Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю
Purchase and completing of mobile station for environmental control based on car
Очікувана вартість
11 000 000,00 UAH
UA-2019-05-22-001752-c 35f20fd2114e4574b509e8d96258fb5e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алпатова Анастасія Олександрівна

0993619195 lugeco2015z@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38681878
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська область обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, проспект Центральний, будинок 54-Б
Контактна особа: Алпатова Анастасія Олександрівна
0993619195
lugeco2015z@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Ecology and Natural Resources of Lugansk Oblast Government Adm.
National ID: 38681878
Contact point: Alpatova Anastasiya Olexandrіvna
0993619195
lugeco2015z@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 травня 2019 19:15
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 12:51
Очікувана вартість: 11 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 22 травня 2019 19:15
Enquiries until: 14 червня 2019 15:00
Complaints submission until: до 20 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 червня 2019 15:00
Planned auction date: 30 липня 2019 12:51

Information

Estimated total value: 11 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 55 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Scope of the procurement
Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю
Purchase and completing of mobile station for environmental control based on car
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, проспект Центральний, 54 Б
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Purchase and completing of mobile station for environmental control based on car
CPV: 38430000-8
Період постачання: з 10 липня 2019 по 11 листопада 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 17:00
Додаток 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (зі змінами 03.06.2019).docx
03 червня 2019 17:00
Тендерна документація (нова редакція 03.06.2019).doc
28 травня 2019 17:25
Додаток 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (зі змінами).docx
28 травня 2019 17:25
Тендерна документація (нова редакція).doc
22 травня 2019 19:31
Додаток 6 Проект договору про закупівлю.doc
22 травня 2019 19:31
Додаток 5 Зразок листа-гарантії про відсутність.docx
22 травня 2019 19:31
Додаток 4 Форма гарантійного листа.docx
22 травня 2019 19:31
Додаток 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі..docx
22 травня 2019 19:31
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги та інші вимоги замовника,.docx
22 травня 2019 19:31
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.docx
22 травня 2019 19:31
Тендерна документація.doc
03 червня 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 17:00
Додаток 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (зі змінами 03.06.2019).docx
03 червня 2019 17:00
Тендерна документація (нова редакція 03.06.2019).doc
28 травня 2019 17:25
Додаток 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (зі змінами).docx
28 травня 2019 17:25
Тендерна документація (нова редакція).doc
22 травня 2019 19:31
Додаток 6 Проект договору про закупівлю.doc
22 травня 2019 19:31
Додаток 5 Зразок листа-гарантії про відсутність.docx
22 травня 2019 19:31
Додаток 4 Форма гарантійного листа.docx
22 травня 2019 19:31
Додаток 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі..docx
22 травня 2019 19:31
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги та інші вимоги замовника,.docx
22 травня 2019 19:31
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.docx
22 травня 2019 19:31
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо документації
Дата подання: 23 травня 2019 16:32
Дата відповіді: 28 травня 2019 17:32
Згідно статті 3 ЗУ "Про метрологію та метрологічну діяльність" контроль стану навколишнього природного середовища є сферою законодавчо регульованої метрології та згідно статті 16 повинна бути проведена оцінка відповідності законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки вимогам технічних регламентів, а саме ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. У Додатку 3 до Тендерної Документації, а саме пункт 4 вказані вимоги до технічної документації, що надається до мобільної станції екологічного контролю. Приймаючи до уваги вищенаведені посилання на законодавчі акти Прошу привести у відповідність до чинного законодавства наступні вимоги: - Свідоцтво про повірку (калібровку) засобів вимірювальної техніки; - Копії сертифікатів перевірки з підписом уповноваженої особи, печаткою та датою згідно чинного законодавства України для газоаналізаторів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто звернення щодо роз’яснення тендерної документації та на засіданні тендерного комітету 28.05.2019 прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-001752-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСМ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36307619
Дата подання: 23 травня 2019 17:11
Приведення ТЗ до норм чинного законодавства
З урахуванням предмету тендеру та вимог тендерної документації, а саме автоматизоване вимірювання забруднюючих речовин в атмосферному повітрі вимагаємо додати вимогу щодо сертифікації газоаналізаторів та пиломірів згідно ДСТУ EN 15267 (Якість повітря. Сертифікація автоматизованих вимірювальних систем).
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2019 17:37
Тендерним комітетом роглянуто вимогу та на засіданні тендерного комітету 28.05.2019 прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-05-22-001752-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСМ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36307619
