Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з інвентаризації та паспортизації зелених насаджень м. Краматорськ
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-05-22-002134-a 183760d062604075a46abf8ba9ebd9dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станіслав Данилюк

+380626421932 vkg@krm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ комунального господарства Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40477481
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. МАШИНОБУДІВНИКІВ, будинок 23
Контактна особа: Станіслав Данилюк
+380626421932
vkg@krm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 13:31
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з інвентаризації та паспортизації зелених насаджень м. Краматорськ на ділянці, яка обмежена вул. Паркова-вул. Дружби, вул. Академічна-бул. Краматорський. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84303, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, б.23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих послуг проводиться Замовником по факту їх виконання, не пізніше 10-ти банківських днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, за умови наявності коштів в Державній казначейській службі на єдиному казначейському рахунку. Оплаті підлягає лише кінцевий продукт – розроблений та затверджений паспорт об'єкта благоустрою зеленого господарства відповідно до Інструкції з інвентаризації зелених насаджень у населених пунктах України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 16:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 12:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 09:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 13:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 16:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 16:12
Изменения ТД инвентаризация2.docx
24 травня 2019 09:16
Изменения ТД инвентаризация.docx
28 травня 2019 16:12
тендерна документація инвентаризация зелених насаджень_зі змінами_2.doc
24 травня 2019 09:16
тендерна документація инвентаризация зелених насаджень_зі змінами.doc
22 травня 2019 16:11
тендерна документація инвентаризация зелених насаджень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційної умови тендерної документації про наявність інженера-проектувальника
Дата подання: 27 травня 2019 16:41
Дата відповіді: 28 травня 2019 16:11
Кваліфікаційними умовами тендерної документації Замовника встановлена обов*язковість наявності наявність інженера-проектувальника , який сертифікований атестаційною архітектурно-будівельною комісією за роботами з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища. Згідно Інструкції з інвентаризації зелених насаджень «інвентаризація зелених насаджень проводиться суб’єктами господарювання, які проводять технічну інвентаризацію об’єктів нерухомого майна. «Роботи з технічної інвентаризації повністю або частково повинен здійснювати відповідальний виконавець окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, з можливістю залучення до виконання інших співробітників суб'єкта господарювання (техніка, інженера та інших), фахівця, залученого на підставі цивільно-правового договору» (Інструкцією про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженою наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 24 травня 2001 року № 127, а саме п.п.4 підрозділу 1 «Загальні вимоги» розділу ІІІ «Організація та порядок виконання робіт»). До відповідальних виконавців згідно норм чинного законодавства належать: архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки (п.2 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 №554). Таким чином, нормами законодавства не встановлено обмеження на здійснення робіт з інвентаризації відповідальним виконавцем окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, ЛИШЕ за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища. Згідно діючих норм таким виконавцем можуть бути інженери-проектувальники інших напрямів підготовки, а також архітектори та експерти. З урахуванням вищенаведеного, просимо надати роз*яснення, чи будуть виконані вимоги замовника щодо - кваліфікаційної умови наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у разі надання учасником у скалді тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника іншого напряму підготовки аніж інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища, або сертифікату архітектора, або сертифікату експерта?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, відповідні зміни внесено в тендерну документацію!
Встановлення умови, яка порушує майнові права третіх осіб
Дата подання: 27 травня 2019 16:50
Дата відповіді: 28 травня 2019 16:10
Кваліфікаційною умовою щодо наявності відповідного досвіду встановлено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати паспорт об’єкта благоустрою зеленого господарства, який затверджений власником, користувачем, балансоутримувачем, керівником підприємства, організації, установи, на території яких розташовані зелені насадження, та підписаний виконавцем робіт з інвентаризації. Відповідно до положень цивільного законодавства України розроблений паспорт об’єкта благоустрою з моменту оплати виконаних послуг за договором стає власністю замовника, тому не може поширюватись, передаватись, чи будь-яким іншим способом використовуватися без його згоди. Таким чином, вимога надати у складі тендерної пропозиції учасника паспорт об*єкту благоустрою, який розроблений для іншого замовника та є об*єктом його майнових прав, в момент надання порушує його права. Заборона поширювати без згоди власника (замовника) розроблену документацію також закріплена в проекті договору, який наведений у Вашій тендерній документації. Просимо надати роз*яснення, чи буде відповідати тендерній документації тендерна пропозиція, в якій буде наданий лист-роз*яснення про неможливість розміщення в системі Прозоро розробленого паспорту благоустрою внаслідок порушення майнових прав третіх осіб? Просимо також внести відповідні зміни в тендерну документацію,встановивши можливість надання прикладу виконаних робіт на етапі укладення догвору з переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, відповідні зміни внесено в тендерну документацію!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХІМІЧ ІННА МИКОЛАЇВНА 260 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ 398 970,00
UAH з ПДВ
398 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 13:45
Цiнова_пропозицiя_(1).pdf
06 червня 2019 13:45
Сертиф.jpg
06 червня 2019 13:45
Реeстрацiя_СПД.pdf
06 червня 2019 13:45
Пiдвищ_квалiф.jpg
06 червня 2019 13:45
Контактнi_данi.pdf
06 червня 2019 13:45
Договiр.pdf
06 червня 2019 13:45
Договор_201(1).pdf
06 червня 2019 13:45
Довiдка_про_МТБ.pdf
06 червня 2019 13:45
Довiдка_про_лiцензiю.pdf
06 червня 2019 13:45
Довiдка_про_досвiд.pdf
06 червня 2019 13:45
Довiдка_працiвники.pdf
06 червня 2019 13:45
ДИПЛОМ_ХИМИЧ_И.Н..PDF
06 червня 2019 13:45
ДИПЛОМ_ХИМИЧ_А.А..PDF
06 червня 2019 13:45
Вiдсутн_пiдстав.pdf
06 червня 2019 13:45
витяг.pdf
06 червня 2019 13:45
АКТ_МАРИУПОЛ_.PDF

