Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфекційні засоби: 13 найменувань
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2019-05-22-001767-a 132773baeea24e7cacb555c4c7990e47
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Родчук Галина

+380999193646 cpmkdd.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 42352786
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17
Контактна особа: Родчук Галина
+380999193646
cpmkdd.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 13:46
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 найменувань
Дезінфекційні засоби: 13 найменувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Довга, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ЗАМОВНИК здійснює оплату вартості ТОВАРУ, що постачається, перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на підставі видаткових накладних при наявності бюджетного фінансування, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки ТОВАРУ (партії ТОВАРУ) ЗАМОВНИКУ. Зобов’язання щодо оплати за ТОВАР у ЗАМОВНИКА виникають у разі виділення відповідного фінансування та у межах розміру такого фінансування. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений ТОВАР здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 15:23
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-001767-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 23 травня 2019 13:06
Вимога
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам ОДНОГО ВИРОБНИКА, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах-феноксіетанол ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. Не розтрізкують шкіру рук, як ви брехливо зазначаєте, не викликає подразнення. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені Європейські стандарти EN ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, температура зберігання, при чому на кожний засіб різна, вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними!. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2019 10:34
Шановний заявнику.
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2019-05-22-001767-a.a1 від 23.05.2019 р. щодо закупівлі: «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби: 13 найменувань)», ідентифікатор закупівлі № UA-2019-05-22-001767-a, яка проводиться тендерним комітетом КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», надаємо наступні роз’яснення.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Враховуючи зазначене, Додаток № 4 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації містить детальний опис відповідного товару, що закуповується (предмету закупівлі), у тому числі його технічні, якісні та кількісні характеристики, без посилання на конкретну торговельну марку. На виконання вимог Закону, тендерна документація містить положення про те, що усі посилання у Додатку № 4 на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент» (про що зазначено в тендерній документації). Поняття ж «еквівалент» передбачає можливість надання засобів, аналогічних по діючій (діючих) речовині (речовинах), що максимально подібна до предмету закупівлі.
При цьому слід зауважити, що характеристики такої продукції як дезінфікуючий засіб не зводяться лише до його призначення – знищення патогенних мікроорганізмів, а важливе значення мають також і фізико-хімічні властивості такого засобу, в т.ч. його компонентний склад, а різновидність дезінфекційних засобів запобігає розвитку алергічних станів у медичних працівників, які постійно їх використовують з метою попередження виникнення професійного захворювання.
Тому, при можливості вибрати дезінфекційний засіб, група з розробки вихідних даних КНП «ЦПМКДД» при підготовці Медико-технічних вимог, брала до уваги не тільки спектр антимікробної дії, який у всьому цивілізовану світі підтверджують Європейськими стандартами, отже наявність кожного EN перевіряється в декількох незалежних лабораторіях, а розглядала і інші переваги такі як дія засобу на матеріли та екобезпека.
Стосовно не легітимності Європейських стандартів EN, повідомляємо, що стандарт:
- EN 14348:2014, EN 13624:2014, EN 14561:2014 введено в дію Наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 23.10.2014 № 1257;
- EN 14476 введено в дію Наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 05.11.2018 № 393.
Також, наголошуємо на тому, що міжнародні та європейські стандарти передбачають міжнародно-правові принципи й норми, що закріплюють типові правила поведінки в певних сферах міждержавного співробітництва, зокрема в галузі охорони здоров’я, охорони прав людини, охорони навколишнього середовища тощо, а держава визнає загальні принципи, норми й стандарти міжнародного співтовариства, як складову чинного національного законодавства та невід’ємну частину правової системи загалом.
З огляду на зазначене, технічні (якісні, кількісні) характеристики предмета закупівлі складені у повній відповідності із Законом, жодним чином не суперечать п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та загальним принципам здійснення публічних закупівель, зокрема, не містять дискримінаційних умов, або ж вимог, які суперечать основним принципам державних закупівель, таким як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Постачання в Україні зазначених у Додатку № 4 тендерної документації дезінфекційних засобів, здійснюється багатьма вітчизняними та іноземними компаніями, що підтверджується електронною системою закупівель ProZorro. Отже, на ринку зазначених засобів існує конкуренція серед потенційних учасників закупівель, які в змозі запропонувати саме ті товари, які необхідні нашому підприємству.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник вважає надання гарантійних листів Учасниками у складі тендерної пропозиції є доцільним та необхідним, оскільки в умовах сучасного ринку, медичні заклади ризикують закупити неякісний та фальсифікований товар, а гарантійний лист від товаровиробника (або його офіційного представника в Україні) суттєво зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів, адже виробник, надаючи такого листа, гарантує замовнику, що ознайомлений з умовами та строками поставки товару, який він продукує та документально підтверджує можливість поставки товару у потрібних об’ємах та у встановлені строки, що забезпечить нормальне функціонування медичного закладку. Слід зазначити, що при підготовці тендерної документації, тендерний комітет підприємства керувався, перш за все принципами публічних закупівель, а метою проведення процедури є отримання найбільш економічно вигідної пропозиції (обрано єдиний критерій оцінки – «Ціна»), а також забезпечення умов виконання договору, з метою осягнення основного завдання Замовника – забезпечення належного рівня надання медичних послуг населенню. Тобто, гарантійний лист також гарантує своєчасну поставку заявленого товару.
Щодо звернень до контролюючих та інших органів та організацій, Ви маєте на це право.
Розглянувши Вашу вимогу та на підставі вищевикладеного, тендерний комітет підприємства на даному етапі не знайшов жодних передбачених Законом підстав для задоволення такої вимоги, а тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов.
Номер вимоги: UA-2019-05-22-001767-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 28 травня 2019 10:44
Щодо відповіді корупціонера
Враховуючи протизаконну позицію хабарника, намагання відписатися, виправдати свої корупційні дії, намагання протягти до перемоги пропозицію "свого" постачальника ( та ще і одного виробника), ми направляємо листи до контролюючих органів з метою привернути їх увагу до корупційної закупівлі та притягти до відповідальності посадових осіб-корупціонерів Замовника!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2019 09:49
Шановний заявнику.
У відповідь на Вашу вимогу № UA-2019-05-22-001767-a.a2 від 28.05.2019 р. щодо закупівлі: «24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби: 13 найменувань)», ідентифікатор закупівлі № UA-2019-05-22-001767-a, яка проводиться тендерним комітетом КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», інформуємо Вас про те, що жодна посадова особа підприємства не була притягнена до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень. Тому рекомендуємо Вам не зводити наклеп на посадових осіб підприємства, називаючи їх хабарниками та корупціонерами без жодних правових підстав, оскільки, ми, також, можемо звернутися у відповідні правові інституції щодо захисту честі та гідності посадових осіб і ділової репутації підприємства.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-22-001767-a.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 31 травня 2019 17:57
Скарга
Скарга на закупівлю UA-2019-05-22-001767-a
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Причина відкликання данної скарги є відмова в участі у данній процедурі закупівлі.
Дата: 04 червня 2019 12:15
Рішення від 04.06.2019 № 7119 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 11:27
Рішення від 18.06.2019 № 7918.pdf
Дата публікації: 19 червня 2019 19:36

