Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт прибудинкової дороги по вул. Львівській, 7 в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області»
Очікувана вартість
2 390 991,60 UAH
UA-2019-05-22-001992-a 1e143b25665c4145b6039e586efaeb13
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Шиналь

+380325640084 mradatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новояворівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04373301
Вебсайт: http://www.novoyavorivsk.com.ua
Місцезнаходження: 81053, Україна , Львівська обл., Новояворівськ, вулиця Шевченка, 2
Контактна особа: Михайло Шиналь
+380325640084
mradatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 14:48
Очікувана вартість: 2 390 991,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,46%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт прибудинкової дороги по вул. Львівській, 7 в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 15:54
2-Додатки до ТД-КапРемонтЛьвівська 7.doc
22 травня 2019 15:54
2-ТД-КапРемонтЛьвівська 7.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-001992-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД", Код ЄДРПОУ:40452418
Дата подання: 12 червня 2019 12:38
Оскарження рішення Замовника
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» – учасник торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт прибудинкової дороги по вул. Львівській, 7 в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт” (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), звертаємо Вашу увагу на невідповідності вимогам тендерної документації у тендерній пропозиції учасника закупівлі по тендеру за номером (ідентифікатором) закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2019-05-22-001992-a - ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ», якого Рішенням Тендерного комітету (Протокол розгляду тендерних пропозицій №2/ЛТ/2019/ від 11.06.2019р.) визнано переможцем торгів за вказаною закупівлею.
Тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника торгів (Новояворівської міської ради) за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт прибудинкової дороги по вул. Львівській, 7 в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт” (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), а саме:
- відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації Замовника торгів (Таблиця 1, пп 1.1.), учасник зобов’язаний надати довідку, складену у формі таблиці, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, які передбачається використовувати учасником для виконання ремонту та які необхідні для виконання робіт відповідно до вимог технічного завдання. Учасником - ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій відсутні електростанції пересувні, потужність 2 кВт, необхідні для виконання робіт відповідно до вимог технічного завдання, та які учасник відображає в кошторисній документації («Відомість машин і механізмів»). Отже, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ» не відповідає кваліфікаційним вимогам до закупівлі, що відповідно до п.1 ч.І ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», є підставою для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника.

Також, відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації Замовника торгів (Таблиця 3, пп 4.1.) за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт прибудинкової дороги по вул. Львівській, 7 в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт” (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), учасник зобов’язаний надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (згідно Додатку4) а саме*:
-зведений кошторисний розрахунок;
-локальні кошториси / локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
-відомість ресурсів;
-календарний графік виконання робіт;
-розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ), СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» (далі – СОУ) з усіма змінами і доповненнями та іншими діючими нормативно-кошторисними документами, включаючи як будівельно-монтажні роботи так і витрати на поточний ремонт, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат учасника торгів, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Однак, учасник даної закупівлі - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ» не надав у складі своєї тендерної пропозиції «Календарний графік виконання робіт», як вимагалося замовником торгів (у складі тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ» фігурує документ під назвою «Календарний план графік виконання робіт», який за своєю назвою, формою і способом подання інформації відмінний від того, що вимагається тендерною документацією Замовника торгів).
Наступне, відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації Замовника торгів (Таблиця 3, пп 4.2.) за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт прибудинкової дороги по вул. Львівській, 7 в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт” (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), учасник зобов’язаний надати сертифікат відповідності на бетонну бруківку (ФЕМ) товщиною 6 см. та 8 см. (сканований оригінал чи копія). Учасник торгів - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ» надав сертифікати відповідності на вироби бетонні тротуарні неармовані марки F150 та на камені бетонні бортові марки F150, термін дії яких - до 07.06.2019р., тобто на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) - 07.06.2019р., ці сертифікати вже втратили свою чинність. Крім того, до даних сертифікатів відповідності ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ» надало Протоколи випробувань продукції, які не відповідають поданим сертифікатам, зокрема:
- сертифікат відповідності на вироби бетонні тротуарні неармовані марки F150 видано органом з сертифікації на підставі Протоколу № 190-л/17 від 13.09.2017р., а учасник торгів за вказаною вище закупівлею - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надав Протокол № 149-Б/18 від 06.11.2018р.;
- сертифікат відповідності на камені бетонні бортові марки F150 видано органом з сертифікації на підставі Протоколу № 191-л/17 від 13.09.2017р., а учасник торгів за вказаною вище закупівлею - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надав Протокол № 150-Б/18 від 06.11.2018р.