Дата подання: 29 травня 2019 12:19
Приведення ТЗ до норм чинного законодавства
Згідно норм чинного законодавства встановлені стандартні методи вимірювання (принцип дії газоаналізаторів) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі щодо наступних речовин:
1. ДСТУ EN 14211:2018 - Атмосферне повітря. Стандартний метод вимірювання концентрації діоксиду азоту та монооксиду азоту методом хемілюмінесценції (EN 14211:2012, IDT).
2. ДСТУ EN 14212:2018 - Атмосферне повітря. Стандартний метод вимірювання концентрації діоксиду сірки методом ультрафіолетової флуоресценції (EN 14212:2012, IDT).
3. ДСТУ EN 14625:2016 - Повітря атмосферне. Стандартний метод вимірювання концентрації озону на основі фотометрії в ультрафіолетовій області спектра (EN 14625:2012, IDT).
4. ДСТУ EN 14626:2018 - Атмосферне повітря. Стандартний метод вимірювання концентрації монооксиду вуглецю методом недисперсійної інфрачервоної спектроскопії (EN 14626:2012, IDT).
З урахуванням вищенаведеного Вимагаємо привести пункт 5.2.1. Технічного Завдання до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2019 16:56
Тендерним комітетом було розглянуто вимогу учасника та внесено відповідні зміни до тендерної документації!
Номер вимоги: UA-2019-05-22-001752-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСМ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36307619
Дата подання: 10 червня 2019 14:38
Щодо ознаки порушення Статті 3 Закону України про Публічні закупівлі
В пункті 5.2.2. Технічного Завдання до закупівлі, вказані наступні вимоги: «робочі умови експлуатації: температура навколишнього повітря від –20 до +60 °С, відносна вологість навколишнього повітря – без конденсації, атмосферний тиск – від 860 до 1100 мм рт. ст.».
З урахування того, що вимірювач масової концентрації аерозольних часток повинен бути встановлений у салоні автомобілю та з урахуванням вимог пункту 9.5, а саме: «В салоні пересувної мобільної станції екологічного контролю повинна підтримуватись температура, яка повинна забезпечити комфортні умови роботи персоналу і приладів при зовнішніх температурах від - –20°C до +50°С.», вищенаведена вимога у пункті 5.2.2. є необґрунтованою та такою що має ознаки порушення Статті 3 Закону України про Публічні закупівлі.
Вимагаємо прибрати з пункту 5.2.2. Технічного Завдання наступну вимогу: «робочі умови експлуатації: температура навколишнього повітря від –20 до +60 °С, відносна вологість навколишнього повітря – без конденсації, атмосферний тиск – від 860 до 1100 мм рт. ст.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2019 16:29
Докладно розглянувши вашу вимогу від 10.06.2019 року роз'яснюємо наступне: відповідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв до закупівлі, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Враховуючи значний обсяг надання послуг, стислі терміни та регіональну специфіку надання послуг, а також беручи до уваги досвід проведення попередніх закупівель, з метою забезпечення якісного та своєчасного надання послуг Замовник встановив кваліфікаційні критерії до Учасників, які на думку Замовника, необхідні та достатні аби забезпечити упевненість Замовника у спроможності Учасників надати послуги відповідно до умов тендерної документації.
Замовником зазначено перелік необхідного обладнання, яке повинно використовуватися для отримання запланованого результату з надання послуг. Враховуючи регіональну специфіку та обмежені терміни при суттєвому обсязі надання послуг метою встановлення таких вимог щодо наявності обладнання є забезпечення якісного та мобільного виконання робіт на об'єктах. Вказане у переліку обладнання зможе забезпечити вищезазначені цілі. Отже умови для конкуренції встановлено однакові для всіх Учасників, які планують взяти участь в тендері. Вимога Замовника, щодо стандартних характеристик газоаналізаторів, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості обладнання, яке встановлюється до мобільної станції екологічного контролю, у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». З урахуванням вищевикладеного вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації по закупівлі UA-2019-05-22-001752-c відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-05-22-001752-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ", Код ЄДРПОУ:23522853
Дата подання: 10 червня 2019 14:44
повторюємо вимогу
Питання 1:
З урахування ігнорування вимоги щодо приведення Технічного Завдання до норм чинного законодавства, що вже було подано одним з потенційних учасників тендерної процедури, повторюємо цю вимогу!
Згідно норм чинного законодавства встановлені стандартні методи вимірювання (принцип дії газоаналізаторів) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі щодо наступних речовин:
1. ДСТУ EN 14211:2018 - Атмосферне повітря. Стандартний метод вимірювання концентрації діоксиду азоту та монооксиду азоту методом хемілюмінесценції (EN 14211:2012, IDT).
2. ДСТУ EN 14212:2018 - Атмосферне повітря. Стандартний метод вимірювання концентрації діоксиду сірки методом ультрафіолетової флуоресценції (EN 14212:2012, IDT).
3. ДСТУ EN 14625:2016 - Повітря атмосферне. Стандартний метод вимірювання концентрації озону на основі фотометрії в ультрафіолетовій області спектра (EN 14625:2012, IDT).
4. ДСТУ EN 14626:2018 - Атмосферне повітря. Стандартний метод вимірювання концентрації монооксиду вуглецю методом недисперсійної інфрачервоної спектроскопії (EN 14626:2012, IDT).
З урахуванням вищенаведеного Вимагаємо привести пункт 5.2.1. Технічного Завдання до норм чинного законодавства.

При навмисному ігноруванні приведення технічного завдання до норм чинного законодавства залишаємо за собою право оскарження Вашого рішення згідно норм чинного законодавства, а саме Закону України про Публічні закупівлі.

Питання 2:
В пункті 5.2.1. Технічного Завдання до закупівлі: Придбання та комплектація мобільної станції екологічного контролю на базі автомобілю, вказані вимоги щодо характеристик газоаналізаторів.
А саме, споживана потужність вимірювального блоку 70 Вт, вказана до вимог газоаналізаторів окислів азоту та аміаку, оксиду вуглецю та сірководню і діоксиду сірки.
Згідно відкритого Реєстру затверджених типів засобів вимірювальної техніки станом на 03.06.2019 та відповідності до ДСТУ EN 15267-3:2016 є три виробника газоаналізаторів, прилади яких можуть бути офіційно використані, а саме: Ecotech, Horiba та Teledyne. Споживана потужність газоаналізаторів вищенаведених виробників в діапазоні від 150 Вт до 300 Вт (залежить від моделі приладу).
З урахуванням вищенаведеного та вимог пункту 3.2 Технічного Завдання, а саме: «автономне живлення впродовж 360-хв роботи обладнання», вимога щодо споживної потужності вимірювального блоку 70 Вт є необґрунтованою та така, що не може бути реалізована.
Вимагаємо прибрати вимоги щодо «споживана потужність вимірювального блоку 70 Вт», що може бути оцінено як порушення Статті 3 Закону України про Публічні закупівлі, а саме таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2019 16:30
Докладно розглянувши вашу вимогу від 10.06.2019 року роз'яснюємо наступне: відповідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв до закупівлі, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Враховуючи значний обсяг надання послуг, стислі терміни та регіональну специфіку надання послуг, а також беручи до уваги досвід проведення попередніх закупівель, з метою забезпечення якісного та своєчасного надання послуг Замовник встановив кваліфікаційні критерії до Учасників, які на думку Замовника, необхідні та достатні аби забезпечити упевненість Замовника у спроможності Учасників надати послуги відповідно до умов тендерної документації.
Замовником зазначено перелік необхідного обладнання, яке повинно використовуватися для отримання запланованого результату з надання послуг. Враховуючи регіональну специфіку та обмежені терміни при суттєвому обсязі надання послуг метою встановлення таких вимог щодо наявності обладнання є забезпечення якісного та мобільного виконання робіт на об'єктах. Вказане у переліку обладнання зможе забезпечити вищезазначені цілі. Отже умови для конкуренції встановлено однакові для всіх Учасників, які планують взяти участь в тендері. Вимога Замовника, щодо стандартних характеристик газоаналізаторів, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості обладнання, яке встановлюється до мобільної станції екологічного контролю, у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». З урахуванням вищевикладеного вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації по закупівлі UA-2019-05-22-001752-c відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-05-22-001752-c.c5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія", Код ЄДРПОУ:21860190
Дата подання: 13 червня 2019 17:28
Оскарження змін щодо технічного завдання
Розглянувши вимоги UA-2019-05-22-001752-c.b2 та UA-2019-05-22-001752-c.b4 (питання 1), де інші потенційні учасники тендеру вимагають замінити принципи дії газоаналізаторів на методи, що прийняті як еталонні, просимо повернути першу редакцію технічного завдання, оскільки не вбачаємо в внесених змінах законних підстав.
Введення еталонних методів вимірювання лише вказує, результати, отримані яким методом, мають найбільший ступінь довіри та на які необхідно орієнтуватися при калібруванні обладнання або при спірних ситуаціях. Але ці наведені стандарти жодним чином не забороняють використання інших методів вимірювання.
Навіть в додатку VI Директиви 2008/50/ЄС зазначено:
«D. Введення нового обладнання
Усе нове обладнання, куплене для імплементації положень цієї Директиви, повинне бути приведене у відповідність з еталонним методом або еквівалентним йому» (кінець цитати) (офіційне видання на сайті https://zakon.rada.gov.ua/)
Обмеження методології газоаналізаторів лише еталонними методами є порушенням Статті 3 Закону України про Публічні закупівлі, оскільки дискримінує тих виробників газоаналізаторів, чиї прилади працюють за іншим принципом ніж еталонний.
Також вимоги UA-2019-05-22-001752-c.b2 та UA-2019-05-22-001752-c.b4 (питання 1) в першу чергу дискримінують вітчизняних виробників контрольно-вимірювального обладнання, хоча їх прилади в інших технічних характеристиках не поступаються закордонним аналогам та мають значно нижчу вартість.
Крім того в п. V.1 Тендерної документації зазначено, що «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ)».


Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 червня 2019 15:59
Коментар щодо відміни: На підставі п. 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
20 червня 2019 15:59
протокол відміни торгів.PDF