Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Марки
Очікувана вартість
186 000,00 UAH
UA-2019-05-22-002572-a 43181a1a632d47d3a6b97491e9860c2a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карягін Павло

+380442356482 tender@kgse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Карягін Павло
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 18:00
Очікувана вартість: 186 000,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


Марки

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до вимог кваліфікації учасників
Дата подання: 27 травня 2019 15:59
Дата відповіді: 27 травня 2019 16:14
У зв’язку з тим, що дана закупівля є допороговою на яку не розповсюджується дія Закону України «Про публічні закупівлі» та беручи до уваги, що за результатами аукціону передбачається укладання договору купівлі-продаж марок та маркованих конвертів, просимо виключити кваліфікаційні вимоги: п. 12 «Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів, (обов’язковим платежам до бюджету)»; п. 13 «Довідка, складена в довільній формі яка містить данні про обладнання та матеріально технічну базу»; п. 14 «Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації по спеціальностям, які мають необхідні знання та досвід з копіями посвідчень (дипломів) та документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником»; п. 15 «Довідка про виконання аналогічного договору за бюджетні та/або комунальні кошти протягом 2018 р., згідно форми (не менше 1-го договору), копії аналогічних договорів, копія видаткової (видаткових) накладних та/або акту (актів) приймання передача товарів за вказаним у довідці договором (договорами)». Крім того, розглянути доцільність наступних пунктів: 16 «Інформаційна довідка видана національним агентством з питань запобігання корупції або Витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення на службову (посадову) особу, яка має повноваження щодо підпису документів»; 17 «Документ, виданий національним агентством з питань запобігання корупції, який підтверджує, що учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, або лист-пояснення учасника чи інший документ у довільній формі з обґрунтуванням неможливості надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб , які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та підтвердженням не вчинення ним таких правопорушень, якщо на дату підготовки пропозиції не визначено порядок надання такого документу : - копія антикорупційної програми учасника (або наказ про затвердження антикорупційної програми) - копія документа учасника, в який зазначено, що певну особу визначено Уповноваженою з антикорупційної програми учасника»; 19 «Копією паспорту та ІПН (на особу, що підписала цінову пропозицію)». Або передбачити можливість надання даних документів в паперовому вигляді після визначення переможця Замовником на момент укладання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: даний перелік використовується КП "Київжитлоспецексплуатація" для всіх допорогових закупівель, очікувана вартість яких перевищує 50 000,00 грн.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Опис предмету закупівлі:
Марки (згідно оголошення)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 104 200,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 126,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10500 шт
марки
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції 104 200,00
UAH
104 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 14:23
Сертифікат лот 1.pdf
31 травня 2019 14:23
Цінова ЗПО лот 1.pdf
31 травня 2019 14:23
Гарантійний лист.pdf
31 травня 2019 14:23
Згода персон дані.pdf
31 травня 2019 14:23
ІПН Олещенко.pdf
31 травня 2019 14:23
Паспорт Олещенко.pdf
31 травня 2019 14:23
Довідка НАЗК.pdf
31 травня 2019 14:23
Договір, накладна.pdf
31 травня 2019 14:23
Довідка працівники.pdf
31 травня 2019 14:23
Довідка МТБ.pdf
31 травня 2019 14:23
Довідка ГУ ДФС.pdf
31 травня 2019 14:23
Довідка банк рахунки.pdf
31 травня 2019 14:23
Довідка про кредитам.pdf
31 травня 2019 14:23
Довідка офшорні зони.pdf
31 травня 2019 14:23
Довідка відомостей.pdf
31 травня 2019 14:23
Зміни до Положення.pdf
31 травня 2019 14:23
Статут АТ УКРПОШТА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
#01189979
Переможець 104 200,00
UAH
03 червня 2019 14:29

Документи

03 червня 2019 14:29
Рішення № 171.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
#01189979
104 200,00
UAH
Документи

Документи

03 червня 2019 14:29
Рішення № 171.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 14:48
АТ Укрпошта (марки для КП КЖСЕ).pdf укладений
11 червня 2019 16:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 104 200,00
UAH