Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сучасні меблі для початкових класів «Нової української школи»
Очікувана вартість
1 260 000,00 UAH
UA-2019-05-22-002351-a cd6eb7d6c1994874b0d0332070e05c1b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лащ Галина Миколаївна

+380663650432 uprgumpol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42043220
Місцезнаходження: 44200, Україна , Волинська обл., Любешів, вул.Незалежності , 53
Контактна особа: Лащ Галина Миколаївна
+380663650432
uprgumpol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 16:49
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 16:49
Початок аукціону: 10 червня 2019 13:52
Очікувана вартість: 1 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
396 шт
Стіл (одномісний, регульований)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
396 шт
Стілець (стаціонарний, регульований)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Березичівський ліцей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Бихівський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Бірківський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Великокурінський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Ветлівський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Деревківський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Залаззівський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Залізницький ліцей ім. І. Пасевича»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для опорного закладу загальної середньої освіти «Любешівський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для «Підкормільська гімназія» - філія опорного закладу загальної середньої освіти «Любешівський ліцей» Любешівської селищної ради Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для «Селісоцька початкова школа» - філія опорного закладу загальної середньої освіти «Любешівський ліцей» Любешівської селищної ради Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Судченський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Березновільська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «В’язівненська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Лахвичівська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Лобненська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Любешівськоволянська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Угриничівська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Мукошинська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Цирська гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Вітульська початкова школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Дібровська початкова школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Новоберезичівська початкова школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Рудківська початкова школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Прохідська початкова школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Гірківський ліцей ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект меблів для закладу загальної середньої освіти «Седлищенський ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі видаткової накладної Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 12:17
Таблиця змін меблі від 31.05.19.doc
31 травня 2019 12:17
ЗТД меблі 2019 від 31.05.19.doc
31 травня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 12:17
Таблиця змін меблі від 31.05.19.doc
24 травня 2019 15:03
Таблиця змін меблі.doc
31 травня 2019 12:17
ЗТД меблі 2019 від 31.05.19.doc
24 травня 2019 15:03
тен.документація меблі 2019 зі змінами від 24.05.19.doc
22 травня 2019 16:45
тен.документація меблі 2019- Управління.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-27-000017 ● 5b19658b90f649419a61a12d4a28068c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2019 16:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
27.05.2019 № 18-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника управління В.ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 27.05.2019 № 18-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-05-22-002351-a від 22.05.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Котик Олексій Степанович 1 241 955,00
UAH з ПДВ
1 229 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Нестерук Олександр Іванович 1 259 742,00
UAH з ПДВ
1 234 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2019 13:45
довідка про несудимість
03 червня 2019 10:01
Електронний підпис
31 травня 2019 18:02
код.jpg
31 травня 2019 15:41
Електронний підпис
31 травня 2019 15:36
технічне завдання.pdf
31 травня 2019 15:36
пояснювальна записка.pdf
31 травня 2019 15:36
паспорт котик о.pdf
31 травня 2019 15:36
опис шапіто.pdf
31 травня 2019 15:36
опис стінка.pdf
31 травня 2019 15:36
опис стілець ізо.pdf
31 травня 2019 15:36
опис стіл.pdf
31 травня 2019 15:36
лист сертифiкат.pdf
31 травня 2019 15:36
лист гарантія ТСО.jpg
31 травня 2019 15:36
КОМПАНІЯ ТСО СУЯ.pdf
31 травня 2019 15:36
КОМПАНІЯ ТСО СЕК.pdf
31 травня 2019 15:36
додаток 3 договір.pdf
31 травня 2019 15:36
договір 198170.pdf
31 травня 2019 15:36
договір 189000грн.pdf
31 травня 2019 15:36
договір 10000 лісгосп.pdf
31 травня 2019 15:36
довiдка мтб.pdf
31 травня 2019 15:36
гарантійний_лист.pdf
31 травня 2019 15:35
витяг з єдр.pdf
31 травня 2019 15:35
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 17:23
фото товару.jpg
05 червня 2019 17:23
тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2019 17:23
свідоцтво.jpg
05 червня 2019 17:23
код.jpg
05 червня 2019 17:23
свідоцтво єд под.jpg
05 червня 2019 17:23
паспорт3.jpg
05 червня 2019 17:23
паспорт2.jpg
05 червня 2019 17:23
договір-2.pdf
05 червня 2019 17:23
паспорт1.jpg
05 червня 2019 17:23
договір-1.pdf
05 червня 2019 17:22
витяг2.jpg
05 червня 2019 17:22
витяг.jpg
05 червня 2019 17:22
s-3-1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Котик Олексій Степанович

ФОП Нестерук Олександр Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Котик Олексій Степанович
#2731008510
Переможець 1 229 350,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Котик Олексій Степанович
#2731008510
1 229 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:15
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:55
додаткова угода.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:54
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 15:51
підписаний договір укладений
24 червня 2019 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 5.1. Розділу V. Договору
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 229 350,00
UAH