Ще однією невідповідністю тендерної пропозиції учасника - ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ» вимогам тендерної документації (Таблиця 3, пп 4.2.) Замовника торгів за предметом вказаної закупівлі є відсутність інформації про товщину бруківки в Протоколі випробувань продукції, наданому ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ».

Отже, враховуючи те, що тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ» не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам до закупівлі, що відповідно до п.1 ч.І ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», є підставою для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника, вважаємо за необхідне скасувати рішення, прийняте Тендерним комітетом Новояворівської міської ради 11.06.2019р. (Протокол розгляду тендерних пропозицій №2/ЛТ/2019/ від 11.06.2019р.) про визнання переможцем торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт прибудинкової дороги по вул. Львівській, 7 в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт” (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2019 14:57
«Шановний учаснику.
З приводу вашої вимоги, яка зареєстрована в електронній системі закупівель 12.06.2019 р., щодо скасування прийнятого тендерним комітетом Новояворівської міської ради протоколу розгляду тендерних пропозицій №2/ЛТ/2019/ від 11.06.2019р. про визнання переможцем торгів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ», повідомляємо наступне.
1. Щодо першого зауваження про те, що Тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ «ОБРІЙ» не відповідає кваліфікаційним вимогам до закупівлі, що відповідно до п.1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Замовника торгів передбачалась вимога надання у складі пропозиції довідки, складеної у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання поточного ремонту; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо) (сканований оригінал).
Згідно п. 1.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачено, що для виконання робіт, які є предметом даних торгів, в учасника має бути в наявності (власна / чи орендована / чи в користуванні / тощо) наступна техніка: Автогрейдер, Автомобiль бортовий, Бульдозер, Віброущільнювачі [віброплити], Екскаватор, Компресори пересувнi, Котки дорожнi, Кран на автомобiльному ходу, Машина бурильна, Машина маркiрувальна, Машина поливально-мийна, Молотки вiдбiйнi пневматичнi.
Учасником - ПП Н-ТП «ОБРІЙ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 70/16 від 06.06.2019р., у якій передбачено ПОВНИЙ ПЕРЕЛІК ТЕХНІКИ, ЯКА ВИМАГАЛАСЬ у п. 1.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. Відповідно у Тендерній документації ВІДСУТНЯ ВИМОГА щодо подання учасниками інформації про наявність електростанції пересувної, потужністю 2 кВт.
Враховуючи дане положення тендерної документації, НЕЗАКОННИМ ТА НЕПРАВОМІРНИМ було б відхилення учасника ПП Н-ТП «ОБРІЙ» за неподання тої чи іншої інформації, наявність якої НЕ ПЕРЕДБАЧАЛАСЬ вимогами тендерної документації.
Тому вважаємо, що тендерна пропозиція ПП Н-ТП «ОБРІЙ» в цій частині відповідає кваліфікаційним вимогам, і відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції відповідно згідно п.1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Щодо другого зауваження про те, що ПП Н-ТП «ОБРІЙ» замість «Календарний графік виконання робіт» подає «Календарний план графік виконання робіт»
З даного приводу звертаємо вашу увагу на те, що згідно пункту 1.7 Розділу ІІІ. Тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція НЕ БУДЕ ВІДХИЛЕНА у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції. Також міститься і опис формальних (несуттєвих) помилок, зокрема і ЗАЗНАЧЕННЯ НЕПРАВИЛЬНОЇ НАЗВИ ДОКУМЕНТА. Відповідно учасник ПП Н-ТП «ОБРІЙ» надав у складі своєї тендерної пропозиції «Календарний план графік виконання робіт» (вих. № 70/27 від 06.06.2019р.).
