Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №9)
Очікувана вартість
283 725,30 UAH
UA-2019-05-22-001094-a 06c314e583104a8f9bf53a32c601af71
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ксенія Борисівна Ковальова

zrs.kovaleva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 22144952
Місцезнаходження: 69000, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Добролюбова, 23А, Запорожье, Запорожская область, Украина
Контактна особа: Ксенія Борисівна Ковальова
zrs.kovaleva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 15:44
Початок аукціону: 07 червня 2019 15:44
Очікувана вартість: 283 725,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 418,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №9)

Код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №9)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 13:16
Електронний підпис
22 травня 2019 13:15
ТД 7731 участок №9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-10-000009 ● ea4a4abd966d413891292a183c6b03ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2019 12:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

10.07.2019 № 92

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель, які проводяться Комунальним підприємством "Запоріжремсервіс" Запорізької міської ради, відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 10.07.2019 № 92


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу


UA-2019-05-22-001094-a, ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №9))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідності до наказу від 10.07.2019р. №92 «Про початок моніторингу закупівель» органом державного фінансового контролю виявлено ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель щодо закупівлі код ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (покіс трави на дільниці №9) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-22-001094-a), а саме дослідженням тендерної пропозиції (далі – ТП) ФОП Садовий О.Є.) встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника торгів: 1.Додатком 2 до тендерної документації (далі ТД) на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявності обладнання та матеріально-технічної бази передбачено подання в складі ТП Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначаються майно та транспортні засоби, які необхідні для надання послуг та на підтвердження права власності учасники повинні надати документи, що підтверджують таке право. На виконання вказаної вимоги Замовника торгів в складі ТП ФОП Садовий О.Є. надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.06.2019 № 03/20 (файл: Пропозиція (9).pdf) де вказано лише на наявності у власності учасника мотокос в кількості 3-х одиниць. Проте, учасником торгів в складі ТП не надано документів які підтверджують право власності на вказані мотокоси, що не відповідає вимогам Додатку 2 до ТД. Однак, не погоджуючись з вищезазначеним висновком органу державного фінансового контролю, зазначаємо, що у складі ТП ФОП Садовий О.Є. додано інвентаризаційний опис від 03.06.2019р. за № 03/38 (аркуш №29 пропозиції), що є підтвердженням наявності у власності учасника мотокос у кількості 3 шт. 2. Частиною 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено, що переможець торгів після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає (завантажує в Систему) Замовнику розрахунок остаточної цінової пропозиції за результатами проведеного аукціону протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону (тобто на наступний робочий день до 24:00 год. за київським часом). Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 12.06.2019, проте розрахунок остаточної цінової пропозиції за результатами проведеного аукціону учасником - переможцем ФОП Садовий О.Є. завантажено в систему не було, що не відповідає вимогам частини 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Крім того, частиною 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено, що не надання розрахунку остаточної цінової пропозиції сформованого у відповідності до вимог Додатку 1 цієї тендерної документації Переможцем у строк, що не перевищує 1 (один) робочий день з дня проведення аукціону з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, буде розцінено як відмова Переможця від укладення договору про закупівлю, що спричиняє наслідки, передбачені частиною 3 статті 32 Закону, а саме: у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, замовник відхиляє тендерну пропозицію. Не погоджуючись з вищезазначеним висновком органу державного фінансового контролю, зазначаємо, що відхилення пропозиції через ненадання певного переліку документів, які замовник передбачив для надання учасниками уже після завершення етапу аукціону та враховуючи те, що цінова пропозиція учасника не змінювалась в ході аукціону, не відповідає вимогам чинного законодавства та порушує права та законні інтереси учасника-переможця закупівлі. Також, враховуючи, що станом на день початку моніторингу закупівлі договір про закупівлю послуги з озеленення територій та зелених насаджень (покіс трави на дільниці №9) № 734 від 26.06.2019р. укладено і ФОП Садовий О.Є. фактично надаються послуги шляхом застосування мотокос, зазначених у інвентаризаційному описі, вважати не надання розрахунку остаточної цінової пропозиції сформованого у відповідності до вимог Додатку 1 тендерної документації Переможцем у строк, що не перевищує 1 (один) робочий день з дня проведення аукціону з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, та з огляду на те, що ціна пропозиції не змінювалась, не можна розцінювати як відмову Переможця від укладення договору про закупівлю, що спричиняє наслідки, передбачені частиною 3 статті 32 Закону «Про публічні закупівлі». Дана позиція також підтверджується інформацією, розміщеною на сайті «ТЕНДЕР-ЕКСПЕРТ» https://e-tender.ua/news/vidhiliti-chi-ne-vidhiliti-os-v-chomu-pitannya-122 засновником, директором ПП «Центр публічних закупівель». Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону. В свою чергу, згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну. Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. Дана позиція також підтверджується інформацією, розміщеною на офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України http://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=4726b7bc- відповідь на запит 101/2017 Запит від ф/о (консультації Дозавантаження приведених до аукціону пропозицій) Директор С.В.Ращепкін

2019-07-19 14:55:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП САДОВИЙ О.Є. 235 017,01
UAH з ПДВ
235 017,01
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬЄВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА 283 725,30
UAH з ПДВ
283 725,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 15:51
Електронний підпис
13 червня 2019 15:51
справка о не судимоси.pdf
13 червня 2019 15:51
справка налоговая.pdf
06 червня 2019 15:38
Електронний підпис
04 червня 2019 12:52
Електронний підпис
04 червня 2019 12:51
Пропозиція (9).pdf

Публічні документи

04 червня 2019 14:33
Електронний підпис
04 червня 2019 13:00
Електронний підпис
04 червня 2019 13:00
Тендерна пропозиція (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САДОВИЙ О.Є.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬЄВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП САДОВИЙ О.Є.
#2911407557
Переможець 235 017,01
UAH з ПДВ
12 червня 2019 14:44

Документи

12 червня 2019 14:44
Електронний підпис
12 червня 2019 14:44
Пр-л №267 (покос уч.9).pdf
07 червня 2019 16:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП САДОВИЙ О.Є.
#2911407557
235 017,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 14:44
Електронний підпис
12 червня 2019 14:44
Пр-л №267 (покос уч.9).pdf
07 червня 2019 16:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 11:13
Договор 734 (уч.9).pdf укладений
26 червня 2019 11:13
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2020 13:16
ДУ на продовження (сума) - покос 9.pdf зміни до договору
09 січня 2020 13:16
ДУ на продовження (сума) - покос 9.pdf зміни до договору
09 січня 2020 13:15
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 13:47
ДУ на продовження (дата) - покос 9.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому 2019 році.
Номер договору про закупівлю: 734
Договір:
Номер додаткової угоди: 734
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, а саме 282020,41 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 734
Договір:
Номер додаткової угоди: 734
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML