Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
3 220 077,63 UAH
UA-2019-05-22-001507-c ● 9db0ab210ac54ac2b0ec9dcaa53311f1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ Освіти Болградської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145139 |
Місцезнаходження: | 68702, Україна , Одеська обл., Болград, вул. Інзовська,163 |
Контактна особа: |
Братова Оксана Семенівна +380484640124 bolgrad_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2019 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2019 16:46 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2019 16:46 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 15:56 |
Очікувана вартість: | 3 220 077,63 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 100,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Джерело фінансування: місцевий бюжет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
625 т
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68702, Україна, Одеська область, м. Болград, заклади освіти Болградського району Одеської області.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться після постачання товару, що підтверджується підписанням видаткової накладної Замовником про отримання товару шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару. Відстрочення платежу до 90 календарних днів. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2019 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2019 14:22 |
31.05 ДКТ 2019 ЗІ ЗМІНАМИ .pdf | |
31 травня 2019 14:22 |
31.05 ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ змін до тендерної документації.pdf | |
28 травня 2019 16:29 |
порівняльна таблиця до ТД.pdf | |
28 травня 2019 16:29 |
ТД зі змінами.pdf | |
22 травня 2019 16:41 |
ДКТ.pdf |
31 травня 2019 14:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 травня 2019 14:22 |
31.05 ДКТ 2019 ЗІ ЗМІНАМИ .pdf
|
||||||
31 травня 2019 14:22 |
31.05 ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ змін до тендерної документації.pdf
|
||||||
28 травня 2019 16:29 |
порівняльна таблиця до ТД.pdf
|
||||||
28 травня 2019 16:29 |
ТД зі змінами.pdf
|
||||||
22 травня 2019 16:41 |
ДКТ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 23 травня 2019 09:57
Дата відповіді: 27 травня 2019 19:01
Доброго дня. Відповідно до Додатку 2 ТД Учасник повинен надати копію посвідчення водійських прав водіів, що будуть здійснювати поставку товару, а також медичні довідки водія щодо придатності до керування транспортним засобом. Дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції. . Наведена вище умова порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників.
Оскільки Учасник може залучати послуги перевезення, відповідно водії не мають трудових відносин з даним Учасником , таким чином не мають права вимагати у водіїв вищезазначених документів.
Просимо вилучити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У зв’язку із викладеним та з метою підтвердження спроможності учасника поставити товар, що є предметом закупівлі, інформація щодо надання копій посвідчень водійських прав водія та медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом була включена до вимог тендерної документації. Замовник хоче бути впевненим, що особи, які будуть залучені до перевезення вугілля, допущені встановленим чинним законодавством порядком до керування транспортними засобами, що підтверджується наявністю посвідчення водія відповідної категорії, та придатні до керування транспортними засобами по медичним показанням. Статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» до переліку документів для здійснення внутрішніх перевезень вантажів віднесено, серед інших, посвідчення водія відповідної категорії. Крім того, відповідно законодавства, що регулює правові та соціальні основи дорожнього руху, медичний огляд проводиться з метою визначення здатності водіїв до безпечного керування транспортними засобами, за результатами проходження якого видається медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом.
За таких обставин посвідчення водійських прав водія та медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом передбачені чинним законодавством України, вказані документи повинні бути в наявності у кожного водія. За договором перевезення замовник послуг має право вимагати у перевізника забезпечення наявності у водіїв належним чином оформлених документів для безперешкодного виконання перевезень, у зв’язку з чим Замовник не вбачає дискримінації та неможливості виконання учасниками вказаної умови тендерної документації. З підстав вищенаведеного вказана вимога не задоволена.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У зв’язку із викладеним та з метою підтвердження спроможності учасника поставити товар, що є предметом закупівлі, інформація щодо надання копій посвідчень водійських прав водія та медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом була включена до вимог тендерної документації. Замовник хоче бути впевненим, що особи, які будуть залучені до перевезення вугілля, допущені встановленим чинним законодавством порядком до керування транспортними засобами, що підтверджується наявністю посвідчення водія відповідної категорії, та придатні до керування транспортними засобами по медичним показанням. Статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» до переліку документів для здійснення внутрішніх перевезень вантажів віднесено, серед інших, посвідчення водія відповідної категорії. Крім того, відповідно законодавства, що регулює правові та соціальні основи дорожнього руху, медичний огляд проводиться з метою визначення здатності водіїв до безпечного керування транспортними засобами, за результатами проходження якого видається медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом.
За таких обставин посвідчення водійських прав водія та медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом передбачені чинним законодавством України, вказані документи повинні бути в наявності у кожного водія. За договором перевезення замовник послуг має право вимагати у перевізника забезпечення наявності у водіїв належним чином оформлених документів для безперешкодного виконання перевезень, у зв’язку з чим Замовник не вбачає дискримінації та неможливості виконання учасниками вказаної умови тендерної документації. З підстав вищенаведеного вказана вимога не задоволена.
Дискримінаційна вимога щодо надання сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик
Дата подання: 23 травня 2019 14:59
Дата відповіді: 27 травня 2019 19:03
Враховуючи те, що предмет закупівлі «вугілля кам'яне» не підлягає обов'язковій сертифікації, згідно чинного законодавства України, то Замовник не праві вимагати від учасника копію сертифікату відповідності. Згідно ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів учасником. Тому замовник повинен виключити дану вимогу з документації або замінити її на довідку в довільній формі про необов’язкову сертифікацію.
Крім того, зазначаємо, що єдине підприємство, що видає сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик наразі знаходитья в стані припинення (Відомості з едрпоу: 06.12.2018 - в стані припинення).
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Зазначаємо, що підтвердженнм якості може бути посвідчення якості видане виробником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З 01.01.2018р. скасовано обов'язкову сертифікацію продукції, що виконувалася відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію". Проте відповідно до статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 передбачено добровільну сертифікацію. Відповідно до статті 1 вказаного Закону сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що заінтересована в такому об’єкті як споживач чи користувач), яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Таким чином, сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чиним законодавством. Тобто, основною метою сертифікації є, передусім, запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров’я та майна громадян і навколишнього природного середовища та сприяння споживачеві у компетентному вибору продукції.
Звертаємо увагу учасника, що Замовник не вимагає надання від учасників у складі своїх тендерних пропозицій копій сертифікатів відповідності.
Разом з тим, постачальники, навіть якщо вони не є виробниками вугілля, несуть відповідальність за якість товару, що постачається.
Єдиним нормативним документом, який регламентує для побутових потреб, є ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі – ДСТУ 7146:2010), який введено в дію з 01.07.2011 року.
Пунктом 3.6. розділу 3 ДСТУ 7146:2010 визначено, що для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик (додаток А).
Пунктом 7.10. розділу 7 ДСТУ 7146:2010 передбачено, що під час укладення договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик з терміном дії чотири роки.
Отже, сертифікат генетичних,технологічних та якісних характеристик зі строком дії 4 роки - це гарантії виробника щодо відповідності якості вугілля, що є предметом закупівлі, вимогам ДСТУ 7146:2010, у зв’язку з чим Замовником і було встановлено вимогу щодо надання учасниками копій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі.
Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України №298 від 05.06.2018р. реорганізовано ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" шляхом приєднання до Державного підприємства «Національна вугільна компанія». Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" знаходиться в стані припинення з 06.12.2018р., що не свідчить про те, що ВІДОКРЕМЛЕНИМ ПІДРОЗДІЛОМ "УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ" ДП "НТЦ " ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" не видаються сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик. Крім того, припинення вказаного органу не заперечує дійсність сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданих ВІДОКРЕМЛЕНИМ ПІДРОЗДІЛОМ "УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ" ДП "НТЦ" ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" до цієї дати. Натомість, якщо учасник надасть копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик від іншого органу, який має відповідні повноваження, це не буде підставою для відхилення його тендерної пропозиції, про що будуть внесені зміни до тендерної документації.
Таким чином, сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чиним законодавством. Тобто, основною метою сертифікації є, передусім, запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров’я та майна громадян і навколишнього природного середовища та сприяння споживачеві у компетентному вибору продукції.
Звертаємо увагу учасника, що Замовник не вимагає надання від учасників у складі своїх тендерних пропозицій копій сертифікатів відповідності.
