Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання (Принтери)
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2019-05-22-002465-a ● 33f444d63e65495985495d197562af35
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ (ЦЕНТР) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 42534188 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, буд. 97 |
Контактна особа: |
Світлана Скорик +380442900865 cnapsrda@kievcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2019 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2019 14:53 |
Очікувана вартість: | 21 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Комп'ютерне обладнання (Принтери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування-кошти з місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2019 11:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 10:59 |
Додаток №1_Технічна специфікація..docx | |
23 травня 2019 10:59 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
22 травня 2019 17:04 |
Додаток № 2-Форма пропозиції.docx | |
22 травня 2019 17:04 |
Додаток № 3-Проект Договору.docx | |
22 травня 2019 17:04 |
Додаток № 4-Кваліфікаційні вимоги.docx | |
22 травня 2019 17:04 |
Додаток № 5-Відсутність підстав.docx |
23 травня 2019 11:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 травня 2019 10:59 |
Додаток №1_Технічна специфікація..docx
|
||||||
23 травня 2019 10:59 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
||||||
22 травня 2019 17:04 |
Додаток № 2-Форма пропозиції.docx
|
||||||
22 травня 2019 17:04 |
Додаток № 3-Проект Договору.docx
|
||||||
22 травня 2019 17:04 |
Додаток № 4-Кваліфікаційні вимоги.docx
|
||||||
22 травня 2019 17:04 |
Додаток № 5-Відсутність підстав.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 19:51
Дата відповіді: 22 травня 2019 22:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1. До розгляду приймається товар зазначений у Додатку 1 до Закупівлі з відповідними технічними характеристиками. 2.До участі в Аукціоні допускаються всі учасники ( в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ), незалежно від системи оподаткування. 3. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Ціна розглядається як остаточна при дотриманні всіх вимог Закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-22-002465-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів, Код ЄДРПОУ:36274290
Дата подання: 05 червня 2019 14:42
Вимога
Вимога
ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» в особі директора Заїка Олександра Володимировича, вимагаємо скасувати рішення Тендерного комітету Управління (Центр) надання адміністративних послуг Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації по закупівлі UA-2019-05-22-002465-a, а саме визнання переможцем ФОП ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в зв’язку з порушенням умов проведення процедури закупівлі.
Учасник ФОП ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в складі своєї пропозиції пропонує:
• Принтер Canon i-SENSYS LBP112
Технічні характеристики даного принтеру не відповідають вимогам Замовника, а саме:
1. Максимальний об’єм друку становить 10000 сторінок на місяць, тоді як Замовником в Додатку №1 Тендерної документації вимагалось Максимальний об’єм друку 15000 сторінок на місяць;
2. Ємність лотка подачі паперу становить 150 аркушів, тоді як Замовником в Додатку №1 Тендерної документації вимагалось Ємність лотка подачі паперу 250 аркушів;
3. Відсутній Прямий друк документів MS Office з USB-накопичувача, що вимагалось Замовником в Додатку №1 Тендерної документації;
4. Відсутній PIN-друк за допомогою додаткового USB-накопичувача, що вимагалось Замовником в Додатку №1 Тендерної документації;
Тому запропонований принтер не можна розглядати як аналог.
Вимагаємо врахувати даний факт та скасувати рішення про визнання переможцем даного учасника.
Директор ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» Заїка О.В.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» в особі директора Заїка Олександра Володимировича, вимагаємо скасувати рішення Тендерного комітету Управління (Центр) надання адміністративних послуг Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації по закупівлі UA-2019-05-22-002465-a, а саме визнання переможцем ФОП ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в зв’язку з порушенням умов проведення процедури закупівлі.
Учасник ФОП ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в складі своєї пропозиції пропонує:
• Принтер Canon i-SENSYS LBP112
Технічні характеристики даного принтеру не відповідають вимогам Замовника, а саме:
1. Максимальний об’єм друку становить 10000 сторінок на місяць, тоді як Замовником в Додатку №1 Тендерної документації вимагалось Максимальний об’єм друку 15000 сторінок на місяць;
2. Ємність лотка подачі паперу становить 150 аркушів, тоді як Замовником в Додатку №1 Тендерної документації вимагалось Ємність лотка подачі паперу 250 аркушів;
3. Відсутній Прямий друк документів MS Office з USB-накопичувача, що вимагалось Замовником в Додатку №1 Тендерної документації;
4. Відсутній PIN-друк за допомогою додаткового USB-накопичувача, що вимагалось Замовником в Додатку №1 Тендерної документації;
Тому запропонований принтер не можна розглядати як аналог.
Вимагаємо врахувати даний факт та скасувати рішення про визнання переможцем даного учасника.
Директор ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» Заїка О.В.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2019 10:14
Доброго дня. Ми розглянули Вашу вимогу, але на даний момент ми користуемось технікою Canon, та розхідними матеріалами для цієї техніки. Придбання їншої техніки буде не раціональним використанням коштів.
Бажаємо успіхів в наступних закупівлях.
Бажаємо успіхів в наступних закупівлях.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2362405212 |
Переможець |
19 750,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2019 16:49
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 21 червня 2019 16:20 |
Коментар щодо відміни: | Технічне завдання закупівлі потребує змін. |
Документи:
21 червня 2019 16:20
|
Електронний підпис |
21 червня 2019 16:19
|
Протокол скасування закупівлі.PDF |