Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Security services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Світлана Луциба +380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Olga Baranova +380957271050 infrastruktura_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo "Miska infrastruktura" Dniprovskoi miskoi rady |
National ID: | 39754779 |
Contact point: |
Snetlana Lutsiba +380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net |
Additional contacts: |
Olga Baranova +380957271050 infrastruktura_kp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2019 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2019 14:51 |
Очікувана вартість: | 2 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 67200 UAH |
Publication date: | 22 травня 2019 11:43 |
Enquiries until: | 12 червня 2019 13:00 |
Complaints submission until: | до 18 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 червня 2019 13:00 |
Information
Estimated total value: | 2 240 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 11 200 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2019 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2019 11:43 |
Тенд.Док.Ох..doc | |
22 травня 2019 11:43 |
Додаток 4 Проект дог. охорона.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Однак, зазначений учасник ТОВ "ОКК "БОРИСФЕН-1" не виконав вимоги тендерної документації замовника, передбачені ч. 2 розділу ІІІ "Забезпечення тендерної пропозиції", якою встановлено, що замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 67200,00 грн. (3% від очікуваної вартості).
Вказаними положеннями тендерної документації встановлено чітку вимогу надати оригінал банківської гарантії в електронній формі, однак ТОВ "ОКК "БОРИСФЕН-1" не надало оригінал вказаного електронного документу, який може бути визнаний таким в розумінні чинного законодавства України.
Згідно з абз. 1 ст. 6 та абз. 1 ст. 7 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг", електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до положень ст. 6 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг", для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Статтею 12 вказаного Закону також передбачено, що перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
Таким чином, ТОВ "ОКК "БОРИСФЕН-1" було зобов'язано надати оригінал банківської гарантії в електронному вигляді та накладений на неї електронний цифровий підпис, що є обов'язковим реквізитом і дає змогу перевірити цілісність документа та ідентифікувати особу, що його підписала.
Натомість, зазначений учасник надав лише сканований не підписаний власноруч документ із назвою "Банківська гарантія", в якій зроблено позначку "ЕЦП накладено за допомогою програмного комплексу М.Е.Doc" та зазначено директора департаменту кредитування АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» Патоку А.В., який мав підписати цей документ, а також скановану завірену копію довіреності, виданої АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» вказаній особі, якою банк упоноважив Патоку А.В. на підписання банківської гарантії, і лише ці документи без самого електронно-цифрового підпису жодним чином не дають можливість встановити цілісність документа та ідентифікувати Патоку А.В., як особу, що підписала банківську гарантію, і не можуть бути документальним підтвердженням внесення забезпечення тендерної пропозиції.
Отже, враховуючи вищевикладене, учасник ТОВ "ОКК "БОРИСФЕН-1" не виконав вимоги тендерної документації замовника щодо наданная документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, оскільки наданий ним документ з назвою "Банківська гарантія" не може вважатись оригіналом електронного документа без електронно-цифрового підпису, а тому його пропозиція має бути дискваліфікована як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-19-000019 ● 5c0efef9dc024091b14b9443650b6b80
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 17:12 |
16.08.2019 № 150
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2019 № 150
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2019-05-22-000740-а 22.05.2019 Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 39754779 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-09-12 13:30:13
ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ
ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ
щодо висновку про результати проведення моніторингу
на закупівлю згідно коду ДК 021:2015:79710000-4 – Охоронні послуги
(Предмет закупівлі: Послуги з охорони (Security services))
Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», Східний офіс Держаудитслужби проводить моніторинг закупівлі Послуги з охорони (Security services) (код ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги. ID закупівлі: UA-2019-05-22-000740-a).
Відповідно до висновку про результати проведення моніторингу від 09.09.2019, Східний офіс Держаудитслужби, дійшов до висновку, що за результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення ст. 4 Закону, а також щодо обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, встановлено порушення ч.1 ст.2, ч.4 ст.10 Закону та за результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог п. 2 Наказу №490.
Після вивчення вказаного висновку, Східний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов`язав замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, що стало підставою для звернення замовника щодо отримання роз’яснень, виходячи з наступного.
Відповідно до визначення поняття індивідуальний акт, це акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.
Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для замовника певні обов`язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймає Східний офіс Держаудитслужби в межах наданих йому повноважень та на виконання покладених на нього завдань та у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб`єктом владних повноважень.
Відповідно до загальних вимог, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта
правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Отже, можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі (замовнику) для усунення порушень.
Відповідно до оприлюдненого через електронну систему закупівель висновку від 09.09.2019, Східний офіс Держаудитслужби замовника зобов`язав здійснити заходів щодо усунення виявлених порушень, проте не конкретизував яких саме заходів має вжити замовник, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить конкретних заходів до виконання, чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, що унеможливлює належне виконання замовником вимог Східного офісу Держаудитслужби.
Тому, вимога Східного офісу Держаудитслужби про усунення виявлених порушень законодавства повинна бути здійснена у письмовій формі, сформована внаслідок реалізації контролюючим органом своєї компетенції (завдань і функцій відповідно до законодавства), містити чіткі, конкретні і зрозумілі, приписи на адресу підконтрольного суб`єкту (об`єкту контролю, його посадових осіб), які є обов`язковими до виконання останнім, а зобов’язання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч. 8 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі», що надає право замовнику протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, прошу вас розглянути дане звернення та роз’яснити які саме конкретно заходи необхідно вжити та які саме дії повинен здійснити замовник для усунення виявлених під час моніторингу порушень, що містяться у висновку.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ТА НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги (Предмет закупівлі: Послуги з охорони (Security services)) Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», розпочато здійснення моніторингу закупівлі Послуги з охорони (Security services) (код ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги. ID закупівлі: UA-2019-05-22-000740-a). На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок від 09.09.2019 в 16:56, який містить інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі та констатуючу частину. Зі змісту якого, Східний офіс Держаудитслужби прийшов до висновку, про порушення замовником ст. 4 Закону, щодо обрання процедури закупівлі чим порушено ч.1 ст.2, ч.4 ст.10 Закону та вимог п. 2 Наказу № 490. Тому, зобов’язав підприємство, як замовника публічної закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Після вивчення та аналізу вказаного висновку, підприємство дійшло до висновку, що вищевказаний висновок є неконкретизованим та необґрунтованим, не містив чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень та зміст такого висновку спонукає підприємство, як замовника публічної закупівлі до самостійного визначення ним заходів усунення виявлених порушень, тому керуючись ч. 8 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), 12.09.2019 звернулось за роз’ясненнями щодо надання роз’яснень які саме конкретно заходи необхідно вжити та які саме дії необхідно здійснити замовнику для усунення виявлених під час моніторингу порушень, що містяться у висновку, визначених у висновку від 09.09.2019 до Східного офісу Держаудитслужби. Станом на 17 годину 16.09.2019, відповідь на звернення за роз’ясненнями підприємство не отримувало, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідь не розміщена, що свідчить про те, що орган контролю питання проігнорував. Тим самим порушив Закон не надавши відповідь. За таких підстав, замовник подає свої часткові заперечення на висновок від 09.09.2019 та надає інформацію про вжиті ним заходи, виходячи з наступного. 1) Оголошення процедури даної закупівлі (ID: UA-2019-05-22-000740-a) дійсно сталось без публікації її в річному плані внаслідок технічної помилки через збій ПЗ та незбереження внесених змін до річного плану на 2019 рік, які замовник вносив у зв’язку з планування даної публічної закупівлі у травні поточного року в якій мав потребу. Проте, замовник самостійно виявив та усунув вказане порушення до проведення моніторингу даної закупівлі, що свідчить про те, він здійснив заходи щодо приведення річного плану у відповідність до плану закупівель та з метою дотриманням Закону в цілому. Не зважаючи на вищезазначене, такі дії не привели до порушення принципів, визначених ст. 3 Закону під час проведення закупівлі та прав його учасників. Крім того, замовник з метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку від 09.09.2019 щодо недопущення проведення та оголошення закупівлі без затвердженого річного плану, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. 2) Щодо посилання органу контролю у висновку від 09.09.2019 на порушення замовником вимог ч.1 ст.2, ч.4 ст. 10 Закону при оголошенні даної закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (очікувана вартість 2 240 000,00 грн) слід зазначити наступне. Замовником було тричі оголошено відкриті торги на закупівлю послуг з охорони, а саме: 1) 28.11.2018 на суму 2 500 000,00 грн (UA-2018-11-28-000523-c) 2) 18.12.2018 на суму 495 000,00 грн (UA-2018-12-18-001967-c) 3) 13.03.2018 на суму 1 800 000,00 грн. (UA-2019-03-13-002401-a) Загальна сума складає 4 795 000 грн. Відповідно до розірваного договору за процедурою UA-2018-11-28-000523-c та перерозподілом коштів, тендерним комітетом було обрано процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою, так як на дату оголошення закупівлі очікувана вартість закупівлі разом з попередніми закупівлями складає 7 035 000грн., що є більшою ніж 133 тис. євро за офіційним курсом Національного банку України. Щодо посилання у висновку від 09.09.2019 на рішення Дніпровської міської ради від 22.05.2019 №2/45 «Про внесення змін до рішення міської ради від 05.12.2018 №4/38 «Про міський бюджет на 2019 рік» слід зауважити, що відповідно до п.1 п.п. 1.1 «Пункт 3.3 викладено в новій редакції», а поповнення статутного фонду підприємства КП «Міська інфраструктура» ДМР у сумі 40 950 000 грн. відбулося відповідно до рішення Дніпровської міської ради від 05.12.2018 №4/38 «Про міський бюджет на 2019 рік». За таких обставин, додаткового фінансування на час оголошення закупівлі не було. Визначення тендерним комітетом процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою відбулося без порушень Закону про які зазначено у висновку від 09.09.2019, тому висновок щодо порушення замовником ч. 1 ст.2, ч.4 ст.10 Закону є необґрунтованим та передчасним. 3) Відповідно до п.3 та п.6, ч.1, ст.1 Закону визначено, що веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та який є частиною електронної системи закупівель та забезпечує створення, зберігання та оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет, а електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Мінекономрозвитку відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Попре те, що з 03.05.2019 набув чинності наказ Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2019 №490», яким внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, який передбачає доповнення форм новими пунктами, не заповнення яких ставиться в провину замовнику, як порушення вимог п. 2 Наказу №490. Слід зазначити, що технічну можливість фіксації замовником в системі електронних закупівель щодо реалізації та використання нових форм документів у сфері публічних закупівель, відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України» доручено забезпечити Міністерству економічного розвитку і торгівлі Україні. Тому, з метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель Мінекономрозвитку своїм наказом від 18.03.2016 № 473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування» відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено Державне підприємство «ПРОЗОРРО», яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку, але під час формування замовником в електронній системі закупівель у функціонуючому варіанті діючої платформи публічних закупівель (https://zakupki.prom.ua) форм документів визначених у висновку від 09.09.2019 він з об’єктивних на те причин не мав технічної можливість вказати та заповнити інформацію про джерело фінансування закупівлі та про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), у зв’язку з тим, що таку функцію не було забезпечено відповідальним підприємством, яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку. Крім того, зазначені у висновку форми, протоколи, звіти затверджені відповідно до Наказу №490, заповнюється електронною системою закупівель автоматично, що унеможливлює внесення замовником до них будь-яких змін та доповнень. Тому порушення, в частині правильності заповнення форм документів визначених у висновку від 09.09.2019, які затверджені Уповноваженим органом, зі сторони замовника – відсутні, оскільки це відноситься до функціонування електронної системи закупівель, що підтверджується направленим замовником інформаційним запитом направленим на адресу Zakupki.prom.ua та отриманою на нього відповіддю. Додатки: 1) Лист від 05.09.2019 за вих.№453/5 на 1 арк. 2) Відповідь від 06.09.2019 за вих. № 997/09 на 1 арк. 3) Протокол про розкриття ТП та розгляду ТП на 1 арк. 4) Звіт про результати проведення процедури закупівлі на 3 арк.
2019-09-16 18:16:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог статті 4 Закону в частині відображення закупівлі у річному плані (додатку))
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АРХІСТРАТИГ М" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АЛЬФА СБ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БОРИСФЕН-1" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ЮНІМА - 2" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БОРИСФЕН-1" #40388615 |
Переможець |
2 210 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2020 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2020 09:59
|
ДУ Борисфен.PDF | зміни до договору |
04 лютого 2020 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:25
|
Борисфен ДУ1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 09:37
|
Дог.Борисфен.pdf | укладений |
16 липня 2019 09:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку дії договору до 31 січня 2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження надання послуг до 31.01.2020р п.1.5 договору в новій редакції кількість послуг: у 2019 році - 5, у січні - 1 послуга. Всього по договору - 6 послуг. В новій редакції п.1.4 Договору "Загальна сума договору на 2019 рік становить 2 210 000,00 грн без ПДВ. Сума договору у січні 2020 року становить 442 000,00 без ПДВ. Всього по договору -2 652 000,00 грн без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |