Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини огорожі на території Автопідприємства по вул. Некрасівська 7 у Шевченківському р-ні м. Києва
Очікувана вартість
2 692 704,00 UAH
UA-2019-05-23-000138-a 6e6f77731e854f3da667852a87841189
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Костюк

+380444865304
+380669327551
atpyra@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03538993
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул.Некрасівська, 7
Контактна особа: Юрій Костюк
+380444865304,+380669327551
atpyra@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 09:15
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 11:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 12:19
Очікувана вартість: 2 692 704,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 463,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини огорожі на території Автопідприємства по вул. Некрасівська 7 у Шевченківському р-ні м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Некрасівська,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахуванням Замовником коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів після виконання етапу Робіт і підписання відповідних документів. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 09:45
Пр дог кап рем огорожі.docx
23 травня 2019 09:45
Оголошення кап. ремонт огорожі.PDF
23 травня 2019 09:45
ТД кап рем огорожі 2019.doc
23 травня 2019 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 09:45
Пр дог кап рем огорожі.docx
23 травня 2019 09:45
Оголошення кап. ремонт огорожі.PDF
23 травня 2019 09:45
ТД кап рем огорожі 2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство Київінвестрозвиток" 2 670 192,00
UAH з ПДВ
2 670 192,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОВІ" 2 691 014,18
UAH з ПДВ
2 691 014,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 08:45
Довідка ДФС.pdf
19 червня 2019 08:45
Довідка МВС.pdf
09 червня 2019 10:47
Ак виконаних робіт.pdf
09 червня 2019 10:47
Ак виконаних робіт1.pdf
09 червня 2019 02:37
Договір_КПЕЛ.pdf
09 червня 2019 02:37
Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2019 02:37
Статут.pdf
09 червня 2019 02:37
Відгук.pdf
09 червня 2019 02:37
Витяг.pdf
09 червня 2019 02:37
Витяг ПДВ.pdf
09 червня 2019 02:37
Проект договору.pdf
09 червня 2019 02:37
Підписаний_GarLIST 3447.pdf
09 червня 2019 02:37
Довідка про субпідряд.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 19:48
Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 19:48
Статут.pdf
07 червня 2019 19:48
Свид. плат. НДС.pdf
07 червня 2019 19:48
Проект договора.pdf
07 червня 2019 19:48
Позитивний відгук.pdf
07 червня 2019 19:48
Наказ.pdf
07 червня 2019 19:48
Локальний кошторис.pdf
07 червня 2019 19:48
Довідка-відомості.pdf
07 червня 2019 19:48
Довідка МВС України.pdf
07 червня 2019 19:48
Гарантійний лист.pdf
07 червня 2019 19:48
Витяг.pdf
07 червня 2019 19:48
Банківська гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство Київінвестрозвиток"

МАЛЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОВІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство Київінвестрозвиток"
#22969724
Переможець 2 670 192,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 11:07

Документи

14 червня 2019 11:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство Київінвестрозвиток"
#22969724
2 670 192,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 11:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:48
Звіт догов. №96-19.PDF укладений
02 січня 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 10:07
Дод. угода до дог. 96-19.PDF зміни до договору
28 жовтня 2019 10:05
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 09:27
Дод угода до Дог. №96-19.PDF зміни до договору
22 жовтня 2019 09:25
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2019 16:26
Дод. угода до дог. № 96-19.PDF зміни до договору
20 серпня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 09:36
Договір кап. рем. част. огорожі.PDF укладений
03 липня 2019 09:34
Договірна ціна.PDF укладений
03 липня 2019 09:34
Зведений кошторис. розрахунок.PDF укладений
03 липня 2019 09:34
Кошторис 1-1.PDF укладений
03 липня 2019 09:34
Кошторис 2-1.PDF укладений
03 липня 2019 09:34
Кошторис 7-1.PDF укладений
03 липня 2019 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Розділ 4.6. Договору викласти в наступній редакції: "Відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014р. №117 (із змінами) Замовник на підставі звернення Підрядника та обгрунтування цільового використання коштів може перерахувати Підряднику попередню оплату у розмірі не більше 30% від договірної ціни, що становить 801000,00 грн. Попередня оплата може надаватися частинами по зверненню Підрядника та по мірі надходження бюджетного фінансування відповідного призначення. Підтвердженням належного виконання зобовязання та закриття попередньої оплати здійснюється Підрядником на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма №КБ-2в).
Номер договору про закупівлю: 96-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою зменшення розміру попередньої оплати на 551 000 грн. п.4.6. Договору № 96-19 від 03.07.2019 р. викласти в наступній редакції: "Відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) Замовник на підставі звернення Підрядника та обґрунтування цільового використання коштів може перерахувати Підряднику попередню оплату у розмірі не більше 30% від договірної ціни. Сторони домовились, що розмір попередньої оплати становить 250 000 грн. (Двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Попередня оплата може надаватися частинами по мірі надходження бюджетного фінансування відповідного призначення. Підтвердженням належного виконання зобов’язання та закриття попередньої оплати здійснюється Підрядником на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма № КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних Робіт та витрати (форма № КБ-3в)."
Номер договору про закупівлю: 96-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.2. Договору № 96-19 від 03.07.2019 р. викласти в наступній редакції: "Строк виконання робіт становить: липень – грудень 2019 року (до 15 грудня 2019 року та Додаток № 2 до Договору № 96-19 від 03.07.2019 р. (Календарний графік виконання робіт на капітальний ремонт частини огорожі на території Автопідприємства по вул. Некрасівська,7 у Шевченківському р-ні м. Києва
Номер договору про закупівлю: 96-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 510 792,40
UAH (в тому числі ПДВ 418 465,40 UAH)