Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Вадима Гетьмана, ПВ-2206, ПВ-2205, ПВ-2218, ПВ-2223, у Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 684 678,40 UAH
UA-2019-05-22-001684-c 7d04488cf6a749c1aa0638cc618973be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 15:07
Очікувана вартість: 5 684 678,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,74%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Вадима Гетьмана, ПВ-2206, ПВ-2205, ПВ-2218, ПВ-2223, у Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ, Солом’янський район, вул. Вадима Гетьмана, ПВ-2206, ПВ-2205, ПВ-2218, ПВ-2223 10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва/кошти підприємства
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 17:46
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз’яснення ТД
Дата подання: 27 травня 2019 15:59
Дата відповіді: 30 травня 2019 10:47
Шановний замовник! Прошу надати чітке роз’яснення де розташовані по вул. Вадима Гетьмана, ПВ-2206, ПВ-2205, ПВ-2218, ПВ-2223, у Солом'янському районі м. Києва (Треба зазначити місце початку першого ПВ та відстань між кожною наступною ПВ по всій вулиці яка зазначена у закупівлі)
Відповідь: За результатами питання повідомляємо наступне:

Адреса розташування ПВ по даному об’єкту:

ПВ 2206 - м. Київ, вул. В.Гетьмана, 17, у Солом'янському районі м. Києва;
ПВ 2205 - м. Київ, перетин вул. Миколи Голего/В.Гетьмана, 17, у Солом'янському районі м. Києва;
ПВ 2218 - м. Київ, В.Гетьмана, 30, у Солом'янському районі м. Києва;
ПВ 2223 - м. Київ, В.Гетьмана 44. у Солом'янському районі м. Києва


Крім того, слід зазначити, що відстань між ПВ по всій вулиці. ка зазначена у закупівлі, ніяким чином не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника закупівлі. При необхідності Учасник може виміряти відповідні параметри за місцем знаходження об’єкта, в тому числі з використанням інтернет ресурсів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-001684-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Комплекс-В.", Код ЄДРПОУ:39044396
Дата подання: 23 травня 2019 15:25
Дискримінаційні умови ТД
Шановний замовник! В додатку 2 п. 3 Критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Під аналогічним договором розуміється договір, який був укладений учасником в період з 2017 року по теперішній час та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення або в межах об’єкта реконструкції, капітального ремонту чи об’єкта будівництва здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення , ця умова є дискримінаційною щодо учасників і складається враження, що техзавдання писали «під» конкретного учасника.
Якщо в учасника був аналогічний договір у період 2015-2016 року та виконаний в повному обсязі, він не зможе виконати умови ТД додатку 2 п.3 , але це не як не зменшить його досвід, знання та кваліфікації в виконанні робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення або в межах об’єкта реконструкції, капітального ремонту чи об’єкта будівництва здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення . Вимагаємо внести зміни в Тендерну Документацію та прибрати посилання на виконання аналогічного договору у певний період часу , в іншому разі наша компанія буде змушена звернутись з скаргою в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2019 18:16
Встановлення умови щодо заключення та виконання аналогічного договору не раніше 2017 р. пов’язана із значними змінами саме з цього періоду у будівельному законодавстві, у правилах експлуатації електроустановок, будівельних нормах та правилах, зокрема тих, що регулюють сферу освітлення вулиць та доріг, стандартах з електробезпеки тощо, що значно впливає на процес виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення, тому досвід виконання договору з виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення саме з цього періоду визнано Замовником як аналогічний.
Перелік основних змін:
1. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», суттєві зміни до якого внесені законом № 1817-VIII від 17.01.2017.
2. ДБН А.3.1-5-2009 Організація будівельного виробництва – скасовано 01.01.2017р.
(На заміну прийнято новий норматив ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва. Діючий. Дата початку дії – 01.01.2017р.)

3. ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги. Діючий. Дата початку дії – 01.06.2017р.
4. ПУЕ Правила улаштування електроустановок, затверджені наказом Міністерство енергетики та вугільної промисловості України «Про затвердження Правил улаштування електроустановок»від 21.07.2017 № 476.
5. ДБН В.2.5-27-2006. Захисні заходи електробезпеки в електроустановках будинків і споруд. – скасовано 01.04.2017. (На заміну прийнято новий стандарт ДСТУ Б В.2.5-82:2016 Електробезпека в будівлях і спорудах. Вимоги до захисних заходів від ураження електричним струмом. Діючий. Дата початку дії - 01.04.2017р.)
та інше.
6. ДСТУ CEN/TR 13201-1:2016 Вуличне освітлення. Частина 1. Вибір класів освітлення (CEN/TR 13201-1:2014, IDT).
7. ДБН В.2.5-28:2018 Природне і штучне освітлення (визначають нові вимоги до проектних рішень з освітлення, та як наслідок зміни до вимог будівництва та капітального ремонту освітлення вулиць та доріг);
8. ДБН 360-92** Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень. Зі змінами та правкою. – скасовано 01.09.2018р. (На заміну прийнято новий норматив ДБН Б.2.2-12:2018 Планування і забудова територій. Діючий. Дата початку дії – 01.09.2018р.);
9. ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів. Діючий. Дата початку дії - 01.09.2018;
10. ГОСТ 12.2.059-89.ССБТ Будівництво. Огородження запобіжні інвентарні. Загальні технічні умови – скасовано 01.01.2018р. (На заміну прийнято новий стандарт ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги. Діючий. Дата початку дії - 01.01.2019р.).
Розгорнути Згорнути
Надано відповідні пояснення
Номер вимоги: UA-2019-05-22-001684-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Комплекс-В.", Код ЄДРПОУ:39044396
Дата подання: 27 травня 2019 18:57
дискримінаційні умови щодо учасників
Шановний замовник! В додатку 2 п. 3 Критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється договір, який був укладений учасником в період з 2017 року по теперішній час та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення або в межах об’єкта реконструкції, капітального ремонту чи об’єкта будівництва здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення , ця умова є дискримінаційною щодо учасників і складається враження, що техзавдання писали «під» конкретного учасника,. Якщо в учасника був аналогічний договір у період 2015-2016 року та виконаний в повному обсязі, він не зможе виконати умови ТД додатку 2 п.3 , але це не як не зменшить його досвід, знання та кваліфікації в виконанні робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення або в межах об’єкта реконструкції, капітального ремонту чи об’єкта будівництва здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення .

В закупівлі чітко зазначено Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Вадима Гетьмана, ПВ-2206, ПВ-2205, ПВ-2218, ПВ-2223, у Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 було затверджено та прийнято в 2013 році, та змінювалась за такими пунктами Від 1 червня 2018 р. набує чинності Зміна № 2 згідно якої замовники будівництва всіх форм власності отримали можливість включати до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) ЗВР кошти не тільки на утримання служби замовника, включаючи кошти на здійснення технічного нагляду, в розмірі до 2,5 % , графа 7, але і кошти в розмірі до 3% графа 8 на залучення суб’єктів господарювання (фізичних або юридичних осіб), які надаватимуть замовникам інженерно-консультаційні послуги у будівництві, але це ні як не впливає на кваліфікацію на досвід виконання робіт. Від замовника вбачається дискримінаційні умови щодо учасників у яких є досвід виконання робіт у період 2015-2016 років!
Вимагаємо внести зміни в Тендерну Документацію, в іншому разі наша компанія буде змушена звернутись з скаргою в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 11:47
За результатами вимоги повідомляємо наступне:

В найменуванні предмету закупівлі дійсно зазначено «відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013».
Слід зазначити, що ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначає правила визначення вартості будівництва, якими і керувався Замовник при визначенні інвесторської кошторисної вартості об`єкта будівництва та має керуватися Учасник при визначенні вартості своєї тендерної пропозиції. При розрахунку інвесторської кошторисної вартості об`єкта будівництва) Замовником дійсно були враховані всі зміни, в тому числі внесені у 2018 році. При цьому дане ДСТУ не регулює саме порядок виконання будівельних робіт.
Встановлення умови щодо заключення та виконання аналогічного договору не раніше 2017 р. пов’язане із значними змінами саме з цього періоду у будівельному законодавстві, що регулює порядок виконання будівельних робіт, у правилах експлуатації електроустановок, будівельних нормах та правилах, зокрема тих, що регулюють сферу освітлення вулиць та доріг, стандартах з електробезпеки, охорони праці тощо, що значно впливає на процес виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення. Саме тому досвід виконання договору з виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення з 2017 року визнано Замовником як аналогічний.
Перелік основних змін:
1. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», суттєві зміни до якого внесені законом № 1817-VIII від 17.01.2017.
2. ДБН А.3.1-5-2009 Організація будівельного виробництва – скасовано 01.01.2017р.
(На заміну прийнято новий норматив ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва. Діючий. Дата початку дії – 01.01.2017р.)

3. ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги. Діючий. Дата початку дії – 01.06.2017р.
4. ПУЕ Правила улаштування електроустановок, затверджені наказом Міністерство енергетики та вугільної промисловості України «Про затвердження Правил улаштування електроустановок»від 21.07.2017 № 476.
5. ДБН В.2.5-27-2006. Захисні заходи електробезпеки в електроустановках будинків і споруд. – скасовано 01.04.2017. (На заміну прийнято новий стандарт ДСТУ Б В.2.5-82:2016 Електробезпека в будівлях і спорудах. Вимоги до захисних заходів від ураження електричним струмом. Діючий. Дата початку дії - 01.04.2017р.)
та інше.
6. ДСТУ CEN/TR 13201-1:2016 Вуличне освітлення. Частина 1. Вибір класів освітлення (CEN/TR 13201-1:2014, IDT).
7. ДБН В.2.5-28:2018 Природне і штучне освітлення (визначають нові вимоги до проектних рішень з освітлення, та як наслідок зміни до вимог будівництва та капітального ремонту освітлення вулиць та доріг);
8. ДБН 360-92** Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень. Зі змінами та правкою. – скасовано 01.09.2018р. (На заміну прийнято новий норматив ДБН Б.2.2-12:2018 Планування і забудова територій. Діючий. Дата початку дії – 01.09.2018р.);
9. ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів. Діючий. Дата початку дії - 01.09.2018;
10. ГОСТ 12.2.059-89.ССБТ Будівництво. Огородження запобіжні інвентарні. Загальні технічні умови – скасовано 01.01.2018р. (На заміну прийнято новий стандарт ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги. Діючий. Дата початку дії - 01.01.2019р.).

Крім того, слід зазначити, що процес виконання даного виду робіт є короткотерміновий. Замовником не встановлені вимоги до обсягів робіт по аналогічному договору, тому з моменту оголошення процедури закупівлі до кінцевого строку подання тендерних пропозицій Учасниками цілком реально набути досвіду виконання аналогічного договору.
Розгорнути Згорнути
Надано відповідні пояснення

Документи

27 травня 2019 18:15
Учасникам процедури.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 5 400 200,99
UAH з ПДВ
5 400 200,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євро Знак 5 574 666,85
UAH з ПДВ
5 574 666,85
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 5 684 678,00
UAH з ПДВ
5 684 678,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 19:41
Електронний підпис
18 червня 2019 19:40
Довідка МВС.pdf
18 червня 2019 19:40
Довідка ДФС.pdf
06 червня 2019 20:43
Електронний підпис
06 червня 2019 20:42
1.8.Статут 2017.pdf
06 червня 2019 20:42
1.14.Витяг.pdf
06 червня 2019 20:42
1.1.Статут 2016.pdf
06 червня 2019 20:42
1.13.Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 червня 2019 20:42
1.10.Протокол №2.pdf
06 червня 2019 20:42
1.12.Ліцензія ДАБІ.pdf
06 червня 2019 20:42
1.9.Опис 2017 355936830678.pdf
06 червня 2019 20:41
1.6.Витяг з Протоколу №1.pdf
06 червня 2019 20:41
1.5.Наказ №2.pdf
06 червня 2019 20:41
1.4.Наказ №1.pdf
06 червня 2019 20:41
1.3.Протокол №1.pdf
06 червня 2019 20:41
1.2.Опис 2016 425932254099.pdf
06 червня 2019 20:41
Наказ 1А про бухоблік.pdf
06 червня 2019 20:41
590.6. Договір 111-КР.pdf
06 червня 2019 20:41
590.6. ДУ №1 111-КР.pdf
06 червня 2019 20:41
590.6. КБ3, КБ2 111-КР.pdf
06 червня 2019 20:41
590.6. ДУ №3 111-КР.pdf
06 червня 2019 20:41
590.6. ДУ №2 111-КР.pdf
06 червня 2019 20:41
590.6. Відгук Овруцька.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 16:40
Електронний підпис

Публічні документи

06 червня 2019 09:10
18.1 _ Акт.pdf
06 червня 2019 09:10
27.1 _ Р_шення власника 10.pdf
06 червня 2019 09:10
19 _ В_дгук Д_К.pdf
06 червня 2019 09:10
13 _ Витяг РВП НДС новый.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

ТОВ Євро Знак

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Переможець 5 400 200,99
UAH з ПДВ
13 червня 2019 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
5 400 200,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 16:20
звіт.pdf укладений
12 грудня 2019 16:18
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 15:14
ДУ №2 від 12.12.2019 до Договору №22-КР від 27.06.2019 р..pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:11
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 15:51
ДУ №1 від 27.06.2019 22-КР.pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:48
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:44
Договір №22-КР від 27.06.2019.pdf укладений
27 червня 2019 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п.4.1.13. – п.4.1.15. розділу 4 Договору підряду в наступній редакції: «4.1.13. у випадку виникнення необхідності внесення змін у проектну документацію, узгоджувати ці питання із Замовником та автором проекту; 4.1.14. забезпечити виробничий контроль якості виконання Робіт, у тому числі субпідрядними організаціями, з занесенням його результатів до загального журналу робіт, який Підрядник повинен постійно мати на місті виконання Робіт і вести його відповідно до вказівок ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»; 4.1.15. здати закінчені Роботи відповідно до умов цього Договору;» 2. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п. 14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 1620060,30 (Один мільйон шістсот двадцять тисяч шістдесят грн. 30 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 22-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 22-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 5364618,33 (П'ять мільйонів триста шістдесят чотири тисячі шістсот вісімнадцять грн. 33 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 894103,06 (Вісімсот дев'яносто чотири тисячі сто три грн. 06 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 5364618,33 (П'ять мільйонів триста шістдесят чотири тисячі шістсот вісімнадцять грн. 33 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 894103,06 (Вісімсот дев'яносто чотири тисячі сто три грн. 06 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
Номер договору про закупівлю: 22-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 364 618,33
UAH (в тому числі ПДВ 894 103,05 UAH)