Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екологічний менеджмент (Послуги з проведення оцінки впливу на довкілля по об’єкту "Розчистка та благоустрій р. Нивка у мікрорайоні Жуляни у Солом’янському районі м. Києва (капітальний ремонт))
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-05-22-002714-a 5f013598ad1e410788bf3c7a38988715
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 23:48
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 00:50
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 00:50
Початок аукціону: 10 червня 2019 14:35
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


Строк надання послуг – на протязі 120 (ста двадцяти) днів з моменту підписання договору про закупівлю (із врахування термінів погодження та обговорення матеріалів звіту).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки та платежі за виконані послуги здійснюється Замовником за результатами виконання окремих етапів у відповідності до календарного плану виконання робіт та підписаного сторонами Акту надання послуг: - Розробка повідомлення про планову діяльність, підготовка звіту за усіма розділами та публікація вказаних матеріалів – у розмірі 50% вартості послуг по Договору; - Після затвердження звіту та його офіційної реєстрації, видачі замовнику 2-х примірників та підписання сторонами Акту надання послуг них робіт – остаточний розрахунок. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника від головного розпорядника бюджетних коштів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 00:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 23:59
Додаток_3_Нивка_Менеджмент.docx
22 травня 2019 23:59
ТД_Медеджмент_Нивка.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 червня 2019 14:59
Коментар щодо відміни: На підставі абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
05 червня 2019 14:59
Електронний підпис
05 червня 2019 14:57
Протокол_17605062019145442.pdf