Разом з тим, постачальники, навіть якщо вони не є виробниками вугілля, несуть відповідальність за якість товару, що постачається.
Єдиним нормативним документом, який регламентує для побутових потреб, є ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі – ДСТУ 7146:2010), який введено в дію з 01.07.2011 року.
Пунктом 3.6. розділу 3 ДСТУ 7146:2010 визначено, що для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик (додаток А).
Пунктом 7.10. розділу 7 ДСТУ 7146:2010 передбачено, що під час укладення договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик з терміном дії чотири роки.
Отже, сертифікат генетичних,технологічних та якісних характеристик зі строком дії 4 роки - це гарантії виробника щодо відповідності якості вугілля, що є предметом закупівлі, вимогам ДСТУ 7146:2010, у зв’язку з чим Замовником і було встановлено вимогу щодо надання учасниками копій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі.
Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України №298 від 05.06.2018р. реорганізовано ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" шляхом приєднання до Державного підприємства «Національна вугільна компанія». Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" знаходиться в стані припинення з 06.12.2018р., що не свідчить про те, що ВІДОКРЕМЛЕНИМ ПІДРОЗДІЛОМ "УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ" ДП "НТЦ " ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" не видаються сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик. Крім того, припинення вказаного органу не заперечує дійсність сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданих ВІДОКРЕМЛЕНИМ ПІДРОЗДІЛОМ "УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ" ДП "НТЦ" ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" до цієї дати. Натомість, якщо учасник надасть копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик від іншого органу, який має відповідні повноваження, це не буде підставою для відхилення його тендерної пропозиції, про що будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 23 травня 2019 17:49
Дата відповіді: 27 травня 2019 19:05
Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 7146:2010 Під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. *Виданий ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ДП «УкрНДІвуглезбагачення».
Станом на дату подання запиту, відповідно до даних ЄДР, ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» з 12.08.2011 - знаходиться в стані припинення, та ДП «УкрНДІвуглезбагачення» з 24.07.2013 – знаходиться в стані припинення.
Отже, Підприємства, які зазначені у ДСТУ не видають стифікат Генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України №298 від 05.06.2018р. реорганізовано ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" шляхом приєднання до Державного підприємства «Національна вугільна компанія». Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" знаходиться в стані припинення з 06.12.2018р., що не свідчить про те, що ВІДОКРЕМЛЕНИМ ПІДРОЗДІЛОМ "УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ" ДП "НТЦ " ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" не видаються сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик. Крім того, припинення вказаного органу не заперечує дійсність сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданих ВІДОКРЕМЛЕНИМ ПІДРОЗДІЛОМ "УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ" ДП "НТЦ" ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" до цієї дати. Натомість, якщо учасник надасть копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик від іншого органу, який має відповідні повноваження, це не буде підставою для відхилення його тендерної пропозиції, про що будуть внесені зміни до тендерної документації.
ВИскримінаційні вимоги
Дата подання: 24 травня 2019 12:04
Дата відповіді: 27 травня 2019 19:07
Вимоги, які були визнані дискримінаційними АМКУ:
Будь-які листи від виробника продукції, завірені мокрою печаткою - це дискримінаційна вимога!
Вимога до Учасника процедури закупівлі про надання ним копій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі, посвідчених мокрою печаткою безпосереднього виробника вугілля, які повинні бути дійсними на дату розкриття пропозицій (рішення № 764-р/пк-ск від 16.05.2013 року)
Вимога до Учасника процедури закупівлі про надання ним гарантійного листа від виробника продукції, який підтверджує можливість виробника поставити учаснику Процедури закупівлі необхідну кількість пального відповідно до вимог Документації протягом 1 півріччя 2016 року (рішення № 164-р/пк-ск від 02.02.2016 року)
Вимога стосовно надання Учасником торгів оригіналу гарантійного листа щодо надання безпосереднім виробником (його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем) певної марки вугілля, що є предметом закупівлі, гарантії стосовно відвантаження учаснику такого вугілля. У разі надання гарантійного листа не безпосереднім виробником даного вугілля, учасник зобов’язаний документально підтвердити походження товару в особи, що видала гарантійний лист (рішення № 217-р/пк-ск від 20.02.2014 року)
Враховуючи вище викладене, просимо внеси відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації у цій частині та оприлюднені відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-22-001507-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС", Код ЄДРПОУ:42267684
Дата подання: 26 червня 2019 18:54
Дата подання: 26 червня 2019 18:54
Скарга на рішення Відділу освіти Болградської РДА Одеської обл. про дискваліфікацію ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» та визнання переможцем ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
Деталі та підстави подання скарги - в файлі.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 липня 2019 17:58
рішення від 01.07.2019 № 8592.pdf
Дата публікації: 01 липня 2019 17:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2019 № 9648.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 17:32
рішення від 17.07.2019 № 9648.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 22:41
Номер скарги: UA-2019-05-22-001507-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 01 липня 2019 17:56
Дата подання: 01 липня 2019 17:56
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 липня 2019 10:16
Рішення від 03.07.2019 № 8798 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 10:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2019 №9755.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 19:35
Рішення від 19.07.2019 №9755.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 18:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2019 16:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" |
2 697 000,00
UAH з ПДВ
|
2 697 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
2 870 000,00
UAH з ПДВ
|
2 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" |
3 047 000,00
UAH з ПДВ
|
3 047 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
3 177 500,00
UAH з ПДВ
|
3 177 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" |
3 214 850,00
UAH з ПДВ
|
3 214 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" |
3 218 250,00
UAH з ПДВ
|
3 218 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" #38693946 |
Відхилено |
2 697 000,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 14:02
|
ТОВ СЛАВРЕСУРС #37939071 |
Відхилено |
2 870 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 16:26
|
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" #42267684 |
Відхилено |
3 047 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 16:37
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890 |
Відхилено |
3 177 500,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 15:12
|
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" #41750087 |
Переможець |
3 214 850,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 16:29
|
Повідомлення | укладений |
16 березня 2020 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 11:53
|
дог 180 д у 5.PDF | зміни до договору |
28 лютого 2020 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 13:41
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
24 січня 2020 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 15:37
|
дог 180 д у (1).PDF | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2019 15:01
|
Додаткова угода _2_10__ДГКОМ 13-100.PDF | зміни до договору |
21 жовтня 2019 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2019 15:57
|
Додаткова угода _1__.PDF | зміни до договору |
03 жовтня 2019 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2019 11:45
|
Договір | укладений |
29 липня 2019 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1) У зв’язку з коливанням на ринку середньої ціни за одиницю товару - вугілля кам’яного марки П КОМС (6-100) в бік збільшення, що відображено у довідці Одеської регіональної торгово-промислової палати за вих.№ Our ref. СИО-к №000328 від 19.09.2019р. про рівень цін станом на вересень 2019 року, керуючись п. 2 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р., п.3.3. Договору, Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару - вугілля кам’яного марки П КОМС (6-100) на 10 відсотків, що не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі. 2) У зв’язку із збільшенням ціни за одиницю товару на 10%, Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі товару та зменшити суму договору на 3,64 грн. Сума після зменшення становить 3 214 846,36грн. (три мільйони двісті чотирнадцять тисяч вісімсот сорок шість гривень 36 копійок), з урахуванням чого викласти перше речення пункту 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 3 214 846,36грн. (три мільйони двісті чотирнадцять тисяч вісімсот сорок шість гривень 36 копійок), без ПДВ*. 3) З урахуванням зменшення обсягів закупівлі товару, викласти п. 2.1. Договору у новій редакції. 4) Викласти Додаток до Договору «Специфікація» у новій редакції. 5) Сторони домовились продовжити строк поставки товару до «31» жовтня 2019р., про що внести відповідні зміни до п.5.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: «5.1. Строк поставки: до «31» жовтня 2019 року». 6) Сторони домовились, що інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 7) Цю Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 8) Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору і діє з моменту підписання до 31.12.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | №180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1) У зв’язку з коливанням на ринку середньої ціни за одиницю товару - вугілля кам’яного марки ДГКОМ (13-100) в бік збільшення, що відображено у довідці Одеської регіональної торгово-промислової палати за вих.№ Our ref. СИО-к №000367 від 10.10.2019р. про рівень цін станом на жовтень 2019 року, керуючись п. 2 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р., п.3.3. Договору, Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару - вугілля кам’яного марки ДГКОМ (13-100) на 10 відсотків, що не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі. 2) У зв’язку із збільшенням ціни за одиницю товару на 10% на вугілля кам’яне марки ДГКОМ (13-100), Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі товару та зменшити суму договору на 1,15 грн. Сума після зменшення становить 3 214 845,21 грн. (три мільйони двісті чотирнадцять тисяч вісімсот сорок п’ять гривень 21 копійка), з урахуванням чого викласти перше речення пункту 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 3 214 845,21грн. (три мільйони двісті чотирнадцять тисяч вісімсот сорок п’ять гривень 21 копійка), без ПДВ*. 3) З урахуванням зменшення обсягів закупівлі товару, викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: 2.1. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого повинна відповідати державним стандартам та нормам. 4) Викладено Додаток до Договору «Специфікація» у новій редакції. 5) Сторони домовились, що інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 6) Цю Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 7) Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору і діє з моменту підписання до 31.12.2019р. Кількість товарів: 590,908 т |
Номер договору про закупівлю: | №180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями), пунктом 10.3. Договору на постачання вугілля №180 від 29.07.2019р. (далі – Договір), Сторони дійшли згоди про наступне: 1. Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, - до 31.03.2020р., в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному у 2019 році. 2. Цю Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та діє протягом терміну дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | №180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Загальна вартість товару, що підлягає поставці на початку 2020 року, становить 642 923,65грн. (шістсот сорок дві тисячі дев’ятсот двадцять три гривні 65 копійок), без ПДВ*. (*) Ціна зазначається без ПДВ згідно із п. 45 підрозділу 2 Розділу ХХ Податкового Кодексу України. 1.2. Найменування, кількість та вартість товару, що підлягає поставці на початку 2020 року викладено у кількості: 121,659 т; загальна кількість по договору 746.659 т 2) Викладено реквізити Сторін, зазначені у розділі ХІІІ Договору у новій редакції. 3) Продовжити строк дії Договору до 01.04.2020р. 4)Сторони домовились, що інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 5) Цю Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 6) Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору і діє з моменту підписання до 01.04.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | №180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1) У зв’язку з відсутністю потреби Замовника, керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2016р. №922-VIII, п.п.1 п.11.2. Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі товару – вугілля кам’яного марки ДГКОМ (13-100), яке зазначене в Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 021:2015 під кодом: 09110000-3 Тверде паливо (надалі Товар), на 1,55 т, та зменшити бюджетні зобов’язання Замовника на початку 2020 року за Договором на 6 530,15 грн. (шість тисяч п’ятсот тридцять гривень 15 копійок), у зв’язку з чим загальна кількість товару, що підлягає поставці на початку 2020 року складає 120,109т на загальну суму 636 393,50грн. (шістсот тридцять шість тисяч триста дев’яносто три гривні 50 копійок), без ПДВ. Найменування, кількість та вартість товару, що підлягає поставці на початку 2020 року, зазначено у додатковій угоді. 2) Враховуючи, що строк дії Договору продовжувався на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, а також враховуючи те, що обсяг закупівлі товару зменшений відповідно до п.1 цієї додаткової угоди, викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: 2.1. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого повинна відповідати державним стандартам та нормам. Технічні, якісні на кількісні характеристики до предмета закупівлі викладено у додатковій угоді. 3) Викладено Додаток до Договору «Специфікація» у новій редакції. 4) З урахуванням вищенаведеного, загальна вартість Договору становить 3 851 238,71грн. (три мільйони вісімсот п’ятдесят одна тисяча двісті тридцять вісім гривень 71 копійка), у зв’язку з чим викласти перше речення пункту 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 3 851 238,71грн. (три мільйони вісімсот п’ятдесят одна тисяча двісті тридцять вісім гривень 71 копійка), без ПДВ* 5) Сторони домовились, що інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 6) Цю Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 7) Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору і діє з моменту підписання до закінчення строку дії Договору; кількість товару: 711.017 т. |
Номер договору про закупівлю: | №180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |