Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (знищувачі документів(шредери))
Очікувана вартість
153 000,00 UAH
UA-2019-05-22-002602-a ● 0d43ae4608a04749a458c9dd13a5ce7b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108735 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Декабристів,5 |
Контактна особа: |
Оксана Сольська +380512531893 tender@mk.npu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2019 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2019 15:40 |
Очікувана вартість: | 153 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 765,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штука
Знищувачі документів (шредери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Декабристів, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 30 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Продавця на Товар та отримання Покупцем рахунку-фактури. При цьому оплата поставленого Продавцем Товару буде проводитись Покупцем з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2019 17:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2019 17:57 |
додаток 3_Технчний опис предмету закупівлі.doc | |
22 травня 2019 17:57 |
додаток_6 (ЦП).doc | |
22 травня 2019 17:57 |
Додаток 4 (проект договору).doc | |
22 травня 2019 17:57 |
додаток 1 (ст. 16).doc | |
22 травня 2019 17:57 |
додаток_2 (ст.17).doc | |
22 травня 2019 17:57 |
ТД - шредери.doc | |
22 травня 2019 17:57 |
додаток_5 (персонадьні дані).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 19:46
Дата відповіді: 27 травня 2019 09:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. На торги допускаються еквівалентні товари предмету закупівлі. В додатку 3 п.10. тендерної документації зазначено: у разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, зазначена в Технічному завданні, містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
Якщо учасник подає пропозицію на еквівалентний товар, то він повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого учасником еквіваленту. До кожного еквівалента додається паспорту якості або іншого документа, що містить технічні характеристики товару. Під товаром з еквівалентними параметрами замовник мав на увазі параметри, прописані в технічній документації або кращі.
2. Згідно п.5 розділу I. «Загальні положення» тендерної документації беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Згідно п.1 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Якщо учасник подає пропозицію на еквівалентний товар, то він повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого учасником еквіваленту. До кожного еквівалента додається паспорту якості або іншого документа, що містить технічні характеристики товару. Під товаром з еквівалентними параметрами замовник мав на увазі параметри, прописані в технічній документації або кращі.
2. Згідно п.5 розділу I. «Загальні положення» тендерної документації беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Згідно п.1 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 27 травня 2019 15:35
Дата відповіді: 27 травня 2019 17:17
Доброго дня! Відповідно до Порядку визначеня предмету закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 р. №454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. А на виконання вимог тендерної документації учасник має надати лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-ох) з аналогічним предметом закупівлі. Питання: Аналогічним предметом закупівлі вважаються всі товари за показником четвертої цифри чи це мають бути договори саме на шредери??? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учяаснику! Аналогічним предметом закупівлі мають бути договори на шредери.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-22-002602-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВКФ "ВВ", Код ЄДРПОУ:14236166
Дата подання: 07 червня 2019 16:40
Не відповідність вимогам подання на закупівлю
Прошу звернути увагу, що учасник ТОВ Сантарекс не надав повний перелік документів за закупівленю UA-2019-05-22-002602-a, на давай документ "тендерна пропозиція" (цінова пропозиція ), тому прошу закупівельника, а саме Головне управління Національної поліції в Миколаївській області переглянути вимоги, і усунути учасника ТОВ Сантарексз даної закупівлі, і тим паче не визнавати його переможцем закупівлі UA-2019-05-22-002602-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 16:46
Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Головного управління Національної поліції в Миколаївській області уважно розглянуто Ваша вимога щодо невідповідності вимогам закупівлі. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до абз.1 ч.4 ст.28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Враховуючи, що ГУНП в Миколаївській області не розглянуто пропозицію ТОВ «Сантарекс», а на даному етапі закупівлі подання вимоги чи скарг не передбачене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Разом з цим, висловлюємо Вам подяку за ретельний розгляд пропозиції учасника - ТОВ «Сантарекс» на відповідність тендерній документації та повідомляємо, що Головне управління Національної поліції в Миколаївській області при прийнятті рішення щодо визнання переможця/дискваліфікації учасника особливо зверне увагу на Ваші зауваження
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до абз.1 ч.4 ст.28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Враховуючи, що ГУНП в Миколаївській області не розглянуто пропозицію ТОВ «Сантарекс», а на даному етапі закупівлі подання вимоги чи скарг не передбачене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Разом з цим, висловлюємо Вам подяку за ретельний розгляд пропозиції учасника - ТОВ «Сантарекс» на відповідність тендерній документації та повідомляємо, що Головне управління Національної поліції в Миколаївській області при прийнятті рішення щодо визнання переможця/дискваліфікації учасника особливо зверне увагу на Ваші зауваження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2019 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс |
121 149,00
UAH з ПДВ
|
120 382,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
146 817,72
UAH з ПДВ
|
121 148,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БКС" |
130 410,00
UAH з ПДВ
|
129 645,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" |
134 883,00
UAH з ПДВ
|
130 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар" |
148 050,00
UAH з ПДВ
|
146 802,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
152 460,00
UAH з ПДВ
|
146 816,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Переможець |
120 382,92
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 17:23
|
342 від 24.06.2019.pdf | укладений |
24 червня 2019 17:22
|