Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" за адресою:пров. Майський,буд. 34,м.Валки Валківського району,Харківської області
Очікувана вартість
13 984 903,20 UAH
UA-2019-05-22-000695-a 0ca7afe91c7d4df1a724d6a09a36ecb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стеценко Сергій Валерійович

+380575351474 medic_valky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗОЗ "Валківська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02002859
Місцезнаходження: 63002, Україна , Харківська обл., Валки, провулок Майський,34
Контактна особа: Стеценко Сергій Валерійович
+380575351474
medic_valky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 12:47
Очікувана вартість: 13 984 903,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 924,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 69888.85 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" за адресою:пров. Майський,буд. 34,м.Валки Валківського району,Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м.Валки, провулок Майський,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Початок робіт Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Завершення робіт.Після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 08:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 11:44
Тендерна документація.docx
22 травня 2019 11:36
Тендерна документація.docx
23 травня 2019 08:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 11:44
Тендерна документація.docx
22 травня 2019 11:36
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-000695-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО", Код ЄДРПОУ:37763844
Дата подання: 28 червня 2019 18:54
Вимога щодо порушення Комунальним закладом охорони здоров’я «Валківська центральна районна лікарня» в частині відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції
Вимога щодо порушення Комунальним закладом охорони здоров’я «Валківська центральна районна лікарня» вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі-Закон) в частині відхилення тендерної пропозиції КП «ХРБП» за результатами Участі у проведенні відкритих торгів на закупівлю робіт: «Код ДК 021-2015 (CPV) : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" за адресою:пров. Майський,буд. 34,м. Валки Валківського району,Харківської області
Згідно протоколу № 39 від 26.06.2019р. розгляду тендерної пропозиції Учасника КП «ХРБП» пропозицію КП «ХРБП» було відхилено у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям тендерної документації.
Аналіз прийнятого тендерним комітетом рішення свідчить про неупереджену, необ’єктивну оцінку найбільш економічно вигідної цінової пропозиції , дискримінацію КП «ХРБП» та наявність порушених прав та охоронюваних інтересів КП «ХРБП». Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи підтверджуються наступним.
Пояснення:
1.Щодо середньорічного обігу коштів Учасника.
Повідомляємо, що Замовником не вірно порахований вказаний критерій, адже згідно дискримінаційної вимоги «Наявність фінансової спроможності» Учасника», що в порушення ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» зафіксована в п.5.4.3. Розділу 3 тендерної документації, як кваліфікаційний критерій : середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. Замовник в протоколі вказав 2 633 000,00 грн. Відповідно до звітів про рух грошових коштів (2015,2016,2017,2018р.), що надані в складі тендерної пропозиції Учасника, Фінансова спроможність КП «ХРБП» відповідає заявленим вимогам, адже тільки за 2018 рік чистий дохід від реалізації продукції(товарів,робіт та послуг) складає 179 216 000, 00 грн. Просимо опублікувати формулу, за якою, з точки зору Замовника, середньорічний ОБІГ коштів КП «ХРБП» складає 2 633 000,00 грн.
2. Щодо невідповідності довідки про наявність МТБ умовам Додатку 5 тендерної документації. По перше, звертаємо увагу Замовника, що в складі нашої тендерної пропозиції відсутній документ, на який посилається в протоколі Замовник, а саме локальний кошторис №02-01-01. По - друге, інформуємо, що в тендерній документації Замовника ВІДСУТНЯ вимога щодо обов'язковості зазначення в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин, механізмів та обладнання, який викладено в розрахунках до договірної ціни ( відомості ресурсів) також акцентуємо увагу, що в довідці вказані 56 найменувань ВЛАСНИХ машин, механізмів та обладнання серед яких: компресор, молоток відбійний, автомобілі Камаз, ГАЗ, вилковий автонавантажувач, екскаватор – навантажувач, колісний фронтальний навантажувач, вантажне устаткування з щепленим ковшем, Автопідйомники ВС (18-01, 22-01, 24-01, 28-01, 32-01), Бетонозмішувач та інші.
По-третє, згідно п.5. 1.1 Розділу 3 тендерної документації Довідка за формою Додатку 5, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення. Будь-яка вимога що вказане в довідці обладнання БУДЕ використане Учасником у разі Перемоги відсутнє.
3. Щодо аналогічних договорів повідомляємо, що надані в складі нашої пропозиції договори : Договір № 1/5 від 25.05.2018р. капітальний ремонт внутрішнього опорядження будівлі за адресою: вулиця Динамівська, будинок 5-А міста Харкова та Договір № 146 від 20.10.2017р.Капітальний ремонт Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 72 Харківської міської ради Харківської області, проспект Московський, 246, місто Харків є аналогічними, адже згідно вимог п. 5.3.3. п.5 Розділу 3 під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.
Наприклад, за договором №146 КП «ХРБП» виконувались роботи з:
1) установлення та розбирання внутрішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, що є співставним з п. 13 технічним завданням Замовника (Головний корпус, корпус поліклініки, перехід), згідно якого необхідно виконати роботи з установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань;
2) Розбирання цементних покриттів підлог, що за характером є співставним з роботами, вказаними в п. 18 технічного завдання (Головний корпус, корпус поліклініки, перехід.) –Розбирання цементобетонних покриттів
3) З улаштування бетонних фундаментів, що за характером є співставним з роботами, які вказані в п. П. 21 техн. Завдання (Головний корпус, корпус поліклініки, перехід.) – Улаштування вимощення з бетону товщиною покриття 10 см та інші роботи.
За договором №1/5 КП «ХРБП» виконувало роботи:
1) з улаштування бетонної стяжки, що є співставним з роботами, зазначеними в п. 3 технічного завдання Замовника (корпус інфекційного відділення) : «Улаштування цементної вирівнювальної стяжки»
2) З армування стяжки дротяною сіткою що за характером спів ставні з роботами, вказаними в п. 19 технічного завдання (корпус інфекційного відділення) - армування підстильних шарів і на бетонок
3) установлення та розбирання внутрішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань до 6 м, що є співставним з п. 13 технічним завданням Замовника (Головний корпус, корпус поліклініки, перехід), згідно якого необхідно виконати роботи з установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань.
Враховуючи викладене, Замовником порушено основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до п. ч. 1 ст. 31 Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель . З метою недопущення порушення положень ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати рішення про відхилення КП «ХРБП» та розглянути пропозицію повторно. В іншому випадку, КП «ХРБП» буде вимушене звернутись з відповідною скаргою до АМКУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 липня 2019 16:11
Комунальний заклад охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" розглянув вимогу про усунення порушень, яка надійшла від учасника відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" за адресою: пров. Майський, буд. 34, м. Валки Валківського району, Харківської області" (ID UA-2019-05-22-000695-a) КП "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" та повідомляє.
1. 22 грудня 2014 року було підписано Фінансову угоду між Україною та Європейським інвестиційним банком, яку ратифіковано Законом України від 22 квітня 2015 року № 346-VIII "Про ратифікацію Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України")".
Відповідно до пунктів 6.04, 6.05 Фінансової угоди всі закупівлі в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України здійснюються згідно положень Посібника із закупівель Європейського інвестиційного банку. Зазначений посібник є невід'ємною частиною Фінансової угоди.
Відповідно до статті 6 Закону України "Про публічні закупівлі" якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж порядок, визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України.
Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями.
Керуючись вище зазначеними нормативними актами та Посібником із закупівель ЄІБ, було проведено зазначено вище процедуру.
2. Розрахунок фінансової спроможності визначений у п. 5.4. Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції.
3. Відповідно до пункту 5.1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати довідку за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення. Згідно з пунктом 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" ціна пропозиції учасника торгів розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. Ці потреби відображаються у підсумковій відомості ресурсів. Виходячи з вище викладеного, учасник у відповідній довідці повинен надати інформацію щодо марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене обладнання, яке він планує використовувати для виконання замовлення згідно з підсумковою відомістю ресурсів.
4. Відповідно до п. 5.3. Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник в складі своє тендерної пропозиції повинен був надати копії документів на підтвердження відповідного досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. У наданих в складі тендерної пропозиції копій документів не зазначений склад та характер робіт, які виконувались Учасником. Тому зазначені Учасником договори, не можуть бути визначені як аналогічні та підтвердити наявність досвіду.
Надання будь-яких додаткових документів або пояснень після проведення електронного аукціону не передбачено Законом України "Про публічні закупівлі", а тому не можуть бути враховані замовником.
Ураховуючи вище викладене, порушення чинного законодавства в сфері публічних закупівель під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" за адресою: пров. Майський, буд. 34, м. Валки Валківського району, Харківської області" (ID UA-2019-05-22-000695-a) відсутні. Вимога КП "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2019-05-22-000695-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО", Код ЄДРПОУ:37763844
Дата подання: 01 липня 2019 10:45
Уточнення та доповнення до вимоги № UA-2019-05-22-000695-a.c1
Заперечення до пункту протоколу 2: Щодо невідповідності довідки про наявність МТБ умовам Додатку 5 тендерної документації, у зв’язку з технічною помилкою, ДОПОВНИТИ наступним: в складі нашої тендерної пропозиції наявний файл pdf «Валки ціна» на стор. 4-6 якого розміщений локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, в яких вказані тільки види робіт, згідно технічного завдання Замовника. На стор. № 6 вказаного pdf файлу «Валки ціна» наявна відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, в розділі II якої зазначені орендовані будівельні машини та механізми.
3. щодо аналогічних договорів доповнюємо вимогу наступним: оскільки Замовником в умовах ТД не визначено та не деталізоване поняття «співставні за складом та характером робіт» договори (тобто не зрозуміло який процент або найменування робіт у аналогічних договорах повинен співпадати з роботами, які зазначені в технічному завданні), тому нами подані 2 аналогічних договори : Договір № 1/5 від 25.05.2018р. капітальний ремонт внутрішнього опорядження будівлі за адресою: вулиця Динамівська, будинок 5-А міста Харкова та Договір № 146 від 20.10.2017р.Капітальний ремонт Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 72 Харківської міської ради Харківської області, проспект Московський, 246, місто Харків. Доповнюємо, вимогу наступним: в аналогічному договорі № 146 від 20.10.2017р. також наявні такі роботи: а) покрівля : розбирання поясків, сандриків, жолобів, відливів, звисів тощо з листової сталі, що співпадає з роботами в п. 1 корпус інфекційного відділення б) розбирання покриттів покрівлі з хвилястих азбестоцементних листів, що співпадає з роботами, які також вказані в технічному завданні «Розбирання покриттів покрівлі з хвилястих азбестоцементних листів» п.2 (Головний корпус покрівля); в) розбирання водостічних труб з листової сталі з землі та помостів, що є співставним з роботою, зазначеною в п. 23 (інфекційне відділення) навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів в)утеплення фасадів мінеральним плитами опорядженням декоративним, що є спів ставним з роботою, яка вказана в п. 15 Корпус інфекційного відділення - опорядження стін фасадів металосайдингом. Також акцентуємо увагу Замовника, що відповідно до вимог п/п 10 п.1 Розділу 3 тендерної документації Замовника: Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною ТА ПЕРЕБУВАЄ В СТАТУСІ «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом п’яти днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику та направити на електронну адресу замовника medic_valky@ukr.net сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком 1.
У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію. Так станом на сьогодні 01.07.2019р. жоден з Учасників закупівлі, окрім КП ХРБП, цієї вимоги не виконав. Враховуючи викладене, з метою недопущення порушення положень ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати рішення про відхилення КП «ХРБП» та розглянути пропозицію повторно. В іншому випадку, КП «ХРБП» буде вимушене звернутись з відповідною скаргою до АМКУ.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 липня 2019 13:30
Комунальний заклад охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" розглянув вимогу про усунення порушень, яка надійшла від учасника відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" за адресою: пров. Майський, буд. 34, м. Валки Валківського району, Харківської області" (IDUA-2019-05-22-000695-a) КП "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" та повідомляє.
1. 22 грудня 2014 року було підписано Фінансову угоду між Україною та Європейським інвестиційним банком, яку ратифіковано Законом України від 22 квітня 2015 року № 346-VIII "Про ратифікацію Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України")".
Відповідно до пунктів 6.04, 6.05 Фінансової угоди всі закупівлі в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України здійснюються згідно положень Посібника із закупівель Європейського інвестиційного банку. Зазначений посібник є невід'ємною частиною Фінансової угоди.
Відповідно до статті 6 Закону України "Про публічні закупівлі" якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж порядок, визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України.
Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями.
Керуючись вище зазначеними нормативними актами та Посібником із закупівель ЄІБ, було проведено зазначено вище процедуру.
