Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (придбання ноутбуків)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-05-23-000135-a aba93dc120df4748b6445dfe80c0e09e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослава Беляева

+380577607257 j.beljaeva@zhks.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 34467793
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Конторська, 35
Контактна особа: Ярослава Беляева
+380577607257
j.beljaeva@zhks.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 13 червня 2019 11:49
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


джерело фінансування - кошти бюджету м.Харкова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76 штука
придбання ноутбуків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, пл. Конституції, 7, 6-й пов.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється після поставки товару на підставі накладної протягом 180 календарних днів з дати поставки товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 15:54
ТД_придбання ноутбуків_нова ред..doc
04 червня 2019 15:52
Перелік змін до ноутбуки. 04.06.doc
04 червня 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 15:54
ТД_придбання ноутбуків_нова ред..doc
04 червня 2019 15:52
ТД_придбання ноутбуків_нова ред..doc
23 травня 2019 09:14
ТД_придбання ноутбуків_2019.doc
04 червня 2019 15:52
Перелік змін до ноутбуки. 04.06.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 24 травня 2019 09:21
Дата відповіді: 28 травня 2019 16:25
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє про наступне: відповідно до оголошення, що оприлюднено в системі електронних закупівель, предметом закупівлі торгів є товар – ноутбуки, а не програмне забезпечення Windows 10 Pro OEM, про яке йдеться мова у Вашому зверненні. Враховуючи вищенаведене, Замовником встановлено у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації (Додаток 4 до тендерної документації) вимога щодо надання оригіналу авторизаційного листа від виробника персональних комп’ютерів (або офіційного представництва в Україні), що буде сприяти наданню відповідних гарантій належного виконання учасником зобов’язань з поставки товарів, а програмне забезпечення є невід’ємною складовою компютерної техніки, що закуповується.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 1 298 460,00
UAH з ПДВ
1 294 242,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 1 299 964,80
UAH з ПДВ
1 295 964,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 15:01
Електронний підпис
12 червня 2019 11:33
Електронний підпис
12 червня 2019 11:32
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2019 11:32
технічна частина.pdf
12 червня 2019 11:32
Свідоцтво ФУ.PDF.rar
12 червня 2019 11:32
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar

Публічні документи

05 червня 2019 15:10
Установчі документи.rar
05 червня 2019 15:09
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 1 294 242,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 13:44

Документи

14 червня 2019 13:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
1 294 242,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 13:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 09:21
Договір_ноутбуки_2019.pdf укладений
25 червня 2019 09:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 294 242,00
UAH (в тому числі ПДВ 215 707,00 UAH)