Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Приладдя для навчальних закладів
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-05-23-000177-b 15524158aed84c8a8a30cb801e271d60
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Лілія Миколаївна

+380472715118 liliamlnk1984@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів Черкаської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02139185
Місцезнаходження: 18030, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Надпільна (Ільїна), 532
Контактна особа: Мельник Лілія Миколаївна
+380472715118
liliamlnk1984@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2019 00:00
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
348 шт
Приладдя для навчальних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18030, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Надпільна 532
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі згідно положень Бюджетного кодексу України, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Договірні зобов’язання виникають в межах асигнувань, затверджених у встановленому порядку для Замовника. Джерело фінансування - цільова державна субвенція. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 10:58
ТД Приладдя для навчальних закладів 23.05.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
08 червня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій