Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 - 44420000-0 - Будівельні товари (Матеріали для проведення ремонтних робіт у парках, скверах, міської лазні, складу спецодягу)
Очікувана вартість
12 368,09 UAH
UA-2019-05-22-001134-a 06e11b6c641b4a308c5aeaa754a3fab4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сухорукова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Оксана Сухорукова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 13:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 13:35
Очікувана вартість: 12 368,09 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 метр
Кутик 40х40х3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
60 метр
Труба профільна 20х20х2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
60 метр
Труба профільна 40х40х2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
60 метр
Труба профільна 40х20х2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "КАСКАД" 11 901,00
UAH
11 901,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 11:38
Сертифікати.PDF
30 травня 2019 11:38
Пропозиція.PDF
30 травня 2019 11:38
Порівняльна таблиця.PDF
30 травня 2019 11:38
Лист погодження.PDF
30 травня 2019 11:38
Згода на обробку.PDF
30 травня 2019 11:38
Захист довкілля.PDF
30 травня 2019 11:38
Витяг з ЕДР 15,01.PDF
30 травня 2019 11:38
Статистика 21.10.16.PDF
30 травня 2019 11:38
Новый Устав.PDF
30 травня 2019 11:38
Довідка про учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА "КАСКАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА "КАСКАД"
#13511529
Переможець 11 901,00
UAH
03 червня 2019 08:48

Документи

03 червня 2019 08:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "КАСКАД"
#13511529
11 901,00
UAH
Документи

Документи

03 червня 2019 08:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 09:58
Додаткава угода № 1 від 10.06.2019р. до дог. 393.pdf зміни до договору
18 липня 2019 09:57
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 17:30
Договір №393 від 10.06.19.pdf укладений
10 червня 2019 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Специфікації
Номер договору про закупівлю: 393
Договір:
Номер додаткової угоди: 393
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML