Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення автоматизованої телефонної станції державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів», що знаходиться по вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, Україна, 04119
Очікувана вартість
18 702 765,00 UAH
UA-2019-05-22-001793-a 0a3b1607a20944aaa13ef9363d407e28
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Киев, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 11:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:22
Очікувана вартість: 18 702 765,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 93000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: перелік та обсяги виконання робіт відображені в «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічні вимоги» (Додаток 1 до тендерної документації), «Кошторисній частині» (Додаток 2 до тендерної документації) та Робочому Проекті (з кресленнями та специфікаціями Учасники можуть ознайомитися (отримати) після підписання документу про нерозголошення інформації яка має комерційну таємницю за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська 38-44. Телефон для довідок (044) 481-02-91).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: впродовж 280 (двохсот восьмидесяти) календарних днів з дати сплати авансу згідно умов договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічне переоснащення автоматизованої телефонної станції державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів», що знаходиться по вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, Україна, 04119
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору впродовж 10 (десяти) робочих днів від дати підписання сторонами договору замовник сплачує попередню оплату (аванс) у розмірі 50% загальної вартості робіт за договором Аванс 10 Робочі 50
Виконання робіт решта вартості виконаних робіт за договором сплачується замовником частинами протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типові форми № КБ-2в, № КБ-3) за звітний календарний місяць за договором без зауважень Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 16 липня 2019 11:11
Дата відповіді: 18 липня 2019 08:47
В тендерної документації від учасника вимагається надати - не менше однієї сканованої копії відгуку(ків) замовника про роботу учасника по виконанню аналогічного(их) договору(ів) зазначеного(их) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Замість сканованої копії відгуку учасник може надати копію аналогічного договору?
Відповідь: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ (із змінами і доповненнями). В тендерній документації «Технічне переоснащення автоматизованої телефонної станції державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів», що знаходиться по вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, Україна, 04119» зазначено вичерпний перелік документів, який вимагається. Заміна документів не передбачена.
Тедерна документація
Дата подання: 16 серпня 2019 09:54
Дата відповіді: 16 серпня 2019 16:34
Доброго дня. Згідно пукту 4 тендерної документації: "Скан-копія(ї) технічного(их) документу(ів) на устаткування (обладнання), яке зазначено в пункті 1 заповненого учасником документу “Таблиця відповідності технічних (якісних) характеристик запропонованого устаткування (обладнання) умовам тендерної документації” (Додаток 4 до тендерної документації), що пропонується учасником (з описом технічних характеристик);" Потрібно надати технічну документацію лише на Агрегаційний комутатор WS-C3850-12S-S Cisco Catalyst 3850 12 Port GE SFP IP Base,WS-C3850-12S-S, Cisco ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація по відкритих торгах на Закупівлю, складена відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі – Закон).
Підпунктом 4) пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається до надання: «Скан-копія(ї) технічного(их) документу(ів) на устаткування (обладнання), яке зазначено в пункті 1 заповненого учасником документу “Таблиця відповідності технічних (якісних) характеристик запропонованого устаткування (обладнання) умовам тендерної документації” (Додаток 4 до тендерної документації), що пропонується учасником (з описом технічних характеристик); Якщо технічний(і) документ(и) (або інша інформація) на устаткування (обладнання) надаються іноземною мовою (окрім російської), він(вони) повинен(ні) супроводжуватися перекладом українською мовою, завірений(і) підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі її використання) учасника».
В «Таблиці відповідності технічних (якісних) характеристик запропонованого устаткування (обладнання) умовам тендерної документації» Додатку 4 до тендерної документації в колонці 5 вимагається зазначити: «Характеристики, запропоновані учасником (зазначити назву, марку (тип), технічні (якісні) характеристики фактично запропонованого устаткування (обладнання) Учасником)».
Тобто, учасник повинен заповнити «Таблицю відповідності технічних (якісних) характеристик запропонованого устаткування (обладнання) умовам тендерної документації», в якій по кожному пункту в колонці «Характеристики, запропоновані учасником (зазначити назву, марку (тип), технічні (якісні) характеристики фактично запропонованого устаткування (обладнання) Учасником)» повинен вказати «Назву, марку (тип) устаткування (обладнання)» та зазначити характеристики устаткування (обладнання), яке він (учасник) пропонує до постачання у складі робіт. Після цього по кожній характеристиці в колонці «Відповідність вимогам Замовника» необхідно вказати «так» або «ні».
Таким чином, учасник повинен надати «Скан-копію(ї) технічного(их) документу(ів) на устаткування (обладнання), яке зазначено в пункті 1 заповненого учасником документу “Таблиця відповідності технічних (якісних) характеристик запропонованого устаткування (обладнання) умовам тендерної документації” (Додаток 4 до тендерної документації)» на устаткування (обладнання), яке він (учасник) пропонує до постачання у складі робіт за пунктом 1 заповненої «Таблиці відповідності технічних (якісних) характеристик запропонованого устаткування (обладнання) умовам тендерної документації».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-001793-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН", Код ЄДРПОУ:35467396
Дата подання: 03 вересня 2019 12:09
Невідповідність учасника Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону.
Доброго дня,Шановний Замовник!Уважно вивчивши документацію яку надала ТОВ "КАБЕЛЬ ТРЕЙД",як учасник у закупівлі :Технічне переоснащення автоматизованої телефонної станції державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів», що знаходиться по вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, Україна, 04119
Код ДК 021:2015 – 45310000-3 – "Електромонтажні роботи", ми визачили що не було надано наступні документи,а саме:Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону,зазначено:2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі її використання) учасника про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- скан-копія(ї) діючого(их) сертифікату(ів), який надає право виконувати роботи з проектування за даним напрямком, працівника(ів) (інженера-проектувальника тощо) учасника;- компанія-учасник не надала - скан-копія(ї) діючого(их) сертифікату(ів), який надає право виконувати роботи з проектування за даним напрямком.
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- довідка у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) учасника про підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (в довідці бажано зазначити: контактну інформацію про Замовника(ів), дату(и) виконання договору(ів), вид(и) робіт, що виконувалися);
- не менше однієї сканованої копії відгуку(ків) замовника про роботу учасника по виконанню аналогічного(их) договору(ів) зазначеного(их) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. -ми не знайшли аналогічний договір у пакеті документів учасника.Просимо Вас взяти до уваги під час засідання тендерного комітету на предмет визначення переможця.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2019 16:25
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Номер вимоги: UA-2019-05-22-001793-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН", Код ЄДРПОУ:35467396
Дата подання: 12 вересня 2019 14:08
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(Тендерна пропозиція учасника, яка не містить документів, що передбачені цим пунктом, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації).
Шановний Замовнику, просимо Вас при розгляді тендерної документації ,надану компанією ТОВ " ТЕС.ЛА" для участі у тендері UA-2019-05-22-001793-a,Технічне переоснащення автоматизованої телефонної станції державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів», що знаходиться по вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, Україна, 04119. Ми уважно вивчили документацію надану ТОВ "ТЕС.ЛА" , та просимо Вас звернути увагу на наступне: 1.Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, повинна містити:Скан-копія авторизаційного (лист авторизації тощо) листа виробника обладнання або форма уповноваження виробника (представника виробника обладнання) про повноваження продавати кінцевим користувачам запропоноване обладнання на території України з посиланням на оголошення про закупівлю в системі Prozorro із зазначенням предмету закупівлі;Учасник не надав авторизаційний лист від виробника обладнання у Додаток 1 до тендерної документації , а саме Технічні характеристики устаткування (обладнання)Джерело безперебійного живлення 900Вт,6xC13, RS232, USB, EPO, R/T, Legrand або еквівалент,та Джерело безперебійного живлення 5000Вт,8xC13, 2xC19, RS232, USB, EPO, R/T,DAKER DK Plus, Legrand або еквівалент.Так як це є одним з компонентів закупівлі та повинно забезпечувати (Наявність у приміщені АТС ДБЖ UPS з резервуванням (основна і резервна система електроживлення за схемою "1 + 1", з двосекційними герметичними гелевими акумуляторними батареями з терміном роботи не менше 1 року, що розраховані на 4 години безперервної роботи) та контролем стану обладнання електроживлення), вважаємо що відсутність листа авторизації від всесвітньо відомого виробника обладнання ДЖБ ТМ Legrand, та не надано технічного опису товару: Скан-копія(ї) технічного(их) документу(ів) на устаткування (обладнання), яке зазначено в пункті 1 заповненого учасником документу “Таблиця відповідності технічних (якісних) характеристик запропонованого устаткування (обладнання) умовам тендерної документації” (Додаток 4 до тендерної документації), що пропонується учасником (з описом технічних характеристик);також

