Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (знищувачі документів(шредери))
Очікувана вартість
153 000,00 UAH
UA-2019-05-22-002602-a 0d43ae4608a04749a458c9dd13a5ce7b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сольська

+380512531893 tender@mk.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40108735
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Декабристів,5
Контактна особа: Оксана Сольська
+380512531893
tender@mk.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 19:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 15:40
Очікувана вартість: 153 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 765,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штука
Знищувачі документів (шредери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Декабристів, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 30 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Продавця на Товар та отримання Покупцем рахунку-фактури. При цьому оплата поставленого Продавцем Товару буде проводитись Покупцем з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Покупця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 17:57
додаток 3_Технчний опис предмету закупівлі.doc
22 травня 2019 17:57
додаток_6 (ЦП).doc
22 травня 2019 17:57
Додаток 4 (проект договору).doc
22 травня 2019 17:57
додаток 1 (ст. 16).doc
22 травня 2019 17:57
додаток_2 (ст.17).doc
22 травня 2019 17:57
ТД - шредери.doc
22 травня 2019 17:57
додаток_5 (персонадьні дані).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 19:46
Дата відповіді: 27 травня 2019 09:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. На торги допускаються еквівалентні товари предмету закупівлі. В додатку 3 п.10. тендерної документації зазначено: у разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, зазначена в Технічному завданні, містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
Якщо учасник подає пропозицію на еквівалентний товар, то він повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого учасником еквіваленту. До кожного еквівалента додається паспорту якості або іншого документа, що містить технічні характеристики товару. Під товаром з еквівалентними параметрами замовник мав на увазі параметри, прописані в технічній документації або кращі.
2. Згідно п.5 розділу I. «Загальні положення» тендерної документації беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Згідно п.1 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 27 травня 2019 15:35
Дата відповіді: 27 травня 2019 17:17
Доброго дня! Відповідно до Порядку визначеня предмету закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 р. №454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. А на виконання вимог тендерної документації учасник має надати лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-ох) з аналогічним предметом закупівлі. Питання: Аналогічним предметом закупівлі вважаються всі товари за показником четвертої цифри чи це мають бути договори саме на шредери??? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учяаснику! Аналогічним предметом закупівлі мають бути договори на шредери.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-002602-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВКФ "ВВ", Код ЄДРПОУ:14236166
Дата подання: 07 червня 2019 16:40
Не відповідність вимогам подання на закупівлю
Прошу звернути увагу, що учасник ТОВ Сантарекс не надав повний перелік документів за закупівленю UA-2019-05-22-002602-a, на давай документ "тендерна пропозиція" (цінова пропозиція ), тому прошу закупівельника, а саме Головне управління Національної поліції в Миколаївській області переглянути вимоги, і усунути учасника ТОВ Сантарексз даної закупівлі, і тим паче не визнавати його переможцем закупівлі UA-2019-05-22-002602-a.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 16:46
Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Головного управління Національної поліції в Миколаївській області уважно розглянуто Ваша вимога щодо невідповідності вимогам закупівлі. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до абз.1 ч.4 ст.28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.


За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Враховуючи, що ГУНП в Миколаївській області не розглянуто пропозицію ТОВ «Сантарекс», а на даному етапі закупівлі подання вимоги чи скарг не передбачене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Разом з цим, висловлюємо Вам подяку за ретельний розгляд пропозиції учасника - ТОВ «Сантарекс» на відповідність тендерній документації та повідомляємо, що Головне управління Національної поліції в Миколаївській області при прийнятті рішення щодо визнання переможця/дискваліфікації учасника особливо зверне увагу на Ваші зауваження

Документи

12 червня 2019 16:46
протокол 172 від 12.06.2019.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 16:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 121 149,00
UAH з ПДВ
120 382,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 146 817,72
UAH з ПДВ
121 148,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БКС" 130 410,00
UAH з ПДВ
129 645,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" 134 883,00
UAH з ПДВ
130 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар" 148 050,00
UAH з ПДВ
146 802,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 152 460,00
UAH з ПДВ
146 816,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 13:34
Електронний підпис
14 червня 2019 13:31
документи переможця
07 червня 2019 16:57
Електронний підпис
05 червня 2019 18:55
Електронний підпис
05 червня 2019 18:54
тех завдання.PDF
05 червня 2019 18:54
ст 170024.PDF
05 червня 2019 18:54
пропозиція0034.PDF
05 червня 2019 18:54
лист гарантія санкції.PDF
05 червня 2019 18:54
договір0015.PDF
05 червня 2019 18:54
довідка ст 500002.PDF
05 червня 2019 18:54
довідка не притягн.PDF
05 червня 2019 18:54
довідка не засудж0001.PDF
05 червня 2019 18:54
кол скан витяг пдв.pdf
05 червня 2019 18:54
довідка не внесено0010.PDF
05 червня 2019 18:54
довідка ЕЦП.PDF
05 червня 2019 18:54
довідка довкілля0023.PDF
05 червня 2019 18:54
довідка аналог0013.PDF
05 червня 2019 18:54
Декларация ноябрь 2018.pdf
05 червня 2019 18:54
витяг сантарекс 22 05 2019.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 11:10
Цінова пропозиція.pdf
24 травня 2019 11:10
тех. характеристика.pdf
24 травня 2019 11:10
Статут.PDF
24 травня 2019 11:10
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 травня 2019 11:10
Лист-відгук.pdf
24 травня 2019 11:10
Лист згода.pdf
24 травня 2019 11:10
ЛИСТ ГАРАНТІЯ.pdf
24 травня 2019 11:10
Дод договір шредери.pdf
24 травня 2019 11:10
Довіреність.pdf
24 травня 2019 11:10
Довідка з ЕДРПОУ.PDF
24 травня 2019 11:10
Д-ка ст 17.pdf
24 травня 2019 11:10
Витяг-ТОВ-ВКФ-ВВ-22.01.2019.pdf
24 травня 2019 11:10
954 довідка.конкуренція.pdf
24 травня 2019 11:10
952 дов.про корупцію.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 14:39
Електронний підпис
06 червня 2019 14:36
БКС Статут-compressed.pdf
06 червня 2019 14:36
БКС Св-во ПДВ.pdf
06 червня 2019 14:36
Довідка ЄДРПОУ БКС 1.pdf
06 червня 2019 14:36
Довідка ЄДРПОУ БКС 2.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 18:52
Електронний підпис
06 червня 2019 18:51
Лист згода.pdf
06 червня 2019 18:51
Проект договору.pdf
06 червня 2019 18:51
Лист про санкції.pdf
06 червня 2019 18:51
ПДВ.pdf
06 червня 2019 18:51
Витяг.pdf
06 червня 2019 18:51
Виписка.pdf
06 червня 2019 18:51
статут.pdf
06 червня 2019 18:51
Наказ.pdf
06 червня 2019 18:51
Протокол.pdf
06 червня 2019 18:51
Авторизація.pdf
06 червня 2019 18:51
Висновок СЕС.pdf
06 червня 2019 18:51
Гарантійний лист.pdf
06 червня 2019 18:51
Інструкція AGENT 122.pdf
06 червня 2019 18:51
ДОВІДКА.pdf
06 червня 2019 18:51
Аналогічний договір 1.pdf
06 червня 2019 18:51
Аналогічний договір.pdf
06 червня 2019 18:51
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 16:13
Електронний підпис
06 червня 2019 16:10
Проект договору.pdf
06 червня 2019 16:09
кваліфікаційні дані.pdf
06 червня 2019 16:09
Досвід.pdf
06 червня 2019 16:08
Статут.pdf
06 червня 2019 16:08
Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 14:48
Електронний підпис
06 червня 2019 14:47
декларация.pdf
06 червня 2019 14:47
Статут13.03Копия.PDF
06 червня 2019 14:47
Статут 01.03.18.pdf
06 червня 2019 14:47
Протокол№25_Копия.PDF
06 червня 2019 14:47
ПРОТОКОЛ № 25.pdf
06 червня 2019 14:47
Док_9.pdf
06 червня 2019 14:47
Док_7.pdf
06 червня 2019 14:47
Док_6.pdf
06 червня 2019 14:47
Док_5.pdf
06 червня 2019 14:47
Док_4.pdf
06 червня 2019 14:47
Док_3.pdf
06 червня 2019 14:47
Док_2.pdf
06 червня 2019 14:47
Док_15.pdf
06 червня 2019 14:47
Док_14_2.pdf
06 червня 2019 14:47
Док_14_1.pdf
06 червня 2019 14:47
Док_13_1.pdf
06 червня 2019 14:47
Док_12.pdf
06 червня 2019 14:47
Док_11.pdf
06 червня 2019 14:47
Док_10.pdf
06 червня 2019 14:47
Док_1.pdf
06 червня 2019 14:47
Дк_8.pdf
06 червня 2019 14:47
Витяг_ЄДРПОУ_06.06.PDF
06 червня 2019 14:47
Витяг ПДВ 04.06.2019.pdf
06 червня 2019 14:46
Тех.характеристики.PDF
06 червня 2019 14:46
Цінова_пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "БКС"

ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"

ТОВ МП "ІНВАР"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 120 382,92
UAH з ПДВ
12 червня 2019 16:54

Документи

12 червня 2019 16:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
120 382,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 16:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 17:23
342 від 24.06.2019.pdf укладений
24 червня 2019 17:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 120 382,92
UAH (в тому числі ПДВ 20 063,82 UAH)