Окрім того, у тендерній документації Замовника НЕ МІСТИТЬСЯ ВИМОГ щодо змісту та переліку інформації, що повинна міститися у документі «Календарний графік виконання робіт». Тому вважаємо, що назва документа «Календарний план графік виконання робіт» замість документа «Календарний графік виконання робіт» є формальною помилкою незначного характеру, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
У тендерній документації Замовника не міститься особливих, відмінних від інших вимог щодо форми і способу подання інформації «Календарний графік виконання робіт», тому в цій частині вимога ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» є безпідставною.
3. Щодо третього зауваження до сертифікату на бетонну бруківку.
Відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації Замовника торгів (Таблиця 3, пп 4.2.), передбачено, що при виконанні робіт з капітального ремонту дороги учасники повинні використовувати для влаштування покриття бетонну бруківку (ФЕМ) товщиною 8 см. Матеріали, що використовуються для виконання робіт, повинні мати необхідні сертифікати. Відповідно, у складі пропозиції учасники подають сертифікат відповідності на бетонну бруківку (ФЕМ) товщиною 6 см. та 8 см. (сканований оригінал чи копія).
У складі тендерної пропозиції учасник ПП Н-ТП «ОБРІЙ» НАДАВ сертифікати відповідності на вироби бетонні тротуарні неармовані марки F150 та на камені бетонні бортові марки F150, термін дії яких - до 07.06.2019р. Тобто на момент аукціону дані сертифікати були дійсні. Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що у тендерній документації Замовника ВІДСУТНЯ ВИМОГА щодо чинності сертифікату відповідності на якусь конкретну дату. На момент подання учасником ПП Н-ТП «ОБРІЙ» пропозиції, а саме: 06.06.2019р., сертифікат відповідності був чинний. На матеріали, що виготовлені учасником ПП Н-ТП «ОБРІЙ» для виконання робіт з капітального ремонту дороги, а саме бетонна бруківку (ФЕМ) товщиною 6 і 8 см., на момент подання пропозиції дія сертифікату відповідності поширюється.
Крім цього учасником ПП Н-ТП «ОБРІЙ» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист № 70/2 від 06.06.2019р. про те, що він як учасник відповідає за одержання будь-яких та/або всіх необхідних дозволів, ліцензій на виконання робіт, сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватись при виконанні робіт за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Тому в цій частині тендерна пропозиція ПП Н-ТП «ОБРІЙ» відповідає вимогам тендерної документації замовника та відсутні підстави для її відхилення.
4 . Щодо четвертого зауваження до Протоколу випробувань продукції.
Дійсно учасник ПП Н-ТП «ОБРІЙ» у складі своєї тендерної пропозиції, крім сертифікатів відповідності, окремо подав Протоколи випробувань продукції (Протокол № 149-Б/18 від 06.11.2018р, Протокол № 150-Б/18 від 06.11.2018р.). Проте, тендерною документацією Замовника НЕ ВИМАГАЛОСЬ подання Протоколів випробувань продукції. Тобто дані протоколи подані Учасником за власним бажанням, що НЕ ЗАБОРОНЕНО законодавством та тендерною документацією.
Сертифікат відповідності на вироби бетонні тротуарні неармовані марки F150 справді видано органом з сертифікації на підставі Протоколу № 190-л/17 від 13.09.2017р., сертифікат відповідності на камені бетонні бортові марки F150 видано органом з сертифікації на підставі Протоколу № 191-л/17 від 13.09.2017р. Проте учасник як виробник виробів бетонних тротуарних неармованих (бруківки) та каменів бортових в період дії сертифіката та згідно вимог ДСТУ Б В.7-237:2010 «Будівельні матеріали. Камені бетонні і залізобетонні бортові. Технічні умови» та ДСТУ Б В.2.7-145:2008 Будівельні матеріали. Вироби бетонні тротуарні неармовані. Технічні умови» підлягає технічному нагляду органом сертифікації у формі періодичних випробувань продукції. Власне такі періодичні випробування підтверджуються вищезазначеними протоколами випробувань продукції (Протокол № 149-Б/18 від 06.11.2018р, Протокол № 150-Б/18 від 06.11.2018р.). Тому в цій частині вимога учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» є безпідставною.
Зауваження ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» про те, що відсутня інформація про товщину бруківки в Протоколі випробувань продукції, наданому ПП Н-ТП «ОБРІЙ» також є безпідставним. У складі тендерної документації учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ" надав довідку № 70/22 від 06.06.2019р., в якій зазначав, що при виконанні робіт з капітального ремонту дороги буде використовувати для влаштування покриття бетонну бруківку (ФЕМ) товщиною 6 та 8 см. власного виробництва.
Додатково Учасник ПП Н-ТП «ОБРІЙ» подає також довідку № 70/22 від 06.06.2019р., в якій зазначено, що 15 січня 2015 року Верховна Рада прийняла закон «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», яким припиняє дію Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-9 та з 1 січня 2018 року скасовано система обов'язкової сертифікації продукції УкрСЕПРО. Зокрема, з цієї дати НЕ сертифікуватиметься кранова, протипожежна продукція, метало- та деревообробне обладнання, а також будівельні матеріали, вироби і конструкції в т.ч. і бетонна бруківка.
Відповідно до ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Тому ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваші зауваження є необґрунтованими, безпідставними та не можуть бути причиною відхилення тендерної пропозиції ПП Н-ТП «ОБРІЙ». Оскільки тендерна пропозиція ПП Н-ТП «ОБРІЙ» відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам до закупівлі. Відповідно прийняте тендерним комітетом Новояворівської міської ради рішення про визнання переможцем торгів ПП Н-ТП «ОБРІЙ» (протокол розгляду тендерних пропозицій №2/ЛТ/2019/ від 11.06.2019р.) є законним, відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації, а тому не підлягає скасування. Відповідно тендерний комітет діяв у суворій відповідності до вимог тендерного законодавства та правомірно обрав тендерну пропозицію ПП Н-ТП «ОБРІЙ»переможцем процедури відкритих торгів».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ" 2 051 488,36
UAH з ПДВ
2 051 488,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" 2 173 989,38
UAH з ПДВ
2 173 989,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2019 18:07
Електронний підпис
12 червня 2019 17:37
коштоорис Львівська 7.rar
12 червня 2019 17:37
Договірна ціна.PDF
12 червня 2019 17:37
Довідка стаття 17.PDF
12 червня 2019 12:44
Довідка МВС 10.06.2019.PDF
12 червня 2019 12:44
Довідка ДФС.PDF
05 червня 2019 21:43
Електронний підпис
05 червня 2019 21:38
Довідка МВС.PDF
05 червня 2019 21:38
кошторис Львівська 7.rar
05 червня 2019 21:38
Договірна ціна.PDF
05 червня 2019 21:38
Лист згода стаття 8.PDF
05 червня 2019 21:38
Підписаний_Licenz.pdf
05 червня 2019 21:38
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
05 червня 2019 21:38
Підписаний_G0519-3229-GL_tender.pdf
05 червня 2019 21:38
Лицензия.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 14:05
Відомість ресурсів.xls
06 червня 2019 14:05
Тех паспорт_Дорсервіс.pdf
06 червня 2019 14:05
Обєктний кошт.xls
06 червня 2019 14:05
Пояснювальна записка.xls
06 червня 2019 14:05
Копiя Статуту.pdf
06 червня 2019 14:05
Копiя виписки з ЄДР.pdf
06 червня 2019 14:05
Паспорт і код.pdf
06 червня 2019 14:05
Цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 14:05
Договір_СихівськаРА.pdf
06 червня 2019 14:05
Пiдписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
06 червня 2019 14:05
Акт1 СихівськаРА.pdf
06 червня 2019 14:05
Копiя лiцензii.pdf
06 червня 2019 14:05
Протокол учасників.pdf
06 червня 2019 14:05
Акт2 СихівРА_2а частина.pdf
06 червня 2019 14:05
Проект договору.pdf
06 червня 2019 14:05
Договірна ціна.xls
06 червня 2019 14:05
Сертифікати_Магік.pdf
06 червня 2019 14:05
Сертифікат_ Дністер.pdf
06 червня 2019 14:05
Витяг з ЄДР.pdf
06 червня 2019 14:05
Тех паспорти_ ШРП.pdf
06 червня 2019 14:05
Лист-відгук.pdf
06 червня 2019 14:05
Копiя_витяг_ПДВ.pdf
06 червня 2019 14:05
Акт2 СихівРА_1а частина.pdf
06 червня 2019 14:05
Пiдписаний_G0619-3316-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ"
#13835321
Переможець 2 051 488,36
UAH з ПДВ
11 червня 2019 10:12

Документи

11 червня 2019 10:12
Електронний підпис
11 червня 2019 10:10
1 001 (1).jpg
11 червня 2019 10:10
2 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ"
#13835321
2 051 488,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 10:12
Електронний підпис
11 червня 2019 10:10
1 001 (1).jpg
11 червня 2019 10:10
2 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:10
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 17:02
1 001.jpg зміни до договору
26 травня 2020 17:01
2 001.jpg зміни до договору
26 травня 2020 17:01
3 001.jpg зміни до договору
26 травня 2020 17:01
4 001.jpg зміни до договору
26 травня 2020 17:01
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 11:34
4 001.jpg зміни до договору
20 травня 2020 11:31
3 001.jpg зміни до договору
20 травня 2020 11:31
2 001.jpg зміни до договору
20 травня 2020 11:31
1 001.jpg зміни до договору
20 травня 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 11:31
1 001.jpg зміни до договору
10 вересня 2019 11:30
2 001.jpg зміни до договору
10 вересня 2019 11:30
3 001.jpg зміни до договору
10 вересня 2019 11:30
4 001.jpg зміни до договору
10 вересня 2019 11:30
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 15:56
6 001.jpg укладений
26 червня 2019 15:55
4 001.jpg укладений
26 червня 2019 15:55
2 001.jpg укладений
26 червня 2019 15:55
1 001.jpg укладений
26 червня 2019 15:55
12 001.jpg укладений
26 червня 2019 15:55
5 001.jpg укладений
26 червня 2019 15:55
10 001.jpg укладений
26 червня 2019 15:55
8 001.jpg укладений
26 червня 2019 15:55
7 001.jpg укладений
26 червня 2019 15:55
9 001.jpg укладений
26 червня 2019 15:55
3 001.jpg укладений
26 червня 2019 15:55
13 001.jpg укладений
26 червня 2019 15:55
11 001.jpg укладений
26 червня 2019 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодилися дофінансувати на 2019 рік роботи на суму 1072071,59 грн. та внести зміни до строку виконання робіт і терміну дії договору до 31.12.2019року
Номер договору про закупівлю: 28/06/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Генерального договору підряду №28/06/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодилися продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021р. та продовжити термін дії Договору до 31.12.2021 та відповідно внести зміни до фінансування робіт на 2020-2021 роки
Номер договору про закупівлю: 28/06/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із змінами в проектно - кошторисній документації Сторони узгодили зміну вартості виконаних робіт в бік зменшення без зміни якості товарів, робіт, послуг та внесли зміни до строку виконання робіт і терміну дії Договору до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 28/06/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 007 816,21
UAH (в тому числі ПДВ 334 636,04 UAH)