Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Поточний середній ремонт мосту на км 50+589 автомобільної дороги Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів
Current average repair bridge on km 50+589 of motor road N-25 Horodyshch - Rivne - Starokostiantyniv
Очікувана вартість
18 009 000,00 UAH
UA-2019-05-22-001256-c 873ec487ceaa4e209d1f50695f8082f0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Оксана Миколаївна

380503752875 tender07@meta.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Вебсайт: http://rv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Контактна особа: Величко Оксана Миколаївна
380503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION
National ID: 25894919
Contact point: Velychko Oksana
380503752875
tender07@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 09:30
Початок аукціону: 08 липня 2019 12:51
Очікувана вартість: 18 009 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180 090,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 009,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 22 травня 2019 15:37
Enquiries until: 14 червня 2019 09:30
Complaints submission until: до 20 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 червня 2019 09:30

Information

Estimated total value: 18 009 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 18 009 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 180 090,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт мосту на км 50+589 автомобільної дороги Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів
Current average repair bridge on km 50+589 of motor road N-25 Horodyshch - Rivne - Starokostiantyniv
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт мосту на км 50+589 автомобільної дороги Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Пушкіна,19; відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair bridge on km 50+589 of motor road N-25 Horodyshch - Rivne - Starokostiantyniv
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником після підписання «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів перевіряє їх виконання та підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 90 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт з документальним підтвердженням досягнення якісних показників об’єкту та затвердження Замовником Акту прийняття робіт з поточного середнього ремонту. Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості річного обсягу робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 травня 2019 15:43
Електронний цифровий підпис
22 травня 2019 15:40
Оголошення торгів - англ.doc
22 травня 2019 15:39
Проект договору (додаток №5).doc
22 травня 2019 15:39
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо підтвердження аналогічного досвіду
Дата подання: 29 травня 2019 11:20
Дата відповіді: 31 травня 2019 13:32
У Додатку № 2 необхідно вказати попередній досвід виконання аналогічного договору на виконання робіт. У п. 1.3 Додатку № 2 міститься вимога надати копію(-ї) договору(-ів) із замовником(-ами); форм КБ-3, форм КБ-2в та листи-відгуки на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Чи допускається вказання досвіду субпідрядників і надання листів-відгуків щодо субпідрядників на підтвердження їхнього досвіду замість надання відповідної інформації щодо учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кваліфікаційні критерії (відповідно до с.16 Закону України «Про публічні закупівлі») встановлено для Учасника закупівлі. Таким чином, саме Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору, відповідно до п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2019
UA-2019-05-22-001256-c873ec487ceaa4e209d1f50695f8082f0
Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЄВРО ПЛЮС БУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 липня 2019 15:53
Протокол розгляду.pdf
02 липня 2019 15:56
sign.p7s

Публічні документи

21 червня 2019 13:00
Протокол №1.pdf
20 червня 2019 16:59
Протокол_НР.7Z
20 червня 2019 16:59
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
20 червня 2019 16:59
Лист_для_клieнтiв.7z
20 червня 2019 16:59
Гарантiя_12369-19.7z
20 червня 2019 16:59
Витяг_iз_Статуту.7z
20 червня 2019 16:59
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
20 червня 2019 16:59
Довідка.7z
20 червня 2019 16:59
Технічна специфікація.pdf
20 червня 2019 16:59
Статут.pdf
20 червня 2019 16:59
Стаття 17.pdf
20 червня 2019 16:59
Проект договору.pdf
20 червня 2019 16:59
Наказ, протокол.pdf
20 червня 2019 16:59
Лабораторія.pdf
20 червня 2019 16:59
КБ-3,КБ-2в_Часть2.pdf
20 червня 2019 16:59
КБ-3,КБ-2в_Часть1.pdf
20 червня 2019 16:59
Довідка щодо санкцій.pdf
20 червня 2019 16:59
Гарантійний лист.pdf
20 червня 2019 16:59
відгук.pdf
20 червня 2019 16:59
Виписка.pdf
20 червня 2019 16:59
Аналогічний договір.pdf

Документи

02 липня 2019 15:52
Протокол розгляду.pdf
02 липня 2019 15:54
sign.p7s

Публічні документи

12 липня 2019 11:57
Довідка з податкової
21 червня 2019 16:08
sign.p7s
21 червня 2019 16:08
sign.p7s
21 червня 2019 15:59
техн.rar
21 червня 2019 15:59
Ст17.rar
21 червня 2019 15:59
проект договору.rar
21 червня 2019 15:59
документи.rar
21 червня 2019 15:59
довідки.rar
21 червня 2019 15:59
гарантійний лист.rar
21 червня 2019 15:58
Nakaz_savchenko.zip
21 червня 2019 15:58
Licenzia.zip
21 червня 2019 15:58
Doverka_savchenko.zip
21 червня 2019 15:58
201836_ГР_385_180_090.00.zip
21 червня 2019 15:58
1 відомості.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРО ПЛЮС БУД" 17 650 000,00
UAH з ПДВ
17 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУД" 18 009 000,00
UAH з ПДВ
18 009 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 11:57
Довідка з податкової
21 червня 2019 16:08
sign.p7s
21 червня 2019 16:08
sign.p7s
21 червня 2019 15:59
техн.rar
21 червня 2019 15:59
Ст17.rar
21 червня 2019 15:59
проект договору.rar
21 червня 2019 15:59
документи.rar
21 червня 2019 15:59
довідки.rar
21 червня 2019 15:59
гарантійний лист.rar
21 червня 2019 15:58
Nakaz_savchenko.zip
21 червня 2019 15:58
Licenzia.zip
21 червня 2019 15:58
Doverka_savchenko.zip
21 червня 2019 15:58
201836_ГР_385_180_090.00.zip
21 червня 2019 15:58
1 відомості.rar

Публічні документи

21 червня 2019 13:00
Протокол №1.pdf
20 червня 2019 16:59
Протокол_НР.7Z
20 червня 2019 16:59
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
20 червня 2019 16:59
Лист_для_клieнтiв.7z
20 червня 2019 16:59
Гарантiя_12369-19.7z
20 червня 2019 16:59
Витяг_iз_Статуту.7z
20 червня 2019 16:59
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
20 червня 2019 16:59
Довідка.7z
20 червня 2019 16:59
Технічна специфікація.pdf
20 червня 2019 16:59
Статут.pdf
20 червня 2019 16:59
Стаття 17.pdf
20 червня 2019 16:59
Проект договору.pdf
20 червня 2019 16:59
Наказ, протокол.pdf
20 червня 2019 16:59
Лабораторія.pdf
20 червня 2019 16:59
КБ-3,КБ-2в_Часть2.pdf
20 червня 2019 16:59
КБ-3,КБ-2в_Часть1.pdf
20 червня 2019 16:59
Довідка щодо санкцій.pdf
20 червня 2019 16:59
Гарантійний лист.pdf
20 червня 2019 16:59
відгук.pdf
20 червня 2019 16:59
Виписка.pdf
20 червня 2019 16:59
Аналогічний договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРО ПЛЮС БУД"
#39903623
Переможець 17 650 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРО ПЛЮС БУД"
#39903623
17 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 липня 2019 11:57
Розрахунки.pdf укладений
26 липня 2019 11:53
Договір №15.pdf укладений
26 липня 2019 11:52
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 16:10
ДУ № 2 до Д № 15.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:09
sign.p7s зміни до договору
05 серпня 2019 16:05
Розрахунки до ДУ №1.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 16:04
ДУ №1 до Договору №15.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп. 5 п. 3.17. Договору у зв’язку з узгодженою зміною ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), Сторони дійшли згоди п.3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 14 627 239, 00 грн. (чотирнадцять мільйонів шістсот двадцять сім тисяч двісті тридцять дев’ять гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 2 437 873, 17 грн. (два мільйони чотириста тридцять сім тисяч вісімсот сімдесят три гривні, 17 копійок) за рахунок коштів державного, місцевого та інших бюджетів». 2. У зв’язку із зміною ціни Договору, відповідно до п. 9.3. Договору, Сторони дійшли згоди додатки Договірна ціна (Додаток № 2), Графік надання послуг (Додаток № 3) до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пп. 4 п. 3.17. Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п.5.1. та п. 10.1. Договору в наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг: 26.07.2019. – 30.06.2020р.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 30.06.2020 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 13 969 940,75
UAH (в тому числі ПДВ 2 328 323,45 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку