Послуги з організації заходів щодо співробітництва з іноземними державами та міжнародними організаціями у сфері інтелектуальної власності під час проведення 59 серії засідань Генеральної Асамблеї ВОІВ (ДК:021:2015-79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)
Services on organization of activities on cooperation with foreign states and international organizations in the field of intellectual property during the 59th series of meetings of the General Assembly of WIPO (79950000-8 Services on organization of exhibitions, fairs and congresses)
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2019-05-22-002607-a 6e1df84d6c5240bd8e0e6418f9900088
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ОФІС ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42190638
Місцезнаходження замовника: 01103, Україна, Київ обл., м. Київ, б-р Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа замовника: Катерина Шевченко
+380674006892
onvtend@gmail.com
Додаткові контактні особи: Fediuk Vasyl Vasulovych
+380674006892
Uanipo@gmail.com
Федюк Василь Васильович
+380674006892
Uanipo@gmail.com
Official name: DERZhAVNA ORGANIZATsIYa "NATsIONALNYY OFIS INTELEKTUALNOYi VLASNOSTI"
National ID: 42190638
Contact point: Shevchenko Kateryna
+380674006892
onvtend@gmail.com
Additional contacts: Fediuk Vasyl Vasulovych
+380674006892
Uanipo@gmail.com
Федюк Василь Васильович
+380674006892
Uanipo@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2019 11:50
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2019 11:50
Початок аукціону: 29 липня 2019 13:30
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30 %
Publication date: 22 травня 2019 18:02
Enquiries until: 12 червня 2019 11:50
Complaints submission until: до 18 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 червня 2019 11:50

Information

Estimated total value: 6 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 18 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,30 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 180 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації заходів щодо співробітництва з іноземними державами та міжнародними організаціями у сфері інтелектуальної власності під час проведення 59 серії засідань Генеральної Асамблеї ВОІВ (ДК:021:2015-79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м. Київ, Шота Руставелі, 5
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Services on organization of activities on cooperation with foreign states and international organizations in the field of intellectual property during the 59th series of meetings of the General Assembly of WIPO (79950000-8 Services on organization of exhibitions, fairs and congresses )
CPV: 79950000-8
Період постачання: по 20 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює 30 % попередню оплату протягом 10 робочих днів з дати виставлення рахунку-фактури Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг 70 % оплату по факту надання Послуг шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та згідно виставленого рахунку-фактури. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 травня 2019 18:05
Електронний цифровий підпис
22 травня 2019 18:02
Договір додаток 4.docx
22 травня 2019 18:02
Додаток 1 ТП.docx
22 травня 2019 18:02
додаток 2.docx
22 травня 2019 18:02
Додаток 3.docx
22 травня 2019 18:02
Додаток 5.docx
22 травня 2019 18:02
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по тендеру
Дата подання: 06 червня 2019 11:10
Дата відповіді: 11 червня 2019 12:11
Чи є план залу? Від цього залежить технічне забезпечення події. Чи потрібна сцена для виступу? Чи є на локації сцена? Чи є якась техніка на локації? Чи абсолютно усе технічне забезпечення повинно бути надано організатором? Чи є у заходу та вашого представництва корпоративні кольори, логотип? Це допоможе найбільш вдало оформити візуальний супровід проекту. Всю техніку потрібно привезти до 15.09, хоча сам захід запланований на 30.09. Чи є місце, де зберігати експонати та техніку? Щодо фуршету: всі продукти повинні бути доставлені до 15.09.2019, а захід відбудеться 3.10.2019. Не всі продукти можуть так довго зберігатися. Є можливість частину продуктів закупити вже на місці в Женеві? Або потрібно все везти з Києва? Чи є потреба у наявності алкоголю у меню? У переліку наявності українських народних інструментів всі, перераховані вами, повинні бути залучені? Інформацію для буклетів буде надана вами? Щодо відео: 1) 2 презентаційних роликів на 3 хвилини та 1 хвилину - це два абсолютно різних ролика або довга і коротка версія одного? Якого плану ви розглядаєте ролик: анімаційний або з живими людьми? Це важливо врахувати, бо сума виробництва таких відео відрізняється. 2) Відеозвіт - на 10 хвилин і на 3 хвилини. Це два абсолютно різних ролика або довга і коротка версія одного?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, план залу є. Буде додано до тендерної документації. Сцена на локації є. Технічне забезпечення надається Виконавцем. Вирішення візуального супроводу проекту має бути запропоновано Виконавцем. Вимоги щодо доставки техніки та продуктів до 15.09 висунуті Приймаючою стороною та є обов’язковими для виконання. Приймаюча сторона забезпечує місце для зберігання техніки, експонатів та продуктів. Алкоголь не передбачається. Всі інструменти з переліку повинні бути залучені. Інформацію для буклетів надає Замовник. Презентаційні ролики мають бути різними (короткий у технології motion design). Розглядаються ролики з живими людьми. Ролики для відеозвіту є довгою та короткою версією одного.
Питання щодо продуктів харчування залишається не до кінця зрозумілим:
Дата подання: 11 червня 2019 14:16
Дата відповіді: 11 червня 2019 15:18
Після узгодження меню всі продукти повинні бути привезені з України до 15-го вересня чи можна щось докупити на місці в Женеві? Або це правило відноситься до певної категорії продуктів (м'ясо, сало)? Відносно кошерної їжі: Крім просто кошерної їжі, ми зобов'язані дотримуватися всіх правил кашруту в приготуванні кошерного меню. У ці правила входять: 1. Окреме зберігання продуктів і кухня, спеціально під приготування кошерної їжі. 2. Обов'язково потрібно отримати дозвіл від місцевої синагоги на приготування цих страв і равіни зобов'язані переглянути кухню і посуд, прочистити все та освятити. Після чого 1 добу ця кухня повинна простояти закритою і порожньою. 2. Новий посуд і ножи. Не можна за кашрутом використовувати ножі та посуд, що раніше використовувася не для кошерної їжі. Потрібно все закуповувати нове. Винятком є роздаткові підноси. які будуть очищуватись. 3. Зараз ми не можемо прорахувати вартість послуг равінів в Женеві, так як до них можна звернутися тільки за фактом проведення і через нашу (українську) синагогу. Є варіант простіше. У кошерному ресторані Женеви замовити певний список страв для заходу. Але: 1. З дозволу місцевої синагоги та освячення кухні равінами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Місце закупівлі продуктів Замовником не регулюється. Продукти можуть бути завезені з України або придбані в Женеві але у строк до 15.09.2019 р (вимога Приймаючої сторони).
Щодо кошерної їжі. За окремою домовленістю з Приймаючою стороною можуть бути реалізовані 2 варіанти:
1. Окремо закуповується готова продукція довготривалого зберігання та розігрівається на місці.
2. В день проведення фуршету організовується окрема доставка з місцевого кошерного ресторану.
На жаль, на даний момент оцінити потребу в необхідній кількості кошерного харчування не є можливим.

Актуальні тендери

До пошуку