Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт житлового будинку по вул. Потьомкінська, 28 в м. Миколаєві
Очікувана вартість
2 330 264,40 UAH
UA-2019-05-23-000158-c 4bd85815271d4800acd3ec19825ee97d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 09:48
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 12:53
Очікувана вартість: 2 330 264,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11650 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт житлового будинку по вул. Потьомкінська, 28 в м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, житловий будинок № 28 по вул. Потьомкінська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за проводиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 08:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 13:52
2.ТД капремонт житлового будинку по вул. Потьомкінська, 28 - нова редакція - 1.doc
24 травня 2019 13:52
1. протокол ЗТД - 1.doc
23 травня 2019 14:20
2.ТД капремонт житлового будинку по вул. Потьомкінська, 28 - нова редакція.doc
23 травня 2019 14:19
1. протокол ЗТД.doc
23 травня 2019 09:49
2.ТД капремонт житлового будинку по вул. Потьомкінська, 28.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Лист-відгук
Дата подання: 24 травня 2019 12:29
Дата відповіді: 24 травня 2019 13:39
Доброго дня! Пунктом "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" тендерної документації передбачено, що учасник, який в період з 2016 по 2019 роки виступав стороною за договорами підряду укладеними з департаментом житлово-комунального господарства ММР – додатково надає позитивний відгук від департаменту житлово-комунального господарства ММР, який повинен містити інформацію про відсутність ведення претензійно-позовної роботи щодо учасника з боку департаменту житлово-комунального департаменту ММР. Вказаний відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу. Навіщо подавати відгук, в якому вказано про відсутність претензійно-позовної роботи? Якщо відповідний договір було укладено з Вашою установою, Ви можете встановити такий факт і без інформації в листі-відгуку. Чому дата відгуку повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу? Якщо в нас вже є відгук, то отримання нового не змінить факту належного чи неналежного виконання робіт. А такими умовами тендерної документації, на нашу думку, створюються додаткові перешкоди для учасників, яким необхідно знов звертатись за відгуком. Виходячи з такої позиції, то учасники постійно повинні звертатись до Вашої установи за отриманням нових відгуків? Вам не здається, що це занадто? Просимо переглянути умови тендерної документації в цій частині та визначити достатнім подання листу-відгуку, який підтверджує належне виконання робіт, без необхідності зазначення умов, що безпосередньо не підтверджують досвід виконання аналогічного договору, а лише створюють додаткові перешкоди для учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: доброго дня!
Вказаний відгук стосується не конкретного договору, який надається учасником, як аналогічний. Інформація щодо відсутності ведення претензійно-позовної роботи з боку департаменту житлово-комунального господарства ММР стосується всього періоду: з 2016 по 2019 роки. Дана вимога введена замовником з метою унеможливлення укладання договору з недобросовісними підрядними організаціями.
Працівники
Дата подання: 24 травня 2019 12:32
Дата відповіді: 24 травня 2019 13:20
Доброго дня! Додатком 4 до тендерної документації передбачено форму довідки про наявність працівників у вигляді таблиці, одним із стовпчиків якої має назву "Сертифікат, номер та дата видачі, термін дії". Поясніть, будь ласка, який сертифікат Ви маєте на увазі.
Відповідь: доброго дня! зміни до тендерної документації щодо видалення вказаного стовпчику в довідці про наявність працівників будуть внесені найближчим часом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" 2 030 000,00
UAH з ПДВ
2 006 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІВЕКО-БУД" 2 054 185,13
UAH з ПДВ
2 029 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 11:24
1.pdf
10 червня 2019 09:27
Держ реєстратор.pdf
10 червня 2019 09:27
Розрахунки.pdf
08 червня 2019 14:51
Договірна ціна.pdf
08 червня 2019 14:51
Додаток 1 Договір.pdf
08 червня 2019 14:51
Довідки та листи.pdf
08 червня 2019 14:51
Додаток 2 та згода.pdf
08 червня 2019 14:51
табл.6.pdf
08 червня 2019 14:51
ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
08 червня 2019 14:51
Мат-тех база.pdf
08 червня 2019 14:51
Додаток 6.pdf
08 червня 2019 14:51
Додаток 4.pdf
08 червня 2019 14:51
Додаток 3.pdf
08 червня 2019 14:51
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 08:36
Статут ТОВ Івеко-Буд.pdf
10 червня 2019 08:36
Проект договору.pdf
10 червня 2019 08:36
Ліцензія з додатками.pdf
10 червня 2019 08:36
Квит.2 ЕСВ март 2019.pdf
10 червня 2019 08:36
Довідка щодо санкцій.pdf
10 червня 2019 08:36
Довідка субпідрядники.pdf
10 червня 2019 08:36
Довідка працівники.pdf
10 червня 2019 08:36
Довідка корупція.pdf
10 червня 2019 08:36
Довідка банкрутство.pdf
10 червня 2019 08:36
Витяг платник ПДВ.pdf
10 червня 2019 08:36
Аналогічний договір2.pdf
10 червня 2019 08:36
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"

ТОВ "ІВЕКО-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"
#38525214
Переможець 2 006 700,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"
#38525214
2 006 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 13:36
Додаткова угода № 1 від 03.07.2019.pdf зміни до договору
05 липня 2019 13:36
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 13:06
Договір № 566 від 03.07.2019.pdf укладений
05 липня 2019 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 566
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 333,33 UAH)