Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-05-23-000116-a 20fc4d191920414c8351ca7625cb986b
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бухгалтерия Бухгалтерия

+380567252841
+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №8" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899778
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 53А
Контактна особа: Бухгалтерия Бухгалтерия
+380567252841,+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 09:09
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:02
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 травня 2019 08:04
Коментар щодо відміни: 1 В зв’язку з тим, що з необхідністю коригування технічних вимог до предмету закупівлі, так як за період проведення процедури було з’ясовано та виявлено у вимогах закупівлі ряд недоліків (Згідно Ст. 11 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 В зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, на підставі п. 2 ч. 4 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скасувати допорогову закупівлю
Документи:
27 травня 2019 08:04
ПРОТОКОЛ скасування допорог90.doc