11:04
Протокол №115.pdf
23 травня 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 11:05
ТД мультимедія нова.doc
23 травня 2019 11:04
Протокол №115.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 травня 2019 08:04
Дата відповіді: 24 травня 2019 09:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ) В Технічному завданні (Додаток 4 ) Тендерної документації відсутнє посилання на торгові марки чи моделі товарів, тільки вимоги та технічні характеристики (Наказ МОН 22 червня 2016 року №704)
2) Згідно п. 5 Розділу І Тендерної документації," Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах"
Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію:
1. Ціна (ціна (з ПДВ) (грн.)).
Ціну з ПДВ вказують платники ПДВ

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-000187-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Лапа І.І., Код ЄДРПОУ:2958605764
Дата подання: 13 червня 2019 15:04
Вимагаємо дискваліфікації
Доброго дня Шановний Тендерний комітет!
Відповідно до Протоколу № 128 засідання Тендерного комітету Сторожинецької міської ради право укласти договір Ви надали Інтер Системс.
Але ознайомившись з Тендерною пропозицією Учасника було виявлено великі недоліки, через які вимагаємо дискваліфікації Учасника.
1) В Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником була прописана вимога стосовно надання Гарантійного листа щодо погодження з проектом договору згідно з Додатком 5 тендерної документації.
ТОВ Інтер Системс проігнорував дану вимогу і не додав до Тендерної пропозиції відповідного документу. Виникає сумнів чи дійсно Учасник дав згоду виконати всі умови договору і чи будуть вони виконані взагалі. Вважаємо, що даний факт свідчить про не відповідність.
2) В Додатку № 4 до Тендерної документації Замовником була прописана вимога, щодо надання Порівняльної таблиці технічних характеристик запропонованого товару в якій обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
ТОВ Інтер Систем в документі “Технічний опис” додав Порівняльну таблицю Технічних характеристик, в якій до вказаної моделі ноутбука не вказав який вид пакету офісного призначення, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP) буде використовуватись. Це є суттевим порушенням, оскільки видів офісного призначення досить багато і конкретну марку з підтримкою вищезазначених форматів потрібно перевіряти. Але за відсутності моделі перевірити чи дійсно сертифікований даний вид товару і чи відповідає він вимогам Замовника не можливо.
3) Відповідно до вимог Замовника в Додатку № 4 до Тендерної документації Учасником Інтер Системс не було вказано виду Антивірусу, який буде використовуватись . Даний факт потрібно вважати порушенням, оскільки перевірити можливості антивірусу, саме “захист із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз” не можливо.

Виявивши порушення Учасника просимо Замовника Сторожинецьку міську раду звернути увагу на дані суттєві порушення і дискваліфікувати Учасника.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного Комітету України із скаргою, до Державної аудиторської служби та розповсюдимо інформацію стосовно Вашої закупівлі в Спілці реформаторів.
Дякую!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 09:40
Тендерний комітет ознайомившись з вимогами, прийняв рішення надати наступну відповідь:
1) Учасник ТОВ « Інтер Системс» надав гарантійний лист щодо погодження з проектом договору, згідно з Додатком 5 тендерної документації в одному файлі з проектом Договору, що не є порушенням та невідповідністю.
2) Учасник ТОВ «Інтер Системс» в документі Технічний опис додав Порівняльну таблицю Технічних характеристик, де вказав операційну систему Windows 10 Pto (ОС), що передбачає використання пакету програмних засобів офісного призначення Microsoft Office, який сертифікований в Україні, що можливо перевірити.
3) Учасник ТОВ « Інтер Системс» відповідно до вимог Замовника в Додатку № 4 до Тендерної документації вказав наявність антивірусу, вид якого Замовнику не принциповий, тому не вважаємо це порушенням.
Протокол № 131 від 14.06.2019 р додається

Документи

18 червня 2019 09:39
Протокол №131.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Інтер Системс 217 890,00
UAH з ПДВ
209 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" 240 840,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є. 218 000,00
UAH з ПДВ
216 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лапа І.І. 241 440,00
UAH з ПДВ
240 232,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 16:54
Довідка ДФС.pdf
04 червня 2019 17:59
Електронний підпис
04 червня 2019 17:59
Статут.pdf
04 червня 2019 17:59
Витяг ПДВ.pdf
04 червня 2019 17:59
Витяг з ЄДР.pdf
04 червня 2019 17:59
Виписка з ЄДР.pdf
04 червня 2019 17:59
Уповноважена особа.pdf
04 червня 2019 17:59
Технічний опис.pdf
04 червня 2019 17:59
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2019 17:59
Проект договору.pdf
04 червня 2019 17:59
Кваліфікаційні вимоги.pdf
04 червня 2019 17:59
Згода на обробку ПД.pdf
04 червня 2019 17:59
Загальні відомості.pdf
04 червня 2019 17:59
Довідка ліцензування.pdf
04 червня 2019 17:59
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 11:34
Електронний підпис
07 червня 2019 11:23
Наказ_про_призначення.pdf
07 червня 2019 11:23
Паспорт_код.pdf
07 червня 2019 11:23
Сертифікати viewsonic.pdf
07 червня 2019 11:23
Intboard ISO 14001.pdf
07 червня 2019 11:23
Intboard ISO 9001.pdf
07 червня 2019 11:23
Технічна_пропозиція.pdf
07 червня 2019 11:23
Проект_договору.pdf
07 червня 2019 11:23
Довідка_працівники.pdf
07 червня 2019 11:23
Довідка_обладнання.pdf
07 червня 2019 11:23
Довідка_ст17.pdf
07 червня 2019 11:23
Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 10:42
Електронний підпис
07 червня 2019 00:04
Цінова пропозиція.pdf
07 червня 2019 00:04
Таблиця відповідності.pdf
07 червня 2019 00:04
Сертифікати (55).pdf
07 червня 2019 00:04
Проект договору.pdf
07 червня 2019 00:04
Погодження тех вимоги.pdf
07 червня 2019 00:04
Наказ.pdf
07 червня 2019 00:04
Лист-пояснення.pdf
07 червня 2019 00:04
Лист-ліцензування.pdf
07 червня 2019 00:04
Копія ІПН учасника.pdf
07 червня 2019 00:04
Копія Витягу ЄДРПОУ.pdf
07 червня 2019 00:04
Довідка ст 17.pdf
07 червня 2019 00:04
Довідка працівники.pdf
07 червня 2019 00:04
Довідка повноваження.pdf
07 червня 2019 00:04
Довідка МТБ.pdf
07 червня 2019 00:04
Довідка без ПДВ.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 09:41
Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 09:41
Стаття 188 ЗУ.pdf
07 червня 2019 09:41
Стаття 17 ЗУ.pdf
07 червня 2019 09:41
Сертифікат спікера.pdf
07 червня 2019 09:41
Санкції.pdf
07 червня 2019 09:41
МВС.pdf
07 червня 2019 09:41
договір.pdf
07 червня 2019 09:41
Довідка персонал.pdf
07 червня 2019 09:41
Довідка з податкової.pdf
07 червня 2019 09:41
ГРИФ.pdf
07 червня 2019 09:41
Витяг ПДВ Лапа І.І.pdf
07 червня 2019 09:41
ВИТЯГ.pdf
07 червня 2019 09:41
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Інтер Системс

ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"

ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є.

ФОП Лапа І.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Інтер Системс
#37653216
Переможець 209 990,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 12:04

Документи

12 червня 2019 12:03
Електронний підпис
12 червня 2019 12:03
Протокол №128.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Інтер Системс
#37653216
209 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 12:03
Електронний підпис
12 червня 2019 12:03
Протокол №128.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 17:57
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 11:25
Додаткова угода 1 789 (1).pdf зміни до договору
05 серпня 2019 11:24
Протокол №159 (1).pdf зміни до договору
05 серпня 2019 11:24
2_Додаткова угода 1 789.pdf укладений
05 серпня 2019 11:24
1_Протокол №159.pdf укладений
05 серпня 2019 11:24
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 16:01
Договір 672.pdf укладений
27 червня 2019 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Протоколу № 159 Покращення якості товарів( кількість 5 комплектів, сума договору 209 990,00 грн. ) та продовження терміну поставки до 15.08.2019 року
Номер договору про закупівлю: 672
Договір:
Номер додаткової угоди: 789
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 209 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 998,33 UAH)