Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного залу Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №95 по вул. Богдана Завади,16 у м. Запоріжжя», згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, (за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи).
Очікувана вартість
4 709 550,00 UAH
UA-2019-05-22-000697-a a39f6538c53041faa516b66e0cae35f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Тимофієва

+380612862324 tsveta1965@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради
Код ЄДРПОУ: 37611438
Вебсайт: http://shevchtvo.ucoz.ru
Місцезнаходження: 69071, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 145-А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Тимофієва
+380612862324
tsveta1965@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 11:04
Очікувана вартість: 4 709 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 128,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування:1.Субвенція соціально економічного розвитку 3332297 грн
2.Місцевий бюджет 1377253 грн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт спортивного залу ЗЗШ І-ІІІ ступенів №95 по вул. Богдана Завади,16 у м. Запоріжжя»,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69120, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Богдана Завади,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт До 30 календарних днів з дати підписаного сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 13:12
шк95 АБ коригування.pdf
31 травня 2019 13:12
ЗМІНИ 95-1.docx
22 травня 2019 11:36
ДОДАТОК_2_ДОКУМЕНТИ 95.docx
22 травня 2019 11:36
95 кошторис.pdf
22 травня 2019 11:36
експ зв1.jpg
22 травня 2019 11:36
ДОДАТОК_3_РОЗРАХУНОК ЦІНИ ПРОПОЗИЦІЇ.docx
22 травня 2019 11:36
ДОДАТОК_6_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
22 травня 2019 11:36
ТД КАП РЕМОНТ 95.doc
22 травня 2019 11:36
експ зв2.jpg
22 травня 2019 11:36
ДОДАТОК_4_СУБПІДРЯДНІ ОРГАНІЗАЦІЇ.docx
22 травня 2019 11:36
ДОДАТОК_5_ЛИСТ-ЗГОДА 95.docx
22 травня 2019 11:36
ДОДАТОК_1_ТЕХНIЧНЕ ЗАВДАННЯ 95.docx
31 травня 2019 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 13:12
шк95 АБ коригування.pdf
22 травня 2019 11:36
шк95 роб проект.pdf
31 травня 2019 13:12
ЗМІНИ 95-1.docx
22 травня 2019 11:36
ДОДАТОК_2_ДОКУМЕНТИ 95.docx
22 травня 2019 11:36
95 кошторис.pdf
22 травня 2019 11:36
експ зв1.jpg
22 травня 2019 11:36
ДОДАТОК_3_РОЗРАХУНОК ЦІНИ ПРОПОЗИЦІЇ.docx
22 травня 2019 11:36
ДОДАТОК_6_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
22 травня 2019 11:36
ТД КАП РЕМОНТ 95.doc
22 травня 2019 11:36
експ зв2.jpg
22 травня 2019 11:36
ДОДАТОК_4_СУБПІДРЯДНІ ОРГАНІЗАЦІЇ.docx
22 травня 2019 11:36
ДОДАТОК_5_ЛИСТ-ЗГОДА 95.docx
22 травня 2019 11:36
ДОДАТОК_1_ТЕХНIЧНЕ ЗАВДАННЯ 95.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо назви предмету закупівлі
Дата подання: 22 травня 2019 14:47
Дата відповіді: 22 травня 2019 16:30
Доброго дня! У п.4.1 Розділу І тендерної документації вказана назва предмету закупівлі: "код ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи Капітальний ремонт спортивного залу Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №95 згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013". Натомість на сайті, у проектф договору та у додатку вказана назва: "Капітальний ремонт спортивного залу Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №95 по вул. Богдана Завади,16 у м. Запоріжжя», згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, (за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи" Уточніть, будь ласка, яка назва предмету закупівлі є правильною. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. То є формальна помилка, описка.Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Правильно є "Капітальний ремонт спортивного залу Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №95 по вул. Богдана Завади,16 у м. Запоріжжя», згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, (за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи)"
Щодо дефектного акту
Дата подання: 23 травня 2019 14:19
Дата відповіді: 24 травня 2019 11:30
Просимо уточнити по п.50 Дефектного акту: Установлення спортивного інвентарю - 2 шт. Який саме спортивний інвентарь встановлюється?
Відповідь: п. 50 - ворота гандбольні 2шт
АБ лист 17 Примітка
Щодо дефектного акту
Дата подання: 23 травня 2019 15:29
Дата відповіді: 24 травня 2019 12:40
Уточніть будь ласка щодо п.83 Дефектного акту. Які шафи і для чого встановлюються? У проекті шафи не визначені в жодній специфікації. Чи включати їх як матеріал до кошторису?
Відповідь: п.83- шафи для зберігання одягу без розмірів, по додатковому узгодженню з замовником. Шафи включаються до кошторису як матеріал Виконавця.
Щодо придбання інвентарю
Дата подання: 27 травня 2019 14:09
Дата відповіді: 27 травня 2019 16:39
Проясніть, будь ласка, чи включати до локального кошторису спортивний інвентарь, зазаначений у проекті на арк. 12,19? Придбання інвентарю, що не монтується, здійснює замовник чи підрядник?
Відповідь: Да, включати до локального кошторису спортивний інвентарь, зазначений у проекті на арк. 12,19? Придбання інвентарю, що не монтується, здійснює підрядник по узгодженню з замовником
Щодо дефектного акту
Дата подання: 27 травня 2019 15:33
Дата відповіді: 27 травня 2019 16:49
Просимо уточнити по п.110 Дефектного акту: Установлення спортивного інвентарю - 3 шт. Який саме спортивний інвентарь встановлюється? Чия поставка - замовника чи підрядника?
Відповідь: Лава гімнастична поставка підрядника по узгодженню з замовником
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АНСТРОЙ" 4 650 296,44
UAH з ПДВ
4 650 296,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕЛСТЕЙТ ЛТД" 4 650 717,11
UAH з ПДВ
4 650 717,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 15:24
Електронний підпис
19 червня 2019 09:13
Довідка ДПІ на 14.06.19.pdf
19 червня 2019 09:13
Довідка МВС на 30.05.19.pdf
19 червня 2019 09:13
Довідка про корупцію.pdf
07 червня 2019 11:02
Електронний підпис
07 червня 2019 10:18
Технічна частина.rar

Публічні документи

07 червня 2019 12:00
Технічна частнина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНСТРОЙ"

ТОВ "БЕЛСТЕЙТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНСТРОЙ"
#40845172
Переможець 4 650 296,44
UAH з ПДВ
14 червня 2019 10:18

Документи

14 червня 2019 10:18
Електронний підпис
14 червня 2019 10:16
протокол 95.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНСТРОЙ"
#40845172
4 650 296,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 10:18
Електронний підпис
14 червня 2019 10:16
протокол 95.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:14
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 16:28
163.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 16:52
Договір №163К.pdf укладений
26 червня 2019 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Строки виконання робіт за цим Договором до 30.11.2019 р.» 2. Пункт 2.2. Договору викласти в наступній редакції: «2.2. Строк виконання робіт згідно з календарним графіком виконання робіт: - початок виконання робіт Підрядником - липень 2019 року. - завершення виконання робіт Підрядником - листопад 2019 року. -введення об'єкта будівництва в експлуатацію та передача об'єкта будівництва Замовнику відповідно до умов Договору не пізніше 25.12.2019 року.»
Номер договору про закупівлю: 163К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 650 296,44
UAH (в тому числі ПДВ 775 049,41 UAH)