Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб
Очікувана вартість
554 000,00 UAH
UA-2019-05-22-000807-b 640f8ed4aa394b40a75a919c76626973
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербицька Надія Валеріївна

+380484927626 nadiavv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім"ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Вербицька Надія Валеріївна
+380484927626
nadiavv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Управлінням освіти, сімї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради було проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю хліба пшеничного, хліба житнього, та було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників (ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій» Інформація про першу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2019-04-15-000006-c Звіт про результати проведення процедури - Дата формування звіту – 30.04.2019 Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Інформація про другу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2019-05-03-000067-c Звіт про результати проведення процедури - Дата формування звіту – 18.05.2019 Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу. Для недопущення зриву процесу харчування у навчальних закладах управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради та у зв’язку з двічі відміненими відкритими торгами, через відсутність достатньої кількості учасників, виникає необхідність провести переговорну процедуру закупівлі. Не укладання або несвоєчасне укладання договору на постачання хлібу для закладів освіти у 2019 році призведе до не виконання норм харчування та зриву процесу харчування. У зв’язку із вищевказаним та на підставі пункту 4 частини 2 статті 35 Закону, тендерний комітет УОСМС розпочав переговорну процедуру закупівлі, як виняток, через те що було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 21:32
Оскарження наміру укласти договір: 02 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кг
Хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, заклади управління - згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
32000 кг
Хліб пшеничний, першого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, заклади управління - згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

22 травня 2019 21:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТЕЛЬ САБАХАТТІН
#2635819335
Переможець 553 880,00
UAH
22 травня 2019 21:32

Документи

22 травня 2019 21:32
Електронний підпис
22 травня 2019 21:30
Протокол переговорів

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 21:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТЕЛЬ САБАХАТТІН
#2635819335
553 880,00
UAH
Документи

Документи

22 травня 2019 21:32
Електронний підпис
22 травня 2019 21:30
Протокол переговорів

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 09:20
додаткова угода.pdf зміни до договору
10 січня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 15:27
Договір укладений
03 червня 2019 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "про публічні закупівлі" та на підставі п.10.3 Договору Сторони дійшли згоди, продовжити термін договору в осязі 20% від суми договору.
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 478 700,74
UAH