2. Розрахунок фінансової спроможності визначений у п. 5.4. Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. Оскільки в наданих документах КП"ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" до пропозиції відсутня банківська довідка про середньорічний обіг коштів за 2015-2018 роки, було взято середньоарифметичне значення сукупного доходу підприємства за вищевказані роки (код рядка 2465 ф. №2 Звіт про фінансові результати ).
3. Відповідно до пункту 5.1.1. Розділу ІІІ Тендерної документаціїучасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати довідку за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення. Згідно з пунктом 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" ціна пропозиції учасника торгів розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. Ці потреби відображаються у підсумковій відомості ресурсів. Виходячи з вище викладеного, учасник у відповідній довідці повинен надати інформацію щодо марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене обладнання, яке він планує використовувати для виконання замовлення згідно з підсумковою відомістю ресурсів.
4. Відповідно до п. 5.3. Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник в складі своє тендерної пропозиції повинен був надати копії документів на підтвердження відповідного досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. У наданих в складі тендерної пропозиції копій документів не зазначений склад та характер робіт, які виконувались Учасником. Тому зазначені Учасником договори, не можуть бути визначені як аналогічні та підтвердити наявність досвіду.
Надання будь-яких додаткових документів або пояснень після проведення електронного аукціону не передбачено Законом України "Про публічні закупівлі", а тому не можуть бути враховані замовником.
Ураховуючи вище викладене, порушення чинного законодавства в сфері публічних закупівель під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" за адресою: пров. Майський, буд. 34, м. Валки Валківського району, Харківської області" (IDUA-2019-05-22-000695-a) відсутні. Вимога КП "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2019-05-22-000695-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО", Код ЄДРПОУ:37763844
Дата подання: 04 липня 2019 08:57
Надайте аргументовану відповідь на вимогу. Не порушуйте Закон України "Публічні закупівлі"
1. Повторно повідомляємо, що Замовником НЕ ВІРНО порахований критерій щодо фінансової спроможності, адже згідно дискримінаційної вимоги «Наявність фінансової спроможності» Учасника», що в порушення ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» зафіксована в п.5.4.3. Розділу 3 тендерної документації, як кваліфікаційний критерій : середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. Замовник в протоколі вказав 2 633 000,00 грн. Відповідно до звітів про рух грошових коштів (2015,2016,2017,2018р.), що надані в складі тендерної пропозиції Учасника, Фінансова спроможність КП «ХРБП» відповідає заявленим вимогам, адже тільки за 2018 рік чистий дохід від реалізації продукції(товарів,робіт та послуг) складає 179 216 000, 00 грн. Просимо опублікувати ФОРМУЛУ, за якою, з точки зору Замовника, середньорічний ОБІГ коштів КП «ХРБП» складає 2 633 000,00 грн. 2. ЩОДО АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ: ПОВТОРНО повідомляємо, оскільки Замовником в умовах ТД НЕ ВИЗНАЧЕНО поняття «співставні за складом та характером робіт» договори (тобто не зрозуміло який процент або найменування робіт у аналогічних договорах повинен співпадати з роботами, які зазначені в технічному завданні), тому нами подані 2 аналогічних договори : Договір № 1/5 від 25.05.2018р. капітальний ремонт внутрішнього опорядження будівлі за адресою: вулиця Динамівська, будинок 5-А міста Харкова та Договір № 146 від 20.10.2017р.Капітальний ремонт Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 72 Харківської міської ради Харківської області, проспект Московський, 246, місто Харків. Вказані договори є аналогічними, адже згідно вимог п. 5.3.3. п.5 Розділу 3 під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.
Так, за договором №146 КП «ХРБП» виконувались роботи з:
1) установлення та розбирання внутрішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, що є співставним з п. 13 технічним завданням Замовника (Головний корпус, корпус поліклініки, перехід), згідно якого необхідно виконати роботи з установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань;
2) Розбирання цементних покриттів підлог, що за характером є співставним з роботами, вказаними в п. 18 технічного завдання (Головний корпус, корпус поліклініки, перехід.) –Розбирання цементобетонних покриттів
3) З улаштування бетонних фундаментів, що за характером є співставним з роботами, які вказані в п. П. 21 техн. Завдання (Головний корпус, корпус поліклініки, перехід.) – Улаштування вимощення з бетону товщиною покриття 10 см та інші роботи.
4) покрівля : розбирання поясків, сандриків, жолобів, відливів, звисів тощо з листової сталі, що співпадає з роботами в п. 1 корпус інфекційного відділення
5) розбирання покриттів покрівлі з хвилястих азбестоцементних листів, що співпадає з роботами, які також вказані в технічному завданні «Розбирання покриттів покрівлі з хвилястих азбестоцементних листів» п.2 (Головний корпус покрівля);
6) розбирання водостічних труб з листової сталі з землі та помостів, що є співставним з роботою, зазначеною в п. 23 (інфекційне відділення) навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів в)утеплення фасадів мінеральним плитами опорядженням декоративним, що є спів ставним з роботою, яка вказана в п. 15 Корпус інфекційного відділення - опорядження стін фасадів металосайдингом.

За договором №1/5 КП «ХРБП» виконувало роботи:
1) з улаштування бетонної стяжки, що є співставним з роботами, зазначеними в п. 3 технічного завдання Замовника (корпус інфекційного відділення) : «Улаштування цементної вирівнювальної стяжки»
2) З армування стяжки дротяною сіткою що за характером спів ставні з роботами, вказаними в п. 19 технічного завдання (корпус інфекційного відділення) - армування підстильних шарів і на бетонок
3) установлення та розбирання внутрішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань до 6 м, що є співставним з п. 13 технічним завданням Замовника (Головний корпус, корпус поліклініки, перехід), згідно якого необхідно виконати роботи з установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань.
Враховуючи викладене, Замовником вдруге порушено основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. 3. Відповідно до вимог п/п 10 п.1 Розділу 3 тендерної документації Замовника: Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною ТА ПЕРЕБУВАЄ В СТАТУСІ «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом п’яти днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику та направити на електронну адресу замовника medic_valky@ukr.net сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком 1. У ВИПАДКУ ПОРУШЕННЯ ДАНОЇ УМОВИ (ВІДСУТНОСТІ оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію. Так станом на сьогодні 4 ЛИПНЯ 2019р. ЖОДЕН З УЧАСНИКІВ закупівлі, окрім КП ХРБП, цієї вимоги НЕ ВИКОНАВ.
4. Щодо невідповідності довідки про наявність МТБ умовам Додатку 5 тендерної документації: в тендерній документації Замовника ВІДСУТНЯ вимога щодо обов'язковості зазначення в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин, механізмів та обладнання, який викладено в розрахунках до договірної ціни ( відомості ресурсів) також акцентуємо увагу, що в довідці вказані 56 найменувань ВЛАСНИХ машин, механізмів та обладнання серед яких: компресор, молоток відбійний, автомобілі Камаз, ГАЗ, вилковий автонавантажувач, екскаватор – навантажувач, колісний фронтальний навантажувач, вантажне устаткування з щепленим ковшем, Автопідйомники ВС (18-01, 22-01, 24-01, 28-01, 32-01), Бетонозмішувач та інші.
По-третє, згідно п.5. 1.1 Розділу 3 тендерної документації Довідка за формою Додатку 5, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення. Будь-яка вимога що вказане в довідці обладнання БУДЕ використане Учасником у разі Перемоги відсутнє.
Враховуючи викладене, з метою недопущення порушення положень ЗУ «Про публічні закупівлі», ПОВТОРНО ВИМАГАЄМО скасувати рішення про відхилення КП «ХРБП» та розглянути пропозицію повторно. В іншому випадку, КП «ХРБП» буде вимушене звернутись з відповідною скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 липня 2019 16:17
Комунальний заклад охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" розглянув вимогу про усунення порушень, яка надійшла від учасника відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" за адресою: пров. Майський, буд. 34, м. Валки Валківського району, Харківської області" (ID UA-2019-05-22-000695-a) КП "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" та повторно повідомляє:
1. 22 грудня 2014 року було підписано Фінансову угоду між Україною та Європейським інвестиційним банком, яку ратифіковано Законом України від 22 квітня 2015 року № 346-VIII "Про ратифікацію Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України")".
Відповідно до пунктів 6.04, 6.05 Фінансової угоди всі закупівлі в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України здійснюються згідно положень Посібника із закупівель Європейського інвестиційного банку. Зазначений посібник є невід'ємною частиною Фінансової угоди.
