Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (зовнішній жорсткий диск).
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2019-05-22-001076-a b5a9cb7b848e4f26987a90c1ddd2cff2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Галина Горова

+380562397629 tenderdokol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 26508184
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Галина Горова
+380562397629
tenderdokol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 31 травня 2019 12:29
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ДК 021-2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (зовнішній жорсткий диск).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Площа Соборна,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2019  —  21 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 20:27
Дата відповіді: 23 травня 2019 08:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. 1.В пункті 3.2. Документації після таблиці з вимогами до предмету закупівлі є посилання на можливість надання еквівалентів та вимоги до них, саме: * або еквівалент, не гірший по якісним показникам за вказану модель. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" 3 900,00
UAH з ПДВ
3 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 3 804,00
UAH з ПДВ
3 609,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 3 780,00
UAH з ПДВ
3 648,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Галімов Т.О. 3 950,00
UAH з ПДВ
3 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 4 000,00
UAH з ПДВ
4 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

29 травня 2019 10:44
Витяг з реэстру.jpg
29 травня 2019 10:44
Доки ЧП Шульц.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Галімов Т.О.

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#3358711471
Переможець 3 450,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 15:23

Документи

04 червня 2019 15:23
ФОП Гнєдой.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#3358711471
3 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 15:23
ФОП Гнєдой.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор Гнєдой.pdf укладений
10 червня 2019 10:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 450,00
UAH