Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2019-05-22-001052-a ec6243e2f47e496a98a80f984b07e4ba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Заєць

+380562473252 medlicej@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЛІЦЕЙ - ІНТЕРНАТ "ДНІПРО"
Код ЄДРПОУ: 21929668
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, ул. Севастопольская 17 корп. 4 ДЗ ДМА
Контактна особа: Ігор Заєць
+380562473252
medlicej@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 16:00
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Подовження сервісу технічної підтримки автоматизованої інформаційної системи обліку для бюджетних установ програмного продукту UA - Бюджет на 4 користувача на 7 місяців (червень – грудень 2019р.).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 місяць
Подовження сервісу технічної підтримки автоматизованої інформаційної системи обліку для бюджетних установ програмного продукту UA - Бюджет на 4 користувача на 7 місяців (червень – грудень 2019р.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Севастопольська, 17, корп.4 ДЗ "ДМА"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником, щомісячно, після підписання Акту виконаних послуг та отримання фінансування. Розрахунки здійснюються в національній валюті України шляхом прямого переводу грошей на розрахунковий рахунок Учасника з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з моменту отримання послуг та підписання акту виконаних послуг, а у випадку затримки бюджетного фінансування – протягом 7 робочих днів з моменту отримання коштів відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 13:03
Бланк ціновой пропозиції (дод.2).doc
22 травня 2019 13:03
Проект договору.docx
22 травня 2019 13:03
Оголошення UA-Бюджет.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прошу уточнити інформацію
Дата подання: 23 травня 2019 11:02
Дата відповіді: 23 травня 2019 11:05
Добрий день! Перепрошую у Вас тендер точно по сервісу техпідтримки UA-Бюджет на 7-м місяців і, щодо 4-х робочих місць, вартістю 6 000,00 грн? Все вірно, по кількості місяців, користувачів і назви програми?
Відповідь: Так все вірно
Щодо ціни
Дата подання: 23 травня 2019 11:14
Дата відповіді: 23 травня 2019 11:17
Вартість 6 000,00 грн це в місяць, чи за весь період (7-м місяців)?
Відповідь: 6000,00грн. - сума закупівлі за весь період (7 місяців)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЦЕНТР МАЯК СОФТ" 6 000,00
UAH з ПДВ
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 14:48
Проект договору _2_.pdf
31 травня 2019 14:48
цінова пропозиція.pdf
30 травня 2019 13:22
IMG_20190104_095731 (1) (1).jpg
30 травня 2019 13:17
Відомості _1_ _2_.pdf
29 травня 2019 16:06
Вытяг ЕН.jpg
29 травня 2019 16:06
выписка.PDF
29 травня 2019 16:06
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЦЕНТР МАЯК СОФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЦЕНТР МАЯК СОФТ"
#42606765
Переможець 6 000,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 09:50

Документи

03 червня 2019 09:50
Електронний підпис
03 червня 2019 09:49
protokol.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЦЕНТР МАЯК СОФТ"
#42606765
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 09:50
Електронний підпис
03 червня 2019 09:49
protokol.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 14:15
Договір Техноцентр Маяк Софт.pdf укладений
11 червня 2019 14:14