Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ БУДІВЛІ КНП «ЦПМСД №3» ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА. ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ.ОЛЬЖИЧА,16
Очікувана вартість
6 246 211,20 UAH
UA-2019-05-22-000983-c b771c69f6f60484cb117d862eaf4b33f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лозко Інна Миколаївна

380444569404 shevchpol3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Шевченківського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 38945945
Вебсайт: http://shev.gov.ua
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, Ризька,1
Контактна особа: Лозко Інна Миколаївна
380444569404
shevchpol3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 14:52
Очікувана вартість: 6 246 211,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,32%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ БУДІВЛІ КНП «ЦПМСД №3» ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА. ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ.ОЛЬЖИЧА,16
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ БУДІВЛІ КНП «ЦПМСД №3» ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА. ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ.ОЛЬЖИЧА,16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04086, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ольжича,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 12:44
Протоко_зміни до ТД_Ольжича 16.pdf
28 травня 2019 12:43
Нова редакція додатки до ТД.pdf
22 травня 2019 14:45
ТД _кап.ремонт_Ольжича,16.pdf
28 травня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 12:44
Протоко_зміни до ТД_Ольжича 16.pdf
28 травня 2019 12:43
Нова редакція додатки до ТД.pdf
22 травня 2019 14:45
Додатки до ТД.pdf
22 травня 2019 14:45
ТД _кап.ремонт_Ольжича,16.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Укоадання Договору з експертною організацією
Дата подання: 27 травня 2019 11:27
Дата відповіді: 27 травня 2019 12:42
Доброго дня, в документації зазначено, що учасник повинен надати копію укладеного Договору з експертною організацією на проведення експертизи щодо відповідності фактично виконаних обсягів робіт проектно-кошторисної документації та вартості виконаних робіт по об'єкту про проведення експертизи у термін до 1-го місяця після закінчення виконання робіт по даному тендеру та отримати позитивний висновок експертизи. При всій повазі до Замовника, хочемо запитати - як можна укласти Договір з організацією на майбутні роботи, якщо Договору між Учасником та Замовником ще немає, тим більше, що документи в експертизу можна надати лише за підписом Замовника робіт (зведений кошторисний розрахунок з затвердженою вартістю робіт, акти виконаних робіт затверджених замовником...), тобто безпосередньо за підписом керівництва Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Шевченківського району міста Києва. Звичайно копію такого типу Договорів з експертною організацією можна надати, але як варіант на інші об'єкти, роботи на яких виконував Учасник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, проведення експертних досліджень дає змогу детально та неупереджено здійснювати контроль якості використання бюджетних коштів. А у зв’язку зі збільшенням випадків відкриття кримінальних справ по об’єктам на яких здійснюються будівельні роботи з залученням бюджетних коштів є необхідність у обов’язковому проведенні будівельно-технічних досліджень.
Законодавством у Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень чітко визначено перелік вирішуваних питань, а саме:
Чи відповідає розроблена проектно-кошторисна документація вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва (ДБН, СНиП тощо)? Якщо не відповідає, то в чому полягають невідповідності?
Чи відповідають виконані роботи проектній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва? Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
Який перелік та об’єми фактично виконаних будівельних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції)?
Яка вартість фактично виконаних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції) об’єктів?
Чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції) об’єктів обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною або первинною звітною документацією з будівництва?
З метою запобігання привласнення коштів та нецільового їх використання,що є кримінальним злочином, замовник вимагає після виконання робіт провести експертизу і отримати висновок з питання:
Чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції) об’єктів обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною або первинною звітною документацією з будівництва?
Таким чином подання учасником тендеру укладеного договору з експертною організацією про проведення експертизи, щодо відповідності виконаних обсягів робіт проектно-кошторисної документації та вартості виконаних робіт по об’єкту дає впевненість та розуміння того, що окрім використання бюджетних коштів з виконання робіт по об’єкту обов’язково відбудеться кваліфіковане, неупереджене, здійснене сертифікованим державою фахівцем підтвердження цільового використання таких бюджетних коштів.
Відповідно до п.10 Додатку 4 Тендерної документації укладений договір , щодо проведення експертизи, має бути виключно стосовно даного тендеру (тобто, в предметі договору має бути вказаний об'єкт даного тендеру). Звертаємо Вашу увагу, що проведення експертизи щодо відповідності фактично виконаних обсягів робіт проектно-кошторисної документації та вартості виконаних робіт по об'єкту, має бути здійснене за кошти Підрядника.
Укладання договору з експертною організацією
Дата подання: 27 травня 2019 13:25
Дата відповіді: 28 травня 2019 11:51
Повністю погоджуємося з Замовником стосовно доводів для чого необхідна дана експертиза! НЕЗРОЗУМІЛИМ є факт того, що договір з експертизою стосовно фактично виконаних робіт повинен укладатися ДО УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ З ВИКОНАННЯ РОБІТ. Якщо взяти Договір з експертизою учасника, який виграв тендер, з такими ж вимогами, та проаналізувати даний договір, то маємо нереальну ситуацію - Договір укладається до виконання робіт!!! - в даному договорі зазначено, що Замовник (Учасник) до моменту початку виконання експертизи надає Виконавцю (тобто Експертизі) всі необхідні для проведення експертної оцінки матеріали в паперовому та в електронному виді, та протягом 20 днів виконує експертизу, а роботи не тільки ще не виконувалися, але ж не факт що даний учасник виграв би тендер! Звертаємося до Замовника - придумайте інші умови - реальні та чесні, а не притягнуті за вуха під одного учасника. Адже, ми всі розуміємо, що дана вимога суперечить не тільки логіці, а й нашому законодавству. Окрім того, ваша документація містить ще декілька порушень норм чинного законодавства України. Просимо переглянути вашу документацію, в іншому випадку будемо вимушені звернути увагу Антимонопольного комітету на ваші протизаконні дії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в п.10 Додатку №4 Тендерної документації, зазначено, що Підрядник має протягом 1-го місяця після закінчення виконання робіт по даному тендеру провести експертизу щодо відповідності фактично виконаних обсягів робіт проектно-кошторисної документації та вартості виконаних робіт по об’єкту.
Під час підготовки тендерної пропозиції Учасник готує кошторисну документацію, яку і може надати експертній компанії для укладення договору. Сума договору між Учасником та експертною компанією буде орієнтовною. Учасник буде сплачувати організації, що проводить експертизу щодо відповідності фактично виконаних обсягів робіт проектно-кошторисної документації та вартості виконаних робіт по об’єкту, по факту виконаних робіт або вже перед проходженням експертизи, але після закінчення капітального ремонту приміщень. В період підготовки тендерної пропозиції та укладення договору з експертною організацією Учасник не несе додаткових матеріальних витрат.
Укладання договору з експертною організацією
Дата подання: 28 травня 2019 12:43
Дата відповіді: 28 травня 2019 15:47
Доброго дня, відповідь Замовника стосується експертизи кошторисної документації, коли на експертизу подається затверджений Замовником дефектний акт та зведений кошторисний розрахунок (станом на визначену дату та за підписом уповноваженої особи Замовника), (таких документів в будь-кому разі немає жодний учасник). В свою чергу в тендерній документації Замовника чітко зазначено - подання укладеного договору з експертною організацією про проведення експертизи щодо відповідності виконаних обсягів робіт проектно-кошторисної документації та вартості виконаних робіт по об’єкту! В даному випадку проводиться експертна оцінка (так нам пояснили в УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗІ), для укладання Договору з такого виду експертизи, а саме - актів виконаних робіт - перелік документів для цього чітко зазначений, серед них подаються і самі акти, затверджені Замовником. Пропонуємо, як варіант, Замовнику врахувати дану вимогу у вигляді гарантійного листа від Учасника, який зобов'язується укласти договір на проведення експертизи щодо відповідності фактично виконаних обсягів робіт проектно-кошторисній документації та вартості виконаних робіт по об'єкту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, ви можете укласти попередній договір з експертною організацією, повідомивши, що акти виконаних робіт та кошторисна документація буде надана після проведення капітального ремонту, а орієнтовний термін проведення експертизи грудень 2019 року-січень 2020 рр. У нашого підприємства, як Замовника – вимога надати гарантійний лист від Учасника, який зобов'язується укласти договір на проведення експертизи щодо відповідності фактично виконаних обсягів робіт проектно-кошторисній документації та вартості виконаних робіт по об'єкту, викликає великі сумніви. Так як, за виконані роботи, ми як Замовник – маємо заплатити до 31.12.2019 р., Проведення цієї експертизи передбачено за рахунок Підрядника. Підрядник може бути недобросовісним та не виконати обіцянку по гарантійному листу на проведення експертизи адже кошти за виконаний капітальний ремонт він вже отримає).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМБУДСЕРВІС-5" ЛТД" 6 198 608,40
UAH з ПДВ
6 017 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМТ-БУД" 6 218 041,00
UAH з ПДВ
6 018 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " ФРІМОНТ ГРУП " 6 241 500,00
UAH з ПДВ
6 241 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 18:18
Електронний підпис
11 червня 2019 15:16
Кошторисна частина.pdf
11 червня 2019 15:16
245.imd
06 червня 2019 17:43
Електронний підпис
06 червня 2019 17:40
50 цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 17:40
44 відомості ЄДРПОУ.pdf
06 червня 2019 17:40
40 довідка довкілля.pdf
06 червня 2019 17:40
36 кошторис.rar
06 червня 2019 17:40
35 згода якісні.pdf
06 червня 2019 17:40
32 довідка бухгалтер.pdf
06 червня 2019 17:40
31 Паспорт Кіяниця Ю.П..pdf
06 червня 2019 17:40
30 Наказ на директора.pdf
06 червня 2019 17:40
29 Протокол.pdf
06 червня 2019 17:40
28 згода технічні.pdf
06 червня 2019 17:40
27 проект договору.pdf
06 червня 2019 17:40
26 Статут.pdf
06 червня 2019 17:40
25 договір експертиза.pdf
06 червня 2019 17:40
23 згода без авансу.pdf
06 червня 2019 17:40
20 Витяг ПДВ.pdf
06 червня 2019 17:40
19 витяг реєстр.pdf
06 червня 2019 17:40
18 згода персональні.pdf
06 червня 2019 17:40
17 довідка субпідряд.pdf
06 червня 2019 17:40
16 довідка ст17.pdf
06 червня 2019 17:40
8 довідка працівники.pdf
06 червня 2019 17:40
7 техпаспорти.pdf
06 червня 2019 17:40
5 довідка МТБ.pdf
06 червня 2019 17:40
4 згода внесення змін.pdf
06 червня 2019 17:40
2 гарантійний витрати.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 15:43
Електронний підпис
07 червня 2019 15:42
Статутни док.rar
07 червня 2019 15:42
Прект договору.rar
07 червня 2019 15:42
Паспорт директора.rar
07 червня 2019 15:42
Кадри Мат база.rar
07 червня 2019 15:42
Інше.rar
07 червня 2019 15:42
Додатки до дог.rar
07 червня 2019 15:42
Довідка додаток3.rar
07 червня 2019 15:41
Аналог договори.rar

Публічні документи

06 червня 2019 10:44
фримонт.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМБУДСЕРВІС-5" ЛТД"

ТОВ "АМТ-БУД"

ТОВ " ФРІМОНТ ГРУП "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕМБУДСЕРВІС-5" ЛТД"
#23497351
Відхилено 6 017 000,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 16:19
ТОВ "АМТ-БУД"
#39369552
Відхилено 6 018 000,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 16:27
ТОВ " ФРІМОНТ ГРУП "
#41861551
Відхилено 6 241 500,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 16:34

Документи

13 червня 2019 16:13
Електронний підпис
13 червня 2019 16:07
Рембудсервіс.pdf

Документи

13 червня 2019 16:25
Електронний підпис
13 червня 2019 16:22
АМТ БУД.pdf

Документи

13 червня 2019 16:29
Електронний підпис
13 червня 2019 16:28
ФРІМОНТ ГРУП.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
13 червня 2019 16:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі