Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Приладдя для навчальних закладів( дидактичний матеріал для початкової школи)
Очікувана вартість
1 204 038,00 UAH
UA-2019-05-22-001502-a 8807820361bb4dba9a46225c1cdab008
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіруца Ірина Михайлівна

+380362267726 rivne-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Рівненського міськвиконкому
Код ЄДРПОУ: 25675242
Місцезнаходження: 33000, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Соборна, 30
Контактна особа: Кіруца Ірина Михайлівна
+380362267726
rivne-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 14:50
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 14:50
Початок аукціону: 10 червня 2019 13:13
Очікувана вартість: 1 204 038,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 комплекти
Приладдя для навчальних закладів( дидактичний матеріал для початкової школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 10:44
ТД дидактика зміни 31.05..doc
31 травня 2019 10:44
Зміни до дидактики.docx
22 травня 2019 14:46
ТД дидакт матеріал.doc
31 травня 2019 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 10:44
ТД дидактика зміни 31.05..doc
31 травня 2019 10:44
Зміни до дидактики.docx
22 травня 2019 14:46
ТД дидакт матеріал.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 22 травня 2019 16:46
Дата відповіді: 23 травня 2019 11:36
Доброго дня! Просимо вказати більш детально місця поставки для прорахунку затрат на доставку. Поставка буде проводитись по місту чи по області? Якщо по області, то в які заклади? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Місце поставки - навчальні заклади міста Рівного. Поставки буде здійснюватись у 32 навчальні заклади відповідно до кількості перших класів у закладі з розрахунку комплект на клас. Конкретні адреси навчальних закладів розміщені на сайті Управління освіти - http://www.rosvita.rv.ua
Технічні вимоги
Дата подання: 22 травня 2019 23:59
Дата відповіді: 23 травня 2019 11:45
Чи може учасник, запропонувати Танграм та Терези з безпечного пластику. Якісний пластик є безпечним матеріалом.
Відповідь: Танграм технічними вимогами не передбачено. Терези з набором важків повинні бути дерев"яними, пластикові не передбачені.
Уточнення по вимогах Додатку 2 п. 3
Дата подання: 23 травня 2019 13:56
Дата відповіді: 27 травня 2019 10:36
Доброго дня! В Додатку 2 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям" в п. 3 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" у п.п. 3.1. вказано, що має бути довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору за останніх два роки за формою таблиці. Виходячи з цього, в довідці має міститись інформація про наявність виконання одного аналогічного договору. А у п.п. 3.2. зазначено, що мають бути копії аналогічних договорів, тобто має бути не менше 2-х договорів. Просимо вас вказати яка кількість аналогічних договорів має бути в пропозиції учасника: 1 чи 2 і більше?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки в тендерній документації не зазначено конкретну кількість договорів, які необхідно надати в підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Учасник на власний розсуд зазначає кількість виконаних договорів протягом останніх двох років, але не менше одного.
Уточнення по вимогах Додатку 2 п. 4
Дата подання: 23 травня 2019 14:05
Дата відповіді: 27 травня 2019 10:47
Доброго дня! Відповідно додатку 2 п. 4 тендерної документації учасник має надати довідку в довільній формі з інформацією про підприємство. В пункті перелічено чртири основні відомості (п.п. а); б); в); та г)), які мають бути зазначені в довідці. Проте, в п.п. г) вказано, що має бути надана інформаційна довідка в довільній формі щодо не застосування до учасника санкцій відповідно до Закону України «Про санкції» та чинного законодавства України. Для правильності оформлення пропозиції учасника, просимо Вас зазначити чи всі підпункти в пункті 4 повинні бути оформлені однією довідкою чи п.п. г) має бути окремою довідкою і подаватися учасником окремо в складі тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На розсуд Учасника. Можна подавати разом, можна окремо. Не суттєво.
Уточнення по вимогах Додатку 2 "Кваліфікаційні критерії до учасників згідно з пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»"
Дата подання: 23 травня 2019 14:22
Дата відповіді: 27 травня 2019 10:49
Доброго дня! Учасник на виконання вимоги статті 17 Закону має надати інформацію, зазначену у таблиці. Прошу надати відповідь, вся зазначена інформація має бути подана учасником однією довідкою чи по кожному пункту окремо сформована довідка?
Відповідь: На розсуд Учасника. Можна подавати разом, можна окремо. Не суттєво.
Про усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 26 травня 2019 08:58
Дата відповіді: 28 травня 2019 10:44
Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Вимога тендерного комітету надати «лист наданий виробником дидактичного обладнання із зазначенням даних конкретної закупівлі» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. В даному випадку зазначена вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників торгів і, як наслідок, таке положення тендерної документації позбавляє можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не є виробниками товарів, що закуповуються, та/або їх представництвами або тих учасників, які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами, тим самим ставить можливих постачальників у нерівні умови і створює дискримінаційні умови закупівлі, що являється порушенням ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Надання листів авторизації від виробників товарів, які закуповуються не гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов’язань та належну якість товарів, оскільки ці фактори жодним чином не пов’язані між собою. Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути сертифікат якості, висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них. Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції. Зазначені вимоги обмежують коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі. Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати дискримінаційні умови та прибрати з тендерної документації вимогу про надання "авторизаційного листа наданого виробником дидактичного обладнання із зазначенням даних конкретної закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо надання авторизаційного листа від виробника встановлена Замовником для визначення спроможності Учасників поставити товар у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією та для гарантій відповідності товару, що є предметом закупівлі цих торгів, технічним вимогам Замовника.
Лист авторизації витребовується з метою уникнення поставки низькоякісного товару
Також листи підтверджують можливість Учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам, чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, відповідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Технічні вимоги
Дата подання: 30 травня 2019 11:59
Дата відповіді: 31 травня 2019 11:03
Доброго дня, скажіть будь ласка в склад Демонстраційного набору цифр і знаків на магнітах входять геометричні фігури та предмети цієї ж форми, вони мають бути надруковані і яких розмірів? Дякую за відповідь.
Відповідь: Ваше зауваження враховано, внесено зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД" 982 476,00
UAH з ПДВ
686 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 994 455,00
UAH з ПДВ
687 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧУПРИНА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА" 887 535,00
UAH з ПДВ
748 836,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 922 185,00
UAH з ПДВ
748 935,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 999 999,00
UAH з ПДВ
749 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА" 840 015,00
UAH з ПДВ
799 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" 965 250,00
UAH з ПДВ
965 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛОУС МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ 994 158,00
UAH з ПДВ
994 158,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ" 1 103 226,30
UAH з ПДВ
1 103 226,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бі-Про 1 161 765,00
UAH з ПДВ
1 161 765,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 1 201 190,00
UAH з ПДВ
1 201 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 10:30
ст.17.PDF
19 червня 2019 10:30
довідки.pdf
09 червня 2019 14:45
ТУ Початкова школа.pdf
09 червня 2019 14:45
Техпаспорт.pdf
09 червня 2019 14:45
Статут копія.pdf
09 червня 2019 14:45
Сан.Гіг.pdf
09 червня 2019 14:45
Паспорт Асєєв В. Ф..pdf
09 червня 2019 14:45
Наказ 6к-3.pdf
09 червня 2019 14:45
Наказ 6к-2.pdf
09 червня 2019 14:45
Наказ 6к-1.pdf
09 червня 2019 14:45
авториз Левенгук.pdf
09 червня 2019 14:45
частини ст.17.PDF
09 червня 2019 14:45
Тендерна пропозиція.PDF
09 червня 2019 14:45
Проект договору.PDF
09 червня 2019 14:45
Порівняльна таблиця.PDF
09 червня 2019 14:45
Лист-згода на ОПД.PDF
09 червня 2019 14:45
Інф.довідка санкції.PDF
09 червня 2019 14:45
Довідка про виробника.PDF
09 червня 2019 14:45
Гар.лист щодо доставки.PDF
09 червня 2019 14:45
Гар.лист про перемогу.PDF
09 червня 2019 14:45
Гар.лист про доставку.PDF

Публічні документи

07 червня 2019 13:14
Електронний підпис
07 червня 2019 13:13
Цінова пропозиція.pdf
07 червня 2019 13:13
ТУ Кабінети.PDF
07 червня 2019 13:13
Технічна специфікація.pdf
07 червня 2019 13:13
Статут.PDF
07 червня 2019 13:13
Стаття 17.pdf
07 червня 2019 13:13
Проект договору.pdf
07 червня 2019 13:13
Порівняльна таблиця.pdf
07 червня 2019 13:13
Паспорт код директора.pdf
07 червня 2019 13:13
Згода на обробку даних.pdf
07 червня 2019 13:13
Згода з умовами ТД.pdf
07 червня 2019 13:13
Довідка про санкції.pdf
07 червня 2019 13:13
Довідка МТБ.pdf
07 червня 2019 13:13
Гарантія новий товар.pdf
07 червня 2019 13:13
Гарантійний екологія.pdf
07 червня 2019 13:13
Гарантійний доставка.pdf
07 червня 2019 13:13
Гарантійний витрати.pdf
07 червня 2019 13:13
Відомості ЄДРПОУ.PDF
07 червня 2019 13:13
Відгук Лиманська МР.PDF
07 червня 2019 13:13
Витяг з Протоколу.pdf
07 червня 2019 13:13
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
07 червня 2019 13:13
Витяг ПДВ.pdf
07 червня 2019 13:12
Виписка з ЄДР.pdf
07 червня 2019 13:12
Авторизаційний.pdf

Публічні документи

08 червня 2019 14:14
Електронний підпис
08 червня 2019 14:05
10. Гарантійний строк.pdf
08 червня 2019 14:05
4. Проект договору.pdf
08 червня 2019 14:05
2. Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

09 червня 2019 12:54
Електронний підпис
09 червня 2019 12:52
Уставні з печатками.pdf
09 червня 2019 12:52
Лист згода.pdf
09 червня 2019 12:52
Лист-згода термін ТД.pdf
09 червня 2019 12:52
Довідка щодо довкілля.pdf
09 червня 2019 12:52
АНАЛОГІЧНІ_2.rar
09 червня 2019 12:52
АНАЛОГІЧНІ_1.rar

Публічні документи

08 червня 2019 14:49
Електронний підпис
08 червня 2019 14:47
Електронний підпис
08 червня 2019 14:46
Електронний підпис
08 червня 2019 13:06
Порівняльна таблиця.pdf
08 червня 2019 13:06
4. Витяг ЄДРПОУ (24.05.2019).pdf
08 червня 2019 13:06
1. СТАТУТ (05.11.2018) (1).pdf

Публічні документи

06 червня 2019 11:54
Електронний підпис
06 червня 2019 11:52
Авторизаційний.pdf
06 червня 2019 11:52
СЕС.pdf
06 червня 2019 11:52
Установчі Брунера.pdf
06 червня 2019 11:52
Аналогічні+лист.pdf
06 червня 2019 11:52
Довідки.pdf
06 червня 2019 11:52
Проект договору.pdf
06 червня 2019 11:52
Порівняльна таблиця.pdf
06 червня 2019 11:52
Технічна частина.pdf
06 червня 2019 11:52
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 18:23
Електронний підпис

Публічні документи

05 червня 2019 14:36
Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2019 14:36
Технічна специфікація.pdf
05 червня 2019 14:36
Стаття17.pdf
05 червня 2019 14:36
Проект договору.pdf
05 червня 2019 14:36
Паспорт код.PDF
05 червня 2019 14:36
Опис документів.PDF
05 червня 2019 14:36
Згода на обробку даних.pdf
05 червня 2019 14:36
Гарантія новий товар.pdf
05 червня 2019 14:36
Гарантія на доставку.pdf
05 червня 2019 14:36
Гарантійний екологія.pdf
05 червня 2019 14:36
Виписка.PDF

Публічні документи

08 червня 2019 20:25
Електронний підпис
08 червня 2019 20:12
9. Авторизаційні листи.pdf
08 червня 2019 20:12
8. Сертифікати.pdf
08 червня 2019 20:12
6. Стаття 16.pdf
08 червня 2019 20:12
5. iso кабінети.pdf
08 червня 2019 20:12
3. Cтаття 17.pdf
08 червня 2019 20:12
2. Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2019 20:12
1. Установчі документи.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 23:07
Право_пiдпису.pdf
07 червня 2019 23:07
Паспорт.pdf
07 червня 2019 23:07
Лист_згода_перс.данi_.pdf
07 червня 2019 23:07
Квалiф_критерii.pdf
07 червня 2019 23:07
Екологiя.pdf
07 червня 2019 23:07
Довiдка_ч1,_2_ст._17.pdf
07 червня 2019 23:07
Довiдка_санкцii.pdf
07 червня 2019 23:07
Витяг.pdf
07 червня 2019 23:07
iншi_вимоги.pdf
07 червня 2019 23:07
Iдент.код.pdf
07 червня 2019 23:07
eдрпоу.pdf
07 червня 2019 23:07
12_мiсяцiв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ФОП "ЧУПРИНА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА"

ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "Епіцентр К"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА"

ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛОУС МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ"

ТОВ Бі-Про

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД"
#31765799
Переможець 686 500,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 10:47

Документи

14 червня 2019 10:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД"
#31765799
686 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 10:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 14:10
Дог. учприлад 01.07.pdf укладений
02 липня 2019 14:08