Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100))
Очікувана вартість
421 300,00 UAH
UA-2019-05-23-000184-b 1e551ced226c4749be224df737fa675b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Удод Ніна Олексіївна

+380462677598 bsmp_chernigov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Обласна база спеціального медичного постачання"
Код ЄДРПОУ: 00182716
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Івана Мазепи
Контактна особа: Удод Ніна Олексіївна
+380462677598
bsmp_chernigov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 21:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 12:48
Очікувана вартість: 421 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 213,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93 т
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, м. Городня, м. Ніжин, мед.склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 15:53
Перелік змін від 29.05.doc
29 травня 2019 15:53
Тендерна_документацiя_вугiлля нова редакція.doc
23 травня 2019 11:03
Оголошення_вугiлля.doc
23 травня 2019 11:03
ДОДАТОК 5 проект договору.docx
29 травня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 15:53
Перелік змін від 29.05.doc
29 травня 2019 15:53
Тендерна_документацiя_вугiлля нова редакція.doc
23 травня 2019 11:03
Тендерна_документацiя_вугiлля.doc
23 травня 2019 11:03
Оголошення_вугiлля.doc
23 травня 2019 11:03
ДОДАТОК 5 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови в тендерній документації (довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для надання послуг)
Дата подання: 29 травня 2019 11:44
Дата відповіді: 29 травня 2019 15:53
Доброго дня, п.п 1.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається Інформаційна довідка, підписана керівником або уповноваженої особи Учасника – юридичної особи, фізичної особи – підприємця, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за формою, де в графі 4 зазначається: власне/ орендоване ( з зазначенням контактних даних орендодавця). Але далі по змісту вимог визначено: У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (орендованим, найманим) автотранспортом, навантажувачем та вагами, він повинен надати: - копія договору оренди/найму транспортних засобів або іншого договору згідно якого учасник користується даним транспортом, зокрема договору на надання послуг зважування, навантаження та перевезення та копію документу, що засвідчує повірку дано го вагового обладнання. Правильно було би застосувати в графі 4 форми наступні терміни: власне/ орендоване/ наймане ( з зазначенням контактних даних орендодавця). Вимагаємо привести вимоги тендерної документації в вищевказаної частині у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуемо за зауваження, зміни до тендерної документації внесено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-000184-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АКТИВ-ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:41523825
Дата подання: 29 травня 2019 14:40
Довідка щодо предмета закупівлі Таблиця 1 Додатку 3 до тендерної документації
Які саме позначення НТД вважатиме Замовник за потрібне зазначити Учаснику в колонці 5, за якими виготовляється вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, що пропонується до постачання, надайте чіткий перелік, тобто це є сертифікат якості, ДСТУ, ГОСТ чи ще якість номери та індекси, креслення тощо?
Надайте роз’яснення щодо інформації стосовно місця, засобу та змісту маркування продукції (колонка 9), яку інформацію Ви вважаєте за потрібне вказати Учаснику до поставки вугілля кам’яного?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2019 15:54
Дякуемо за зауваження, зміни до тендерної документації внесено.
Номер вимоги: UA-2019-05-23-000184-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АКТИВ-ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:41523825
Дата подання: 29 травня 2019 15:13
кваліфікаційні критерії встановлені Замовником відповідно до статті 16 Закону
Шановний Замовник,
Надайте роз’яснення щодо ваших вимог п.2 Додатку 1 тендерної документації, де Ви вимагаєте надати
- копію витягу з штатного розпису (або штатний розпис) де зазначені посади/фахівці.
- копію Таблиці 1 за квітень 2019 року із Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (дод. 4), а саме: Таблиця 1. Нарахування єдиного внеску, із відміткою про отримання органами ДФС або копією квитанції №2 ДФС із позначкою «Пакет прийнято».
Яким чином надання таких документів впливає на рішення тендерного комітету на визначення переможця відкритих торгів, предметом закупівлі яких є 09110000-3 Тверде паливо, зазначте законодавчі підстави згідно таких вимог, адже надання інформації про нараховані доходи, грошові забезпечення, допомоги, компенсації застрахованим особам є комерційною таємницею підприємства.
Вважаємо дану вимогу незаконною та безпідставною, оскільки вона порушує один з принципів господарювання, такий як комерційна таємниця підприємницької діяльності у межах, визначених законом, тому враховуючи наведене, просимо Замовника внести зміни до документації та виключити вказані пункти.
Дані дії Замовника в частині встановлених вище умов Документації є такими, що порушують основні принципи, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2019 16:55
Відповідно до частини пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації вимагає інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Окрім цього, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окремо зауважимо, надання Учасником зазначених документів доводить, що Учасник не використовує при поставці вугілля працівників, що не перебувають з ним у трудових відносинах, та не несуть відповідальності за свої дії. Нагадуємо, поставка вугілля за даною процедурою здійснюється на медичні склади.
Документи, зазначені у Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- витяг з штатного розпису (або штатний розпис), де зазначені посади/фахівці.
- Таблиця 1 за квітень 2019 року із Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (дод. 4), а саме: Таблиця 1. Нарахування єдиного внеску, із відміткою про отримання органами ДФС або копією квитанції №2 ДФС із позначкою «Пакет прийнято» не містять персональних даних та не є комерційною таємницею.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ТОП-МАКСІ 385 950,00
UAH з ПДВ
206 460,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВЕКОРЕСУРС" 325 500,00
UAH з ПДВ
246 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКТИВ-ДНІПРО 354 795,00
UAH з ПДВ
306 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 16:22
Електронний підпис
14 червня 2019 16:21
документи переможця.PDF
13 червня 2019 09:53
Електронний підпис
07 червня 2019 12:56
Електронний підпис
07 червня 2019 12:55
технічні вимоги.pdf
07 червня 2019 12:55
проект договору.PDF
07 червня 2019 12:55
кваліфікаційні вимоги.pdf
07 червня 2019 12:55
інші документи.PDF
07 червня 2019 12:55
виписка.pdf
07 червня 2019 12:55
вимоги по ст17.PDF
07 червня 2019 12:55
пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ТОП-МАКСІ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВЕКОРЕСУРС"

ТОВ АКТИВ-ДНІПРО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ТОП-МАКСІ
#38860521
Відхилено 206 460,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 09:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВЕКОРЕСУРС"
#41080763
Переможець 246 400,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 11:39

Документи

13 червня 2019 09:45
Електронний підпис
13 червня 2019 09:42
протокол розгляду

Документи

14 червня 2019 11:27
Електронний підпис
14 червня 2019 11:14
протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВЕКОРЕСУРС"
#41080763
246 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 11:27
Електронний підпис
14 червня 2019 11:14
протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:50
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 10:53
Договір укладений
25 червня 2019 10:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 246 400,00
UAH