Відповідно до статті 6 Закону України "Про публічні закупівлі" якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж порядок, визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України.
Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями.
Керуючись вище зазначеними нормативними актами та Посібником із закупівель ЄІБ, було проведено зазначено вище процедуру.
2. Розрахунок фінансової спроможності визначений у п. 5.4. Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. Оскільки в наданих документах КП "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" до пропозиції відсутня банківська додвідка про середньорічний обіг коштів за 2015-2018оки, було взято середньоарифметичне значення сукупного доходу підприємства за вищевказані роки (код рядка 2465 ф. №2 Звіт про фінансові результати )
3. Відповідно до пункту 5.1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати довідку за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення. Згідно з пунктом 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" ціна пропозиції учасника торгів розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. Ці потреби відображаються у підсумковій відомості ресурсів. Виходячи з вище викладеного, учасник у відповідній довідці повинен надати інформацію щодо марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене обладнання, яке він планує використовувати для виконання замовлення згідно з підсумковою відомістю ресурсів.
4. Відповідно до п. 5.3. Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник в складі своє тендерної пропозиції повинен був надати копії документів на підтвердження відповідного досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. У наданих в складі тендерної пропозиції копій документів не зазначений склад та характер робіт, які виконувались Учасником. Тому зазначені Учасником договори, не можуть бути визначені як аналогічні та підтвердити наявність досвіду.
Надання будь-яких додаткових документів або пояснень після проведення електронного аукціону не передбачено Законом України "Про публічні закупівлі", а тому не можуть бути враховані замовником.
Ураховуючи вище викладене, порушення чинного законодавства в сфері публічних закупівель під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" за адресою: пров. Майський, буд. 34, м. Валки Валківського району, Харківської області" (ID UA-2019-05-22-000695-a) відсутні. Вимога КП "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" задоволенню не підлягає.

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-22-000695-a.a6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО", Код ЄДРПОУ:37763844
Дата подання: 16 липня 2019 14:42
Непрамомірна дисваліфікація найбільш економічно вигідної цінової пропозиції,
скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: відкликана Скаржником
Дата: 18 липня 2019 06:03
рішення від 18.07.2019 № 9662.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 15:07

Документи подані скаржником

16 липня 2019 14:40
Скарга Валки в word.docx
16 липня 2019 14:40
Скарга Валки в pdf.PDF
16 липня 2019 14:40
документ про сплату.pdf
16 липня 2019 14:40
Платежное поручение.pdf
16 липня 2019 14:41
ПРОТОКОЛ _ 39.pdf
16 липня 2019 14:41
Протокол 44.pdf
16 липня 2019 14:44
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" 12 404 400,00
UAH з ПДВ
12 404 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИИСК" 13 084 848,00
UAH з ПДВ
13 014 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАТЬ" 13 143 912,00
UAH з ПДВ
13 073 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 13 433 532,64
UAH з ПДВ
13 433 532,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 15:53
Електронний підпис
20 червня 2019 11:43
Наказ 37 вк уповнов..PDF
20 червня 2019 11:43
кал. графік вик. робіт.PDF
20 червня 2019 11:43
Статут нова редакція.PDF
20 червня 2019 11:43
копії ліцензій.PDF
20 червня 2019 11:43
Фін. звітність 15,16,17.pdf
20 червня 2019 11:43
договір № 146 (школа 72).zip
20 червня 2019 11:42
Витяг ПДВ (2018р.).PDF
20 червня 2019 11:42
гарантия.zip
20 червня 2019 11:42
Опис ХРСП НОВИЙ.PDF
20 червня 2019 11:42
копія папорту Уповнов..PDF
20 червня 2019 11:42
Валки Ціна.PDF
20 червня 2019 11:42
Валки Довіди уч..PDF
20 червня 2019 11:42
Ліцензія протипож..pdf

Публічні документи

21 червня 2019 14:27
Електронний підпис
21 червня 2019 14:23
Фін звіт.pdf
21 червня 2019 14:23
Частина 3.pdf
21 червня 2019 14:23
ЧАСТИНА 1.pdf
21 червня 2019 14:23
Статутні.pdf
21 червня 2019 14:23
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРА.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 14:58
Електронний підпис
21 червня 2019 14:58
Договір БТІ 2016 копія2.pdf
21 червня 2019 14:58
Договір БТІ 2016 копія1.pdf
21 червня 2019 14:55
Тендерна пропозиція.pdf
21 червня 2019 14:55
Проект договору.pdf
21 червня 2019 14:55
Паспорт копія КАС.pdf
21 червня 2019 14:55
Листи.pdf
21 червня 2019 14:55
Лист відгук Добробудъ.pdf
21 червня 2019 14:55
Лист відгук ВЧ 3017.pdf
21 червня 2019 14:55
Календарний графік.pdf
21 червня 2019 14:55
Договірна ціна.pdf
21 червня 2019 14:55
Довідка працівники.pdf
21 червня 2019 14:55
Довідка механзми.pdf
21 червня 2019 14:55
Довідка з банку.pdf
21 червня 2019 14:55
Відгук БТІ.pdf
21 червня 2019 14:55
Витяг ПДВ.pdf
21 червня 2019 14:55
Агрохімтехнолоджі.pdf
21 червня 2019 14:55
Протокол НР.7z
21 червня 2019 14:55
Наказ Фролова Ю.М.7z
21 червня 2019 14:55
Лист для клієнтів.7z
21 червня 2019 14:55
Гарантія 12628-19.7z
21 червня 2019 14:55
Витяг із Статуту.7z
21 червня 2019 14:55
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

21 червня 2019 14:59
Електронний підпис
21 червня 2019 14:51
Електронний підпис
21 червня 2019 14:44
Відгук Писарівка.pdf.p7s
21 червня 2019 14:44
Відгук Писарівка.pdf
21 червня 2019 14:44
5Скан оригинал актов.pdf.p7s
21 червня 2019 14:44
5Скан оригинал актов.pdf
21 червня 2019 14:44
4Скан оригинал актов.pdf.p7s
21 червня 2019 14:44
4Скан оригинал актов.pdf
21 червня 2019 14:44
3Скан оригинал актов.pdf.p7s
21 червня 2019 14:44
3Скан оригинал актов.pdf
21 червня 2019 14:44
2Скан оригинал актов.pdf.p7s
21 червня 2019 14:44
2Скан оригинал актов.pdf
21 червня 2019 14:44
1Скан оригинал актов.pdf.p7s
21 червня 2019 14:44
1Скан оригинал актов.pdf
21 червня 2019 14:40
Сертификат Сокур.PDF.p7s
21 червня 2019 14:40
Сертификат Сокур.PDF
21 червня 2019 14:40
План фінансування.pdf.p7s
21 червня 2019 14:40
План фінансування.pdf
21 червня 2019 14:40
Паспорт Кондаков.pdf.p7s
21 червня 2019 14:40
Паспорт Кондаков.pdf
21 червня 2019 14:40
Договірна ціна.pdf.p7s
21 червня 2019 14:40
Договірна ціна.pdf
21 червня 2019 14:40
Баланси.pdf.p7s
21 червня 2019 14:40
Баланси.pdf
21 червня 2019 14:40
Баланс 1 квартал 2019.pdf.p7s
21 червня 2019 14:40
Баланс 1 квартал 2019.pdf
21 червня 2019 14:40
5 Пакт про згоду.pdf.p7s
21 червня 2019 14:40
5 Пакт про згоду.pdf
21 червня 2019 14:40
3 Довідки Дов форма.pdf.p7s
21 червня 2019 14:40
3 Довідки Дов форма.pdf
21 червня 2019 14:40
2 Уставные.pdf.p7s
21 червня 2019 14:40
2 Уставные.pdf
21 червня 2019 14:40
1 Уставные.pdf.p7s
21 червня 2019 14:40
1 Уставные.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИИСК"

ТОВ "РАТЬ"

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
#37763844
Відхилено 12 404 400,00
UAH з ПДВ
27 червня 2019 12:02
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИИСК"
#19465983
Відхилено 13 014 924,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 13:53
ТОВ "РАТЬ"
#38159487
Переможець 13 073 988,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 11:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАТЬ"
#38159487
13 073 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2019 08:59
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 09:50
Додаткова угода _ 1.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 09:48
Електронний підпис укладений
27 липня 2019 09:45
Договір купівлі-продажу укладений
27 липня 2019 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 26/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: згода сторін