Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Принтери)
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2019-05-22-001084-c d0050148f7e14326a34c1d0c935f19a1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободянюк Галина

+380973182948 sloboda@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 38782790
Вебсайт: http://vmr.gov.ua
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Соборна, 50
Контактна особа: Слободянюк Галина
+380973182948
sloboda@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 18:00
Очікувана вартість: 49 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Принтер Canon i-SENSYS LBP6030
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 червня 2019  —  05 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 15:00
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 20:08
Дата відповіді: 23 травня 2019 17:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З метою прозорості закупівлі товарів за бюджетні кошти та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказів ДП «ПРОЗОРО» №10 від 19.03.2019р. та №11 від 20.03.2019р. Департаментом соціальної політики Вінницької міської ради було оголошено закупівлю за предметом: код ДК 021:2015 - 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Принтери) через електронний майданчик «SmartTender» (оголошення UA-2019-05-22-001084-с).
Повідомляємо, що подати пропозицію може будь-який учасник зареєстрований у системі за допомогою авторизованого електронного майданчика. Пропозиція повинна відповідати вимогам замовника зазначеним в оголошенні. Замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу цінову пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі.
Запитання
Дата подання: 23 травня 2019 09:46
Дата відповіді: 23 травня 2019 17:25
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону. https://my.zakupki.prom.ua/remote/dispatcher/state_purchase_view/11675199?utm_campaign=state_purchases_on_publication_subscription&utm_source=trigger&utm_medium=email
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019р. передбачено, що учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників визначеного замовником.
Також, повідомляємо Вас про те, що Департамент соціальної політики Вінницької міської ради має намір, через проведення тендерних процедур здійснити закупівлю конкретної моделі вказаної в документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА 39 330,00
UAH з ПДВ
39 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 11:10
Електронний підпис
29 травня 2019 11:09
Довідка право підпису.pdf
29 травня 2019 11:09
ІПН.pdf
29 травня 2019 11:09
Виписка.pdf
29 травня 2019 11:09
Тех.хар-ки.pdf
29 травня 2019 11:09
Цінова пропозиція.pdf
29 травня 2019 11:09
Паспорт.pdf
29 травня 2019 11:09
6030.pdf
29 травня 2019 11:09
Витяг.pdf
29 травня 2019 11:09
Canon завірений 2.pdf
29 травня 2019 11:09
Canon завірений 1.pdf
29 травня 2019 11:09
Копія LBP 6030.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА
#3121918647
Переможець 39 330,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 14:55

Документи

31 травня 2019 14:55
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА
#3121918647
39 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2019 14:55
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
26 червня 2019 12:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 39 330,00
UAH