Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 32320000-2 «Телевізійне і аудіовізуальне обладнання» (Телевізійне і аудіовізуальне обладнання)
Очікувана вартість
334 500,00 UAH
UA-2019-05-22-001931-a dd058f88a4004cde8e5ecc4a7ce88399
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рубан Еліна Сергіївна

+380666684166 34381816@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Долматівська сільська рада Голопристанського району Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 34381816
Місцезнаходження: 75662, Україна , Херсонська обл., село Долматівка, Херсонська область Голопристанський район село Долматівка провулок Шкільний б/н
Контактна особа: Рубан Еліна Сергіївна
+380666684166
34381816@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 00:00
Очікувана вартість: 334 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 345,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Інтерактивний мультимедійний комп’ютерний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75662, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, с. Долматівка, пров. Шкільний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
4 шт
Мультимедійний проектор OPTOMA DX 349 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75662, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, с. Долматівка, пров. Шкільний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
5 шт
Мультимедійний проектор Epson EB-S41 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75662, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, с. Долматівка, пров. Шкільний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 шт
Проектор + інтерактивний сенсорний модуль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75662, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, с. Долматівка, пров. Шкільний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 шт
Дошка-екран жорстка, магнітно-маркерна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75662, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, с. Долматівка, пров. Шкільний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 шт
Комплект для монтажу мультимедійного комплексу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75662, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, с. Долматівка, пров. Шкільний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 банківських днів (при наявності бюджетного фінансування) з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної (в якій зазначені асортимент, кількість та ціна на товар), виданих Постачальником. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 15:43
Тендерна_документацiя.doc
22 травня 2019 15:43
Проект_договору.docx
22 травня 2019 15:43
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 20:04
Дата відповіді: 24 травня 2019 09:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області повідомляє про наступне:
Змістом пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закону) встановлено, що учасник процедури закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. В свою чергу, положеннями статті
Так відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ (звертаємо Вашу увагу на зазначений пункт). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Частиною четвертою статті 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України.
Крім того, вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до змісту Додатку 4 до тендерної документації усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент». У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 250 002,00
UAH з ПДВ
250 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 18:38
Електронний підпис
06 червня 2019 18:36
34. Довідка з МВС.pdf
06 червня 2019 18:36
32. Фінансовий звіт.pdf
06 червня 2019 18:36
31. Авторизаційні листи.pdf
06 червня 2019 18:36
30. Проект договору.pdf
06 червня 2019 18:36
9. Довідка стаття 17.pdf
06 червня 2019 18:36
22. Статут.pdf
06 червня 2019 18:36
1. Цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 18:36
15.Довідка з банку2.pdf
06 червня 2019 18:36
14.Довідка з банку1.pdf
06 червня 2019 18:36
12. Паспорт і код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Інформація про відміну

Дата відміни
07 червня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій