код (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу системи блискавкозахисту за робочим проектом «Система блискавкозахисту будівель комунального закладу «Дніпропетровський дитячий будинок - інтернат» Дніпропетровської обласної ради за адресою: м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 167 (технічне переоснащення)». Коригування)
Очікувана вартість
710 500,00 UAH
UA-2019-05-22-001786-a e41d00f1c43842da93085ba2458453fb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад Дніпропетровський дитячий будинок-інтернат Дніпропетровської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188272
Місцезнаходження замовника: 49008, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167
Контактна особа замовника: Вікторія Бабанська
+380563743713,+380958045132
dddi07@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 17:00
Очікувана вартість: 710 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу системи блискавкозахисту за робочим проектом «Система блискавкозахисту будівель комунального закладу «Дніпропетровський дитячий будинок - інтернат» Дніпропетровської обласної ради за адресою: м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 167 (технічне переоснащення)». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані послуги будуть здійснюватися Замовником поетапно проміжними платежами в міру виконання послуг та по мірі надходження бюджетних коштів на підставі акту приймання виконаних послуг(робіт) за звітний місяць форми КБ-2 та довідки КБ-3. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Матеріали
Дата подання: 23 травня 2019 15:32
Дата відповіді: 24 травня 2019 15:37
Додайте будь ласка до тендерної документації перечень матеріалів, та як Учасник здійснює замовлення, постачання, приймання, розвантаження, складування, збереження матеріалів, конструкцій, виробів.
Відповідь: На Ваш запит в частині надання переліку матеріалів до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Зміни будуть оприлюднені у встановлені законодавством строки. Стосовно другої частини Вашого запиту повідомляємо, що відповідно п. 1.1. частини першої Проекту – договору на виконання послуг з монтажу системи блискавкозахисту (Додаток 4 до тендерної документації) Виконавець забезпечує виконання послуг із власних матеріалів; у п.4.4. частини четвертої визначено обов’язок учасника виконати з використанням власних ресурсів та у встановлені строки послугу відповідно до проектної та кошторисної документації, а також здійснювати замовлення, постачання, приймання, розвантаження, складування, збереження матеріалів, виробів, конструкцій; згідно п. 7.1. частини 7 Проекту – договору зазначено що забезпечення виконання послуг матеріалами та устаткуванням здійснює Виконавець

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПОЖЦЕНТР" 559 590,15
UAH з ПДВ
559 590,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 16:19
sign.p7s
07 червня 2019 15:57
Лист_ДСНС_по ліцензії.pdf
07 червня 2019 15:57
Копія_Статут.pdf
07 червня 2019 15:57
Копія_Ліцензія_п.pdf
07 червня 2019 15:57
Копія_Дозвіл_п.pdf
07 червня 2019 15:57
Копія_Витяг з ЄДР.pdf
07 червня 2019 15:57
Копія_Виписка_п.pdf
07 червня 2019 15:57
Копія_диплом.pdf
07 червня 2019 15:57
Копії_трудових книжок_.pdf
07 червня 2019 15:57
Лист від виробника.pdf
07 червня 2019 15:56
Копія_Договір МЗ-24.pdf
07 червня 2019 15:56
Копія_Договір МЗ-23.pdf
07 червня 2019 15:56
Копія_Відгук МЗ-24.pdf
07 червня 2019 15:56
Копія_Відгук МЗ-23.pdf
07 червня 2019 15:56
6_Дотримання санкцій.pdf
07 червня 2019 15:56
22_Проект Договору.pdf
07 червня 2019 15:56
16_Про підписанта.pdf
07 червня 2019 15:56
39_ДЦ_ОПРЛС_3-2-1.pdf
07 червня 2019 15:56
39_ДЦ_ОПРЛС_3-1-1.pdf
07 червня 2019 15:56
39_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
07 червня 2019 15:56
39_ДЦ_ЛС1_3-2-1.pdf
07 червня 2019 15:56
39_ДЦ_ЛС1_3-1-1.pdf
07 червня 2019 15:56
39_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
07 червня 2019 15:56
39_ДЦ_ИВРЛС_3-2-1.pdf
07 червня 2019 15:56
39_ДЦ_ИВРЛС_3-1-1.pdf
07 червня 2019 15:56
39_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
07 червня 2019 15:56
39_ДЦ_ДЦ.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
07 червня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку