Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації заходів щодо співробітництва з іноземними державами та міжнародними організаціями у сфері інтелектуальної власності під час проведення 59 серії засідань Генеральної Асамблеї ВОІВ, які відбудуться з 30.09.2019 р. до 09.10.2019 р.
Services on organization of activities on cooperation with foreign states and international organizations in the field of intellectual property during the 59th series of meetings of the General Assembly of WIPO, which will take place from 30.09.2019 to 09.10.2019 (79950000-8 Services on organization of exhibitions, fairs and congresses)
Services on organization of activities on cooperation with foreign states and international organizations in the field of intellectual property during the 59th series of meetings of the General Assembly of WIPO, which will take place from 30.09.2019 to 09.10.2019 (79950000-8 Services on organization of exhibitions, fairs and congresses)
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2019-05-22-002607-a ● 6e1df84d6c5240bd8e0e6418f9900088
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ОФІС ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42190638 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київ обл., м. Київ, б-р Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Катерина Шевченко +380674006892 onvtend@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Fediuk Vasyl Vasulovych +380674006892 Uanipo@gmail.com Федюк Василь Васильович +380674006892 Uanipo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DERZhAVNA ORGANIZATsIYa "NATsIONALNYY OFIS INTELEKTUALNOYi VLASNOSTI" |
National ID: | 42190638 |
Contact point: |
Shevchenko Kateryna +380674006892 onvtend@gmail.com |
Additional contacts: |
Fediuk Vasyl Vasulovych +380674006892 Uanipo@gmail.com Федюк Василь Васильович +380674006892 Uanipo@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 травня 2019 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2019 14:51 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2019 14:51 |
Початок аукціону: | 26 липня 2019 14:10 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 180000 UAH |
Publication date: | 22 травня 2019 18:02 |
Enquiries until: | 29 червня 2019 14:51 |
Complaints submission until: | до 05 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 липня 2019 14:51 |
Information
Estimated total value: | 6 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 18 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,30 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації заходів щодо співробітництва з іноземними державами та міжнародними організаціями у сфері інтелектуальної власності під час проведення 59 серії засідань Генеральної Асамблеї ВОІВ, які відбудуться з 30.09.2019 р. до 09.10.2019 р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, м. Київ, Шота Руставелі, 5
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Services on organization of activities on cooperation with foreign states and international organizations in the field of intellectual property during the 59th series of meetings of the General Assembly of WIPO (79950000-8 Services on organization of exhibitions, fairs and congresses )
CPV: 79950000-8
Період постачання:
по 20 жовтня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює 30 % попередню оплату протягом 10 робочих днів з дати виставлення рахунку-фактури | Аванс | 20 | Робочі | 30 |
Надання послуг | 70 % оплату по факту надання Послуг шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та згідно виставленого рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2019 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2019 20:16 |
Додаток 1 ТП Нова редакція.docx | |
27 червня 2019 20:16 |
Додаток 6 (1).pdf | |
27 червня 2019 20:16 |
Додаток 3 (1).docx | |
27 червня 2019 20:16 |
Договір Женева Нова редакція.docx | |
27 червня 2019 20:16 |
Договір Женева (1).docx | |
27 червня 2019 20:16 |
ТД Нова редакція.docx | |
27 червня 2019 20:16 |
Додаток 1 ТП (1).docx | |
27 червня 2019 20:16 |
ТД (1).docx | |
27 червня 2019 20:16 |
Додаток 3 Нова редакція.docx | |
22 травня 2019 18:02 |
додаток 2.docx | |
22 травня 2019 18:02 |
Додаток 5.docx |
01 липня 2019 14:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 червня 2019 20:16 |
Додаток 1 ТП Нова редакція.docx
|
|||||||||
27 червня 2019 20:16 |
Додаток 6 (1).pdf
|
|||||||||
27 червня 2019 20:16 |
Додаток 3 (1).docx
|
|||||||||
27 червня 2019 20:16 |
Договір Женева Нова редакція.docx
|
|||||||||
27 червня 2019 20:16 |
Договір Женева (1).docx
|
|||||||||
27 червня 2019 20:16 |
ТД Нова редакція.docx
|
|||||||||
27 червня 2019 20:16 |
Додаток 1 ТП (1).docx
|
|||||||||
27 червня 2019 20:16 |
ТД (1).docx
|
|||||||||
27 червня 2019 20:16 |
Додаток 3 Нова редакція.docx
|
|||||||||
22 травня 2019 18:02 |
додаток 2.docx
|
|||||||||
22 травня 2019 18:02 |
Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання по тендеру
Дата подання: 06 червня 2019 11:10
Дата відповіді: 11 червня 2019 12:11
Чи є план залу? Від цього залежить технічне забезпечення події.
