Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 "45330000-9" Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт інженерних мереж дошкільного навчального закладу (дитячий садок) комбінованого типу №297 "Здоров'ячок" Запорізької міської ради Запорізької області по вул. Руставі, буд. 18 в м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
157 000,00 UAH
UA-2019-05-22-001974-a 69bfa3cb6da34ce58336a545bf9c6337
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 tender_uon1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
tender_uon1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 16:30
Початок аукціону: 31 травня 2019 11:21
Очікувана вартість: 157 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 785,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт інженерних мереж дошкільного навчального закладу (дитячий садок) комбінованого типу №297 "Здоров'ячок" Запорізької міської ради Запорізької області по вул. Руставі, буд. 18 в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Руставі, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2019  —  25 червня 2019
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 15:48
Додаток 4-проект Договору.docx
22 травня 2019 15:48
Додаток_1_технічне завдання.docx
22 травня 2019 15:48
Додаток_2_документи.docx
22 травня 2019 15:48
Додаток_3_лист-згода.docx
22 травня 2019 15:48
Документація поточний ремонт_ ДНЗ 297.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-001974-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ "Теплосервіс", Код ЄДРПОУ:20492287
Дата подання: 03 червня 2019 20:40
Неправомірна діскваліфікація учасника Закритого акціонерного товариства «Теплосервіс»
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі

Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради

1. Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094 , Адреса: вул. Незалежної України, 39-Б, м.Запоріжжя, 69037
UA-2019-05-22-001974-a номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога.
1. Підстави подання Вимоги– неправомірне рішення про дискваліфікацію в закупівлі Закритого акціонерного товариства «Теплосервіс».
Посилання на порушення у процесі проведення закупівель – невідповідність вимогам Замовника учасника Закритого акціонерного товариства «Теплосервіс» .
Вимоги тендерной документаціїї нами виконані. Факт виконання послуг нами підтверджен наданням договорів, форм № КБ-2в та форм № КБ-3. Але в супереч цьому Замовник стверджує , що за наданами нами документами неможливо встановити факт виконання послуг, взв’язку з тим , що загальні суми наданих нами “Актів приймання виконання робіт» та «Довідки про вартість виконанних робіт та витрат» відрізняються від сум договорів, хоча такі вимоги вітсутні у тендерної документації. Факт невиконання нами вимог закупівлі не відповідає дійсності, а саме:
- Підтвердження виконання договору №20/13 на суму 5415452,58грн є форма КБ-3 за грудень 2016р , де зазначена сума виконанних робіт по договору -5409519,92грн.
- Підтвердженням виконання договору №ДП 03-11 на загальну суму 459912,36грн є форма КБ-2в та форма №КБ-3 за грудень 2016р, де сума виконаних робіт по договору складає 458246,78грн.
Роботи виконані у повному обсязі з незначною економію бюджетних коштів.
Таким чином факт виконання аналогічних договорів ( послуг) нами підтверджен.

2. Підстави подання Вимоги– неправомірне рішення про дискваліфікацію в закупівлі Закритого акціонерного товариства «Теплосервіс».
Всупереч вимогам Замовника в тендерной документації вітсутні вимоги надання документів для підтвердження відповідності розрахунків ціни пропозиції електронних торгів.
Згідно тендерної документації «Учасник з найнижчою ціновою пропозицією, визначеною за результатами електронного аукціону (або якщо він став таким у разі відхилення пропозиції електронних торгів іншого учасника з найнижчою ціновою пропозицією), протягом 2 (двох) робочих днів з дати аукціону, або публікації інформації про відхилення пропозиції електронних торгів учасника з найнижчою ціновою пропозицією, надає замовнику (шляхом розміщення в електронній системі закупівель) документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни пропозиції електронних торгів згідно з обсягами поточного ремонту, визначеного замовником у дефектних актах по кожному об’єкту окремо, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання поточного ремонту на об’єкті замовника, та поточних цін на вироби та будівельні матеріали, усіх витрат та ризиків учасника, а саме:
- Договірна ціна (тверда);
- Пояснювальна записка;
- Дефектний акт;
- Локальні кошториси;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- Відомість ресурсів до локального кошторису;
- Календарний графік виконання робіт.».
Таким чином необхідно було надати вишеперелічині документи для підтвердження
відповідності розрахунків ціни пропозиції електронних торгів лише протягом 2-днів з дати аукціону Участнику з найнижчою ціновою. Але Замовник не надав нам таку можливість, відхилив пропозицію АТ «Теплосервіс» рішенням про визначення невідповідністі вимогам замовника від 03.06.2019р. о 16:14 годині, а дискваліфікація участника з найнижчою до нашої ціновою пропозицією була зроблена 03.06.2019р о 16:13 годині.

3. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційнийномер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи):
Закрите акціонерне товариство «Теплосервіс» (скорочене найменування–
АТ «Теплосервіс» ), Код ЄДРПОУ 20492287,
69057 м.Запоріжжя, вул.Адм.Нахімова, 4А, тел.(061)-233-50-02, mbb@teploservice.zp.ua


Генеральний директор АТ «Теплосервіс» Михайленко Е.Ю.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2019 12:25
Розглянувши Вашу вимогу (лист № 38 від 03.06.2019 року), про усунення порушення у процесі проведення закупівлі, стосовно неправомірної дискваліфікації учасника ЗАТ «Теплосервіс», у закупівлі: Поточний ремонт інженерних мереж дошкільного навчального закладу (дитячий садок) комбінованого типу № 297 "Здоров'ячок" Запорізької міської ради Запорізької області по вул. Руставі, буд. 18 в м. Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 " 45330000-9" - Водопровідні та санітарно-технічні роботи) ID: UA-2019-05-22-001974-а.
Відповідно до пункту 3 Таблиці 1 додатку 2 документації до довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів) надаються:
- договір(и) відповідно до довідки;
- «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в);
- «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого (их) договору (ів).
В той же час відповідно до наданих «Актів приймання виконаних робіт» та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» загальні суми відрізняються від сум договорів, що унеможливлює встановлення факту належного виконання послуг саме за тими договорами які наявні у складі пропозиції учасника. При цьому, учасником з приводу наведеного не завантажені у складі пропозиції будь-яких пояснень стосовно розбіжностей у наданих учасником документах.
Номер вимоги: UA-2019-05-22-001974-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ "Теплосервіс", Код ЄДРПОУ:20492287
Дата подання: 03 червня 2019 21:02
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі – неправомірне рішення про визначення Переможця в закупівлі
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі

Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради

1. Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094 , Адреса: вул. Незалежної України, 39-Б, м.Запоріжжя, 69037
UA-2019-05-22-001974-a номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога.
Вимога: UA-2019-05-22-001974-a

2.Підстави подання Вимоги– неправомірне рішення про визначення Переможця в закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ-СТРОЙ 2007».

3.Посилання на порушення у процесі проведення закупівель – невідповідність тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ-СТРОЙ 2007» по умовам Закупівлі (документи надані не в повному обсязі учасник не виконав умови Закупівлі).
Фактичні обставини, що можуть це підтверджувати– По вимогам тендерної документації «Учасник з найнижчою ціновою пропозицією, визначеною за результатами електронного аукціону (або якщо він став таким у разі відхилення пропозиції електронних торгів іншого учасника з найнижчою ціновою пропозицією), протягом 2 (двох) робочих днів з дати аукціону, або публікації інформації про відхилення пропозиції електронних торгів учасника з найнижчою ціновою пропозицією, надає замовнику (шляхом розміщення в електронній системі закупівель) документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни пропозиції електронних торгів» .Учасник не надав документи, які підтверджують відповідність розрахунків нової ціни пропозиції електронних торгів за результатами проведення аукціону , а Замовник вже оголосив його переможцем та оприлюднив повідомлення про намір підписати договір 03.06.19р. о 16:16 год.
Фактичні обставини, що можуть це підтверджувати– в кошторисі договорної ціни не врахована (відсутня) вартість утилізації сміття.
Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Дискваліфікація учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ-СТРОЙ 2007», пропозиція якого не відповідає умовам Закупівлі.
Обгрунтуванням є перелік не наданих документів Учасником та невиконаних умов Закупівлі, перелічені пунктом 3 Вимоги.

4. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи):
Закрите акціонерне товариство «Теплосервіс» (скорочене найменування - АТ «Теплосервіс» ), Код ЄДРПОУ 20492287,
69057 м.Запоріжжя, вул.Адм.Нахімова, 4А, тел.(061)-233-50-02, mbb@teploservice.zp.ua

Генеральний директор АТ «Теплосервіс» Михайленко Е.Ю.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2019 11:36
Розглянувши Вашу вимогу (лист № 39 від 03.06.2019 року), про усунення порушення у процесі проведення закупівлі, шляхом дискваліфікації учасника ТОВ «ГАРАНТ-СТРОЙ 2007», щодо якого оприлюднений повідомлення про намір укласти договір у закупівлі Поточний ремонт інженерних мереж дошкільного навчального закладу (дитячий садок) комбінованого типу № 297 "Здоров'ячок" Запорізької міської ради Запорізької області по вул. Руставі, буд. 18 в м. Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 " 45330000-9" - Водопровідні та санітарно-технічні роботи) ID: UA-2019-05-22-001974-а.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ документації про закупівлю «відсутність документів, передбачених у цій частині документації електронних торгів, розцінюється як невідповідність пропозиції учасника умовам документації». Тобто підставою для дискваліфікації учасника є відсутність документів, які повинні входити виключно до складу пропозиції електронних торгів та повинні бути завантажені до кінцевої дати подання таких пропозицій. У зв’язку з чим документи, які завантажуються (повинні бути завантажені) після кінцевої дати подання пропозицій не вважаються документами такої пропозиції, а тому такий учасник не може бути відхилений через ненадання таких документів (або неналежне їх оформлення) Замовнику. Крім того, відповідно до розпорядження міського голови від 16.02.2016 року № 71р «Про проведення електронних закупівель» (зі змінами відповідно до розпорядження міського голови № 28р від 27.01.2017 року, надалі – розпорядження) визначення переможця торгів не ставиться у залежність від завантаження додаткових документів учасником у електронну систему закупівель, у разі якщо, надані у складі пропозиції документи відповідають вимогам оголошення про проведення закупівлі та/або документації закупівлі Замовника (п. 4.7 розпорядження).
Щодо не врахування (відсутності) в кошторисі договірної ціни вартості утилізації сміття, слід зазначити, що така утилізація врахована у позиціях 10 та 11 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1, у відповідності до дефектного акту додатку 1 документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БІЛЕЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ФЕОФАНОВИЧ 147 067,94
UAH з ПДВ
133 250,00
UAH з ПДВ
Документи
АТ "Теплосервіс" 154 200,00
UAH з ПДВ
133 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЕЦЬ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ 155 000,00
UAH з ПДВ
133 300,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ Гарант-Строй 2007 154 374,06
UAH з ПДВ
152 804,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 14:59
Електронний підпис
30 травня 2019 14:57
14.Дозвіли.pdf
30 травня 2019 14:57
13.Ліцензія.pdf
30 травня 2019 14:57
3.2.3 Відгуки замовників.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 09:47
Електронний підпис
29 травня 2019 09:46
2. Технічна частина.rar
29 травня 2019 09:46
реестр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БІЛЕЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ФЕОФАНОВИЧ

АТ "Теплосервіс"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЕЦЬ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ Гарант-Строй 2007

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БІЛЕЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ФЕОФАНОВИЧ
#2744014637
Відхилено 133 250,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 16:13
АТ "Теплосервіс"
#20492287
Відхилено 133 280,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 16:14
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЕЦЬ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3235012274
Відхилено 133 300,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 16:15
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
Переможець 152 804,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 16:16

Документи

03 червня 2019 16:13
Електронний підпис
03 червня 2019 16:12
рішення 1.pdf

Документи

03 червня 2019 16:14
Електронний підпис
03 червня 2019 16:13
рішення 2.pdf

Документи

03 червня 2019 16:15
Електронний підпис
03 червня 2019 16:15
рішення 3.pdf

Документи

03 червня 2019 16:16
Електронний підпис
03 червня 2019 16:16
рішення 4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
152 804,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 16:16
Електронний підпис
03 червня 2019 16:16
рішення 4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 16:36
4533-297.PDF укладений
25 червня 2019 16:35