відсутній: Скан-копія(ї) чинного(их) експертного(их) висновку(ів) Держспецзв’язку України, який(і) підтверджує(ють) відповідність запропонованого устаткування (обладнання) (зазначеного в пункті 1 заповненого учасником документу “Таблиця відповідності технічних (якісних) характеристик запропонованого устаткування (обладнання) умовам тендерної документації” (Додаток 4 до тендерної документації), що пропонується учасником) вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні та рівень гарантій Г2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки щодо комутатору відповідно до розділу «Технічний захист інформації» Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації - перелік засобів технічного захисту інформації, дозволених для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом; Просимо Вас звернути увагу на вище зазначене.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 15:04
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Номер вимоги: UA-2019-05-22-001793-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕС.ЛА", Код ЄДРПОУ:40142624
Дата подання: 13 вересня 2019 15:48
Відповідь на вимогу UA-2019-05-22-001793-a.b2 до закупівлі «Технічне переоснащення автоматизованої телефонної станції державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів», що знаходиться по вул. Дегтярівська, 38-44, Шевченківський район, м. Київ, Україна, 04119» (UA-2019-05-22-001793-a)
Тендерна документація по відкритих торгах на Закупівлю, складена відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі – Закон). Підпунктом 9) пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається надати: «Скан-копія(ї) технічного(их) документу(ів) на устаткування (обладнання), яке зазначено в пункті 1 ("Агрегаційний комутатор WS-C3850-12S-S Cisco Catalyst 3850 12 Port GE SFP IP Base,WS-C3850-12S-S, Cisco або еквівалент" ) , заповненого учасником документу “Таблиця відповідності технічних (якісних) характеристик запропонованого устаткування (обладнання) умовам тендерної документації” (Додаток 4 до тендерної документації), що пропонується учасником (з описом технічних характеристик), надана компанією ТОВ «ТЕС.ЛА» в повному обсязі.
Скан-копія(ї) чинного(их) експертного(их) висновку(ів) Держспецзв’язку України, який(і) підтверджує(ють) відповідність запропонованого устаткування (обладнання) (зазначеного в пункті 1 заповненого учасником документу “Таблиця відповідності технічних (якісних) характеристик запропонованого устаткування (обладнання) умовам тендерної документації” (Додаток 4 до тендерної документації), що пропонується учасником) вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні та рівень гарантій Г2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки щодо комутатору відповідно до розділу «Технічний захист інформації» Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації - перелік засобів технічного захисту інформації, дозволених для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, надана компанією ТОВ «ТЕС.ЛА» в повному обсязі
Скан-копія авторизаційного (лист авторизації тощо) листа виробника обладнання або форма уповноваження виробника (представника виробника обладнання) про повноваження продавати кінцевим користувачам запропоноване обладнання на території України з посиланням на оголошення про закупівлю в системі Prozorro із зазначенням предмету закупівлі - ТОВ " ТЕС.ЛА була надана форма про повноваження виробника обладнання Cisco, так як відсутність партнерського статусу Cisco унеможливлює продаж кінцевому користувачу даної продукції. Legrand не має партнерської програми по авторизації компаній на дане обладнання та вільно продає продукцію на території України без надання повноважень (Лист від виробника додаємо).
Документи, що не передбачені законодавством для учасників -не подаються ними у складі тендерної документації.
Просимо врахувати при розгляді пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 15:05
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Номер вимоги: UA-2019-05-22-001793-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН", Код ЄДРПОУ:35467396
Дата подання: 13 вересня 2019 17:47
Додаткове уточненя до вимоги UA-2019-05-22-001793-a.b3
Уважно вивчивши відповідь на вимогу UA-2019-05-22-001793-a, яку надала компанія ТОВ "ТЕС.ЛА" , Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі – Закон), чітко визначає та регулює дії Замовника та Учасника. Ви надали пояснення та додали лист від виробника ТМ Legrand , вказали наступне : Скан-копія авторизаційного (лист авторизації тощо) листа виробника обладнання або форма уповноваження виробника (представника виробника обладнання) про повноваження продавати кінцевим користувачам запропоноване обладнання на території України з посиланням на оголошення про закупівлю в системі Prozorro із зазначенням предмету закупівлі - ТОВ " ТЕС.ЛА була надана форма про повноваження виробника обладнання Cisco, так як відсутність партнерського статусу Cisco унеможливлює продаж кінцевому користувачу даної продукції. Legrand не має партнерської програми по авторизації компаній на дане обладнання та вільно продає продукцію на території України без надання повноважень (Лист від виробника додаємо). Тому,кожен учасник має право у визначений Законом період ставити питання та вимоги , та якщо Замовник проінформований, що один з постачальників/виробників в принципі за корпоративними нормами не надає авторизаційних листів ,це можливо було заздалегіть анонсувати,та Замовник вніс би зміни до тендерної документації щодо неможливості надання авторизаційного листа саме на цю продукцію,можливо(але було зазначено"або еквівалент").Так як такого запиту(питання/вимоги) не було, тому просимо взяти це до уваги при розгляданні учасника-переможця закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 15:05
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

Документи подані скаржником

13 вересня 2019 15:48
Лист від виробника.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАБЕЛЬ ТРЕЙД" 18 609 082,27
UAH з ПДВ
18 609 082,27
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" 18 666 432,00
UAH з ПДВ
18 666 432,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕС.ЛА" 18 702 765,00
UAH з ПДВ
18 702 765,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 09:25
Електронний підпис
29 серпня 2019 09:21
Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2019 09:21
Статут КТ.pdf
29 серпня 2019 09:21
ст.17.pdf
29 серпня 2019 09:21
Підписаний_Лицензия (1).pdf
29 серпня 2019 09:21
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
29 серпня 2019 09:21
Підписаний_G0819-6449-GL_tender.pdf
29 серпня 2019 09:21
Кошторис.pdf
29 серпня 2019 09:21
згода з договором.pdf
29 серпня 2019 09:21
Експерний висновок.pdf
29 серпня 2019 09:21
документы повноважень.pdf
29 серпня 2019 09:21
Додаток 4.pdf
29 серпня 2019 09:21
Довідка тмат.тех.база.pdf
29 серпня 2019 09:21
Довідка працівники.pdf
29 серпня 2019 09:21
Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2019 09:21
Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2019 09:21
Авторизаційні листи.pdf
29 серпня 2019 09:21
6.imd
29 серпня 2019 09:21
6.bdcu

Публічні документи

04 жовтня 2019 14:43
Електронний підпис
04 жовтня 2019 14:38
4.imd
04 жовтня 2019 14:38
4.bdcu
04 жовтня 2019 14:38
Кошторис.pdf
04 жовтня 2019 14:38
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 10:55
Електронний підпис
02 жовтня 2019 10:33
Довідка МВС.pdf
02 жовтня 2019 10:33
Довідка з податкової.pdf
30 серпня 2019 10:52
Електронний підпис
30 серпня 2019 10:46
Даташит.pdf
29 серпня 2019 11:32
Електронний підпис
29 серпня 2019 11:27
Лицензия с эцп.pdf
29 серпня 2019 11:27
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
29 серпня 2019 11:27
G0819-6450-GL_tender.pdf
29 серпня 2019 11:27
Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2019 11:27
Статут.pdf
29 серпня 2019 11:27
Кошторис.pdf
29 серпня 2019 11:27
докумнети повноважень.pdf
29 серпня 2019 11:27
Витяг ПДВ (1).pdf
29 серпня 2019 11:27
4.imd
29 серпня 2019 11:27
4.bdcu

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАБЕЛЬ ТРЕЙД"

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"

ТОВ "ТЕС.ЛА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАБЕЛЬ ТРЕЙД"
#38632904
Відхилено 18 609 082,27
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 14:57
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"
#35467396
Відхилено 18 666 432,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 13:30
ТОВ "ТЕС.ЛА"
#40142624
Переможець 18 702 765,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 13:20

Документи

06 вересня 2019 14:57
Електронний підпис
02 вересня 2019 11:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕС.ЛА"
#40142624
18 702 765,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 15:54
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 16:12
Договірна ціна Додаток 1.pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:59
Додаткова угода №1 до дог про зак від 18.10.19 №403.pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:59
Додаток 2.1.pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:59
Додаток 2.2.pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 15:36
Додаток №3 до Договору №403 від 18.10.2019.TIF укладений
18 жовтня 2019 15:35
Договір №403 від 18.10.2019.TIF укладений
18 жовтня 2019 15:35
Додаток №2 до Договору №403 від 18.10.2019.TIF укладений
18 жовтня 2019 15:35
Додаток №1 до Договору №403 від 18.10.2019.TIF укладений
18 жовтня 2019 15:35
Додаток №4 до Договору №403 від 18.10.2019.TIF укладений
18 жовтня 2019 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктами 10.1-10.2 розділу 10 «Порядок внесення змін до договору» Договору про закупівлю від 18.10.2019 № 403 (далі – Договір № 403), п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020), статтею 188 Господарського кодексу України, статтею 651 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду № 1 до Договору №403 про таке. 1. Сторони дійшли взаємної згоди привести Договірну ціну (додаток 1 до Договору №403) та Локальний кошторис №2-1-1 (додаток 2 до Договору №403) на Роботи, що виконуються Підрядником за Договором № 403, у відповідність до обсягів фактично виконаних Робіт та вирішили внести такі зміни до Договору №403: 1.1. Договірну ціну (додаток 1 до Договору № 403) змінити та викласти у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 1. 1.2. Локальний кошторис №2-1-1 (додаток 2 до Договору № 403) змінити та викласти у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 1. 1.3. Пункт 2.1. Договору № 403 змінити та викласти у такій редакції: «2.1. Загальна вартість Робіт за цим Договором (ціна Договору) визначена у Договірній ціні (додаток 1 до цього Договору) та становить 18 310 227, 52 грн. (вісімнадцять мільйонів триста десять тисяч двісті двадцять сім грн. 52 коп., у тому числі ПДВ (20%) – 2 763 902,37 грн.» 2. Після набрання чинності цією Додатковою угодою № 1 Договірна ціна (додаток 1 до Договору № 403) та Локальний кошторис №2-1-1 (додаток 2 до Договору № 403), пункт 2.1 Договору № 403 діють в редакції цієї Додаткової угоди № 1, а у всьому іншому, не передбаченому цією Додатковою угодою № 1, Сторони керуються відповідними положеннями Договору № 403. 3. Додаткова угода № 1 набирає чинності з дати підписання її обома Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє впродовж строку дії Договору №403. 4. Ця Додаткова угода № 1 складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної зі Сторін. 5. До цієї Додаткової угоди № 1 додається та є невід‘ємною частиною Договору № 403: - Договірна ціна (додаток 1 до Договору № 403); - Локальний кошторис № 2-1-1 (додаток 2 до Договору № 403).
Номер договору про закупівлю: 403
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 по договору про закупівлю від 18.10.2019 №403
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 310 227,52
UAH (в тому числі ПДВ 2 763 902,37 UAH)