Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (БФП)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-05-22-002171-a af62d9a747e440cdb5d086b8268e5fd7
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Володимир Сагайдак

+380667092142
+380567452063
dkk7452063@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровський коледж культури і мистецтв" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02214490
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 47
Контактна особа: Володимир Сагайдак
+380667092142,+380567452063
dkk7452063@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 17:00
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Комп’ютерне обладнання (БФП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д. Яворницького, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 20:01
Дата відповіді: 23 травня 2019 09:13
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Розглядаємо запропонований товар, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації якщо він буде відповідати всім технічним характеристикам, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками указаними в тендерній документації. 2. ФОП- платники ПДВ та ті, що не є платниками ПДВ оцінюються на рівних умовах. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій