Послуги з діагностики, ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів
Очікувана вартість
3 875 619,00 UAH
UA-2019-05-22-002695-a e7802fcce0f348f1a85c01b01b4cce5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент патрульної поліції
Код ЄДРПОУ: 40108646
Місцезнаходження замовника: 03048, Україна, Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Контактна особа замовника: Андрій Прокопенко
+380676391456
zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 23:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 12:35
Очікувана вартість: 3 875 619,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 116 268,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Строк надання послуг розраховується з дати укладення договору про закупівлю з переможцем торгів. Період надання послуг, зазначений в оголошенні є орієнтовним, визначальним є строк, вказаний в Документації та становить "до 20 грудня 2019 року".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з діагностики, ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата по даному Договору буде здійснюватися за рахунок коштів державного бюджету. Оплата за надані Послуги проводиться Замовником по факту виконання Послуг на підставі рахунку, Акту виконаних робіт та Дефектного акту в строк не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту виконаних робіт, за умови наявності коштів на рахунку Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 травня 2019 22:30
Електронний цифровий підпис
22 травня 2019 22:27
ТД ТО 22.05.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер для конкретного участника
Дата подання: 25 травня 2019 11:37
Дата відповіді: 29 травня 2019 20:55
Шановні представники замовника, користуючись нагодою висловлюю Вам свою пошану, і хочу Вас проінформувати про наступне: В даній закупці ми знову бачимо ознаки корупції, а саме підготовка тендерної документації під конкретного переможця а саме ТРІНІК АВТО, ви врахували попередні помилки даного учасника в підготовці до попереднього тендеру UA-2019-03-22-002166-b який ми успішно оскаржили в АМКУ. Враховуючи вище наведені факти наша компанія збирається оскаржувати дану закупку заручившись підтримкою громадських організацій і телебачення. Громадяни України повинні знати як Ваша організація розпоряджається коштами платників податків. Де чітко відстежуються ознаки корупції. Токож просимо надати роз’яснення причин оголошення нової закупівлі при існуючій чинній на етапі кваліфікації переможця. Пояснити чому вами вчиняються дії по сприянню конкретному учаснику у перемозі в тендері і створенні перешкод у доступі інших потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформуємо, що з метою виконання покладених на територіальні (відокремлені) підрозділи Департаменту патрульної поліції завдань щодо забезпечення громадського порядку та оперативного реагування на виклики громадян та враховуючи безперервне використання службових автомобілів, в режимі «24 години на добу, 7 днів на тиждень», оголошено нову закупівлю послуг з діагностики, ремонту та технічного обслуговування наступних службових автомобілів, перелік яких наведено в Додатку 4 до Документації, що посприяє в забезпеченні максимальної кількості службових (патрульних) автомобілів на території України.
Ураховуючи зазначене, та виходячи зі змісту статей 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), планування закупівель належить до функцій тендерного комітету або уповноваженої особи. При цьому, оскільки законодавством не визначені та не обмежені періодичність і характер таких змін, то замовник може вносити зміни до річного плану закупівель та проводити процедури закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків.
Разом з тим Закон не містить обмежень щодо проведення протягом року декількох процедур закупівель за однаковим предметом закупівлі, запланованим у річному плані, за умови що вартість кожного такого предмета дорівнює або перевищує межі, встановлені у частині першій статті 2 Закону.
Одночасно, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до частини першої статті 23 Закону, усі звернення фізичних/юридичних осіб автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно до абзацу першого частини першої статті 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно із абзацом першим частини другої статті 28 Закону, до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Таким чином, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, що гарантує недискримінацію учасників, забезпечує рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам, рівний доступ до інформації всім учасникам, можливість подання пропозиції всім учасникам на рівних умовах, добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, запобігає корупційним діям і зловживанням.
Що до надання додадкової інформації про Виробничі можливості
Дата подання: 27 травня 2019 20:13
Дата відповіді: 30 травня 2019 16:52
Шановний Замовник. Прошу надати додаткову інформацію до Пункту 1 Додатка 3 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" "кількість постів (підйомників) на СТО повинна забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше, ніж 3 (трьох) автомобілів Замовника;" Запитання: Для обслуговування транспорта м. Київ яка загальна кількість постів на СТО повинна бути у Виконавця.? Ви пишете обслуговування не меньше ніж 3 авто одночасно, а про загальну кількість постів СТО ( не меньше , ніж...) не зазначено в Технічних вимогах, прошу пояснити, дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник, ми висловлюємо Вам свою повагу за небайдужість до нашої закупівлі щодо послуг з діагностики, ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів Департаменту патрульної поліції.
Щодо Вашого запитання, хочемо пояснити наступне: для забезпечення безперебійного обслуговування службових автомобілів Департаменту патрульної поліції, які перебувають у відрядженні по містах України та в місті Києві, постійно змінюють місце дислокації для проведення заходів по забезпеченню публічної безпеки і порядку, а також для виконання завдань покладених на Департамент патрульної поліції, висуваються посилені вимоги до СТО, а саме: кількість постів на СТО повинна бути така, що буде спроможна прийняти одночасно не менш як 3 (три) автомобілі, тобто кількість постів має бути не менш як 3 (три), а загальна їх кількість має бути 3 (три) або більше.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЧЕРЕНКО ФЕДІР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 575 890,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВ КАР ТРЕЙД" 378 260,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРИНІК АВТО" 222 000,00
UAH з ПДВ
179 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП" 532 485,08
UAH з ПДВ
532 485,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО ЛІНК" 3 875 619,00
UAH з ПДВ
3 875 619,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 22:48
Витяг ФОП Кучеренко -1.pdf
06 червня 2019 22:48
Витяг ФОП Кучеренко -2.pdf
06 червня 2019 22:48
декларация.pdf
06 червня 2019 22:48
Єдиний податок.pdf
06 червня 2019 22:48
Податки ФОП Кучеренко.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 10:25
sign.p7s
06 червня 2019 10:24
Цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 10:24
Статут 2019.pdf
06 червня 2019 10:24
Ст.17.pdf
06 червня 2019 10:24
Протокол.pdf
06 червня 2019 10:24
Протокол (Статут).pdf
06 червня 2019 10:24
Проект договора.pdf
06 червня 2019 10:24
Наказ на директора.PDF
06 червня 2019 10:24
договор оренди.pdf
06 червня 2019 10:24
Довідка про СТО.pdf
06 червня 2019 10:24
Довідка про МТБ.pdf
06 червня 2019 10:24
Гарантійний лист.pdf
06 червня 2019 10:24
Витяг ПДВ.PDF
06 червня 2019 10:24
Витяг з ЄДР від 02.05.19.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 19:27
Проект договору.pdf
06 червня 2019 19:27
Тендерна пропозиція.pdf
06 червня 2019 08:54
Статут.pdf
06 червня 2019 08:54
Свідоцтво ПДВ.jpg
06 червня 2019 08:54
Ліцензія.zip
06 червня 2019 08:54
Лист-згода.jpg
06 червня 2019 08:54
Договір Укрсиббанк.pdf
06 червня 2019 08:54
Договір Укргзабанк.pdf
06 червня 2019 08:54
Довіреність.zip
06 червня 2019 08:54
Гарантія.zip
06 червня 2019 08:54
Гарантійний лист.jpg
06 червня 2019 08:53
Відгук УкрСиббанк.pdf
06 червня 2019 08:53
Витяг з ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУЧЕРЕНКО ФЕДІР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3049518172
Відхилено 50 000,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 16:53
ТОВ "СВ КАР ТРЕЙД"
#39257409
Відхилено 70 000,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 17:30
ТОВ "ТРИНІК АВТО"
#37047966
Переможець 179 999,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 18:42

Документи

13 червня 2019 17:30
sign.p7s

Документи

13 червня 2019 18:42
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 18:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРИНІК АВТО"
#37047966
179 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 18:42
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 червня 2019 17:26
370_від_25.06.2019_ТО_ТОВ Тринік Авто.pdf укладений
25 червня 2019 17:22

Актуальні тендери

До пошуку