Чи потрібна сцена для виступу? Чи є на локації сцена?
Чи є якась техніка на локації? Чи абсолютно усе технічне забезпечення повинно бути надано організатором?
Чи є у заходу та вашого представництва корпоративні кольори, логотип? Це допоможе найбільш вдало оформити візуальний супровід проекту.
Всю техніку потрібно привезти до 15.09, хоча сам захід запланований на 30.09. Чи є місце, де зберігати експонати та техніку?
Щодо фуршету: всі продукти повинні бути доставлені до 15.09.2019, а захід відбудеться 3.10.2019. Не всі продукти можуть так довго зберігатися. Є можливість частину продуктів закупити вже на місці в Женеві? Або потрібно все везти з Києва?
Чи є потреба у наявності алкоголю у меню?
У переліку наявності українських народних інструментів всі, перераховані вами, повинні бути залучені?
Інформацію для буклетів буде надана вами?
Щодо відео: 1) 2 презентаційних роликів на 3 хвилини та 1 хвилину - це два абсолютно різних ролика або довга і коротка версія одного? Якого плану ви розглядаєте ролик: анімаційний або з живими людьми? Це важливо врахувати, бо сума виробництва таких відео відрізняється. 2) Відеозвіт - на 10 хвилин і на 3 хвилини. Це два абсолютно різних ролика або довга і коротка версія одного?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, план залу є. Буде додано до тендерної документації. Сцена на локації є. Технічне забезпечення надається Виконавцем. Вирішення візуального супроводу проекту має бути запропоновано Виконавцем. Вимоги щодо доставки техніки та продуктів до 15.09 висунуті Приймаючою стороною та є обов’язковими для виконання. Приймаюча сторона забезпечує місце для зберігання техніки, експонатів та продуктів. Алкоголь не передбачається. Всі інструменти з переліку повинні бути залучені. Інформацію для буклетів надає Замовник. Презентаційні ролики мають бути різними (короткий у технології motion design). Розглядаються ролики з живими людьми. Ролики для відеозвіту є довгою та короткою версією одного.
Питання щодо продуктів харчування залишається не до кінця зрозумілим:
Дата подання: 11 червня 2019 14:16
Дата відповіді: 11 червня 2019 15:18
Після узгодження меню всі продукти повинні бути привезені з України до 15-го вересня чи можна щось докупити на місці в Женеві? Або це правило відноситься до певної категорії продуктів (м'ясо, сало)?
Відносно кошерної їжі:
Крім просто кошерної їжі, ми зобов'язані дотримуватися всіх правил кашруту в приготуванні кошерного меню. У ці правила входять:
1. Окреме зберігання продуктів і кухня, спеціально під приготування кошерної їжі.
2. Обов'язково потрібно отримати дозвіл від місцевої синагоги на приготування цих страв і равіни зобов'язані переглянути кухню і посуд, прочистити все та освятити. Після чого 1 добу ця кухня повинна простояти закритою і порожньою.
2. Новий посуд і ножи. Не можна за кашрутом використовувати ножі та посуд, що раніше використовувася не для кошерної їжі. Потрібно все закуповувати нове. Винятком є роздаткові підноси. які будуть очищуватись.
3. Зараз ми не можемо прорахувати вартість послуг равінів в Женеві, так як до них можна звернутися тільки за фактом проведення і через нашу (українську) синагогу.