Документи подані скаржником

31 травня 2019 17:56
Скарга в АМКУ

Документи Органу Оскарження

19 червня 2019 19:36
Рішення від 18.06.2019 № 7918.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 862 584,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 885 084,00
UAH з ПДВ
860 918,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іваній Олег Сергійович 896 566,20
UAH з ПДВ
896 566,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 16:33
Електронний підпис
07 червня 2019 16:56
Електронний підпис
07 червня 2019 16:55
стеризол.pdf
07 червня 2019 16:55
сертификат.pdf
07 червня 2019 16:54
Тентамін-Форте.pdf
07 червня 2019 16:54
Статут.pdf
07 червня 2019 16:54
Саніліт.pdf
07 червня 2019 16:54
НОР-експрес серветки.pdf
07 червня 2019 16:54
Неосептін перевін.pdf
07 червня 2019 16:54
Ензоклін.pdf
07 червня 2019 16:54
ЕконормDEZ РП.pdf
07 червня 2019 16:54
ЕконормDEZ Актив.pdf
07 червня 2019 16:54
Витяг ЄП 2019.pdf
07 червня 2019 16:54
Вернедор-Плюс.pdf
07 червня 2019 16:54
Бланідас еко-стерил.pdf
07 червня 2019 16:54
тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 16:54
4. інші документи.pdf
07 червня 2019 16:54
3. відповідність мтв.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

ФОП Іваній Олег Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 800 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 12:13
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Переможець 860 918,40
UAH з ПДВ
03 липня 2019 15:06

Документи

01 липня 2019 12:13
Електронний підпис
01 липня 2019 12:12
Протокол №91.PDF

Документи

03 липня 2019 15:06
Електронний підпис
03 липня 2019 15:04
протокол 92.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
860 918,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 15:06
Електронний підпис
03 липня 2019 15:04
протокол 92.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:53
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 11:50
Договір.PDF укладений
18 липня 2019 11:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 860 918,40
UAH (в тому числі ПДВ 143 486,40 UAH)