Публічні документи

19 червня 2019 00:04
Відсутність підстав.pdf
19 червня 2019 00:04
Цінова пропозиція.pdf
19 червня 2019 00:04
Довідка МВС.pdf
19 червня 2019 00:03
Довідка ДФС.pdf
18 червня 2019 11:53
Довідка МВС.pdf
18 червня 2019 11:53
Довідка ДФС.pdf
18 червня 2019 11:52
Відсутність підстав.pdf
06 червня 2019 16:08
Електронний підпис
06 червня 2019 16:00
Проект договору.pdf
06 червня 2019 16:00
Цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 16:00
Титул паспорту.pdf
06 червня 2019 16:00
Акт виконаних робіт.pdf
06 червня 2019 16:00
Відгук2.pdf
06 червня 2019 16:00
Витяг з ЄДР.pdf
06 червня 2019 16:00
Працівники.pdf
06 червня 2019 16:00
Дипломи+сертиф.pdf
06 червня 2019 16:00
Відгук1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХІМІЧ ІННА МИКОЛАЇВНА

ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХІМІЧ ІННА МИКОЛАЇВНА
#2985712186
Відхилено 260 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 15:52
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ
#3132720571
Переможець 398 970,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 09:56

Документи

11 червня 2019 15:52
Електронний підпис
11 червня 2019 15:50
Відхилення_Хіміч.pdf

Документи

18 червня 2019 09:56
Електронний підпис
18 червня 2019 09:55
Переможець_Іванов.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ
#3132720571
398 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2019 09:56
Електронний підпис
18 червня 2019 09:55
Переможець_Іванов.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 09:29
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:27
001.jpg зміни до договору
26 грудня 2019 11:08
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 10:56
001.jpg зміни до договору
26 грудня 2019 10:54
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 09:54
Договор ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ ФОП Иванов.pdf укладений
08 липня 2019 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі на -50 670,00 грн., зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків у сумі 348 300,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 05-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі на -50 670 грн., зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків у сумі 348 300,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 05-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 348 300,00
UAH