Є варіант простіше. У кошерному ресторані Женеви замовити певний список страв для заходу. Але:
1. З дозволу місцевої синагоги та освячення кухні равінами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Місце закупівлі продуктів Замовником не регулюється. Продукти можуть бути завезені з України або придбані в Женеві але у строк до 15.09.2019 р (вимога Приймаючої сторони).
Щодо кошерної їжі. За окремою домовленістю з Приймаючою стороною можуть бути реалізовані 2 варіанти:
1. Окремо закуповується готова продукція довготривалого зберігання та розігрівається на місці.
2. В день проведення фуршету організовується окрема доставка з місцевого кошерного ресторану.
На жаль, на даний момент оцінити потребу в необхідній кількості кошерного харчування не є можливим.
Щодо кошерної їжі. За окремою домовленістю з Приймаючою стороною можуть бути реалізовані 2 варіанти:
1. Окремо закуповується готова продукція довготривалого зберігання та розігрівається на місці.
2. В день проведення фуршету організовується окрема доставка з місцевого кошерного ресторану.
На жаль, на даний момент оцінити потребу в необхідній кількості кошерного харчування не є можливим.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-22-002607-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Євромедіа Компані, Код ЄДРПОУ:32828435
Дата подання: 19 липня 2019 14:09
Дата подання: 19 липня 2019 14:09
Оскарження рішення замовника
Скарга
стосовно порушення процедури закупівлі за оголошенням
UA-2019-05-22-002607-a Послуги з організації заходів щодо співробітництва з іноземними державами та міжнародними організаціями у сфері інтелектуальної власності під час проведення 59 серії засідань Генеральної Асамблеї ВОІВ, які відбудуться з 30.09.2019 р. до 09.10.2019 р., (ДК:021:2015-79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів), а також:
прийнятих рішень, дій, бездіяльності Замовника тощо.
(скарга подається через електронну систему закупівель;
вся інша додаткова/необхідна інформація може бути знайдена у мережі «Інтернет»,
у тому числі на веб-сайті prozorro.gov.ua)
Наведений вище тендер проводиться Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), в якому
ТОВ «Євромедіа Компані» взяло участь, але було дискваліфіковано Замовником на підставі незаконних та надуманих підстав.
З такими рішеннями Замовника не погоджуємось та вважаємо їх такими, що підлягають скасуванню задля поновлення порушених прав та законних інтересів суб'єкта оскарження, пояснюючи це наступним.
1. У витязі з протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12.07.2019 Замовником зазначено, що «ТОВ «Євромедіа Компані» у складі тендерної пропозиції надало документ, який міститься у файлі «7. технічні вимоги.pdf», де, зокрема, зазначене наступне: «Всі етапи надання послуг повинні здійснюватися з дотриманням наступних вимог.» (абзац 2 п. 3 розділу 2).
Наведений документ не підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам за предметом закупівлі, зокрема, в частині того, що всі етапи надання послуг будуть здійснюватися з дотриманням вимог, передбачених у додатку 3 до тендерної документації.»
Відповідно до пп. 4 п. 1 розділу 3 до тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: 4) інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі (за формою, яку наведено у Додатку 3 тендерної документації);»
ТОВ «Євромедіа Компані» виконано всі вимоги тендерної документації та надано інформацію саме за формою, яка наведена в Додатку 3.
Посилання Замовника на те, що, начебто, наданим ТОВ «Євромедіа Компані» документом не підтверджено, що всі етапи надання послуг будуть здійснюватися з дотриманням вимог, передбачених у додатку 3 до тендерної документації є безпідставним.
Так, в документі, який міститься у файлі «7. технічні вимоги.pdf», а саме в п.1.1 розділу І «Загальні вимоги» вказано: «Специфікація визначає запланований обсяг послуг та їх важливі характеристики, що є обов'язковими для дотримання переможцем торгів.».
Пунктом 1.1 розділу І передбачено: «Переможець зобов'язаний надавати послуги, які є предметом закупівлі цих торгів, за цінами, які не перевищують ціни, вказані ним у тендерній пропозиції, протягом всього терміну дії договору. Підвищення цін не припускається.».
Абзацом другим розділу ІІ передбачено: «В рамках надання послуг Виконавець забезпечує виконання наступних етапів:
1. Організацію виставки-експозиції у період з 30.09.2019 р. до 09.10.2019 р. у місці проведення Заходів;
2. Організацію фуршету 03.10.2019 р. у місці проведення Заходів;
3. Організацію концертно-видовищної програми 03.10.2019 р. у місці проведення Заходів.»
Тобто, ТОВ «Євромедіа Компані», підписавши та надавши документ, який міститься у файлі «7. технічні вимоги.pdf» та який відповідає формі, яку наведено у Додатку 3 тендерної документації, прямо взяло на себе зобов’язання дотримуватись всіх технічних вимог Замовника при наданні послуг, а отже висновок Замовника є необґрунтованим та безпідставним.
2. Тендерною пропозицією ТОВ «Євромедіа Компані», яка подана за формою, яка наведено в додатку № 1 до тендерної документації, п. 9 передбачено, що: «Ми погоджуємося з основними умовами Договору, які викладені у Додатку 4 до тендерної документації “Проект договору”, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених частиною четвертою статті 36 Закону.»
Тобто, ТОВ «Євромедіа Компані» погодилось з основними умовами договору, а в п. 11 тендерної пропозиції, взяло на себе зобов’язання підписати договір.
Пунктом 1.1. проекту договору, який викладений в додатку № 4 до тендерної документації передбачено: «Виконавець зобов’язується надати Замовнику Послуги з організації заходів щодо співробітництва з іноземними державами та міжнародними організаціями у сфері інтелектуальної власності під час проведення 59 серії засідань Генеральної Асамблеї ВОІВ, які відбудуться з 30.09.2019 р. до 09.10.2019 р. (ДК:021:2015-79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів) відповідно до умов, що визначені в Додатках до цього Договору (далі – Послуги), а Замовник зобов’язується прийняти Послуги та своєчасно здійснити їх оплату.»
Отже, погодження з проектом договору та з основними умовами проекту договору, також є додатковим підтвердженням того, що ТОВ «Євромедіа Компані» бере на себе саме зобов’язання дотримуватись всіх умов договору, в разі його укладення, в тому числі і технічних вимог, які є основними умовами.
Слід звернути увагу, що додаток № 2 до проекту договору, який викладений в додатку № 4 до тендерної документації містить абсолютно такі самі вимоги та формулювання, як і документ ТОВ «Євромедіа Компані», який міститься у файлі «7. технічні вимоги.pdf», в тому числі і фразу: «Всі етапи надання послуг повинні здійснюватися з дотриманням наступних вимог.» (абзац 2 п. 3 розділу 2).
Таким чином, виходить, що сам Замовник собі ж протирічить, оскільки з переможцем торгів буде укладений договір саме в такій редакції, як наведений в додатку до тендерної документації, оскільки технічні вимоги є основною умовою договору.
У зв'язку з викладеним, ТОВ «Євромедіа Компані» просить орган оскарження:
1. Встановити наявність порушень законодавства під час здійснення Замовником даної процедури закупівлі.
2. Зобов’язати ДЕРЖАВНУ ОРГАНІЗАЦІЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ОФІС ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЄВРОМЕДІА КОМПАНІ" та недопущення до аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 23.07.2019 №9897.pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 22:29
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 липня 2019
Найменування: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ОФІС ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42190638 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна, Київ обл., м. Київ, б-р Дружби Народів, буд. 28 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГОНОВА І ПАРТНЕРИ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Євромедіа Компані | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТ ХІЛЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ІНКВЕЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТ ХІЛЛ" #34480505 |
Переможець |
5 980 336,08
UAH з ПДВ
|
30 липня 2019 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2019 12:31
|
дод. угода №2.PDF | зміни до договору |
13 вересня 2019 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2019 16:00
|
договір 190813.PDF | укладений |
13 серпня 2019 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено дати виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 190813 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |