Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014134 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
22 травня 2019 18:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-10-000027 ● 57fac2eeebbf45f0a357dd09e3f55ac1
- Статус: завершено ● Дата: 31 січня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2019 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.07.2019 № 210
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
09.07.2019 № 210
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2019-05-22-001725-c 22.05.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-11 16:42:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Східне – Загорянівка-М-14 (ДК 021:2015: 45233142-6 – Ремонт доріг) очікуваною вартістю 260 827 968,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-22-001725-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Чому Департаментом будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації при закупівлі зазначених послуг, враховуючи, що очікувана вартість предмету закупівлі перевищує вартісну межу встановлену в абзаці другому частини першої статті 2 Закону, не застосовано одну з процедур закупівель, визначених частиною першою статті 12 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-16 09:54:41
Пояснення на запит
08 серпня 2018 року Департаментом будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації в порядку визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» було оголошено процедуру закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Східне - Загорянівка - М-14». (ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-08-001266-b).
За результатами проведеного аукціону переможцем торгів було визначено ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", проте, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з публічних закупівель, торги відмінено.
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" оскаржило рішення замовника в суді.
Рішенням Господарського суду Херсонської області від 28 березня 2019 року у справі № 923/63/19 (копія додається) за позовом приватного підприємства «ПОЛТАВАБУДЦЕНТР» (36017, м. Полтава, вул. Лісозахисна, 14, код ЄДРПОУ 24565511) до Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації про визнання незаконним та скасування рішення, а також визнання договору укладеним, вказаний позов задоволено в повному обсязі, а саме:
1. Визнано незаконним та скасовано рішення тендерного комітету Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації про відміну процедури закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги Східне - Загорянівка - М-14, оформлене протоколом № 501 від 13 грудня 2018 року;
2. Визнано укладеним з дня набрання законної сили рішенням у справі договору на закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Східне - Загорянівка - М-14» між Департаментом, як замовником, та ПП «ПОЛТАВАБУДЦЕНТР» (далі – Договір), як підрядником, на умовах, визначених результатами процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-08-001266-b) та тендерною документацією.
Зазначене рішення суду набрало законної сили.
Перед тендерним комітетом постало наступне питання: з однієї сторони- відповідно до ст. 326 Господарського процесуального кодексу України судові рішення, що набрали законної сили, є обов’язковими на всій території України. Невиконання судового рішення є підставою для відповідальності, встановленої законом, з іншої – після завершення /відміни процедури неможливо повернути процедуру на попередній етап. Після визнання судом недійсним рішення замовника про відміну процедури замовник не може повернутись до цієї закупівлі в системі ProZorro.
На виконання вказаного рішення суду та умов договору про закупівлю послуг, листом від 02 травня 2019 року № 18-595/0/19/410 (копія додається) Департамент звернувся до Головного управління казначейської служби України у Херсонській області (далі – ГУДКУ) з проханням зареєструвати бюджетні зобов’язання за договором.
Відповіддю від 06 травня 2019 року № 07-03-18/6/1230 (копія додається) у реєстрації бюджетних зобов’язань було відмовлено з підстав відсутності документів щодо закупівлі послуг відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель (не розміщення на веб-порталі уповноваженого органу документів щодо проведення процедур закупівлі). Зокрема, ГУДКУ повідомило, що для проведення оплати за Договором необхідно розмістити на веб-порталі уповноваженого органу у сфері публічних закупівель договору про закупівлю, річного плану закупівель та звіту про результати проведення процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації листом від 13 травня 2019 року № 908-650/0/19/014.1(лист додається) звернувся до ДП «ПРОЗОРРО» про надання технічної допомоги для завершення процедури закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Східне - Загорянівка - М-14», або у разі відсутності такої можливості, надати допомогу у технічній можливості завантажити до електронної системи закупівель договору про закупівлю і звіту про результати проведення процедури закупівлі або інші варіанти вирішення порушеного питання з огляду на обов’язковість виконання рішення суду.
ДП «ПРОЗОРРО» листом від 15 травня 2019 року № 206/1588/10 (лист додається) повідомлено про відсутність можливості після відміни торгів повернення процедури закупівлі на попередній етап з метою оприлюднення будь-який документів. Однак, система передбачає можливість розміщення звіту про укладений договір. При обранні даного типу процедури Замовник вносить інформацію по переможцю та договору.
Вартість договору про закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Східне - Загорянівка - М-14», який укладено відповідно до рішення суду 25 квітня становить 260 827 968,00 грн
З огляду на викладене, тендерний комітет Департаменту дійшов до висновку, що єдиною технічною можливістю виконати рішення суду Херсонської області від 28 березня 2019 року у справі № 923/63/19 є розміщення звіту про укладений договір.
Тому, рішенням тендерного комітету (протокол від 22.05.2019 року № 327) як виняток, з метою виконання рішення суду, розміщено звіт про укладений договір на закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Східне – Загорянівка - М-14».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-10_2
RISK2-6_2П
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" #24565511 |
Переможець |
260 827 968,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 19:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 14:07
|
Дод. угода 7.PDF | зміни до договору |
23 червня 2020 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 13:46
|
Дод. угода 6 Сх-Загорянівка.PDF | зміни до договору |
17 червня 2020 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 16:05
|
Дод. угода 5.PDF | зміни до договору |
05 березня 2020 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 15:34
|
Дод. угода 4.PDF | зміни до договору |
27 лютого 2020 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2019 17:56
|
дод угода _ 3.pdf | зміни до договору |
03 червня 2019 17:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2019 15:23
|
Дод. угода _ 2.pdf | зміни до договору |
03 червня 2019 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2019 19:44
|
Договір | укладений |
22 травня 2019 19:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Викласти п. 3.1 розділу III «Ціна договору» в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 260 827 968,00 грн (Двісті шістдесят мільйонів вісімсот двадцять сім тисяч дев’ятсот шістдесят вісім грн. 00 коп.) у тому числі податок на додану вартість – 43 471 328,00. Фінансування послуг у 2019 році здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам і становить 44 616 132,00 грн. (Сорок чотири мільйони шістсот шістнадцять тисяч сто тридцять дві грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ -7 436 022,00». 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31 грудня 2020 року. 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Внести наступні зміни в розділі XIII Договору, а саме: банківську реквізити підрядника викласти у наступній редакції: р/р 26002010494526 у ПАТ «БАНК ВОСТОК» МФО 307123 р/р 26006183591 у ПАТ «МТБ БАНК» МФО 38168 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 6. Додатки до додаткової угоди: договірна ціна на 2019 рік (Додаток 1), графік виконання послуг на 2019 рік (Додаток 2), план фінансування на 2019 рік (Додаток 3). |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 194 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Розділ ХIII «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» викласти наступного змісту: «Приватне підприємство «ПОЛТАВАБУДЦЕНТР» 36017, Полтавська область, м. Полтава, вул. Лісозахисна, буд. 14 Код ЄДРПОУ 24565511 ІПН 245655116013 р/р № 26002010494526 у ПАТ «БАНК ВОСТОК» МФО 307123 р/р 26006183591 у ПАТ «МТБ БАНК» МФО 328168 тел. (0532) 53-25-24 E-mail: mega/poltava2018@ukr.net |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 194 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнено банківські реквізити Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна преамбули договору та реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |