Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
133 788,80 UAH
UA-2019-05-22-001171-a f1bc733da24249df90d869d15a214c94
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Ірена Зігмундівна

(044) 461-24-12 kozak-iz@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Науково-виробничий центр технічної діагностики "Техдіагаз" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 24746520
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, вул. Волинська, буд. 56
Контактна особа: Козак Ірена Зігмундівна
(044) 461-24-12
kozak-iz@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 15:29
Очікувана вартість: 133 788,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 337,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000391-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне». Джерело фінансування закупівлі - кошти Товариства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1531 шт
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не раніше 35-ти та не пізніше 45-ти календарних днів з дати поставки товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:48
тд 19-059 додаток 5-в екологічний питальник.doc
22 травня 2019 13:39
тд 19-060 додаток 5-в екологічний питальник.doc
23 травня 2019 15:48
тд 19-059 додаток 5-б опитувальник контрагента ФО.xlsx
22 травня 2019 13:39
тд 19-060 додаток 5-б опитувальник контрагента ФО.xlsx
23 травня 2019 15:48
тд 19-059 додаток 5-а опитувальник контрагента-ЮО.xlsx
22 травня 2019 13:39
тд 19-060 додаток 5-а опитувальник контрагента-ЮО.xlsx
23 травня 2019 15:48
тд 19-059 додаток 4 проект договору.docx
22 травня 2019 13:39
тд 19-060 додаток 4 проект договору.docx
23 травня 2019 15:48
тд 19-059 додаток 3 вимоги до Переможця.docx
22 травня 2019 13:39
тд 19-060 додаток 3 вимоги до Переможця.docx
23 травня 2019 15:48
тд 19-059 додаток 2 кваліфікаційні вимоги.docx
22 травня 2019 13:39
тд 19-060 додаток 2 кваліфікаційні вимоги.docx
23 травня 2019 15:48
тд 19-059 додаток 1 технічні вимоги.docx
22 травня 2019 13:39
тд 19-060 додаток 1 технічні вимоги.docx
23 травня 2019 15:48
тд 19-059 офісне приладдя.docx
22 травня 2019 13:39
тд 19-060 електр прилад.docx
23 травня 2019 15:48
19-059 технічний збій зЦБД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 20:26
Дата відповіді: 23 травня 2019 15:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Починаючи з моменту оприлюднення оголошення до закінчення строку подання пропозицій, будь-який користувач системи, зареєстрований як учасник, може подати свою тендерну пропозицію для участі в цих торгах.
Згідно вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону № 922, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Замовник самостійно визначає технічні та якісні характеристики предмету закупівлі виходячи зі своїх потреб та специфіки предмета закупівлі.
Якщо товар повністю відповідає технічним і якісним характеристикам, то він буде розглядатись Замовником.
Однією із складових підготовки замовником тендерної документації (на виконання пункту 9 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі») є опис переліку критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, який викладений в п. 1 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» файлу «тд 19-059 офісне приладдя» тендерної документації замовника. Так як в даній процедурі «Критерієм оцінки є ціна (в грн. без ПДВ)», то замовником зазначається очікувана вартість предмета закупівлі у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000391-b як «з ПДВ», так і «без ПДВ» для прийняття участі у торгах відповідно до умов тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-001171-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 травня 2019 16:55
Дискримінаційний параметр
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-05-22-001171-a на закупівлю ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30190000-7, де Замовником виступає Філія «Науково-виробничий центр технічної діагностики Техдіагаз» АТ «Укртрансгаз», нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного А3 та А4 були встановлені для конкретної марки паперу.
Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник офісного паперу А3 та: Товщина паперу 104+3 mkm ISO 534. Надати аналог згідно встановлених параметрів разом з іншими показниками– неможливо.
Просимо Вас зробити корегування параметру до Паперу офісного А3 та А4, а саме показник паперу: Товщина паперу min 100 mkm ISO 534 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2019 17:34
Згідно вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону № 922, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Замовник самостійно визначає технічні та якісні характеристики предмету закупівлі виходячи зі своїх потреб та специфіки предмета закупівлі. Якщо товар повністю відповідає технічним і якісним характеристикам, то він буде розглядатись Замовником.
Встановлені технічні вимоги до паперу офісного А3 та А4 мають певні допуски ±, які відповідають фактичним вимогам до якості паперу і не є дискримінаційними.
Замовник заперечує щодо твердження про дискримінаційні вимоги щодо технічної характеристики по товару, що в подальшому обмежить коло потенційних Учасників торгів по причині наявності товару за технічними вимогами Замовника про що свідчать сертифікати якості від різних виробників на папір формату А-4 та А-3, що розміщені в мережі Інтернет. (Службова записка №3401СЛ-19-1673 від 28.05.19р. Начальника відділу експл. будівель К.В. Захарчука)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" 132 412,00
UAH
132 412,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 133 720,00
UAH
133 720,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 16:09
Цінова.pdf
14 червня 2019 17:23
file (1) (1).pdf
14 червня 2019 17:23
Dovidka_19158598550570260652.pdf
05 червня 2019 21:47
Сертифікат якості.pdf
05 червня 2019 21:47
XEROX Premier-80 от 11.12.2018.doc
05 червня 2019 21:47
MAESTRO® standard+.PDF
05 червня 2019 21:47
Видаткові накладні.PDF
05 червня 2019 21:47
Лист відгук.pdf
05 червня 2019 21:47
Договір 580.pdf
05 червня 2019 21:47
ТОВ Статут.pdf
05 червня 2019 21:47
Виписка НДС.PDF
05 червня 2019 21:47
Виписка ЄДРПОУ нова.pdf
05 червня 2019 21:47
опитувальник.pdf
05 червня 2019 21:47
Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 11:41
Електронний підпис
06 червня 2019 11:40
Опитувальник.pdf
06 червня 2019 11:40
Справка ст.50.pdf
06 червня 2019 11:40
Мат-тех база.pdf
06 червня 2019 11:40
Захист довкилля 2.pdf
06 червня 2019 11:40
Довідка про санкції 2.1.pdf
06 червня 2019 11:40
Банкрут.pdf
06 червня 2019 11:40
Довідка з банку-2 30.05 (о).pdf
06 червня 2019 11:40
Довідка з банку 30.05 (о).pdf
06 червня 2019 11:40
Відомості учасника.pdf
06 червня 2019 11:40
Відомості з ЄДРПОУ(о).pdf
06 червня 2019 11:40
Витяг з реєстру ПДВ(о).pdf
06 червня 2019 11:40
Витяг ЄДР (к).pdf
06 червня 2019 11:40
Баланс та звіт 2018р (к).pdf
06 червня 2019 11:40
Cтатут (к).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
#41219179
Рішення скасоване 132 412,00
UAH
25 червня 2019 14:28
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
#41219179
Відхилено 132 412,00
UAH
25 червня 2019 14:29
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
Відхилено 133 720,00
UAH
03 липня 2019 12:46

Інформація про відміну

Дата відміни
03 липня 2019 12:46
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі